Gå til innhold

Illy venter på bolla


Illy

Anbefalte innlegg

Åh herreguuud, Illy!! Jeg ser også strekene!! Mai gådd - nå ble jeg virkelig hoppende glad og begeistret her!! :alice:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

30 minutter siden, LoveTrain skrev:

Tatt flere tester?:)

Jaa, det lurer jeg å på 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte jeg ikke skulle ta test i kveld, fordi jeg har vært så tørst i varmen, og drukket mye. Og så var jeg jo redd for resultatet. Men til slutt sprakk jeg, og de ser helt blanke ut (jeg måtte ta en til i håp om at det skulle dukke opp en strek da). 12 dpo burde det vært noe der selv om det er kveld og utvannet urin. Så trist :( Jeg har selvfølgelig gått rundt og tenkt at jeg var gravid i hele dag. Men da fikk jeg i hvert fall nyte det. Jeg tror det har vært en kjemisk graviditet, i og med at jeg ser en strek på testen fra i går kveld også med det blotte øyet, og at testen i morges så ut til å ha farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, miore skrev:

Jeg er utrolig storsinnet sånn :hoho: Og jeg er enig, det er definitivt farge i testen! En vaskeekte strek :) Oppdater oss gjerne med bilde av ettermiddagstesten(e) :Nikke: 

 

8 timer siden, LillyBe skrev:

Hihi, jeg er også storsinnet sånn...så du er tilgitt 😂 Jeg og @miore får ta oss av august! 

Jeg håper også på ettermiddagstester 😍

Nå jeg jeg glad jeg har augustklubben likevel, altså <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Havrekjeksen skrev:

Jeg også ser strek! Jaa!! Har en venninne som prøver og fikk mensen I dag og var lei meg på hennes vegne og nå ble jeg glad igjen for deg! :D

Årh, jeg ødelegger tydeligvis gleden igjen. Selv om jeg er skikkelig skuffet nå, har det helt oppriktig vært fint å gå rundt og tenke at jeg var gravid i dag. Det skal bli sterkere tester på neste forsøk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Snotra skrev:

Åh herreguuud, Illy!! Jeg ser også strekene!! Mai gådd - nå ble jeg virkelig hoppende glad og begeistret her!! :alice:

Takk! :) Det er veldig godt at noen ser dem, da var det mest sannsynlig noe der, selv om det ikke har vart denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utvannet urin på 12 dpo kveld trenger ikke å ha skyggestrek for at du skal være gravid. Hadde strekene fra i morges vært sterkere så er jeg enig,men det var svake streker du hadde i dag på morgen urin, og noen bruker 72 timer på dobling. Dvs nivået ditt med hcg kan være likt i morges. Med utvannet urin er det da naturlig med blanke tester. 

Forstår derimot godt at du er skuffet for blanke tester gjør vondt. Men test igjen med morgenen før du avskriver denne måneden..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, LoveTrain skrev:

Tatt flere tester?:)

 

2 timer siden, Chickenwings85 skrev:

Jaa, det lurer jeg å på 😊

De er så blendahvite at det ikke er noe poeng å legge ut. Det kan godt hende det dukker opp et eller annet etter tidsfristen hvis man myser, men ikke noen ordentlig strek :( I går var jeg veldig forberedt på at det var sånn, jeg så ikke noe på den testen før jeg sjekket den i morges. Så det er bare oppturen i dag som gjør at det blir så kjipt nå. Jeg skal aldri teste før 14 dpo igjen! (jeg mener det nok ikke).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Havrekjeksen skrev:

Utvannet urin på 12 dpo kveld trenger ikke å ha skyggestrek for at du skal være gravid. Hadde strekene fra i morges vært sterkere så er jeg enig,men det var svake streker du hadde i dag på morgen urin, og noen bruker 72 timer på dobling. Dvs nivået ditt med hcg kan være likt i morges. Med utvannet urin er det da naturlig med blanke tester. 

Forstår derimot godt at du er skuffet for blanke tester gjør vondt. Men test igjen med morgenen før du avskriver denne måneden..?

Takk for litt håp :) Ja, jeg skal ta en test i morra tidlig også. Jeg tviler på at det går veien med så lave nivåer hcg, men det kan jo skje i sjeldne tilfeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan skje 😊 Forferdelig kjipt med kjemisk...noe har det jo helt klart vært, eller i beste fall er! Jeg krysser fingre 🙏

Uansett, august blir iallfall en bra måned ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare husker tilbake, jeg testet jo opp alt jeg hadde sist jeg var gravid, og samlet tester som en gal hamster og sammenlignet streker på daglig basis fordi den kjemiske jeg hadde gangen før skremte meg. 

Og hver gang jeg var teit nok til å teste på ettermiddag eller kveld endte det med magevondt og bekymringer fordi stripen var så veldig tydelig svakere enn morgenen. Dette var da 1-9 dager etter IKM. 

Du fortjener håp, du fortjener mer enn håp. Du fortjener positivt resultat og jeg kunne satt penger på at det er en strek å skimte i morgen tidlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg krysser også fingrene litt lengre! Jeg skjønner godt at du ruster deg for skuffelse altså, men dette er tidlig nok til at jeg nekter å slå fra meg alt håp ennå 😊 Og - det alle hater å høre i en sånn situasjon, men som likevel er sant: uavhengig om du forblir gravid, så er det jo et veldig godt tegn at du nå vet at du kan BLI gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, LillyBe skrev:

Det kan skje 😊 Forferdelig kjipt med kjemisk...noe har det jo helt klart vært, eller i beste fall er! Jeg krysser fingre 🙏

Uansett, august blir iallfall en bra måned ❤

Ja, august skal i hvert fall bli bra!

25 minutter siden, Havrekjeksen skrev:

Jeg bare husker tilbake, jeg testet jo opp alt jeg hadde sist jeg var gravid, og samlet tester som en gal hamster og sammenlignet streker på daglig basis fordi den kjemiske jeg hadde gangen før skremte meg. 

Og hver gang jeg var teit nok til å teste på ettermiddag eller kveld endte det med magevondt og bekymringer fordi stripen var så veldig tydelig svakere enn morgenen. Dette var da 1-9 dager etter IKM. 

Du fortjener håp, du fortjener mer enn håp. Du fortjener positivt resultat og jeg kunne satt penger på at det er en strek å skimte i morgen tidlig. 

Det ante meg at det ikke var noen god idé å teste på kvelden, men jeg tenkte at det i hvert fall måtte bli strek selv om det antagelig ble svak. Tusen takk for hjelp til håpet! :hjerte:

22 minutter siden, miore skrev:

Jeg krysser også fingrene litt lengre! Jeg skjønner godt at du ruster deg for skuffelse altså, men dette er tidlig nok til at jeg nekter å slå fra meg alt håp ennå 😊 Og - det alle hater å høre i en sånn situasjon, men som likevel er sant: uavhengig om du forblir gravid, så er det jo et veldig godt tegn at du nå vet at du kan BLI gravid!

Jeg hater faktisk ikke å høre det nå! :) Jeg har så mange negative tester måned etter måned, til tross for påvist eggløsning, at jeg har lurt på om alle embryoene deler seg feil eller stopper opp før de når blastocyststadiet. Og at det er håpløst. Og den kjemiske jeg hadde i fjor sommer tenkte jeg kanskje var innbilning (jeg tok aldri bilde av de testene).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kjemisk :icon_frown: På testen i morges var er det vanskelig å se at det er noe strek. Det er en negativ test, hvor jeg kan skimte noe hvis jeg konsentrerer meg. Jeg hadde egentlig ikke troa på at at det kan gå uten ivf, og prøver å se fram til neste forsøk. Jeg er så redd det aldri skal gå... Men jeg tror nok det blir værst i dag, må sørge ferdig etter at jeg faktisk tillot meg å tenke at jeg kanskje var gravid i går. Jeg tror det var verdt det uansett. Det er jo en veldig god følelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff :( Det er vondt altså, kjemisk er skikkelig kjipt. 

Men det betyr jo at det er fungerende både egg og sperm, så sånn sett gir det jo ekstra håp til ivf. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nedtur! :( Man må jo få lov til å tro at man er gravid når testen viser positiv (man er jo det!), men det er trasig når man får optimismen i fleisen senere. Veldig bra at du tenker det var verdt det uansett :) Og det SKAL gå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Havrekjeksen skrev:

Uff :( Det er vondt altså, kjemisk er skikkelig kjipt. 

Men det betyr jo at det er fungerende både egg og sperm, så sånn sett gir det jo ekstra håp til ivf. 

Det er det :( Men som du sier så betyr det at noe fungerer i hvert fall. På ivf-forsøkene mine vet jeg ikke om embryoene har levd over to dager, nå er jeg trygg på at de kan klare det.

27 minutter siden, miore skrev:

Nedtur! :( Man må jo få lov til å tro at man er gravid når testen viser positiv (man er jo det!), men det er trasig når man får optimismen i fleisen senere. Veldig bra at du tenker det var verdt det uansett :) Og det SKAL gå!

Om ikke annet så er det en liten smak av hvor fint det er. Herregud, jeg kommer jo til å lette av lykke den dagen jeg blir ordentlig gravid (særlig når vi passerer uke 12 da).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, det var trasig. Jeg skjønner at dette må være en berg- og dalbane av dimensjoner; først lykke og spenning, så den store sviende skuffelsen. Huff, jeg ønsker så sterkt at det skal gå bra for dere! Heldigvis er ikke august langt unna nå, og dette MÅ jo være positivt uansett - at det er med på å gi ekstra håp til IVF fordi ting fungerer? Nei, jeg bare babler nå og skal derfor slutte, og heller bare sende deg en megasvær virtuell klem! Ta vare på dere selv, du og mannen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var så spent da jeg så du hadde skrevet siden jeg sjekket i går. "Kom igjen nå!" sa jeg høyt. Trist å lese at det var kjemisk :(

Men den følelsen du hadde i går skal du ha igjen, og da skal den vare lenge lenge lenge! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...