Mailo Skrevet 16. juli 2017 #1521 Del Skrevet 16. juli 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illy Skrevet 17. juli 2017 Forfatter #1522 Del Skrevet 17. juli 2017 På 9.7.2017 den 12.43, Lerkeliten skrev: Så kos at dere skal få valp! Det har vi også fått oss Kjenner meg igjen i at det er godt å flytte fokus litt . Veldig lenge siden jeg har vært inne og lest i dagbøker nå, men alltid gøy å titte innom. Ser at mye har skjedde siden sist! 😊 Det er kjempekoselig! Får definitivt noe annet å tenke på, nå om dagen er jeg mest opptatt av om valpen har tenkt å tisse eller hva annet den pønsker på. Jeg vet ikke en gang hvilken syklusdag jeg er på. Antagelig sunt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illy Skrevet 17. juli 2017 Forfatter #1523 Del Skrevet 17. juli 2017 22 timer siden, Mailo skrev: Tusen takk for klemmen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mailo Skrevet 17. juli 2017 #1524 Del Skrevet 17. juli 2017 2 minutter siden, Illy skrev: Det er kjempekoselig! Får definitivt noe annet å tenke på, nå om dagen er jeg mest opptatt av om valpen har tenkt å tisse eller hva annet den pønsker på. Jeg vet ikke en gang hvilken syklusdag jeg er på. Antagelig sunt Det høres veldig sunt ut! Kos deg med valpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillyBe Skrevet 17. juli 2017 #1525 Del Skrevet 17. juli 2017 4 minutter siden, Illy skrev: Det er kjempekoselig! Får definitivt noe annet å tenke på, nå om dagen er jeg mest opptatt av om valpen har tenkt å tisse eller hva annet den pønsker på. Jeg vet ikke en gang hvilken syklusdag jeg er på. Antagelig sunt Uten tvil, MEGA sunt!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illy Skrevet 19. juli 2017 Forfatter #1526 Del Skrevet 19. juli 2017 På 17.7.2017 den 8.50, Mailo skrev: Det høres veldig sunt ut! Kos deg med valpen Det kjenner jeg at det er, ja! Og så koselig. Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illy Skrevet 19. juli 2017 Forfatter #1527 Del Skrevet 19. juli 2017 Nå har jeg fått positiv el-test, og neste syklus er bare rett over to uker unna Syklusen blir lang nok også, med mindre det plutselig skjer noe rart. Det ligger an til sprøytestart 3. august. Og det er tilfeldigvis den dagen jeg går ut i ferie. Perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mailo Skrevet 19. juli 2017 #1528 Del Skrevet 19. juli 2017 2 timer siden, Illy skrev: Nå har jeg fått positiv el-test, og neste syklus er bare rett over to uker unna Syklusen blir lang nok også, med mindre det plutselig skjer noe rart. Det ligger an til sprøytestart 3. august. Og det er tilfeldigvis den dagen jeg går ut i ferie. Perfekt! hurra for positiv el test!!! Perfekt med sprøytestart når du går ut i ferie ja! Heier deg helt i mål! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoveTrain Skrevet 19. juli 2017 #1529 Del Skrevet 19. juli 2017 Hurra for perfekt timet forsøk!! og ikke minst for valp😁 Er det travelt om dagen?🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillyBe Skrevet 19. juli 2017 #1530 Del Skrevet 19. juli 2017 Jippi, nå nærmer det seg forsøk altså 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 19. juli 2017 #1531 Del Skrevet 19. juli 2017 Åh, hurra for positiv eggløsningstest! Ikke lenge til neste forsøk heller. Her blir det spennende å følge med fremover. Tvitvi, sier jeg bare 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illy Skrevet 20. juli 2017 Forfatter #1532 Del Skrevet 20. juli 2017 18 timer siden, Mailo skrev: hurra for positiv el test!!! Perfekt med sprøytestart når du går ut i ferie ja! Heier deg helt i mål! Det er skikkelig godt å slippe sprøyter på jobb, altså! Mange tusen takk, det er godt med heiing! Har du dagbok her inne? 18 timer siden, LoveTrain skrev: Hurra for perfekt timet forsøk!! og ikke minst for valp😁 Er det travelt om dagen?🙈 Takk! Det er ganske travelt, ja, og enkelte øyeblikk tenker jeg "hva har vi gjort". Men det varer kort, smelter når jeg ser de små, runde øynene og den logrende halen. Egentlig er det en ganske rolig valp. Nå er jeg på jobb noen døgn, og det er hardt! 14 timer siden, LillyBe skrev: Jippi, nå nærmer det seg forsøk altså 😄 Det gjør faktisk det! Det har jo vært så leeenge til. Nå kan vi nesten begynne å telle dager i stedet for uker 😃 13 timer siden, Chickenwings85 skrev: Åh, hurra for positiv eggløsningstest! Ikke lenge til neste forsøk heller. Her blir det spennende å følge med fremover. Tvitvi, sier jeg bare 😊 Det var veldig godt at den kom på rett tid, og ikke før Og enda bedre å til og med komme seg hjem fra jobb først. Menopur er pulver og væske som man må blande selv, og så er det stor dose nå, så det blir fint å gjøre det hjemme i ro og fred. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mailo Skrevet 20. juli 2017 #1533 Del Skrevet 20. juli 2017 Får ikke sitert mer, men ja jeg har dagbok Her kan du lese. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoveTrain Skrevet 23. juli 2017 #1534 Del Skrevet 23. juli 2017 Er det en stor eller liten rase dere har gått for? Jeg har så lyst på hund selv, men med mannens reising og min turnusjobbing går ikke det Nå er det vel under 2 uker til forsøk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illy Skrevet 23. juli 2017 Forfatter #1535 Del Skrevet 23. juli 2017 9 timer siden, LoveTrain skrev: Er det en stor eller liten rase dere har gått for? Jeg har så lyst på hund selv, men med mannens reising og min turnusjobbing går ikke det Nå er det vel under 2 uker til forsøk? Det er en mellomstor Jeg har hatt samme rase tidligere, men har ikke kunnet skaffet noen ny av samme grunn som deg. Nå må jeg rett og slett si opp den jobben jeg har i dag, og få en dagtidsjobb. Ikke ideelt mens man holder på med IVF, men det ordner seg nok. Det var virkelig verdt det å anskaffe hund. Skjønner godt at du har lyst på! Forhåpentligvis ligger det bedre til rette for det en gang seinere Og noen ganger finnes det gode løsninger med hundepass/del-eierskap el. Vi har en del folk rundt som er veldig glad i hunder, men ikke har selv, og kan tenke seg å være hundevakt. Ja, det er faktisk under to uker igjen til sprøytestart! Endelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illy Skrevet 30. juli 2017 Forfatter #1536 Del Skrevet 30. juli 2017 Nå er det bare tre dager med jobb og så ferie og sprøyter! Jeg har fått utført scratching, i håp om at det kan forbedre sjansene littegrann. Nå må jeg jo først og fremst få litt mer egg enn vanlig, men jeg håper at høyere medisindose hjelper. Foreløpig gleder jeg meg veldig. Men når første kontroll nærmer seg, gjetter jeg at jeg er meget nervøs! En valp i huset er virkelig å anbefale. Nå tar jeg meg selv i å google valper og hundetrening oftere enn jeg googler ivf-saker. Og så er det mer enn nok å gjøre med en rampete frøken i huset. Hun stjeler sokker og tygger på sofaen hvis tenker for lenge på barnløshet og hvordan det skal gå med forsøket. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illy Skrevet 4. august 2017 Forfatter #1537 Del Skrevet 4. august 2017 Mensen kom i går, og nå skal jeg straks ta første sprøyte Jeg hadde egentlig satt kl. 20 som sprøytetid, så nå må jeg snart ta meg sammen og blande den. Jeg gruer meg litt, jeg syns 300 ie er mye å sprøyte inn Men så gleder jeg meg ganske mye også! Og så har jeg første feriedag i dag, så jeg er ganske fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoveTrain Skrevet 4. august 2017 #1538 Del Skrevet 4. august 2017 For en timing!! Så utrolig kjekt at alt plutselig klaffer perfekt og spennende med scratching! Ps. Hvis du vil sende meg et bilde av valpen så skal du få lov til det altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illy Skrevet 4. august 2017 Forfatter #1539 Del Skrevet 4. august 2017 12 minutter siden, LoveTrain skrev: For en timing!! Så utrolig kjekt at alt plutselig klaffer perfekt og spennende med scratching! Ps. Hvis du vil sende meg et bilde av valpen så skal du få lov til det altså Ja, det var helt perfekt! Det føles godt å både ha høyere dose, og gjort scratching også, da håper jeg det er det som skal til! Jeg er ikke vanskelig å be når det gjelder å skryte av valpen, klart du skal få bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havrekjeksen Skrevet 4. august 2017 #1540 Del Skrevet 4. august 2017 Jeg skal straks ut og ta ned flagget, hatt jubilant her i dag. Jeg skal klappe litt ekstra på flagget for Illy-baby 17 mai neste år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå