Gå til innhold

Illy venter på bolla

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fuck :icon_frown: 

Trenger ikke å være sosial, det er godt med en hjemmehelg uten en eneste plan :) 

:klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:hug: Ta deg en hjemmehelg du hvis du vil. Kjøp deg noe godt :) Tenker på deg :hjerte:

Skrevet
6 minutter siden, Weebs skrev:

Fuck :icon_frown: 

Trenger ikke å være sosial, det er godt med en hjemmehelg uten en eneste plan :) 

:klem:

Takk :) Vi får besøk av ei gravid (på første forsøk) svigerinne og mannen, typisk nok. De har vært på besøk mens jeg har mensen før, så når jeg er i dårlig humør er det nesten så jeg mistenker dem for å time det Men når jeg er meg selv, vet jeg at de ikke gjør det. De er veldig hyggelige folk, og det går nok fint. Samboeren er god, og sier at jeg kan skylde på at jeg er trøtt etter jobb, og legge meg tidlig, og så skal han snike inn sjokolade til meg på soverommet :rodmer:

Skrevet
5 minutter siden, Atziri skrev:

:hug: Ta deg en hjemmehelg du hvis du vil. Kjøp deg noe godt :) Tenker på deg :hjerte:

Tusen takk :hjerte: Jeg har god sjokolade i skapet, og det blir nok til at jeg åpner en god vin i helga også. 

Skrevet

Koselig med litt hemmelig sjokolade på senga da :) Litt Netflix i tillegg så går dette bra! 

Skrevet

Uff Illy, dette var trist :( Sånne helger er tunge, så prøv å ta så godt vare på deg selv som mulig! Høres ut som en fin helg for å pløye igjennom nyeste sesongen av orange is the new black f.eks. 

Og sjokolade i alle former, og kanskje litt is ;) 

Skrevet
5 timer siden, Marimba skrev:

Uff Illy, dette var trist :( Sånne helger er tunge, så prøv å ta så godt vare på deg selv som mulig! Høres ut som en fin helg for å pløye igjennom nyeste sesongen av orange is the new black f.eks. 

Og sjokolade i alle former, og kanskje litt is ;) 

Jeg har kjøpt inn is :) Det er litt tungt. Men jeg har faktisk tenkt på deg, den ekstra kjipe situasjonen ved sist tantebesøk, og venninneturen til Sverige. Jeg skal prøve å gjøre noe av det samme. For selv om det er trist når tanta kommer, og det må være greit, vil jeg ikke bruke all denne tida med prøving bare på prøving. Jeg kjenner at det fort kan ta litt overhånd. Men selv om det ikke er noe hyggelig med mensen i dag, er det veldig mye annet som er hyggelig. Så jeg har tenkt å være litt trist i helga, men aller mest nyte alt det andre :)

Skrevet
9 minutter siden, Illy skrev:

Jeg har kjøpt inn is :) Det er litt tungt. Men jeg har faktisk tenkt på deg, den ekstra kjipe situasjonen ved sist tantebesøk, og venninneturen til Sverige. Jeg skal prøve å gjøre noe av det samme. For selv om det er trist når tanta kommer, og det må være greit, vil jeg ikke bruke all denne tida med prøving bare på prøving. Jeg kjenner at det fort kan ta litt overhånd. Men selv om det ikke er noe hyggelig med mensen i dag, er det veldig mye annet som er hyggelig. Så jeg har tenkt å være litt trist i helga, men aller mest nyte alt det andre :)

Det hørtes også ut som en veldig god plan! Jeg fulgte min egen strategi selv i går, da var det å møte ei venninne jeg egentlig ser alt for sjelden, men som jeg har kjent siden vi gikk sammen på barneskolen. Vi var på kino, og var ute og spiste og så ble vi sittende å prate masse om absolutt alt mellom himmel og jord, inkludert en rekke greier som jeg stort sett ellers bare forteller om i prøvedagboka. Og selv om det ble litt grining underveis (jeg klarer fortsatt ikke helt å holde maska når jeg snakker om skuffelsen i august, og alle måneder etter), så var det kjempekoselig å bli minnet på at jeg faktisk har folk rundt meg som bryr seg og som jeg kan snakke med , og som stiller opp enten det er for å få tanker over på annet eller for å snakke om det som er vanskelig. Så absolutt gull verdt! 

Skrevet
18 timer siden, Illy skrev:

Ånei, puppene hadde rett igjen :sur: 

Under to timer igjen av 13 DPO, og jeg lurte på hvor det ble av spottingen. Men så kom den. Så da er det tantebesøk på 14 DPO som vanlig. Om ikke annet er i hvert fall syklusen stabil og lett å spå. I 2016 har alle rundene vært på 25 eller 26 dager, og det er godt for meg som har hatt masse sykluskluss tidligere. Jeg sa allerede på EL-dagen at denne kom til å bli på 25 dager, og det blir den. 

Men dritt, altså. Jeg føler ikke for å være sosial i helga, og jeg har lyst til å spole over TR og fram til neste EL.

Kjipe greier det her. 💔 Men krysser alt som kan krysses at det klaffer for oss to i neste pp! 💕

Skrevet
46 minutter siden, banso2016 skrev:

Kjipe greier det her. 💔 Men krysser alt som kan krysses at det klaffer for oss to i neste pp! 💕

Takk for kryssingen :) Det er kjipt. Men vi må bare ikke gi opp. Det kommer til å bli helt fantastisk når det endelig klaffer! :) 

Skrevet

Kanskje du blir en av de som får to-i-en når det endelig skjer? :)

Er uansett ikke lenge til ny kaninuke. Håpe du får en litt fin helg tross alt. Ps: april er mye bedre mnd å ha barnebursdag, bedre sjans for godvær så man kan kaste bråkebøttene ut. Man rekker akkurat å komme seg i tide til 17 mai, og da får man visst den lille til alle, så slipper man like mye renning i dører når du sitter med såre brystvorter og lengter etter en dusj! (barseltiden er jeg ikke fan av. Som du ser). 

Skrevet

Hehe, kanskje :)  Jeg håper vel egentlig på én først, er ganske liten av vekst, så med to blir jeg vel like bred som høy. Samboeren pleier å spøke med at det kommer til å bli to, og at de arver hans størrelse så jeg kommer til å bli så framtung at jeg velter hele tiden. Da satser jeg på april! :) 

Skrevet

@Havrekjeksen har noen uslåelige poeng her når det gjelder "valg" av fødemåned. Joiner deg og satser på April :D 

• Liker 1
Skrevet

Heia Illy! Veldig kjipt å lese at TR kom nok en gang. Jeg håper du har hatt ei fin helg, til tross for at det ikke var det beste utgangspunktet for gjester. Det er sikkert en mager trøst, men straks er du inne i en ny pp og kan se framover. :) :klem:

Skrevet
Den 23. juni 2016 at 22.03, Joe12 skrev:

@Havrekjeksen har noen uslåelige poeng her når det gjelder "valg" av fødemåned. Joiner deg og satser på April :D 

Definitivt :) Siden det er så mange som har bursdag i april, satser jeg på at det er litt ekstra sannsynlig å bli gravid i juli også :)

18 minutter siden, Snotra skrev:

Heia Illy! Veldig kjipt å lese at TR kom nok en gang. Jeg håper du har hatt ei fin helg, til tross for at det ikke var det beste utgangspunktet for gjester. Det er sikkert en mager trøst, men straks er du inne i en ny pp og kan se framover. :) :klem:

Helga ble fin likevel :) I dag har jeg hatt en skikkelig koselig søndagsmorgen, etter din oppskrift. Radio og kaffe :) Når samboeren til slutt stod opp, spiste vi en god frokost, men tente lys. Og nå plaskregner det, så det er ikke noe poeng i å gå ut og gjøre noe fornuftig med det første. Så da blir det en kaffekopp til (koffeinfri denne gangen, for mye koffein er ikke bra for fruktbarheten).

