Fibonacci Skrevet 5. oktober 2004 #21 Del Skrevet 5. oktober 2004 GRATULERER SÅ MYE LILLEN!!! Jeg har fulgt med deg en god stund, og syntes det var helt herlig å lese om den gode nyheten! Ønsker deg et fantastisk svangerskap og søt forventningstid! Du kommer til å bli en kjempefin mor, det er jeg sikker på! Klem til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 5. oktober 2004 #22 Del Skrevet 5. oktober 2004 Hei Lillen! Nok en gang,gratulerer så masse dette var så fortjent,og så morsomt! Gleder meg masse til å følge deg i svangerskapet ditt! Stoooore klemmer fra Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyttebæret Skrevet 5. oktober 2004 #23 Del Skrevet 5. oktober 2004 Næmmen Lillen!!!!!! :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: Gratulerer så utrolig, uendelig mye! Dette er det første som har gjort meg skikkelig glad på lenge! Endelig Lillen! Du klarte det jo ved passerte 200 sider! Jammen var det ikke det som skulle til, ja! Fantastisk! Jeg har ikke ord! Jeg gleder meg til å lese og følge deg! Hurra for Lillen og lillenmannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cielo Skrevet 5. oktober 2004 #24 Del Skrevet 5. oktober 2004 Jeg slenger inn en gratulasjon her og jeg, siden du har fått deg helt ny bok. Og fin, ny (og gravid) avatar! Håper du har en fin kveld! , Cielo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 5. oktober 2004 #25 Del Skrevet 5. oktober 2004 Grattis igen lillen. :blomst_opp: Så klart du ska ha en ny och fräsch bok med glad graviditet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 5. oktober 2004 #26 Del Skrevet 5. oktober 2004 Så fantastisk deilig det må være å ha opprettet en helt ny dagbok hvor det som står i det aller første innlegget er at du har et lite under i magen! Jeg ble så uendelig glad da jeg leste innlegget til Jinx i prøveboken din. Og tror du ikke det tikket en mail inn fra Matahari rett etterpå, hvor det ble jublet over det lille underet! Håper du og mannen bare koser dere med tanken på at om under ni måneder er dere bleieskiftarbeide, og verdens nydeligste lille nurk har flyttet inn hos dere. Jeg gleder meg virkelig til å følge dette svangerskapet. Og tenkt så spennende - kanskje det blir tvilling tvillinger Tenk litt på den, du. KOS & Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 5. oktober 2004 #27 Del Skrevet 5. oktober 2004 Må skrive inn en ny gratulerer i den nye gravidboken din. Kos deg masse med lille lillenmagen og lykke til i svangerskapet!! Klem XSiljeX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 5. oktober 2004 #28 Del Skrevet 5. oktober 2004 Hei Lillen Nå har jeg fulgt deg gjennom hele den gamle dagboken,uten å legge igjen ett eneste spor. Tenkte at dette måtte være dagen for å stå frem som snikleser :rosasmil: Gratulerer med i magen, og jeg håper du får en fin tid fremover(det får du helt sikkert..) (det er rart...selv om jeg ikke kjennner deg,så satt jeg med tårer i øynene når jeg leste at du endelig var gravid :-) ) Mrs. Potter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 5. oktober 2004 #29 Del Skrevet 5. oktober 2004 Glad og rørt enda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 5. oktober 2004 #30 Del Skrevet 5. oktober 2004 Må bare gratulere deg enda en gang! Du er definitivt den jeg mest unnet å bli gravid nå Også var det jo ekstra morsomt at du har termin på bursdagen min da... Stor klem fra Murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Camelia Skrevet 5. oktober 2004 #31 Del Skrevet 5. oktober 2004 Gjett om jeg skal følge med her, da! Abonnement herved tegnet!! Gratulerer enda en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 6. oktober 2004 #32 Del Skrevet 6. oktober 2004 Gratulerer med spiren i magen Så gøy dere har lykkes ble nok en knall biltur det ja, lykke til videre i svangerskapet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 6. oktober 2004 #33 Del Skrevet 6. oktober 2004 Bare innom for å si Hvor blir det av lillen da?? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 6. oktober 2004 #34 Del Skrevet 6. oktober 2004 Gratulerer nok en gang - dette var utrolig koselig og etterlengtet for alle KGs brukere, som du skjønner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 6. oktober 2004 #35 Del Skrevet 6. oktober 2004 Gratulerer! Jeg vet hvor uendelig, himmelstormende lykkelig man blir over den positive testen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GadgetGirl Skrevet 6. oktober 2004 #36 Del Skrevet 6. oktober 2004 GRATULERE! Dette har jeg ventet leeenge på, tør ikke å tenke på hvor lenge du har ventet... Gadget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter #37 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Mangemange tusen takk for alle gratulasjoner, jenter! Jeg blir på gråten av å lese alle hilsningene... Nå er det flere som vet at jeg er gravid :rosasmil: Igår sendte jeg sms til de to nærmeste venninnene mine, og de ble skikkelig glade; hun ene litt smågira Og nå har jeg nettopp fortalt det til mamma :icon_smile: Hun sa bare Wow...gratulerer! og ble veldig veldig glad. Vi klarte nesten ikke å legge på, men etter en time var jeg så varm på øret at jeg måtte... Da hadde vi snakket litt om hennes graviditet, min og min søsters fødselsvekt, navn, termin, ultralyd, leger, strikking baby-klær osv. Hun skulle ikke tenke mer på strikkingen før det var gått 12 uker. Og nå vet sannsynligvis min stefar det også :blunke: Tror jeg skal ringe søsteren min senere ikveld. Jeg er litt trøtt for tiden, men jeg er usikker på om det er fordi jeg vet jeg er gravid... :blunke: Mamma var veldig trøtt i sine svangerskap, men aldri kvalm Kan være arvelig, kan det ikke? Jeg har perfekt tidspunkt for termin! :-D slipper å ha nyfødt baby i sprengkulde :-D slipper å være høygravid i verste juli-varme :-D eksamener er forhåpentligvis unnagjort :-D mamma kan kjøre hit, siden det ikke er glatt Tidligere gjorde jeg et regnestykke på hvor dårlig det passet nå... Hva har skjedd? Håper flere blir gravide på dette tidspunktet :icon_smile: Jeg har lovt Mannen at oppvasken skal være tatt når han kommer fra jobb, kl 20, så nå må jeg komme igang. Lillen 4 + 6 Endret 22. februar 2006 av lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter #38 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Endret 22. oktober 2005 av lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 6. oktober 2004 #39 Del Skrevet 6. oktober 2004 Det er helt topp å få barn på våren/forsommeren.. (Har selv termin i mars..Vi sier det er vår og ikke senvinteren... :-) ). I steden for å gå høygravide til sommeren, går vi og triller barnevogn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 6. oktober 2004 #40 Del Skrevet 6. oktober 2004 Gratulerer så mye igjen, Lillen! Gleder meg til å følge med deg fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå