Gå til innhold

Venninne stakk av fra meg på byen. Sånt gjør man bare ikke!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fy flate så dårlig gjort! Og att på til uten å si noe! Tror du bør revurdere ditt forhold til denne "venninnen"

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blomsterert

Jeg er veldig skuffet. Synes det er dårlig gjort jeg.

Jeg og en venninne var ute i går.  Hun møtte på en gammel flamme og han satt seg med oss. Helt greit det, men følte meg litt utafor. De hadde mye å snakke om. Så skulle de ut å røyke. Jeg satt inne, for jeg røyker ikke. Jeg ventet og ventet. Tida gikk og synes det tok lang tid. Etter å ha ventet i 20 min, gikk jeg ut for å finne de. Fant de ikke. Verken ute eller inne. Så rart.  Kanskje de er å kjøper røyk? Ventet litt til og bumper inn i en venn som sa han så de gikk den veien hånd i hånd. What the f.. Jeg ringte, men ikke noe svar. 

Jeg driter i hvor full hun var eller hva årsaken var, men veldig dårlig gjort. Hadde aldri gjort det samme mot en venninne. Sendte henne en sms og sa jeg er skuffet,  men ikke noe svar enda. Ikke noe gøy når folk ditcher deg på byen nei..

Anonymkode: 8aa63...9fe

Dårlg gjort ja.En gjør ikke sånt uten å gi beskjed.Håper hun legger seg flat og ber om unnskyldning,ellers er hun ingen god venninne.

Syns det er noen tåpelige overfladiske svar her,men bare å overse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør kontakte venninnen din og finne ut hva som har skjedd. Har du snakket med henne på SMS eller noe idag?

Hvis hun ikke har verdens beste unnskyldning, så er hun rett og slett bare en dårlig venn - som ikke respekterer deg.

Endret av Brunette93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bros before hoes

 

Chicks before dicks ;)

Det er kjipt når man mister hverandre på byen. Men hun burde sagt i fra. Litt dårlig gjort. Hadde nok blitt skuffet jeg også. 

Endret av LeilaS
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bare det at det er uhøflig, men man kan også skape unødvendig bekymring. Når jeg drar ut på byen med venninner så er vi veldig påpasselige med å si ifra hvor vi går, snakke om hvordan vi kommer oss hjem, og gjerne sende en sms når man er trygt hjemme. Hadde en venninne av meg bare forsvunnet uten å si ifra så hadde jeg blitt redd for henne.

Anonymkode: 7c2a5...c03

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig skuffet. Synes det er dårlig gjort jeg.

Jeg og en venninne var ute i går.  Hun møtte på en gammel flamme og han satt seg med oss. Helt greit det, men følte meg litt utafor. De hadde mye å snakke om. Så skulle de ut å røyke. Jeg satt inne, for jeg røyker ikke. Jeg ventet og ventet. Tida gikk og synes det tok lang tid. Etter å ha ventet i 20 min, gikk jeg ut for å finne de. Fant de ikke. Verken ute eller inne. Så rart.  Kanskje de er å kjøper røyk? Ventet litt til og bumper inn i en venn som sa han så de gikk den veien hånd i hånd. What the f.. Jeg ringte, men ikke noe svar. 

Jeg driter i hvor full hun var eller hva årsaken var, men veldig dårlig gjort. Hadde aldri gjort det samme mot en venninne. Sendte henne en sms og sa jeg er skuffet,  men ikke noe svar enda. Ikke noe gøy når folk ditcher deg på byen nei..

Anonymkode: 8aa63...9fe

Slutt å være en cockblocker er det første jeg tenker. 

Cockblocker: 1. (noun) a female friend who accompanies another female friend to planned meetings with a male peer, to ensure that the sista does not get into trouble

1. Jill "Jane, I really need you to come along tonight as my cockblocker so I don't do anything I would later regret. 
Jane "Sure" 

 

Anonymkode: b5d77...a52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke hva problemet her var, hun er venninnen din, ikke barnevakten. Hvis hun lot ungen din ligge i bilen mens hun besøkte en gammel flamme ville jeg forstått frustrasjonen. Men å gå ut på byen er som å ta en kaffe med noen, når glasset er tomt står du helt fritt til å gjøre noe annet og mer underholdende. Forpliktelsen varer bare til du har drukket opp det du har i glasset, etter det er du en fri kvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å være en cockblocker er det første jeg tenker. 

Cockblocker: 1. (noun) a female friend who accompanies another female friend to planned meetings with a male peer, to ensure that the sista does not get into trouble

1. Jill "Jane, I really need you to come along tonight as my cockblocker so I don't do anything I would later regret. 
Jane "Sure" 

 

Anonymkode: b5d77...a52

Herregud da mann. Hun er ingen cockblocker. Hvor har ts sagt venninnen ikke skal få sex? Hun sier at venninnen burde si I fra før hun stikker. Det er normal høflighet at man gir beskjed før man går. 

Anonymkode: 20111...883

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hva problemet her var, hun er venninnen din, ikke barnevakten. Hvis hun lot ungen din ligge i bilen mens hun besøkte en gammel flamme ville jeg forstått frustrasjonen. Men å gå ut på byen er som å ta en kaffe med noen, når glasset er tomt står du helt fritt til å gjøre noe annet og mer underholdende. Forpliktelsen varer bare til du har drukket opp det du har i glasset, etter det er du en fri kvinne.

Så du synes det er greit at kompisen din stikker av uten å si i fra til deg? Bare lar deg sitte og vente? Ingen som sier hun er barnevakten. Drar man ut sammen, så gir man beskjed. Ferdig snakket.

Ser det bare er menn som mener dette er greit og ts overdriver. 

Anonymkode: 20111...883

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud da mann. Hun er ingen cockblocker. Hvor har ts sagt venninnen ikke skal få sex? Hun sier at venninnen burde si I fra før hun stikker. Det er normal høflighet at man gir beskjed før man går. 

Anonymkode: 20111...883

Ehmm jo ? tror ikke helt du vet hva som menes med uttrykket "cockblocker" enda da jeg skrev inn definisjonen til deg. 

Og nei hun får ikke sex hvis hun skal ha venninnene på slep hele kvelden. Hvis man som mannfolk får en hookup og jobber seg inn hele kvelden så ser man jo etter første og beste mulighet til å bli kvitt venninnene som "cockblocker" hele tiden. 

Dere vet det at hvis dere er 3 jenter i en gruppe så er det mye større sansynlighet at menn sjekker dere opp enkeltvis - enn hvis dere bare er 2 av nettopp den grunnen der ?

 

Anonymkode: b5d77...a52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hva problemet her var, hun er venninnen din, ikke barnevakten. Hvis hun lot ungen din ligge i bilen mens hun besøkte en gammel flamme ville jeg forstått frustrasjonen. Men å gå ut på byen er som å ta en kaffe med noen, når glasset er tomt står du helt fritt til å gjøre noe annet og mer underholdende. Forpliktelsen varer bare til du har drukket opp det du har i glasset, etter det er du en fri kvinne.

Er du helt idiot? Vet ikke hvor du kommer fra, men når man har avtalt å henge sammen - så er det frekt å bare gå? 

Anonymkode: b332a...55a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du helt idiot? Vet ikke hvor du kommer fra, men når man har avtalt å henge sammen - så er det frekt å bare gå? 

Anonymkode: b332a...55a

Som jeg har sagt ..slutt å være cockblokkere...enda dårligere gjort å gå rundt med tankegangen "får ikke jeg meg noe så skal ihvertfall ikke hun få seg noe" 

Hev standard ...skal ikke så mye til!

Anonymkode: b5d77...a52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bare det at det er uhøflig, men man kan også skape unødvendig bekymring. Når jeg drar ut på byen med venninner så er vi veldig påpasselige med å si ifra hvor vi går, snakke om hvordan vi kommer oss hjem, og gjerne sende en sms når man er trygt hjemme. Hadde en venninne av meg bare forsvunnet uten å si ifra så hadde jeg blitt redd for henne.

Anonymkode: 7c2a5...c03

Helt enig.  Når folk bare forsvinner, så blir jeg redd og tenker det har skjedd noe. Vi drar ALDRI uten å si i fra. Det er dårlig gjort. Hvert fall når man bare er 2 sammen. 

Har en venninne da som er veldig vimsete og gjør litt hva hun vil på byen. Plutselig, så er hun borte. Må hele tiden følge med. Slitsomt. Drar aldri ut alene med ho. Stor sjanse for at hun forsvinner og du står der alene. 

Anonymkode: 4abb3...1a5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ehmm jo ? tror ikke helt du vet hva som menes med uttrykket "cockblocker" enda da jeg skrev inn definisjonen til deg. 
Og nei hun får ikke sex hvis hun skal ha venninnene på slep hele kvelden. Hvis man som mannfolk får en hookup og jobber seg inn hele kvelden så ser man jo etter første og beste mulighet til å bli kvitt venninnene som "cockblocker" hele tiden. 

Dere vet det at hvis dere er 3 jenter i en gruppe så er det mye større sansynlighet at menn sjekker dere opp enkeltvis - enn hvis dere bare er 2 av nettopp den grunnen der ?

 

Anonymkode: b5d77...a52

Poenget her at man sier i fra før man går. Er det så vanskelig? Hvis ikke venninnen vil ha ts med på slep og kun dra på byen for å få seg et ligg, så får hun dra utenn ts da. Ts er ingen cockblocker!  Ts har ikke nektet venninnen sex eller noe. Tråden handler om å gi beskjed før man stikker avgårde. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg har sagt ..slutt å være cockblokkere...enda dårligere gjort å gå rundt med tankegangen "får ikke jeg meg noe så skal ihvertfall ikke hun få seg noe" 

Hev standard ...skal ikke så mye til!

Anonymkode: b5d77...a52

Si meg, hvorfor er ts cockblocker? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg har sagt ..slutt å være cockblokkere...enda dårligere gjort å gå rundt med tankegangen "får ikke jeg meg noe så skal ihvertfall ikke hun få seg noe" 

Hev standard ...skal ikke så mye til!

Anonymkode: b5d77...a52

Du virker fjern i nøtta de og du stikker sikkert av fra kompis på byen pga du må pule en kjerring. Uyen å gi beskjed. Høres ut som en god venn. Not. 

Anonymkode: 8aa63...9fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Poenget her at man sier i fra før man går. Er det så vanskelig? Hvis ikke venninnen vil ha ts med på slep og kun dra på byen for å få seg et ligg, så får hun dra utenn ts da. Ts er ingen cockblocker!  Ts har ikke nektet venninnen sex eller noe. Tråden handler om å gi beskjed før man stikker avgårde. 

Du forstår jo enda ikke hva begrepet "cockblocker" betyr helt åpenbart ..jeg har gitt deg definisjonen tidligere bruk google translate om du ikke skjønner engelsk. 

Det er et soleklart eksempel på "cockblocker" - hun får ikke beskjed fordi hun er en "cockblocker" og derfor ikke noe svar heller fra venninnen. Alt jeg sier er at bli bevisst på det og hev standarden. Jo tidligere desto bedre da er man plutselig bedre enn 95% andre. Det er ikke dårlig bare det!!!

Anonymkode: b5d77...a52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninnen din skulle ha sagt ifra. Den saken er klar.

 

Når det er sagt...jeg har vært i din situasjon tidligere. Mer enn en gang. Og jeg blir i skikkelig dårlig humør, sur på alt og alle. Jeg luftet  dette for en (amerikansk) kamerat av meg. Og han sa; ja greit, hun skulle sagt ifra. Men må du virkelig sitte med hendene i fanget og furte? Du er på byen, kledd opp og det er masse folk rundt deg. Slå av en prat med noen. Start en drikkelek. Ta litt ansvar for egen moro. Sjansen er stor for at dersom du er typen til å sitte der og se på klokka er du kanskje ikke verdens kuleste å henge med heller. Og da er det en grunn til at disse scenarioene skjer - uhøflig eller ei. Og han hadde rett...jeg tok meg selv i nakken og har anstrengt meg for å bli flinkere til å mingle. Det er greit å henge i "tospann" på byen som usikre tenåringer, men som voksne er jo litt av poenget å faktisk mingle. Eller i det minste ha det gøy, om så noe dukker opp. Man kan selv velge om man lar noe ødelegge kvelden.

Anonymkode: fba4b...88d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si meg, hvorfor er ts cockblocker? 

Du får først lære deg hva en cockblocker er ..der har du litt å gå på enda. Det fungerer ikke slik at du kan en-til-en oversette uttrykk for deres betydning.

Anonymkode: b5d77...a52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...