Gå til innhold

Illy venter på bolla

Illy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det hjalp, til gangs! Jeg hadde til og med fått en spøkelsesfollikel, som har sneket seg fram de siste dagene. 6 egg!! 😃 Nå er jeg glad, altså! Egg i hver eneste follikel og, for en gang skyld 

Endret av Illy
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, miore skrev:

Hipp hurra! :nigo: Dette er et knallforsøk som ender med to streker!

Ja, akkurat nå har jeg trua 😃 (jeg har riktignok drukket et halvt glass vin, men likevel). Jeg var overbevist om to i morges, mannen tippet fire.

7 timer siden, QBee skrev:

Så fantastisk, nå ble jeg glad :nordvesta: 6 egg er supert!

Takk! :) Jeg er kjempefornøyd. Jeg føler dette er det første uttaket mitt som kan regnes som normalt, og det er første gang eggstokkene mine overrasker i postitiv retning 😃

6 timer siden, Myre skrev:

Fantastisk!😍

Takk!! 😃

6 timer siden, Chickenwings85 skrev:

6 egg?? Gurimalla, det var mer enn forventet ja 👏🏼👏🏼 Hurra!!! 👏🏼

Ja, jeg var sikker på at dama fra laben skulle si at det var feil da hun kom inn, men det var faktisk 6 😃 Nå spørs det om noen er umodne da. Men jeg er uansett skikkelig fornøyd med at det kom egg ut av alle folliklene på første forsøk. Det har ikke skjedd før, noen har vært "tomme", og de har måttet flushe resten for å få ut egget. Håper det er et godt tegn! 

5 timer siden, Weebs skrev:

Woho! :mynona:

Jaaa, nå skal et av dem feste seg også! 😃

5 timer siden, Marimba skrev:

Fantastisk :yvonne:

Takk! Jeg er endelig veldig fornøyd etter et uttak! 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LillyBe skrev:

Dette er så utrolig gøy og bra! Du fortjente et normalt uttak nå, og en god befruktning 😎❤

Takk :hjerte: Åh, håper det blir normal befrukting også nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fire befruktede egg :hoppe: Det er kanskje ikke så mye, men det er perfekt når man egentlig bare hadde tre potensielle eggposer før uttak. Innsett blir i morra. Hvis mer enn ett får frysekvalitet, får jeg bare sette inn ett (og fryse resten). Hvis kvaliteten blir dårligere, får jeg to inn. Så selv om jeg helst ville ha to inn, håper jeg på ett nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Illy skrev:

Fire befruktede egg :hoppe: Det er kanskje ikke så mye, men det er perfekt når man egentlig bare hadde tre potensielle eggposer før uttak. Innsett blir i morra. Hvis mer enn ett får frysekvalitet, får jeg bare sette inn ett (og fryse resten). Hvis kvaliteten blir dårligere, får jeg to inn. Så selv om jeg helst ville ha to inn, håper jeg på ett nå :)

Jeg elsker dette 😄😄 nå er du straks ruger på et (eller to) perfekt 4-delt embryo ❤ er jo supert om du kan få på frys! Jeg fikk jo mini + 3 på frys første forsøket mitt (2-dagers), og ble jo gravid på ene fryseforsøket også. Så min uttelling er langt bedre med 2-dagers embryo enn blastocyst :P dette diskuterte jeg litt med de på FS på mandag faktisk...kan virke som embryoene mine trives bedre i kroppen og utvikles bedre der enn i laben. Jeg håper det gjelder for mitt 3-dagers også 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er SÅ glad på dine vegne 😁❤️ Må jo bare håpe at du får tre på frys, da er jo kummulativ sannsynlighet størst! Selv om vi blir veldig glade i instant gratification i dette ventegamet :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fire befruktede er jo knall!!😍 Så utrolig kjekt. Innsett i morgen blir superspennende🤞 Er dette tredje innsett? 

3 timer siden, miore skrev:

Jeg er SÅ glad på dine vegne 😁❤️ Må jo bare håpe at du får tre på frys, da er jo kummulativ sannsynlighet størst! Selv om vi blir veldig glade i instant gratification i dette ventegamet :fnise: 

Instant gratification funker på barn, og funker på oss🙈 Hvordan er ståa hos deg? Vil ikke mase, men finner ingenting hos noen av de andre:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, LoveTrain skrev:

Fire befruktede er jo knall!!😍 Så utrolig kjekt. Innsett i morgen blir superspennende🤞 Er dette tredje innsett? 

Instant gratification funker på barn, og funker på oss🙈 Hvordan er ståa hos deg? Vil ikke mase, men finner ingenting hos noen av de andre:sjenert:

Stealth mode activated :ler: neida, jeg fikk ut 11, og 6 av dem var bekreftet befruktet i dag morges! Skal ha innsett på fredag, og har tenkt å be om to stykker igjen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fire befruktede egg høres amazing ut for meg som ikke kan en døyt om dette i hvert fall :jepp: Jeg tenkte på deg på morgenturen i dag. "Nå MÅ hun bli gravid altså!" Ærlig talt, liksom?! Heia, heia! :duskedame:

Og så spennende, @miore! Savner den kule dagboka di. Flaks du skriver litt her inne om ståa ;) Heia, heia til deg også, seff :duskedame:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, tenk om de blir to.

Da har du minst sju nye grå hår før september neste år :P

Krysser fingre for deg og håper det går din vei nå. En fin liten skatt å trille på neste sommer, det vil valpen deres elske også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...