Gjest Skrevet 21. desember 2015 #141 Skrevet 21. desember 2015 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det skal generelt ikke være drittslenging og slikt på kg, tåler man ikke at moderatorene følger reglene så får man fjerne seg, farvell og god jul. Anonymkode: 0d595...44e Drittslenging er en ting, men å forsvare seg ovenfor folk som driver med personangrep? Jeg vet ikke hvor i reglene det står noe mot å svare andre og stå opp for seg selv - da inkludert uhyggelige folk. Ja, det er nettopp det jeg skal også. Så farvel til deg og andre som leser dette, god jul til de som fortjener det
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #142 Skrevet 21. desember 2015 2 minutter siden, livetsrose skrev: Drittslenging er en ting, men å forsvare seg ovenfor folk som driver med personangrep? Jeg vet ikke hvor i reglene det står noe mot å svare andre og stå opp for seg selv - da inkludert uhyggelige folk. Ja, det er nettopp det jeg skal også. Så farvel til deg og andre som leser dette, god jul til de som fortjener det Det du kan gjøre er å la være å svare og ikke gi dem grobunn for mer drittslenging, du kan rapportere det. Hvis du skal gå ut si du ikke gidder å være i et forum forde du ikke har lov å drite i regler så kommer ingen til å kjempe for at du skal bli heller. Det er så mange som klarer å holde seg tilregler og akseptere når ting blir slettet, det burde ikke være vanskelig for deg heller. Anonymkode: 0d595...44e
Gjest Skrevet 21. desember 2015 #143 Skrevet 21. desember 2015 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det du kan gjøre er å la være å svare og ikke gi dem grobunn for mer drittslenging, du kan rapportere det. Hvis du skal gå ut si du ikke gidder å være i et forum forde du ikke har lov å drite i regler så kommer ingen til å kjempe for at du skal bli heller. Det er så mange som klarer å holde seg tilregler og akseptere når ting blir slettet, det burde ikke være vanskelig for deg heller. Anonymkode: 0d595...44e For meg er det ingen løsning å la være å svare slike mennesker. Hvis ikke jeg kan forsvare meg selv, er jeg ikke interessert i å skrive her. Fordi jeg ikke har lov til å drite i regler? Når ble det ulovlig å svare kvalme og uhyggelige mennesker? Så vidt jeg vet, har ikke jeg bryte noen regler her. "Så kommer ingen til til å kjempe for at du skal bli heller" Altså, jeg går av egen fri vilje, og har ikke noe ønske eller behov for at folk skal kjempe for at jeg skal bli et sted jeg ikke ønsker selv å være? Det er det siste jeg skriver her nå, for nå er jeg helt ferdig! Nå venter jeg bare på at kontoen forhåpentligvis blir slettet. Så om noen har noe mer de skulle ha sagt, får de ta det på Facebook: "Marthe Charlotte Deaktivert" er profila.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #144 Skrevet 21. desember 2015 Opp som en bjørn og ned som en skinnfell! Anonymkode: c4c28...b3d 3
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #145 Skrevet 21. desember 2015 1 time siden, livetsrose skrev: Selvfølgelig skal ikke personangrep tolereres på noe vis, og disse kommentarene bør bli fjernet! Men når jeg har brukt tid på å svare og forsvare meg ovenfor slike mennesker, blir jeg sint når også dette blir fjernet. "Noe å skape et problem ut av?" For all del, jeg lager ikke noe problemer, jeg bare forlater forumet. For jeg har ingenting her å gjøre, om ikke jeg kan stå opp for meg selv. Da får jeg heller skrive andre steder, hvor kommentarene blir VÆRENDE så lenge jeg selv ønsker. Dermed kommer jeg nok til å skrive alt på bloggen, da det er det eneste stedet ingen kan fjerne sin egne kommentarer, eller moderatorer kan fjerne det for dem. Det er synd jeg ikke har noe sted å diskutere riktignok. Kanskje jeg lager et eget forum i fremtiden ... Da skaper du jo et problem når du velger å forlate forumet basert på dette. Personangrep tolereres ikke på forumet og blir dermed moderert vekk. Svar på alle slettede innlegg (ikke bare personangrep) blir også moderert vekk. Dette sier vel seg selv? 1. Det er lite hensiktsmessig å ha svar på innlegg som ikke lenger eksisterer. Dette skaper forvirring og dårlig flyt. 2. Sidediskusjonen fortsetter jo dersom svarene ikke også slettes. Det handler ikke om at du ikke skal få lov til å forsvare deg selv. Du kan for all del heller bruke bloggen din, men jeg synes du gir moderatorene ufortjent pes. Det står tydelig i forumreglene at personangrep ikke tillates. Dersom det er så viktig for deg å forsvare deg selv for slike usaklige personangrep gjør du nok rett i å velge en annen arena. Anonymkode: 5735e...6d7 1
ajarRun Skrevet 21. desember 2015 #146 Skrevet 21. desember 2015 Kjedelig da, hvem skal jeg diskutere med da?
