AnonymBruker Skrevet 16. januar 2016 #81 Del Skrevet 16. januar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er mange som tester positivt rundt 10 dpo med morgen urin, men det velger du jo helt selv hvis du klarer å vente så lenge! Har du kjøpt opp mye tester eller kjøper du på apotek? Anonymkode: dc182...dc9 Brukte opp se billig testene mine forrige mnd. 🙈 så blir apoteket denne gang. 😉 😊 Anonymkode: 72788...7ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2016 #82 Del Skrevet 16. januar 2016 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Brukte opp se billig testene mine forrige mnd. 🙈 så blir apoteket denne gang. 😉 😊 Anonymkode: 72788...7ef Åkei da forstår jeg at du vil vente Anonymkode: dc182...dc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2016 #83 Del Skrevet 16. januar 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan jo bestille da. Så kan jeg teste når de kommer. 😊 Anonymkode: 72788...7ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2016 #84 Del Skrevet 16. januar 2016 Beklager at det ble sånn greie rundt. Men fikk ikke fjernet den. 😑😕 Anonymkode: 72788...7ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2016 #85 Del Skrevet 16. januar 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Beklager at det ble sånn greie rundt. Men fikk ikke fjernet den. 😑😕 Anonymkode: 72788...7ef Ja hvis du bestiller nå så kommer det nok ikke før tirsdag/ onsdag. Men det er jo rimeligere! Jeg hadde kjøpt noen billigtester også cb fra samme side, greit med ukesindikator hvis man er gravid Anonymkode: dc182...dc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2016 #86 Del Skrevet 16. januar 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja hvis du bestiller nå så kommer det nok ikke før tirsdag/ onsdag. Men det er jo rimeligere! Jeg hadde kjøpt noen billigtester også cb fra samme side, greit med ukesindikator hvis man er gravid Anonymkode: dc182...dc9 Jeg bestilte rett etter jeg så dette. Men tok bare de til 30 kr. Men jeh kan bestille seinere eller kjøpte det på apoteket. 😊 takk for tips. 😊 sist jeg bestilte så tok det 2 dager. Men kan ta lengere tid + det er helg. 😊 Anonymkode: 72788...7ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2016 #87 Del Skrevet 16. januar 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bestilte rett etter jeg så dette. Men tok bare de til 30 kr. Men jeh kan bestille seinere eller kjøpte det på apoteket. 😊 takk for tips. 😊 sist jeg bestilte så tok det 2 dager. Men kan ta lengere tid + det er helg. 😊 Anonymkode: 72788...7ef Ja tar alltid et par dager for meg, men nå sendes det vel ikke før mandag så da har du de snart Anonymkode: dc182...dc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2016 #88 Del Skrevet 16. januar 2016 Ja. 😊 Anonymkode: 72788...7ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2016 #89 Del Skrevet 17. januar 2016 9dpo. Og stakk fingeren inn fordi jeg fikk stikking, mensensmerter og vondt i korsryggen og etter å ha sjekket 3 ganger kom det litt blod på fingeren. 😢 jaja. 😕 Anonymkode: 72788...7ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2016 #90 Del Skrevet 17. januar 2016 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: 9dpo. Og stakk fingeren inn fordi jeg fikk stikking, mensensmerter og vondt i korsryggen og etter å ha sjekket 3 ganger kom det litt blod på fingeren. 😢 jaja. 😕 Anonymkode: 72788...7ef Huff får håpe det ikke er mensen, jeg hadde ikke kjent noe mer på tappen nå, da det kan trigge litt tidlig i svangerskapet. Lykke til!! Ts Anonymkode: dc182...dc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2016 #91 Del Skrevet 17. januar 2016 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Huff får håpe det ikke er mensen, jeg hadde ikke kjent noe mer på tappen nå, da det kan trigge litt tidlig i svangerskapet. Lykke til!! Ts Anonymkode: dc182...dc9 Skal ikke kjenne noe mer. 