Skrevet
3 minutter siden, Illy skrev:

Definitivt :) Siden det er så mange som har bursdag i april, satser jeg på at det er litt ekstra sannsynlig å bli gravid i juli også :)

Helga ble fin likevel :) I dag har jeg hatt en skikkelig koselig søndagsmorgen, etter din oppskrift. Radio og kaffe :) Når samboeren til slutt stod opp, spiste vi en god frokost, men tente lys. Og nå plaskregner det, så det er ikke noe poeng i å gå ut og gjøre noe fornuftig med det første. Så da blir det en kaffekopp til (koffeinfri denne gangen, for mye koffein er ikke bra for fruktbarheten).

Høres kjempekoselig ut - man skal ikke undervurdere radio, morgenkaffe og levende lys til frokosten! Her skinner faktisk sola i dag - og katta elsker det. Han ligger i skyggen av et tre nå, og rører seg kun når et insekt blir for fristende. :fnise:

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Snotra skrev:

Høres kjempekoselig ut - man skal ikke undervurdere radio, morgenkaffe og levende lys til frokosten! Her skinner faktisk sola i dag - og katta elsker det. Han ligger i skyggen av et tre nå, og rører seg kun når et insekt blir for fristende. :fnise:

Å, det høres også koselig ut :)  Heldige katt, noen ganger kunne jeg tenkt meg å være katt for en dag, eller kanskje ei uke. Det virker veldig avslappende, i hvert fall om man har et godt og trygt hjem. Nyt sola sammen med katten! 

Skrevet

Kan melde om plaskregn her og. Levende lys var en god ide :) Og radio! Skikkelig hyttestemning med en gang! Digger det ;)

Skrevet
4 minutter siden, Marimba skrev:

Kan melde om plaskregn her og. Levende lys var en god ide :) Og radio! Skikkelig hyttestemning med en gang! Digger det ;)

Selv om man kanskje helst vil ha sol i slutten av juni, er det godt med litt skikkelig regn også. Så da får vi utnytte det. Hyttestemning og inne med god samvittighet :) Jeg tror ikke det varer så lenge heller, jeg syns alt jeg ser det lysner i horisonten. @Snotra bor så vidt jeg husker i nord, og da er det på sin plass og vel fortjent med sol! Jeg kommer opprinnelig lengre nordfra selv, og er vant til å lese i avisene at  "Nå kommer sola! (på Østlandet)" og "Rekordvarm juni i sør!", og at det ikke gjelder for meg. 

Skrevet
20 minutter siden, Illy skrev:

Selv om man kanskje helst vil ha sol i slutten av juni, er det godt med litt skikkelig regn også. Så da får vi utnytte det. Hyttestemning og inne med god samvittighet :) Jeg tror ikke det varer så lenge heller, jeg syns alt jeg ser det lysner i horisonten. @Snotra bor så vidt jeg husker i nord, og da er det på sin plass og vel fortjent med sol! Jeg kommer opprinnelig lengre nordfra selv, og er vant til å lese i avisene at  "Nå kommer sola! (på Østlandet)" og "Rekordvarm juni i sør!", og at det ikke gjelder for meg. 

Jepp, jeg bor i nord - og her er det faktisk veldig fint i dag. Hurra! Og dobbelt-hurra fordi det skal vare til i morra. Men på tirsdag er vi tilbake til ti grader og regn igjen. :PDet kan være kjempekoselig med regn, særlig når man får ei god unnskyldning for å holde seg i ro. Det er typisk oss at det er fint vær her i dag - fordi i dag har vi noe innearbeid som vi må få ferdig - kunne vi ikke ha spart sola til en annen dag liksom. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...