Gå til innhold

Venninne stakk av fra meg på byen. Sånt gjør man bare ikke!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva hvis TS endte opp med å gå alene hjem og ble utsatt for noe på turen, var uheldig med taxisjåføren, eller fikk feil type etter seg på byen etter venninnen hadde dratt? Man forlater ikke en venninne alene på byen uten et ord, uansett hvor mye eller lite man bryr seg om henne. Går man ut sammen, så passer man på hverandre.

 

Akkurat som en dommer på en fotballbane - så må man dømme hver situasjon hver for seg. Det går ikke an å dele ut rødt kort og argumentere for hvis ditt eller datt hadde skjedd eller blitt sagt. 

TS får rødt kort for aktiv cockblocking av venninnen hennes - fordi hun burde forstå hvilken vei det gikk når hun fikk vite at venninnen hadde vandret av gårde med sin gamle flamme. Da er det helt unødvendig å nærmest springe etter og forsøke å opprette kontakt for å få henne på "bedre" tanker. 

Det er en klar dommer avgjørelse, det er ikke noe poeng i å kaste bort energien din mer på å protestere.  

Anonymkode: b5d77...a52

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest The Lost Dreamer

Kaller du det venninne? Sisters before misters er regelen, du burde kanskje fortelle henne om den? Sjukt dårlig gjort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når hun går av gårde videre i natten med en gammel flamme så vet man jo hvor de ender. Da er det bare cockblocking å holde på slik TS gjorde. Skjønner ikke at det går an å tro noe annet ? Det er igrunnen det klarest røde kortet jeg har sett for aktiv cockblocking på en god stund. 

Anonymkode: b5d77...a52

Ok, så du fikk ikke med deg det at TS er ikke sur pga venninnen var kukklein, men fordi hun ikke sa fra at hun dro? 

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, så du fikk ikke med deg det at TS er ikke sur pga venninnen var kukklein, men fordi hun ikke sa fra at hun dro? 

TS var jo der selv når venninnen møtte på hennes gamle flamme. Så når hun skjønte at de forsvant så ble hun fortsatt sur.
Ringte desperat og fikk ikke noe svar og fikk en dobbel bekreftelse også fra en venn om at de hadde dratt sin vei. 

Hvilken del av slutten på den historien lå ikke i kortene ? da er det aktiv cockblocking å prøve å oppnå kontakt etterpå med intensjon om å få hennes venninne på bedre "tanker". Det er klart de vil forsøke å trekke seg unna og "gjøre noe"  mens hormonene enda er i systemet. Forventer du at man må si ifra når man sniker seg vekk for å pule en plass? det er vel ikke akkurat noe man ønsker å publisere for hele vennekretsen.  Skjønner ikke hva som gjør at du har så store vanskeligheter med denne dommer avgjørelsen. Det er som sagt et klart rødt kort for "cockblocking". 

Anonymkode: b5d77...a52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS var jo der selv når venninnen møtte på hennes gamle flamme. Så når hun skjønte at de forsvant så ble hun fortsatt sur.Ringte desperat og fikk ikke noe svar og fikk en dobbel bekreftelse også fra en venn om at de hadde dratt sin vei. 

Hvilken del av slutten på den historien lå ikke i kortene ? da er det aktiv cockblocking å prøve å oppnå kontakt etterpå med intensjon om å få hennes venninne på bedre "tanker". Det er klart de vil forsøke å trekke seg unna og "gjøre noe"  mens hormonene enda er i systemet. Forventer du at man må si ifra når man sniker seg vekk for å pule en plass? det er vel ikke akkurat noe man ønsker å publisere for hele vennekretsen.  Skjønner ikke hva som gjør at du har så store vanskeligheter med denne dommer avgjørelsen. Det er som sagt et klart rødt kort for "cockblocking". 

Anonymkode: b5d77...a52

Fordi venninnen ikke sa fra, ikke for noe annet. Hvorfor driver du i innlegg etter innlegg og påstår ting om TS? At det er greit for deg at dine venner stikker av uten å si fra er greit, men hvorfor skal det være greit for andre?

Jeg er enig med TS, den her venninnen har ingen klasse når hun sniker seg vekk for å pule, som du selv så pent beskrev det. TS er mye godt tjent med å bli kvitt denne venninnen for godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde blitt kjempestressa dersom jeg ble etterlatt alene på byen. Da hadde jeg vært nødt til å komme meg hjem alene, og det kan fort gå galt. Hadde et par sånne venninner før... Husker særlig en gang alle bare stakk med forskjellige fyrer uten å si ifra da vi var på hyttetur i Trysil og bestemte oss for å teste utelivet der. Fikk ikke tak i noen, fant ikke veien tilbake til hytta, hadde ikke råd til taxi. Endte med å rote rundt i området hele natta. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjedde meg flere ganger da jeg var yngre. Hadde en venninne som flere ganger stakk av med en eller annen fyr. Like kjipt hver gang å blitt etterlatt alene på byen.

Spesielt kjipt da vi bodde på hotell og delte rom. Da hadde hun dratt med seg en eller annen fyr dit. En annen gang var jeg på tur med hun og daværende kjæreste. Da hadde hun blitt med en annen fyr og etterlot meg med hennes etter hvert fortvilte kjæreste.

 

Anonymkode: 53608...e51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjedde meg flere ganger da jeg var yngre. Hadde en venninne som flere ganger stakk av med en eller annen fyr. Like kjipt hver gang å blitt etterlatt alene på byen.

Spesielt kjipt da vi bodde på hotell og delte rom. Da hadde hun dratt med seg en eller annen fyr dit. En annen gang var jeg på tur med hun og daværende kjæreste. Da hadde hun blitt med en annen fyr og etterlot meg med hennes etter hvert fortvilte kjæreste.

 

Anonymkode: 53608...e51

For en kjerring hun var!

Anonymkode: 20111...883

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaller du det venninne? Sisters before misters er regelen, du burde kanskje fortelle henne om den? Sjukt dårlig gjort

Den uttalelsen der forteller meg at du i virkeligheten er cockblocker big time. 

Seriøst slutt med det ...la deg heller inspirere enn å bare være bitter.

Anonymkode: b5d77...a52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi venninnen ikke sa fra, ikke for noe annet. Hvorfor driver du i innlegg etter innlegg og påstår ting om TS? At det er greit for deg at dine venner stikker av uten å si fra er greit, men hvorfor skal det være greit for andre?

Jeg er enig med TS, den her venninnen har ingen klasse når hun sniker seg vekk for å pule, som du selv så pent beskrev det. TS er mye godt tjent med å bli kvitt denne venninnen for godt. 

Hun sniker seg vekk fordi hun ikke vil bli "cockblocked" igjen ...er det så vanskelig å forstå det konseptet ? 

Det er veldig forståelig at hun sniker seg vekk - dessuten har TS allerede fått rødt kort for cockblocking og den avgjørelsen er tatt og alle protester og innsigelser er avvist. 

Anonymkode: b5d77...a52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt kjempestressa dersom jeg ble etterlatt alene på byen. Da hadde jeg vært nødt til å komme meg hjem alene, og det kan fort gå galt. Hadde et par sånne venninner før... Husker særlig en gang alle bare stakk med forskjellige fyrer uten å si ifra da vi var på hyttetur i Trysil og bestemte oss for å teste utelivet der. Fikk ikke tak i noen, fant ikke veien tilbake til hytta, hadde ikke råd til taxi. Endte med å rote rundt i området hele natta. 

Det er rart med det ? hvordan alle gir f***** når det kommer til stykke ? 

Man skulle tro at det tilhørte sjeldenhetene etter å ha sett hvor mange som hiver seg på denne tråden og sier det var dårlig gjort osv osv. ;)

Jeg har et poeng her - det kan du ikke fornekte ihvertfall. Det var trist å høre om den dårlige hytteturen din. 
Men lærdommen man kan høste fra en slik opplevelse er jo den at man må selv heve terskelen for å befriende noen rett og slett. 

Anonymkode: b5d77...a52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er rart med det ? hvordan alle gir f***** når det kommer til stykke ? 

Man skulle tro at det tilhørte sjeldenhetene etter å ha sett hvor mange som hiver seg på denne tråden og sier det var dårlig gjort osv osv. ;)

Jeg har et poeng her - det kan du ikke fornekte ihvertfall. Det var trist å høre om den dårlige hytteturen din. 
Men lærdommen man kan høste fra en slik opplevelse er jo den at man må selv heve terskelen for å befriende noen rett og slett. 

Anonymkode: b5d77...a52

Spiller ingen rolle om ts er en cockblocker  (nå sier ikke jeg at ts er en cockblocker) , men man stikker ikke av fra hverandre. Hvert fall ikke på byen. Det ER råttent gjort uansett hvordan man vrir og vender på det. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den uttalelsen der forteller meg at du i virkeligheten er cockblocker big time. 

Seriøst slutt med det ...la deg heller inspirere enn å bare være bitter.

Anonymkode: b5d77...a52

WTF? Er man en cockblocker fordi man mener det er dårlig gjort å stikke fra hverandre? Da har jeg hørt det å. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

WTF? Er man en cockblocker fordi man mener det er dårlig gjort å stikke fra hverandre? Da har jeg hørt det å. 

Lett å lese mellom linjene du..... ;)

 

Anonymkode: b5d77...a52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun sniker seg vekk fordi hun ikke vil bli "cockblocked" igjen ...er det så vanskelig å forstå det konseptet ? 

Det er veldig forståelig at hun sniker seg vekk - dessuten har TS allerede fått rødt kort for cockblocking og den avgjørelsen er tatt og alle protester og innsigelser er avvist. 

Anonymkode: b5d77...a52

Siden venninnen ikke har kommet til forumet og snakket om hvorfor hun dro uten å gi beskjed, så vet vi ingenting om hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden venninnen ikke har kommet til forumet og snakket om hvorfor hun dro uten å gi beskjed, så vet vi ingenting om hvorfor.

Da må du argumentere for den mest sannsynlige årsaken til at hun unnlot å informere om at hun stakk av for å pule. 

Det er lite substans i å påstå din mening uten at du kan argumentere for den - da blir det bare et tomt ekko. 
Akkurat det har jeg sagt til deg før også. 

Anonymkode: b5d77...a52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du argumentere for den mest sannsynlige årsaken til at hun unnlot å informere om at hun stakk av for å pule. 

Det er lite substans i å påstå din mening uten at du kan argumentere for den - da blir det bare et tomt ekko. 
Akkurat det har jeg sagt til deg før også. 

Anonymkode: b5d77...a52

Hun trodde nok det var "greit".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun trodde nok det var "greit".

Hvorfor lyve når man ikke må ?

Derfor mener jeg at det du sier her ikke holder mål - tanker ? 

Anonymkode: b5d77...a52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...