Gå til innhold

Kan menn og kvinner være kun venner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er jo litt interessant at det er bare kvinner som svarer at det går helt fint. Min teori er nettopp den at det går godt an for kvinner, men ikke så godt for menn, og at kvinner er litt naive i denne sammenhengen. 

Hva sier mennene, har dere venner dere ikke på noe tidspunkt har hatt lyst til å være sammen med/ha sex med? 

Er kvinne selv, forresten.

Anonymkode: 32a1d...c4d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenk over to ting: 

1) Jeg er ikke "digg dame" og dermed kan de fint være venner med meg. 

2) Vennene mine har altså lurt meg i 20 år fordi de ikke er klar over at  verden henger sammen på den måten du mener?

Jeg kan sagtens tro på 1), men jeg nekter å tro de er så dumme at de ikke vet hva de selv mener om det vennskapet i 20 år. 

I tilfelle nr 1) - så er vi ikke interesserte ..hvilken arena skal vi bli venner på da? 

Ja i nr 2) så kan vennene dine godt å lurt deg i over 20år. Ikke umulig de har lurt seg selv også. Men det er ikke din feil. 

 

Anonymkode: 1abee...b7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Betyr dog ikke at jeg vil hoppe til sengs med mine venninner ved første anledning, men potensialet til å innlede et forhold er absolutt til stede. I større eller mindre grad. Det er nok en biologisk mekanisme, alle mine kompiser har liknende erfaring.

Anonymkode: c7b67...bb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja for du er kvinne ...men det går ikke motsatt. Når menn ser ei digg dame tror du de tenker "HUN DER må jeg bli venn med" ? sånn tenk over det jeg sier her. 

 

Anonymkode: 1abee...b7a

Menn er fra mars og kvinner er fra venus ikke sant? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo litt interessant at det er bare kvinner som svarer at det går helt fint. Min teori er nettopp den at det går godt an for kvinner, men ikke så godt for menn, og at kvinner er litt naive i denne sammenhengen. 

Hva sier mennene, har dere venner dere ikke på noe tidspunkt har hatt lyst til å være sammen med/ha sex med? 

Er kvinne selv, forresten.

Anonymkode: 32a1d...c4d

Det er helt korrekt ...de mennene som sier at det går helt fint er nok ikke veldig ærlige med seg selv dessverre.

Samtidig som det er enklest å mene det samme som flertallet til enhver tid. Men man får ikke poeng for det heller. 

Anonymkode: 1abee...b7a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo litt interessant at det er bare kvinner som svarer at det går helt fint. Min teori er nettopp den at det går godt an for kvinner, men ikke så godt for menn, og at kvinner er litt naive i denne sammenhengen. 

Hva sier mennene, har dere venner dere ikke på noe tidspunkt har hatt lyst til å være sammen med/ha sex med? 

Er kvinne selv, forresten.

Anonymkode: 32a1d...c4d

Jeg mener som sagt at man fint kan være venn med en person man på et eller annet tidspunkt har følt seg tiltrukket av.

Det er trist at TS ikke ser verdien i å ha mer enn en kvinne i livet sitt, men det betyr ikke at alle menn plasserer kvinnene de møter i to kategorier - enten "hun vil ligge med meg" eller "hun vil ikke ligge med meg, ergo har hun ingenting å tilføre meg og mitt liv".

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mener som sagt at man fint kan være venn med en person man på et eller annet tidspunkt har følt seg tiltrukket av.

Det er trist at TS ikke ser verdien i å ha mer enn en kvinne i livet sitt, men det betyr ikke at alle menn plasserer kvinnene de møter i to kategorier - enten "hun vil ligge med meg" eller "hun vil ikke ligge med meg, ergo har hun ingenting å tilføre meg og mitt liv".

Ja fordi du er kvinne ...men det er helt umulig for en mann å ha det på samme måte. 
Jeg er redd du vil erfare det på den harde måten ...kan intet annet enn å si det. 

Anonymkode: 1abee...b7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tilfelle nr 1) - så er vi ikke interesserte ..hvilken arena skal vi bli venner på da? 

Ja i nr 2) så kan vennene dine godt å lurt deg i over 20år. Ikke umulig de har lurt seg selv også. Men det er ikke din feil. 

 

Anonymkode: 1abee...b7a

1) Det kan f.eks være i slike tilfeller mennene er i vennemodus. Dama er ikke noe å sikle etter så da kan man like gjerne være bare venner. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn er fra mars og kvinner er fra venus ikke sant? 

Du kan på mange måter si det slik ja ..om du vil tro noe annet - helt greit for meg.

Men det får bli på din egen regning ikke min. 

Anonymkode: 1abee...b7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) Det kan f.eks være i slike tilfeller mennene er i vennemodus. Dama er ikke noe å sikle etter så da kan man like gjerne være bare venner. ;) 

Vi ser en annen vei mot de damene som vi blir kåte av...ehhh skjønner du ikke ? tror du vi stopper opp og heller bruker tiden videre på ei vi ikke er seksuelt tiltrukket av når vi kan gå videre til dem som er det for oss ? 

 

Anonymkode: 1abee...b7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo litt interessant at det er bare kvinner som svarer at det går helt fint. Min teori er nettopp den at det går godt an for kvinner, men ikke så godt for menn, og at kvinner er litt naive i denne sammenhengen. 

Hva sier mennene, har dere venner dere ikke på noe tidspunkt har hatt lyst til å være sammen med/ha sex med? 

Er kvinne selv, forresten.

Anonymkode: 32a1d...c4d

Dette er jo KVINNEguiden så det er vel ganske selvklart at flest kvinner vil svare her. 

Jeg kjenner ingen menn som er medlem her, men jeg spurte kjapt samboeren min her og han sa at av alle kvinner han har vært og er venn med, så er det kun ei dame han fikk følelser for.    Og hun hadde ikke samme følelser for han så vennskapet tok slutt etter en tid. Men han har to gode venninner i dag, og har hatt flere kvinnelige venner tidligere uten at han har hatt noen baktanker med det. 

(han er en slik mann som jobber med biler, mekking, driver med offroad, data og spill,  sistnevnte møter han en del kvinner som deler interessen. Så han er ikke en metroseksuell type eller en mann som jobber i kvinnedominerte yrker eller lignende)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ser en annen vei mot de damene som vi blir kåte av...ehhh skjønner du ikke ? tror du vi stopper opp og heller bruker tiden videre på ei vi ikke er seksuelt tiltrukket av når vi kan gå videre til dem som er det for oss ? 

 

Anonymkode: 1abee...b7a

Nå må jeg virkelig spørre deg, hvor gammel er du egentlig?

Anonymkode: 2bfbe...3e3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg har sagt før i denne tråden...ja kvinner kan være venner med menn.

Ikke motsatt. 

Så svaret og konklusjonen er nei

Har også begrunnet dette ....

Anonymkode: 1abee...b7a

Jeg er ikke enig med deg. Du snakker ikke for alle menn, og jeg vet med sikkerhet at kompisen min ikke har følelser for meg. Noen voksne mennesker klarer faktisk å leve som voksne mennesker, og ikke kaste seg etter alt det er en teoretisk mulighet for å pule. 

Anonymkode: 0f43c...a27

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er jo KVINNEguiden så det er vel ganske selvklart at flest kvinner vil svare her. 

Jeg kjenner ingen menn som er medlem her, men jeg spurte kjapt samboeren min her og han sa at av alle kvinner han har vært og er venn med, så er det kun ei dame han fikk følelser for.    Og hun hadde ikke samme følelser for han så vennskapet tok slutt etter en tid. Men han har to gode venninner i dag, og har hatt flere kvinnelige venner tidligere uten at han har hatt noen baktanker med det. 

(han er en slik mann som jobber med biler, mekking, driver med offroad, data og spill,  sistnevnte møter han en del kvinner som deler interessen. Så han er ikke en metroseksuell type eller en mann som jobber i kvinnedominerte yrker eller lignende)

hahahha tidenes MEST inhabile person å spørre ...tror du virkelig han svarer NOE som helst annet til deg ? jeg er overraska at han i det hele tatt sa 1-stk. 

Jada han innrømmer nok at har følelser\baktanker ovenfor sine kvinnelige kollegaer, venninner (om de er heite) til deg.

Helt sikkert du ...du er enig i at den var litt drøy\naiv ?

Anonymkode: 1abee...b7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja fordi du er kvinne ...men det er helt umulig for en mann å ha det på samme måte. Jeg er redd du vil erfare det på den harde måten ...kan intet annet enn å si det. 

Anonymkode: 1abee...b7a

Hva er den harde måten? Jeg har kompiser som har prøvd seg på meg og fortsatt er vennene mine flere år seinere.

Vi ser en annen vei mot de damene som vi blir kåte av...ehhh skjønner du ikke ? tror du vi stopper opp og heller bruker tiden videre på ei vi ikke er seksuelt tiltrukket av når vi kan gå videre til dem som er det for oss ? 

 

Anonymkode: 1abee...b7a

Hvorfor gidde å bruke tid på mannlige venner eller familie når du heller kan bruke den på ei dame som vil ha sex med deg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jeg virkelig spørre deg, hvor gammel er du egentlig?

Anonymkode: 2bfbe...3e3

36år

Anonymkode: 1abee...b7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva er den harde måten? Jeg har kompiser som har prøvd seg på meg og fortsatt er vennene mine flere år seinere.

Hvorfor gidde å bruke tid på mannlige venner eller familie når du heller kan bruke den på ei dame som vil ha sex med deg?

Tilgjennelighet.....

Anonymkode: 1abee...b7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er den harde måten? Jeg har kompiser som har prøvd seg på meg og fortsatt er vennene mine flere år seinere.

Hvorfor gidde å bruke tid på mannlige venner eller familie når du heller kan bruke den på ei dame som vil ha sex med deg?

Tror du ikke de enda fantaserer om å ha sex med deg? du bør avslutte vennskapet tvert da du bare setter deg og dem i en verre situasjon.

Anonymkode: 1abee...b7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...