Gå til innhold

Illy venter på bolla


Illy

Anbefalte innlegg

39 minutter siden, Illy skrev:

Ja, det var helt perfekt! Det føles godt å både ha høyere dose, og gjort scratching også, da håper jeg det er det som skal til! :)

Jeg er ikke vanskelig å be når det gjelder å skryte av valpen, klart du skal få bilde:fnise:

Hahah:fnise: tenk så skrullete vi blir når vi endelig får barn da! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fint at du er i gang igjen, såpass høy dose må få fart på eggene! Hvilken dose var det du hadde sist? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, LoveTrain skrev:

Hahah:fnise: tenk så skrullete vi blir når vi endelig får barn da! 

Hihi, ja det blir nok ille! Og jeg som hadde tenkt å ikke bli skrullete i det hele tatt :fnise:

13 timer siden, LillyBe skrev:

Woho, gratulerer med sprøytestart :) dette blir BRA!!!

Tusen takk! Det gjør det, straks ruger vi på noen perfekte gullegg :hjerte:

3 timer siden, QBee skrev:

Så fint at du er i gang igjen, såpass høy dose må få fart på eggene! Hvilken dose var det du hadde sist? 

Veldig godt å være i gang igjen! Ja, nå må det faktisk skje litt. Sist hadde jeg 225 iu. Det blir veldig spennende på første kontroll :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig at du er i gang igjen du og. Det blir spennende å følge både deg og @LillyBe fremover!!! :) Gleder meg SÅ MYE til det er min tur, men frem til da skal jeg glede meg samt følge med i spenning på dere :) TVI-TVI!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Chickenwings85 skrev:

Så herlig at du er i gang igjen du og. Det blir spennende å følge både deg og @LillyBe fremover!!! :) Gleder meg SÅ MYE til det er min tur, men frem til da skal jeg glede meg samt følge med i spenning på dere :) TVI-TVI!

Takk!! :) Håper tida går raskt fram til du er i gang igjen også!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første kontroll blir i morra :) Nå begynner jeg å bli nervøs. Jeg kjenner ikke noe fra eggstokkene enda. Magen er ganske øm, men det er bare etter sprøytene :dry: 4. sprøyte i kveld, og i morra vil det vise seg om det hjalp å øke dosen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! Jeg kjente mye mindre det forsøket jeg fikk ut 27 egg, enn da jeg fikk 12 ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir utrolig spennende :) Jeg kjenner også mer sprøyteømhet enn stikkinger, selv om jeg ligger en dag foran deg i løypa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig altså 😄😄 jeg kjenner aldri noe før jeg har satt 6-8 sprøyter jeg altså...nå har jeg jo satt 10, og først de siste par-tre dagene jeg virkelig kjenner det :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, LoveTrain skrev:

Så spennende! Jeg kjente mye mindre det forsøket jeg fikk ut 27 egg, enn da jeg fikk 12 ;) 

Godt å høre! Jeg er veldig spent på hva legen ser i morra :)

7 timer siden, miore skrev:

Det blir utrolig spennende :) Jeg kjenner også mer sprøyteømhet enn stikkinger, selv om jeg ligger en dag foran deg i løypa!

Jeg tror jeg kjente noe på venstre side da jeg gikk tur før i dag! Så der gikk jeg og gliste da, enda godt det ikke var noen i nærheten som så det og kunne spørre meg hvorfor. Kan veldig godt hende det bare var innbilning, men jeg liker å innbille meg sånt :)

5 timer siden, LillyBe skrev:

Herlig altså 😄😄 jeg kjenner aldri noe før jeg har satt 6-8 sprøyter jeg altså...nå har jeg jo satt 10, og først de siste par-tre dagene jeg virkelig kjenner det :) 

 

Det er betryggende at det ikke skal være vondt å gå i trapper enda! :) Jeg ikke kjent mye de to forrige forsøkene, litt mot slutten sist fordi alle eggposene var på samme sida. Men da var det jo ikke så mye der å kjenne heller da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Illy skrev:

Godt å høre! Jeg er veldig spent på hva legen ser i morra :)

Jeg tror jeg kjente noe på venstre side da jeg gikk tur før i dag! Så der gikk jeg og gliste da, enda godt det ikke var noen i nærheten som så det og kunne spørre meg hvorfor. Kan veldig godt hende det bare var innbilning, men jeg liker å innbille meg sånt :)

Det er betryggende at det ikke skal være vondt å gå i trapper enda! :) Jeg ikke kjent mye de to forrige forsøkene, litt mot slutten sist fordi alle eggposene var på samme sida. Men da var det jo ikke så mye der å kjenne heller da. 

