Cathrine88 Skrevet 6. desember 2015 #81 Del Skrevet 6. desember 2015 Tilgjennelighet.....Anonymkode: 1abee...b7aAt det var? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 6. desember 2015 #82 Del Skrevet 6. desember 2015 Tror du ikke de enda fantaserer om å ha sex med deg? du bør avslutte vennskapet tvert da du bare setter deg og dem i en verre situasjon.Anonymkode: 1abee...b7aNei, jeg har mer å by på i et vennskap enn å være et objekt for runkefantasier. Jeg er ganske fantastisk å ha som venn om jeg skal si det selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #83 Del Skrevet 6. desember 2015 At det var?Prioriteringer ....tid, sted, dato ...Du kan ikke ha sex med kjæresten når hun er på jobb eller opptatt. Så da velger man å bruke tiden andre steder...det der sier selv selv Cathrine... Anonymkode: 1abee...b7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #84 Del Skrevet 6. desember 2015 Det er bra du ikke tror det. Så kan jeg fortelle deg at å utelukkende være venn med ei kvinne er aldri aktuelt. Menn prøver fordi de tror at hvis kvinnen bare ser hvor greie og skikkelige de er så glemmer hun nok alle de andre mannfolkene hun stadig flyr etter. Så blir det forferdelig frustrerte etter en stund når de gang på gang ser at hun velger nye mannfolk fremfor dem. Jeg er hetrofil mann selv du så jeg tenker ikke slik. Jeg har mange venner men ingen jentevenner. Hadde det før men av årsaker som jeg nettopp forklarte deg så har jeg ikke det lengre. Anonymkode: 1abee...b7aSå at man diskuterer så fillene fyker, - med sine mannlige venner, betyr altså at de "kun" er hennes venner, for de er jo ikke greie og skikkelige når de er uenige.Din verden er enkel.Denne kvinnen har mannlige venner hun har hatt i flere 10 talls år, - og ikke kom her og fortell at noen menn er sååå tålmodige at de venter i flere 10 år på en mulighet .At du selv ikke klarer å finne kvinnelige venner, men bare vurderer andre mennesker basert på hva pikken din sier er jo et problem for deg.For resten av menneskeheten er det overhodet ikke noe problem, for dem dannes vennskap via personlighet.Du må jobbe klokere om du skal klare å lage en rabaldertråd med snert , for dette temaet har blitt forsøkt tidligere uten nevneverdig hell. Anonymkode: b6e80...d80 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summers Skrevet 6. desember 2015 #85 Del Skrevet 6. desember 2015 (endret) Hadde nok følt det var noe galt med meg eller vennskapet om jeg var jente og få guttekompiser prøvde seg på meg. Endret 6. desember 2015 av Summers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #86 Del Skrevet 6. desember 2015 Nei, jeg har mer å by på i et vennskap enn å være et objekt for runkefantasier. Jeg er ganske fantastisk å ha som venn om jeg skal si det selv. hahaha....jeg sier det bare som det der. Jeg driter i å være politisk korrekt. Ikke håpe du utnytter de der "vennene" dine for mye da med at de må reparere bilen din, skifte dekk, osv osv fordi du har gitt dem forhåpninger. Anonymkode: 1abee...b7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #87 Del Skrevet 6. desember 2015 Hadde nok følt det var noe galt med meg om jeg var jente og få guttekompiser prøvde seg på meg. Nå er du ikke jente så det vet du ingenting om. Anonymkode: 2bfbe...3e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summers Skrevet 6. desember 2015 #88 Del Skrevet 6. desember 2015 Nå er du ikke jente så det vet du ingenting om.Anonymkode: 2bfbe...3e3Tror nok kvinner også vet hvorfor kompiser ikke prøver seg på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 6. desember 2015 #89 Del Skrevet 6. desember 2015 Prioriteringer ....tid, sted, dato ...Du kan ikke ha sex med kjæresten når hun er på jobb eller opptatt. Så da velger man å bruke tiden andre steder...det der sier selv selv Cathrine...Anonymkode: 1abee...b7aMenneskene i livet ditt må virkelig føle seg verdsatt. hahaha....jeg sier det bare som det der. Jeg driter i å være politisk korrekt. Ikke håpe du utnytter de der "vennene" dine for mye da med at de må reparere bilen din, skifte dekk, osv osv fordi du har gitt dem forhåpninger. Anonymkode: 1abee...b7aNeida. Jeg kler dem i fransk stuepike-kostyme og får dem til å vaske huset mens jeg og mannen ser på tv, men ingen skifting av dekk.Nei, de er venner, ikke gratis arbeidskraft. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #90 Del Skrevet 6. desember 2015 Menneskene i livet ditt må virkelig føle seg verdsatt. Neida. Jeg kler dem i fransk stuepike-kostyme og får dem til å vaske huset mens jeg og mannen ser på tv, men ingen skifting av dekk.Nei, de er venner, ikke gratis arbeidskraft.Forventer ikke at du skal innrømme det selvsagt ..men det trenger du ikke heller. For kvinnfolk er mannlige venner en ressurs til å utnyttes når situasjonen taler for det. Det er helt grunnleggende, men det er ikke din\deres feil. Hehe, ja tror du er litt dominant og kinky av deg når alt kommer til alt det er intet negativt med det. Anonymkode: 1abee...b7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 6. desember 2015 #91 Del Skrevet 6. desember 2015 Vi ser en annen vei mot de damene som vi blir kåte av...ehhh skjønner du ikke ? tror du vi stopper opp og heller bruker tiden videre på ei vi ikke er seksuelt tiltrukket av når vi kan gå videre til dem som er det for oss ? Anonymkode: 1abee...b7aEttersom det har skjedd meg så tror jeg faktisk det. Så lenge vennene mine har vært venner i mange år uten å ha gjort tilnærmelser så regner jeg med det er for at de faktisk synes det er OK å være venn med meg. De er ikke dumme, så hadde de ønsket sex så hadde de formodentlig prøvd seg på "noe mer" enn bare vennskap eller dumpet meg som venn. Siden ingen av delene har skjedd så er det logisk at "venner" er helt greit for dem også. (Når jeg leser tråder som dette så er jeg evig takknemlig for at jeg kjenner "normale" menn også, ikke bare KG menn...) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vox_populi Skrevet 6. desember 2015 #92 Del Skrevet 6. desember 2015 Jeg er mann og har kvinnelige venner (som jeg altså aldri har forsøkt meg på). De første som faller meg inn er min mor og min søster. Men det fins flere, faktisk veldig mange flere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #93 Del Skrevet 6. desember 2015 Jeg er mann og har kvinnelige venner (som jeg altså aldri har forsøkt meg på). De første som faller meg inn er min mor og min søster. Men det fins flere, faktisk veldig mange flere.Det hadde vel vært spesielt mildt sagt om du skulle prøvd deg på din familie? så forstår ikke helt hvorfor du nevner dem engang. Selv om du ikke har forsøkt deg på dem så betyr ikke det at du ikke helst kunne tenkt deg et forhold med dem. Noe som er hele poenget.... Anonymkode: 1abee...b7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #94 Del Skrevet 6. desember 2015 Ettersom det har skjedd meg så tror jeg faktisk det. Så lenge vennene mine har vært venner i mange år uten å ha gjort tilnærmelser så regner jeg med det er for at de faktisk synes det er OK å være venn med meg. De er ikke dumme, så hadde de ønsket sex så hadde de formodentlig prøvd seg på "noe mer" enn bare vennskap eller dumpet meg som venn. Siden ingen av delene har skjedd så er det logisk at "venner" er helt greit for dem også. (Når jeg leser tråder som dette så er jeg evig takknemlig for at jeg kjenner "normale" menn også, ikke bare KG menn...) Å ikke ha gjort noen tilnærmelser er ikke det samme som om at de ikke har hatt veldig lyst til å gjøre det. Det har ingenting med dum eller smart å gjøre. Det er faktisk høyere sansynlighet for at smarte folk ikke prøver seg enn dumme. Ettersom de smart folkene tenker videre på hvilke konsekvenser det får hvis ting ikke funker. Normale menn i din verden tenker altså mer slik som "Hun der så digg ut - hun må jeg jeg virkelig bli venn med" ? hummm ? Anonymkode: 1abee...b7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 6. desember 2015 #95 Del Skrevet 6. desember 2015 Normale menn i din verden tenker altså mer slik som "Hun der så digg ut - hun må jeg jeg virkelig bli venn med" ? hummm ? Anonymkode: 1abee...b7aNiks. Normale menn i min verden tenker: "Det var en hyggelig dame." "Digg" har ikke noe med saken å gjøre i vennskapsforhold. Hadde det det, så hadde jeg ikke hatt noen mannlige venner ettersom jeg aldri har vært "den digge dama". 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #96 Del Skrevet 6. desember 2015 Niks. Normale menn i min verden tenker: "Det var en hyggelig dame." "Digg" har ikke noe med saken å gjøre i vennskapsforhold. Hadde det det, så hadde jeg ikke hatt noen mannlige venner ettersom jeg aldri har vært "den digge dama". Snakker ikke om hvordan de ser deg personlig ..snakker om hvordan du tror mannfolk ser på kvinnfolk generelt. Vi går til din orientering rundt og ikke tenker "hekkan hu Pamela ser hyggelig ut - HUN må vi bli venn med"Det er nemlig den troa mange kvinnfolk her inne faktisk har. Alle som har seksuelle tanker når de seg ei digg dame er visst unormale og av verste sort. Anonymkode: 1abee...b7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eighth Planet Skrevet 6. desember 2015 #97 Del Skrevet 6. desember 2015 Nei, med mindre han er homofil. Det er naivt å tro at menn kan være venn med kvinner. Bekjente - ja. Kanskje 2% av streite men kan det? Jeg mener ihvertfall at primitive instinkter kommer å tar deg før eller senere i større eller mindre grad.Man kan også være naiv å tro at man kan være venn med vennepar, men har faktisk opplevd flere ganger at mannen har kontaktet meg i etterkant av forhold og tilstått forelskelse. Ekser av venniner har tilstått etter de har slått opp, venner av meg som har tilstått etter jeg har avsluttet forhold etc. Kunne skrevet langt, men det skjer heeele tiden med venninner og kompiser.Hva gjør man så? dropper all kontakt eller ignorerer det? Det er der spørsmålet ligger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #98 Del Skrevet 6. desember 2015 Nei, med mindre han er homofil. Det er naivt å tro at menn kan være venn med kvinner. Bekjente - ja. Kanskje 2% av streite men kan det? Jeg mener ihvertfall at primitive instinkter kommer å tar deg før eller senere i større eller mindre grad.Man kan også være naiv å tro at man kan være venn med vennepar, men har faktisk opplevd flere ganger at mannen har kontaktet meg i etterkant av forhold og tilstått forelskelse. Ekser av venniner har tilstått etter de har slått opp, venner av meg som har tilstått etter jeg har avsluttet forhold etc. Kunne skrevet langt, men det skjer heeele tiden med venninner og kompiser.Hva gjør man så? dropper all kontakt eller ignorerer det? Det er der spørsmålet ligger.Er nettopp det jeg også vil frem til ..men som du ser så har vi blitt fortalt nå iløpet av noen timer at vi lever i en moderne verden hvor instinkter er noe som tilhører dyrene og ikke oss b.la Ser jeg ei bra kassedame på kiwien så er det klart jeg vil legge varene mine og betale der enn å gå til noen andre. Det gjør jeg ikke fordi jeg vil bli venn med henne - men jeg gjør heller ikke noen fremstøtt.SÅNN ER DET BARE! Anonymkode: 1abee...b7a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 6. desember 2015 #99 Del Skrevet 6. desember 2015 Normale menn i din verden tenker altså mer slik som "Hun der så digg ut - hun må jeg jeg virkelig bli venn med" ? hummm ? Anonymkode: 1abee...b7aHvorfor gjentar du dette igjen og igjen? Det er fortsatt ingen som tror at man velger venner etter utseendet. Du må da ha kvinnelige kolleger? Snakke med kvinner i ulike sammenhenger? Da er det i så fall utrolig rart at du fortsatt ikke har møtt en kvinne du faktisk liker personligheten til og kan tenke deg å ha som venn. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eighth Planet Skrevet 6. desember 2015 #100 Del Skrevet 6. desember 2015 Er nettopp det jeg også vil frem til ..men som du ser så har vi blitt fortalt nå iløpet av noen timer at vi lever i en moderne verden hvor instinkter er noe som tilhører dyrene og ikke oss b.la Ser jeg ei bra kassedame på kiwien så er det klart jeg vil legge varene mine og betale der enn å gå til noen andre. Det gjør jeg ikke fordi jeg vil bli venn med henne - men jeg gjør heller ikke noen fremstøtt.SÅNN ER DET BARE! Anonymkode: 1abee...b7aNettopp. Kvinner sier ja uansett, men her er det jo først og fremst mennene som kan svare. Jeg tenker jo også at de mennene som svarer ja ikke skjønner eller innrømmer ovenfor seg selv hva de føler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå