Gå til innhold

Mine rare tanker

evil eve

Anbefalte innlegg

Det betyr vel mere at jeg ikke siser så mye godteri her nede :) Og drikker ikke sååå mye vet du, er ikke alltid jeg gidder å bli full når jeg skal ut her nede vet du :roll: Gjør jo ikke hjemme heller...

Kan love deg jeg skal til Sverige når jeg kommer hjem, kjøpe Gille kjeks hehe... *slurp* Vi har det her, men det koster 6 eller 8 dollar for 8(!!!!) kjeks..... DYRT!!

Men skal ut og bade nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flink du! Gille kjeks?.. Vet ikke hva det er, men sikkert godt..

Vært en tur på byen vi, jeg dro hjem, var ikke så moro. Sambo kommer vel en gang utover nattan. I morgen MÅ jeg prøve lese litt fag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er skjedd med dagboka a? Den er jo helt rar. Fint at det går an å hoppe inn midt i dagboka uten å måtte bla en hel del, men dette var rart synes jeg. Men men. GRATULERER MED DAGEN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå er jeg tilbake etter fire netter på hotell med Siv... Nå har jeg fulgt henne til flyplassen, og jeg føler meg ensom.. Har vi vært så mye sammen, og nå blir det seks mnd, minst, til jeg ser henne igjen.. :grine:

Vi har hatt det deilig på Pop Century da :) Bara kosa oss masse!!! Vært i Typhon Lagoon og bada på fredagen og var og så på Cry Wolf på kino, på lørdagen var vi i Epcot og spiste i norske restauranten, etterpå sneik vi Siv inn på Commons(har ikke lov å bli skrivd inn på to uker etter man er ferdig med programmet), søndagen fikk vi besøk på hotellet av Anders og Rikke, mandagen dro vi og så Almost Like Heaven på kino og fikk besøk av Rikke på hotellet etterpå.. ;)

Idag har vi stressa litt rundt.. Også dro vi på flyplassen med Tor Martin.. Og nå sitter jeg her..... Usj... Uvant.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen! Ja nå må du henge med andre enn Siv. Kanskje det kommer en ny "soulmate" som synes det blir like ille når du drar ;) Og ettersom jeg skjønner er det nok å finne på der borte, så du trenger ikke sitte for deg selv og sture!

Jeg tror kroppen min streiker, jeg skal straks kjøre inn til Oslo og bo hos T og M i et par dager, skal på kurs. Men kroppen er stiv som bare det og formen kunne vært bedre. Håper på bedre dag i morgen! Var jo ikke i form da skulle til mamma sist heller, brullupet var jeg dårlig i til langt uti middagen og. Akkurat som den skal sabotere moroa!

Chiao :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada søs, må finne meg ny soulmate ;) Går nok greit da vettu, men er kjipt da.. :roll:

Siv er nok permanent limt fast til ett grantre med en grandis eller to i magen nå.. :ler: Hun mente det at hun skulle ut og sniffe granskog når hun kom hjem :)

Ellers går alt sin vante gang.. ;) Prater fremdeles en del med denne søte gutten :sjenert:

Håper du skjønner det søs at om ikke du har tatt bilder av vår kjære gravide "svigerinne" så blir søstern din deprimert.. ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja... Var vel en god grunn til at jeg ikke ville skrive noe den 21 september.. Tankene svirra litt rundt i huet mitt da....

Kallorilla skulle blitt 28 da... Så var en litt rar dag for meg... Men men....

Håper du har det bra lille venn!!!! Både du og mannen!!!! :engel::dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Ja da har jeg vært i Oslo et par dager. Bra med bror, samboer og baby i magen. Bror fikk øreverk! :grine:

Jeg var jo på kurs og var ivrig elev! Til slutt var det sånn at kursleder kikket på meg og sa "har Fredrikstad noe mer å tilføye før vi går videre!" :icon_idea:

Og på torsdag var jeg og venninne L og møtte hun vietnamesiske jenta som gikk i klassen vår i 5.-7. klasse! Det var artig. Vi var og spiste, og tok desserten etterpå på Friday's. Jeg burde stoppet der, men måtte seff. ha en drink også. Jeg var så mett at jeg ikke visste om jeg skulle klare å gå "hjem" fra T-banen.

Og nå er jeg der igjen. Vi har vært hos et vennepar og spist, og jeg spiste så klart halve sjokoladeskåla alene etter middag. Lærer aldri. :fy_fy:

Endret av Mona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Søs da.... Halve skåla alene...? :fy_fy: Ikke bra.... ;)

Sååå fint bilde av M da :hjerter_rundt: Gleder meg til JEG blir gravid jeg da!!! :):hjerter:

Idag hadde du vært stolt av meg vettu ;) Fikk ånden over meg og ryddet hele rommet, og vasket alle klærne mine ;) Skulle jo egentlig flytte inn i gamle leiligheten til Siv, men neida, plutselig fikk ikk jeg og Rikke lov til å flytte inn der allikevel da, så nå er jeg stuck her.. Så da fant jeg ut at det var på tide å rydde og ordne på rommet mitt.. ;) Så nå har jeg hengt opp norske flagg over senga mi og greier... Er jo så hvite de veggene her at jeg spyr jo nesten.... Og fått tak i sånn klister ting, så nå kan jeg bare henge opp ting på veggene ;) Tror romvenninna mi fra Kina blei litt overraska da hun ko hjem hehe.... Så nå er det bare å holde det ryddig da.... ;)

Nå skal jeg hoppe i køya ja......

Du får ha det bra resten av helgen da Fredrikstad :erter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmf, nok en begredelig fotballkamp for Fredrikstad. 1-4 tap mot bunnlaget Ålesund. Nå spøker det for nedrykk!

Nå måtte vi nettopp hive ut ei nesten dau rotte som katta hadde vært så elskverdig å ta med inn. Jeg mener nå det var mus, men sambo sier det var rotte. Sist tok hu med ei levende mus inn.. Og to levende fugler har vært her. Det er ulempen med katteluke.

Ellers er jeg veldig fornøyd med å ha levert inn første oppgave i faget jeg tar. Skrevet og innlevert i dag, 11 dager før fristen! Men lesingen er det heller dårlig med, så får henge i der.

Natti natt søs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damdidam.. ;)

MJa.. er ikke så veldig mye som skjer om dagen....

Har vært i Typhon lagoon igjen og bada og svømt med haier... Men blir innmari sliten av sola og varmen så er helt daff nå... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var enda en episode av Lost ferdig... Det er litt digg med å bo her... Får sett serier mye fortere... Dere burde glede dere og håpe på at dere får serien Supernatural til Norge.. Den har bynt her for tre uker siden...

Prata med "kjære" idag på msn :hjerter_rundt: Sommerfugler i magen.. Så søt :)

Om seks mnd er jeg tilbake i Norge :hoppe::danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hajo! 6 mnd hørtes lenge ut, men det går fort! Det er bra du flørter med menn hjemme i Norge så ikke du blir der borte i Amerika ;) Blir Oslo eller Lillehammer på deg når du kommer hjem da.. :sjarmor: Husk å se etter om det er en utdanning du kunne tenke deg å søke da. Frist i april tror jeg.

Har vært hos svigers og spist fårikål vi. Det har jeg ikke spist på mange år, det var bedre enn jeg trodde det skulle være.

Ei venninne her har fått jentebaby, så har vært og kjøpt nudelige babyklær. Har jo kjøpt en ting til vårt første tantebarn også jeg da.. Men det er ikke klær. Blir litt dårlig når en kikker sånn!

Endret av Mona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Lillehammer eller Oslo ja... ;) Det kan se sånn ut hehe... Men får vel holde meg litt i Sfj først vel... Får se hvor jeg eventuelt finner meg utdanning ja... Er nå innmari dyrt å bo i Oslo da.... Damdidam...

BLI i USA???? :overrasket: NEI!!!!! Er du gal??????? Orker ikke detta nei....

Om seks mnd rusler jeg rundt på norsk jord, og limer meg sikkert fast til ett grantre sånn som Siv hadde lyst til :)

Nå har jeg fått fiksa meg fri, så jeg reiser til NY før jul :) 13-17 desember ;) Må jo abre se verdens største juletre og alt mulig annet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillehammer ja! Og der ER dyrt i Oslo ja. Du får se om noe frister på Høyskolen i Lillehammer da.

Så kult at du skal til New York, dit vil jeg også!

I dag var jeg flink og trente etter jobb, selv om det var fredag. Da vil en gjerne fort hjem. Men trente ikke forrige uke og ikke tidligere denne uken, så følte at burde veldig ta en tur :forvirret: Er glad for det nå da.

Ha en fin helg snuppa! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vel, får se hva det blir til... ;) Kanskje jeg blir i Sfj en stund, eller, blir i Sfj en stund for å si det sånn, må tjene opp litt penger.. Men finner ut av det vettu ;)

Idag har jeg hatt første dag med training... Han er nå litt rørete han jeg trainer ja, men veldig hyggelig.. ;) Litt femi men veldig morsom :)

Syns du er flink som har trent jeg!!! Stolt av deg!!!! Orker ikke trene etter jobben jeg... Ikke når jeg slutter kl ti værtfall, skal legge meg om to strakser, og opp og jobbe 11 timer imorgen.. ;) Så nå ere natta!!!

God helg!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallæ! Sitter og venter på mot til å begynne lese fag.. Var flink i går, men må fortsette i dag..

I går var vi og spiste på thairestaurant. Var skuffende det jeg spiste, men visste at retten ikke var "safe." Nå har jeg smakt det! Det er flere ting jeg må smake der som jeg vet er godt, så det er bare å gå flere ganger. Desserten tok vi hjemme, hadde laget sjokolademousse. Men den var heller ikke så godt som jeg kunne huske.. Men det er tross alt søtt, så det glir ned. Men vaniljesaus blir alt bra!

*Gå og lese.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Alt går ned med vaniljesaus ja... De har jo puddinger i hue og ræva borti her, men ikke vaniljesaus, så da gidder jeg ikke spise det nei... :( Blitt matlei... Svært lite mat jeg "liker" her nede.... Går mest i knekkebrød og nudler, og kinamat, men blitt lei kinamat også nå... :(

Nå skal jeg sove... Holder på å bli litt smålig sjuk igjen, og det orker jeg ikke, så prøver å drukne det i svenskedråper og blomstermedisin....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de ikke vaniljesaus! Håpløst. Det går an å lage selv da, men piano sin ferdige er aller aller best, så det gidder jeg aldri å legge energi i! I løpet av en uke er altså to liter vaniljesaus fortært, tipper at to tredjedeler av den har havnet i min mage. Det er en grunn til at vi sjelden har dessert. :sikle:

I tillegg til dråpene dine bør du drikke ren sitronsaft. Klem ut saften av en halv morgen og kveld og svelg innpå! Dreper masse bakterier. (Du drikker selvsagt vann med en gang etterpå.)

Nei, nå er lunchen min straks over, tilbake til jobb for å lære politisk utvalgsbehandling! God bedring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...