Hurra for at murringene har begynt :nigo: Et par ganger i dag har jeg "krøket meg sammen" for å fremprovosere / forsikre meg om at det faktisk er mulig å kjenne murringer i dag :rolleyes: Skrulle-/tullehøne. :kaklehone:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, miore skrev:

Hurra for at murringene har begynt :nigo: Et par ganger i dag har jeg "krøket meg sammen" for å fremprovosere / forsikre meg om at det faktisk er mulig å kjenne murringer i dag :rolleyes: Skrulle-/tullehøne. :kaklehone:

Så godt man ikke er alene om å være skrullete! 😅 I natt fikk jeg plutselig ikke sove, samme hvor mange ganger jeg snudde meg rundt (stakkars mannen), og jeg skjønte ikke greia. Men nå vet jeg det, jeg er selvfølgelig nervøs for kontrollen. Jeg mener ganske bestemt at jeg kjenner ting på venstre side i dag også (for en skuffelse hvis det ikke er NOE der nå 😳)

18 minutter siden, LillyBe skrev:

Murringene kommer nok 😎 Masse lykke til i dag 😄

Tusen takk! Jeg har et par ærender også, så jeg er på vei til Oslo nå. Satser på å rekke en stor kaffe til å roe nervene på 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Illy skrev:

Så godt man ikke er alene om å være skrullete! 😅 I natt fikk jeg plutselig ikke sove, samme hvor mange ganger jeg snudde meg rundt (stakkars mannen), og jeg skjønte ikke greia. Men nå vet jeg det, jeg er selvfølgelig nervøs for kontrollen. Jeg mener ganske bestemt at jeg kjenner ting på venstre side i dag også (for en skuffelse hvis det ikke er NOE der nå 😳)

Tusen takk! Jeg har et par ærender også, så jeg er på vei til Oslo nå. Satser på å rekke en stor kaffe til å roe nervene på 😃

Man blir jo faktisk nervøs 😳 Jeg krysser alt jeg har for en fin kontroll 😄 Å ikke minst, NYT kaffen! Jeg har nesten lyst på ny Oslotur bare for å nyte en kopp til i fred og ro 😂🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Illy skrev:

Så godt man ikke er alene om å være skrullete! 😅 I natt fikk jeg plutselig ikke sove, samme hvor mange ganger jeg snudde meg rundt (stakkars mannen), og jeg skjønte ikke greia. Men nå vet jeg det, jeg er selvfølgelig nervøs for kontrollen. Jeg mener ganske bestemt at jeg kjenner ting på venstre side i dag også (for en skuffelse hvis det ikke er NOE der nå 😳)

Tusen takk! Jeg har et par ærender også, så jeg er på vei til Oslo nå. Satser på å rekke en stor kaffe til å roe nervene på 😃

Jeg synes det hadde vært rart om du ikke hadde vært nervøs! Jeg har allerede et skyhøyt grunnivå av adrenalin før kontrollen i morgen :ler: Når jeg sitter på venteværelse blir det muntlig eksamen-følelse med svette og skjelvende hender og kvalme, tenker jeg. Har man eksamensangst har man tydeligvis også telle follikler-angst ;) Lykke til igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Illy skrev:

Så godt man ikke er alene om å være skrullete! 😅 I natt fikk jeg plutselig ikke sove, samme hvor mange ganger jeg snudde meg rundt (stakkars mannen), og jeg skjønte ikke greia. Men nå vet jeg det, jeg er selvfølgelig nervøs for kontrollen. Jeg mener ganske bestemt at jeg kjenner ting på venstre side i dag også (for en skuffelse hvis det ikke er NOE der nå 😳)

Tusen takk! Jeg har et par ærender også, så jeg er på vei til Oslo nå. Satser på å rekke en stor kaffe til å roe nervene på 😃

 

2 timer siden, miore skrev:

Jeg synes det hadde vært rart om du ikke hadde vært nervøs! Jeg har allerede et skyhøyt grunnivå av adrenalin før kontrollen i morgen :ler: Når jeg sitter på venteværelse blir det muntlig eksamen-følelse med svette og skjelvende hender og kvalme, tenker jeg. Har man eksamensangst har man tydeligvis også telle follikler-angst ;) Lykke til igjen!

Masse lykke til, til dere begge!☺️ Krysser fingrene for perfekte follikler og slimhinner;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, LillyBe skrev:

Man blir jo faktisk nervøs 😳 Jeg krysser alt jeg har for en fin kontroll 😄 Å ikke minst, NYT kaffen! Jeg har nesten lyst på ny Oslotur bare for å nyte en kopp til i fred og ro 😂🙈

Endelig kaffe! Jeg har gjort det flere ganger jeg, tatt med meg mac'en til Oslo (under dekke av at jeg skal jobbe), og sittet i ro og fred på en kafé :biggrin:Men det er nok noen hakk vanskeligere når man har barn (eller valp).

2 timer siden, miore skrev:

Jeg synes det hadde vært rart om du ikke hadde vært nervøs! Jeg har allerede et skyhøyt grunnivå av adrenalin før kontrollen i morgen :ler: Når jeg sitter på venteværelse blir det muntlig eksamen-følelse med svette og skjelvende hender og kvalme, tenker jeg. Har man eksamensangst har man tydeligvis også telle follikler-angst ;) Lykke til igjen!

Jepp, akkurat sånn var det! Det henger tydelig sammen. Tida på venterommet er like ille som når man snart skal inn til muntlig eksamen (som er den verste typen eksamen av alle).

7 minutter siden, LoveTrain skrev:

 

Masse lykke til, til dere begge!☺️ Krysser fingrene for perfekte follikler og slimhinner;)

Tusen takk! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Snotra skrev:

Masse lykke til denne runden, Illy! Jeg håper du får en positiv kontroll i dag. :klem:

Tusen takk, Snotra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...