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 21. desember 2015 #147 Skrevet 21. desember 2015 3 timer siden, livetsrose skrev: Da har jeg skrevet mitt her! At personangrep blir fjernet, er nå en ting - men når mine egne svar på personangrep rettet mot meg blir fjernet? Da har ikke jeg noe å gjøre her tror jeg! Hvis man ikke skal kunne forsvare seg, og alt dritt bare blir slettet uansett, må nok jeg finne meg et annet sted å skrive på. Så alle anonyme brukere, eller dere med brukernavn for den saks skyld: det er bare å komme med dritt til folk tydeligvis, for dere trenger ikke frykte at det blir værende på nettet til evig tid! Tvert imot, det blir nok fjernet en av de første dagene.Takk for meg, jeg er ikke interessert i å diskutere på et forum hvor ikke jeg kan ta et oppgjør med folk som skriver dritt til meg. At deres kommentarer blir fjernet eller rapportert er nå en ting - men nå svar rettet mot slike personer blir fjernet - ER JEG FERDIG HER. Synes det er trist at du skal slette deg livetsrose. Jeg er sikker på at grunnen til at de meldingene ble slettet var ment som å kun holde personangrep vekk og ikke for å være urettferdig på noen måte. De gjør nok dette med gode hensikter bak. De tenkte nå sikkert på å slette alle meldinger som hadde en tilknyttning til personangrepet, og det er da heller ikke så negativt? Du har mange interessante meninger, å mye bra å dele innpå her, så synes da at det hadde vært fint om du fortsatte å bli en medlem av KG. Men hvis valget ditt er satt så respekterer jeg det valget du tar og, har også forståelse for at noen forum ikke alltid er rette plass å være i for hver og en.
Gjest Skrevet 21. desember 2015 #148 Skrevet 21. desember 2015 (endret) . Endret 21. desember 2015 av Snelgrove
Gjest Emera Skrevet 21. desember 2015 #149 Skrevet 21. desember 2015 Jeg tenkte nok at dette ikke kunne ta lang tid. Det har vært som å overvåke en fjellside i påvente av et skred. Dessverre blir det ikke alltid så godt mottatt at man er veldig åpen, direkte og brutalt ærlig. Det blir så forsterket på nett. Når det gjelder sletting av innlegg så er det faktisk rettferdig. Alle svar på personangrep blir slettet, også selvforsvar. Sånn er det for alle brukere her. Det er jo lite vits i å har forsvar mot slettede innlegg stående. Det blir bare forvirrende.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #150 Skrevet 21. desember 2015 2 timer siden, livetsrose skrev: For meg er det ingen løsning å la være å svare slike mennesker. Hvis ikke jeg kan forsvare meg selv, er jeg ikke interessert i å skrive her. Fordi jeg ikke har lov til å drite i regler? Når ble det ulovlig å svare kvalme og uhyggelige mennesker? Så vidt jeg vet, har ikke jeg bryte noen regler her. "Så kommer ingen til til å kjempe for at du skal bli heller" Altså, jeg går av egen fri vilje, og har ikke noe ønske eller behov for at folk skal kjempe for at jeg skal bli et sted jeg ikke ønsker selv å være? Det er det siste jeg skriver her nå, for nå er jeg helt ferdig! Nå venter jeg bare på at kontoen forhåpentligvis blir slettet. Så om noen har noe mer de skulle ha sagt, får de ta det på Facebook: "Marthe Charlotte Deaktivert" er profila. Nå er det faktisk ikke lov på KG med fullt navn, så det er jo tydelig at du ikke bryr deg om regler nei. Anonymkode: 6a2db...1b0 1
Gjest Skrevet 21. desember 2015 #151 Skrevet 21. desember 2015 13 minutter siden, LitenMåltrost skrev: Jeg tenkte nok at dette ikke kunne ta lang tid. Det har vært som å overvåke en fjellside i påvente av et skred. Dessverre blir det ikke alltid så godt mottatt at man er veldig åpen, direkte og brutalt ærlig. Det blir så forsterket på nett. Når det gjelder sletting av innlegg så er det faktisk rettferdig. Alle svar på personangrep blir slettet, også selvforsvar. Sånn er det for alle brukere her. Det er jo lite vits i å har forsvar mot slettede innlegg stående. Det blir bare forvirrende. Du tenkte at dette ikke kunne ta lang tid? Altså jeg forlater ikke forumet her fordi jeg får dårlige tilbakemeldinger på at jeg er åpen, direkte og brutalt ærlig - jeg har måtte hanskes med langt verre dritslenging enn det folk klarte å få frem her. Jeg forlater forumet pga. sletting av poster, bare så du har det helt klart for deg. 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå er det faktisk ikke lov på KG med fullt navn, så det er jo tydelig at du ikke bryr deg om regler nei. Anonymkode: 6a2db...1b0 Ja vel? Da synes jeg det er rart at det er et sted man kan fylle inn navn på profilen da. Jeg har heller ikke fått høre dette av noen administratorer, at jeg har bryte regler ved å skrive under fullt navn. Og som jeg har skrevet gjentatte ganger tidligere, trengs det kun et søk på brukernavnet jeg har her på Google, så finner folk fullt navn uansett, om de har interesse av det. Hvor i reglene på KG står det at man ikke kan ha fullt navn? Det er da i hvert fall merkelig at INGEN administratorer har nevnt at jeg bryter en regel da (som jeg ikke tror eksisterer for øyeblikket)!Men nå har jeg skrevet mitt, og logger ut for siste gang. Så får dere gjerne diskutere videre angående meg i denne tråden, om dere ikke har noe bedre å bruke dagene på.
Gjest Emera Skrevet 21. desember 2015 #152 Skrevet 21. desember 2015 (endret) 13 minutter siden, livetsrose skrev: Du tenkte at dette ikke kunne ta lang tid? Altså jeg forlater ikke forumet her fordi jeg får dårlige tilbakemeldinger på at jeg er åpen, direkte og brutalt ærlig - jeg har måtte hanskes med langt verre dritslenging enn det folk klarte å få frem her. Jeg forlater forumet pga. sletting av poster, bare så du har det helt klart for deg. Men nå har jeg skrevet mitt, og logger ut for siste gang. Så får dere gjerne diskutere videre angående meg i denne tråden, om dere ikke har noe bedre å bruke dagene på. Jaha... Egentlig er det ikke noe poeng for meg i å svare, siden du logger deg ut. Du får nå gjøre som du vil. Uansett, svar på personangrep/sjikane BLIR slettet. For ALLE brukere. Ingen skal vel få noen spesialavtale, eller? Det jeg gjorde et forsøk på var å forklare hvorfor innleggene dine har blitt slettet. Men det virker ikke som du vil forstå, i grunnen. Endret 21. desember 2015 av Emera
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #153 Skrevet 21. desember 2015 10 minutter siden, LitenMåltrost skrev: Jaha... Egentlig er det ikke noe poeng for meg i å svare, siden du logger deg ut. Du får nå gjøre som du vil. Uansett, svar på personangrep/sjikane BLIR slettet. For ALLE brukere. Ingen skal vel få noen spesialavtale, eller? Det jeg gjorde et forsøk på var å forklare hvorfor innleggene dine har blitt slettet. Men det virker ikke som du vil forstå, i grunnen. Ganske spesielt at hu svarer deg så frekt , nebbete og spydig når du bare prøvde belyse hvordan ting fungerer på KG. Oh well, et frekt menneske mindre på KG får vi bare leve med Anonymkode: 69bea...24f 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #154 Skrevet 23. desember 2015 Har tråd-starter slettet profilen sin her allerede ? Anonymkode: 4ffe7...da7
ajarRun Skrevet 23. desember 2015 #155 Skrevet 23. desember 2015 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har tråd-starter slettet profilen sin her allerede ? Anonymkode: 4ffe7...da7 Det har hun. 1
Phaedra Skrevet 25. desember 2015 #156 Skrevet 25. desember 2015 Tråden er ryddet for persondebatt og stenges, da trådsstarter har slettet seg og ikke lenger kan svare. Phaedra,adm 1
Fremhevede innlegg