😊 hadde slim med litt blod på på tampongen. Og etter jeg byttet så har det ikke kommet noe som helst på 45 min. Kan jeg forsatt håpe?😮😕 Anonymkode: 72788...7ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2016 #92 Del Skrevet 17. januar 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal ikke kjenne noe mer. 😊 hadde slim med litt blod på på tampongen. Og etter jeg byttet så har det ikke kommet noe som helst på 45 min. Kan jeg forsatt håpe?😮😕 Anonymkode: 72788...7ef Ja det tror jeg! Mange som har blødninger tidlig i svangerskapet og alt går fint med de! Eller så kan det jo være litt spotting før mens. Krysser fingrene! Ts Anonymkode: dc182...dc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2016 #93 Del Skrevet 17. januar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja det tror jeg! Mange som har blødninger tidlig i svangerskapet og alt går fint med de! Eller så kan det jo være litt spotting før mens. Krysser fingrene! Ts Anonymkode: dc182...dc9 Ja er så vanskelig Å vite hva ddet er. 😔 venter kunn på de testene som jeg fikk mail om at ble sendt idag tidlig. Så jeg håper at det ikke er mensen. Uff.. 😕 aldri hatt sånne symptomer før. Så jeg var nesten 100% sikker at det ble full klaff denne mnd. Er bare vente å se. 😊 Anonymkode: 72788...7ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2016 #94 Del Skrevet 17. januar 2016 Den 15. januar 2016 at 23.13, AnonymBruker skrev: Mensensmerter med stikking.. Føler seg litt håpefull. Bør jeg?🙈🙉 Anonymkode: 72788...7ef Er 2 dag over mensen, men menssmerter, uten mens, hmm.. Lurer på hva som skjer, mest sannsynlig mensen ettersom jeg tok en gt for et par dager siden å den var negativ 🙁 Anonymkode: 3a03b...0d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2016 #95 Del Skrevet 17. januar 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er 2 dag over mensen, men menssmerter, uten mens, hmm.. Lurer på hva som skjer, mest sannsynlig mensen ettersom jeg tok en gt for et par dager siden å den var negativ 🙁 Anonymkode: 3a03b...0d0 Kanskje du burde teste deg en gang til med tanke på at det er et par dager siden du testet sist? Hørt om at folk ikke tester positiv før 2-3 dager over forventet mens dag. Anonymkode: 72788...7ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høststorm Skrevet 17. januar 2016 #96 Del Skrevet 17. januar 2016 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du burde teste deg en gang til med tanke på at det er et par dager siden du testet sist? Hørt om at folk ikke tester positiv før 2-3 dager over forventet mens dag. Anonymkode: 72788...7ef Ja, tenkte å teste imorra tidlig om mens ikke kommer inatt, men tørr ikke helt håpe😜😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2016 #97 Del Skrevet 17. januar 2016 1 minutt siden, Høststorm skrev: Ja, tenkte å teste imorra tidlig om mens ikke kommer inatt, men tørr ikke helt håpe😜😄 Hold oss oppdatert 😄 ser den. Gjør ikke det jeh heller 😕 Anonymkode: 72788...7ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høststorm Skrevet 17. januar 2016 #98 Del Skrevet 17. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hold oss oppdatert 😄 ser den. Gjør ikke det jeh heller 😕 Anonymkode: 72788...7ef Det skal jeg gjøre! Haha, ble brått ikke anonym, jaja, spiller jo ikke noe rolle her😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2016 #99 Del Skrevet 18. januar 2016 Småkvalm, hetetokter, murringer, stikkende ubehag ved eggstokkene, dårlig i magen, supersult og godterisug og konstant tissetrengt. 2 dager over IKM. Ikke gravid Anonymkode: cd778...46c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2016 #100 Del Skrevet 18. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Småkvalm, hetetokter, murringer, stikkende ubehag ved eggstokkene, dårlig i magen, supersult og godterisug og konstant tissetrengt. 2 dager over IKM. Ikke gravid Anonymkode: cd778...46c Testet deg? 😕 Anonymkode: 72788...7ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå