Gå til innhold

Kan menn og kvinner være kun venner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg mener helt klart at det er fullt mulig, men dessverre har jeg erfart at det ofte ender med at den ene gjerne utvikler følelser for den andre... heldigvis skjer ikke det hver gang, men det er vanskelig når det skjer og den ene ender opp veldig såret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mener helt klart at det er fullt mulig, men dessverre har jeg erfart at det ofte ender med at den ene gjerne utvikler følelser for den andre... heldigvis skjer ikke det hver gang, men det er vanskelig når det skjer og den ene ender opp veldig såret.

Tror du det finnes noen menn som tenker når han ser ei dame "HUN DER må jeg bli venn med?" 

Tror du det ? 

Anonymkode: 1abee...b7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt én mannlig venn som ikke etterhvert har gitt uttrykk for at han vil ligge med meg/har fått følelser for meg, og han kom ut som homofil en stund etter at vi ble kjent.

Jeg kan helt fint være bare venn med motsatt kjønn, men det funker visst ikke motsatt vei. 

Jeg tror vi legger litt forskjellig i "bare venner". Jeg tror menn og kvinner godt kan være gode venner uten at noen prøver deg på den andre, mem jeg tror at i de fleste tilfeller ville én eller begge ligget med den andre dersom de fikk tilbudet. Og da flest menn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyr har også seksuelle drifter slik som vi har, trenger du rasjonalisere og reflektere du før du bestemmer deg for å bli kåt ? på det punktet skiller vi oss ikke fra dyr i det hele tatt du :) 

Når menn idag ser et kvinnfolk som er digg så får vi ereksjon før vi rekker å tenke over det. Det samme gjør apekatter og mange andre dyr også. SÅNN er mannfolk programmert for naturen sin side. Den moderne verden som gjør at man kan tenke seg til ereksjon er din fantasi verden. Vi går ikke rundt å tenker - "åhh se hun der, HUN må jeg bli venn med altså"  

Gud hjelpe det meg .....:fnise:

Det er først de siste 20årene vi har hatt internett du...mennskene har ikke forandre seg noe særlig fra de dagene vi bodde i huler. Iløpet av en historie som går tilbake flere hundre tusen år hvor vi har sett tilnærmet like det vi gjør idag. 

Se i andre deler av verden så er det rimelig primitive tilstander. Der får du SE hvor primitive mennesker egentlig er når du visker vekk alt det overfladiske som gjør at vi holder oss i skinnet her oppe. At vi bor i en moderne verden betyr ikke at du er noe annerledes enn huleboerne for 10.000 år siden. 

Så er det jeg som er simpel ...? tror du må begynne å se ting i et større og bredere perspektiv jeg enn du gjør pr dags dato. 
For det du sier her er virkelig oppsiktsvekkende lite tenkt over - spesielt med tanke på all den kunnskap du har tilgjennelig der du sitter foran pc`n nå.

Anonymkode: 1abee...b7a

Haha, det er nok ikke mange voksne menn her som får ereksjon bare de ser noen de liker. Du bør kanskje begynne å snakke for deg selv og ikke alle andre? Det er litt flaut for både din egen del og andres del at du fremstiller det som om at menn er så primitive som du skal ha det til. Du er primitiv, men ikke menn flest. Lev med det. 

Anonymkode: 0d20a...92c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja for du er kvinne ...men det går ikke motsatt. Når menn ser ei digg dame tror du de tenker "HUN DER må jeg bli venn med" ? sånn tenk over det jeg sier her. 

 

Anonymkode: 1abee...b7a

Innbiller du deg at kvinner tenker "HAN DER må jeg bli venn med!" når de ser en kjekk mann? Vennskap baseres ikke på utseende, men personlighet. Og en kjekk mann eller vakker kvinne kan faktisk ha en personlighet du liker og ønsker å ha i livet ditt uten at det er mulighet for noe romantisk eller seksuelt.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Aucaman

Med en gang det er attraksjon inne i bildet kan det jo bli problematisk. For min del har det aldri vært noe problem, men ser jo at det har vært det for mange av rundt meg opp i gjennom. Sååå, man kan si at det er godt mulig, men har potensiale til å bli problematisk?

Hvis jeg noensinne hadde fått tilbud om å ha sex med noen av venninnene mine hadde jeg sagt ja. Det betyr ikke at jeg prøver å få det til å skje eller tenker over det i hverdagen. Men nå ser jeg ikke på sex som noe mer enn en artig aktivitet i hverdagen heller, så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du det finnes noen menn som tenker når han ser ei dame "HUN DER må jeg bli venn med?" 

Tror du det ? 

Anonymkode: 1abee...b7a

Tror du noen som helst tenker "hun/han må jeg bli venn med" når de ser noen? Det er ikke slik det fungerer i det virkelige liv. Man snakker med noen, blir kjent og finner ut at man har ting til felles som gjør at man kan være gode venner. Du vet jo ikke engang hvordan et vennskap blir etablert.. Jesus.. 

Anonymkode: 0d20a...92c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du det finnes noen menn som tenker når han ser ei dame "HUN DER må jeg bli venn med?" 

Tror du det ? 

Anonymkode: 1abee...b7a

Nei. Det tror jeg ikke, men man kan ha for eksempel ha venner man har kjent siden man var små, venner man treffer gjennom bekjente ol. Min erfaring er at det funker best om begge parter har kjærester selv... men uansett ender det som sagt ofte med at den ene parten blir såret. Jeg har likevel en kompis jeg har kjent siden jeg var veldig liten, og vi har sett på hverandre som søsken i alle år... Endte opp med å kysse hverandre èn gang på fylla og det var så feil som det kunne bli. Begge to opplevde det som om de kysset et søsken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innbiller du deg at kvinner tenker "HAN DER må jeg bli venn med!" når de ser en kjekk mann? Vennskap baseres ikke på utseende, men personlighet. Og en kjekk mann eller vakker kvinne kan faktisk ha en personlighet du liker og ønsker å ha i livet ditt uten at det er mulighet for noe romantisk eller seksuelt.

Nei har jeg sagt det ? 

Menn fungerer ikke slik som kvinner gjør. Kvinner ønsker å ha flest mulig venner fordi det betyr "ressurser". 

Svar meg heller på det jeg spurte deg om ...jeg prøver å utfordre deg til å tenke litt for en gangs skyld. 

Anonymkode: 1abee...b7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du noen som helst tenker "hun/han må jeg bli venn med" når de ser noen? Det er ikke slik det fungerer i det virkelige liv. Man snakker med noen, blir kjent og finner ut at man har ting til felles som gjør at man kan være gode venner. Du vet jo ikke engang hvordan et vennskap blir etablert.. Jesus.. 

Anonymkode: 0d20a...92c

Nei kvinner tenker ihvertfall ikke slik ..det har jeg ikke sagt heller. Begynn å les hva jeg skriver og ikke bare det du har bestemt deg for hva jeg skriver. 

Anonymkode: 1abee...b7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei har jeg sagt det ? 

Menn fungerer ikke slik som kvinner gjør. Kvinner ønsker å ha flest mulig venner fordi det betyr "ressurser". 

Svar meg heller på det jeg spurte deg om ...jeg prøver å utfordre deg til å tenke litt for en gangs skyld. 

Anonymkode: 1abee...b7a

At du ikke ønsker venner betyr ikke at alle menn er som deg. Hvorfor tror du det egentlig? At alle menn er som deg? At du ikke er et individ med egne meninger og at andre menn faktisk er forskjellige? Jeg synes du skal svare på hvorfor du tror du kan snakke for alle menn? 

Anonymkode: 0d20a...92c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner ligger jo med men selv om de ikke har planlagt det. Hør arianna grandes One Last Time. Hun synger: "I should have been more carefull", hun kan ikke klandres for utroskapen, det var kun uforsiktigheten, dvs at hun var alene med en annen mann som var skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, det er nok ikke mange voksne menn her som får ereksjon bare de ser noen de liker. Du bør kanskje begynne å snakke for deg selv og ikke alle andre? Det er litt flaut for både din egen del og andres del at du fremstiller det som om at menn er så primitive som du skal ha det til. Du er primitiv, men ikke menn flest. Lev med det. 

Anonymkode: 0d20a...92c

Hahahah ....virkelig tror du på det du selv skriver her? 

Hva tror du overvekter av antall poster omhandler på #KG om ?

Om enkle\primitive menn eller dypt reflekterte menn som ikke kan bestemme seg for om de vil ha ereksjon eller ikke ? 

:fnise:

Anonymkode: 1abee...b7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei har jeg sagt det ? 

Menn fungerer ikke slik som kvinner gjør. Kvinner ønsker å ha flest mulig venner fordi det betyr "ressurser". 

Svar meg heller på det jeg spurte deg om ...jeg prøver å utfordre deg til å tenke litt for en gangs skyld. 

Anonymkode: 1abee...b7a

Nei, jeg tror ikke at menn ser en kvinne og tenker at de vil bli venn med henne, men jeg tror de kan tenke det etter å ha blitt kjent med henne. Tenker du "han der vil jeg bli venn med!" når du ser en mann, før du vet noe mer om ham enn hvordan han ser ut?

Endret av Cathrine88
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja for du er kvinne ...men det går ikke motsatt. Når menn ser ei digg dame tror du de tenker "HUN DER må jeg bli venn med" ? sånn tenk over det jeg sier her. 

 

Anonymkode: 1abee...b7a

Tenk over to ting: 

1) Jeg er ikke "digg dame" og dermed kan de fint være venner med meg. 

2) Vennene mine har altså lurt meg i 20 år fordi de ikke er klar over at  verden henger sammen på den måten du mener?

Jeg kan sagtens tro på 1), men jeg nekter å tro de er så dumme at de ikke vet hva de selv mener om det vennskapet i 20 år. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, jeg tror ikke at menn ser en kvinne og tenker at de vil bli venn med henne, men jeg tror de kan tenke det etter å ha blitt kjent med henne. Tenker du "han der vil jeg bli venn med!" når du ser en mann, før du vet noe mer om ham enn hvordan han ser ut?

Det er bra du ikke tror det. Så kan jeg fortelle deg at å utelukkende være venn med ei kvinne er aldri aktuelt. 
Menn prøver fordi de tror at hvis kvinnen bare ser hvor greie og skikkelige de er så glemmer hun nok alle de andre mannfolkene hun stadig flyr etter. Så blir det forferdelig frustrerte etter en stund når de gang på gang ser at hun velger nye mannfolk fremfor dem. 

Jeg er hetrofil mann selv du så jeg tenker ikke slik. Jeg har mange venner men ingen jentevenner. Hadde det før men av årsaker som jeg nettopp forklarte deg så har jeg ikke det lengre.  

Anonymkode: 1abee...b7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahah ....virkelig tror du på det du selv skriver her? 

Hva tror du overvekter av antall poster omhandler på #KG om ?

Om enkle\primitive menn eller dypt reflekterte menn som ikke kan bestemme seg for om de vil ha ereksjon eller ikke ? 

:fnise:

Anonymkode: 1abee...b7a

Igjen: hvorfor tror du alle menn er som deg eller altså som 14 år gamle gutter som får ereksjon i hytt og pine? Jeg er veldig interessert i å få svar på dette. 

Anonymkode: 0d20a...92c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tror ikke at menn ser en kvinne og tenker at de vil bli venn med henne, men jeg tror de kan tenke det etter å ha blitt kjent med henne. Tenker du "han der vil jeg bli venn med!" når du ser en mann, før du vet noe mer om ham enn hvordan han ser ut?

Han har sagt han ikke vil ha venner, og mener grunnen til dette er fordi han er mann. Det er visst kun kvinner som vil ha venner :fnise: 

Anonymkode: 0d20a...92c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tro det er mulig å ha venner av det motsatte kjønn uten problemer. Jeg har har iallfall 4 meget gode venner av det motsatte kjønn som jeg har vært venner med siden barneskolen, dvs ca 30 år nå. Tror ikke at noen av guttene har hatt følelser for meg for da hadde de vel prøvd seg når jeg har vært singel. De er alle fire lykkelig gift og har barn, jeg har en samboer på min side. Vi møtes en gang i blant når vi får tid

Har også en del å gjøre med menn gjennom en hobby jeg har i tillegg at jeg i mange år har jobbet i mannsdominerte yrker og av alle menn jeg har omgått med så har jeg kun hatt sex med en, og det var fordi vi begge var single og vi gadd ikke tråle byen for en ONS den helgen :ler:  det var kun sex, ingenting annet, og er like gode venner i dag som det vi var før vi hadde sex. Aldri blitt noe problemer i etterkant. 

Anonymkode: 9da17...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...