Gå til innhold

Hvordan symptomer har du akkurat nå ? Før ikm

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åååh jeg vil teste hele tiden! 

Ble så dårlig av en sterk lukt av et menneske i går, at jeg måtte spy! Svimmel, oppblåst og nervevrak! Hehe , aller første pp og aller første eventuelle graviditet! Usikker på hvordan jeg ligger an med tr og el, da jeg har bare vært av pillen i ca 2mnd å er veldig "ustabil" enda haha.

Anonymkode: 68a4c...947

Har foresten også vondt i nedre mageregion, av å på, ikke som menssmerter, mer stikkende av noen slag... Tok test i går, på kvelden... Negativ! Men tror(???) jeg hadde el for sånn 1 uke siden 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har foresten også vondt i nedre mageregion, av å på, ikke som menssmerter, mer stikkende av noen slag... Tok test i går, på kvelden... Negativ! Men tror(???) jeg hadde el for sånn 1 uke siden 

Da bør du teste om 3-5 dager siden du testet tidlig.  Krysser fingrene for deg.💜

Anonymkode: 72788...7ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter da her å holder på å pisse på meg og ser ut vinduet og venter på posten. 😯 vil bare teste og bli ferdig med det fordi jeg gruer meg.😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sitter da her å holder på å pisse på meg og ser ut vinduet og venter på posten. 😯 vil bare teste og bli ferdig med det fordi jeg gruer meg.😔

Huff det skal ikke være enkelt! Får håpe de kommer snart! Spennende!! Ts 

Anonymkode: dc182...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Huff det skal ikke være enkelt! Får håpe de kommer snart! Spennende!! Ts 

Nåe jeg trodde de ikke kom og løp på do fordi jeg ikke klarte mer. Kom dem 😑

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nåe jeg trodde de ikke kom og løp på do fordi jeg ikke klarte mer. Kom dem 😑

Har du testet eller venter du til i morgen ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet ikveld. Men fikk negativ.  Er 10DPO.  Men vet ikke om det er så lurt å teste på kvelden.  😅 tester i morgen og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ på Morgenurin.  Så tror ikke det klaffet denne gang. Kan den være positiv selvom.man fikk negativ 10-11dpo? Har aldri hatt sånne symptomer og bare å gå gjør så vondt i brystene og må gå med bh fordi da gjør det ikke vondt og areola har blitt diger og mørkere. Småkvalm og oppkast innimellom. 😣 

Blir så skuffet.  Etter 2 år så er jeg så lei av å få negative tester. Var 100% sikker på full klaff. Noe jeg aldri har vært igjennom prøvetiden 😟

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ på Morgenurin.  Så tror ikke det klaffet denne gang. Kan den være positiv selvom.man fikk negativ 10-11dpo? Har aldri hatt sånne symptomer og bare å gå gjør så vondt i brystene og må gå med bh fordi da gjør det ikke vondt og areola har blitt diger og mørkere. Småkvalm og oppkast innimellom. 😣 

Blir så skuffet.  Etter 2 år så er jeg så lei av å få negative tester. Var 100% sikker på full klaff. Noe jeg aldri har vært igjennom prøvetiden 😟

Som oftest får man ikke positiv før rundt forventet mens og du kan være en av de som produserer lite HCG, jeg hadde ventet 2-3 dager med å teste igjen, da burde HCG 'en fordoble seg. Så er absolutt ikke over enda! Masse lykke til! Ts :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som oftest får man ikke positiv før rundt forventet mens og du kan være en av de som produserer lite HCG, jeg hadde ventet 2-3 dager med å teste igjen, da burde HCG 'en fordoble seg. Så er absolutt ikke over enda! Masse lykke til! Ts :) 

Kanskje jeg skal prøve en test om 3-4dager hvis ikke mensen kommer.  Har bare så utrolig mye mensensmerter og føler meg så våt der nede. Som om mensen har vært der i flere dager. 🙈 kan man teste negativ selvom man er gravid når man har masse symptomer. Får krysse fingrene litt til. 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt masse symptomer og trodd jeg har vært gravid i to pp, men mensen har alikevel kommet, tror man kan få mange like symptomer etter prevensjonsslutt også. Jeg merker jeg har følt meg mer våt der nede rett før mensen etter jeg sluttet på p stav, så det kan være så mye. Men test om noen dager igjen, HCG bruker rundt 48 timer på å doble seg, noe den bør gjøre i starten av svangerskapet, men noen har også veldig sen produksjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt masse symptomer og trodd jeg har vært gravid i to pp, men mensen har alikevel kommet, tror man kan få mange like symptomer etter prevensjonsslutt også. Jeg merker jeg har følt meg mer våt der nede rett før mensen etter jeg sluttet på p stav, så det kan være så mye. Men test om noen dager igjen, HCG bruker rundt 48 timer på å doble seg, noe den bør gjøre i starten av svangerskapet, men noen har også veldig sen produksjon. 

Jeg sluttet med prevensjon for 3 år siden. Begynte å prøve for 2 år siden og har aldri opplevd på de 2 åra ar jeg har hatt så mye mensensmerter og murringer. Pleier kunn å ha det i det jeg får mensen.  Men ja man vet aldri om kroppen spiller deg et puss og blir bare så skuffet etter så lang tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fortsatt ikke fått mensen eller testet.

Anonymkode: cd778...46c

Hvor lenge siden skylle du hatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

70 graviditets-tester i hus i dag! Nå kan moroa begynne!!! :danse: 

Bare på CD-5 i dag da, men jeg er KLAR!!!! 

Anonymkode: 33516...c5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

70 graviditets-tester i hus i dag! Nå kan moroa begynne!!! :danse: 

Bare på CD-5 i dag da, men jeg er KLAR!!!! 

Anonymkode: 33516...c5d

Oi. Såpass ja 😮 ja da håper vi det klaffer 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge siden skylle du hatt?

5-6 dager tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

5-6 dager tror jeg. 

Burde du teste deg. Hvis du ikke har gjort det. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SkoleNerden

Hei. Har vært prøver i snart 3 år uten hell.  Har IKM I dag og ingen mens enda. Det rare var da jeg lagde middag for 2 dager siden. Ble så kvalm av lukten. Og dette er hele og malte krydre jeg bruker til vanlig. Har utrolig ømme bryster, noe som pleier å gå bort ca 2 dager før IKM. De stikker som bare det. Jeg håper det blir graviditet denne gangen. Hvis ikke så får jeg være mer skeptisk til unormale symptomer I fremtiden ☺😊

PS.  Masse utflod også, Beklager detaljer.  Lykke til alle sammen 😀😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...