AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #81 Del Skrevet 8. desember 2015 Problemet, som flere har nevnt her, er at man ikke aner hva som har skjedd. For alt den som sitter igjen vet kan venninnen kan i verste fall bli voldtatt i et smug.Ja hvor sansynlig er det når hun gikk videre med en hun hadde vært i et forhold med før ? Er det ikke da litt spesielt å frykte at hun blir voldtatt i et smug ? les TS sitt innlegg litt nøyere neste gang. Anonymkode: b5d77...a52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #82 Del Skrevet 8. desember 2015 Hvorfor går du bare ut fra at venninnene mine stikker fra meg?Jeg antar at det har skjedd en gang og 2 som med alle andre ? og nei ikke kom å si at det aldri har skjedd deg. Sansynligvis klikket du deg inn på denne tråden fordi du "kjente deg igjen i følelsen". Anonymkode: b5d77...a52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 8. desember 2015 #83 Del Skrevet 8. desember 2015 Jeg antar at det har skjedd en gang og 2 som med alle andre ? og nei ikke kom å si at det aldri har skjedd deg. Sansynligvis klikket du deg inn på denne tråden fordi du "kjente deg igjen i følelsen". Anonymkode: b5d77...a52Kanskje jeg klikket meg inn på tråden bare fordi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arca Skrevet 8. desember 2015 #84 Del Skrevet 8. desember 2015 Mannfolk cockblocker ikke hverandre da ... vet du egentlig hva konseptet cockblocking går ut på ? Er du ute på byen for å sjekke damer eller snakke med sidemannen som ønsket at han hadde baller nok til å oppsøke et kvinnfolk istedenfor ? Anonymkode: b5d77...a52Ja, det vet jeg.Selvsagt ok hvis kompisen din du er ute med får napp, men hvis han stikker hver gang dere to er ute i lag blir man lei.Noen ganger vil man sjekke damer, andre ganger prate skit og ha det artig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #85 Del Skrevet 8. desember 2015 Kanskje jeg klikket meg inn på tråden bare fordi?Hva som motiverte deg til å klikke deg inn på tråden er nok ganske Offtopic uansett da.Hvis du mener noe annet så gjerne argumenter litt mer inngående. For meg så er det lite interessant å føre en diskusjon videre med noen som kun er opptatt av å være et ekko av hva flertallet mener. Nei jeg kan ikke bevise at hun eller hun er "cockblockers" det sier seg selv. Men det er svært mange som er det, og de har aldri selv tenkt over at de faktisk er det. Dette her bør ses på som en sunn diskusjon som igangsetter en tankeprosess som muligens kan gi svar på hvorfor f.eks deres egne venninner stikker fra dere med en gang de har fått en gutt på kroken. Før du helst merker det - er det en grunn til det ? Anonymkode: b5d77...a52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #86 Del Skrevet 8. desember 2015 Ja, det vet jeg.Selvsagt ok hvis kompisen din du er ute med får napp, men hvis han stikker hver gang dere to er ute i lag blir man lei.Noen ganger vil man sjekke damer, andre ganger prate skit og ha det artig. Da har du vel erfart det at når du sjekker opp ei jente som er sammen med kanskje 2 venninner. Så er det typisk at den som kanskje bare er en 6èr blir en veldig aktiv "cockblocker" - hvor du må jobbe veldig med å få hun du har lyst til å bli bedre kjent med vekk fra de 2 andre. Når hun blir lei av det der maset hver gang hun finner seg en mann på byn så gidder hun til slutt ikke informere de andre om veien videre og prøver å slippe unna radaren deres ubemerket. Anonymkode: b5d77...a52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 8. desember 2015 #87 Del Skrevet 8. desember 2015 Hva som motiverte deg til å klikke deg inn på tråden er nok ganske Offtopic uansett da.Hvis du mener noe annet så gjerne argumenter litt mer inngående. For meg så er det lite interessant å føre en diskusjon videre med noen som kun er opptatt av å være et ekko av hva flertallet mener. Nei jeg kan ikke bevise at hun eller hun er "cockblockers" det sier seg selv. Men det er svært mange som er det, og de har aldri selv tenkt over at de faktisk er det. Dette her bør ses på som en sunn diskusjon som igangsetter en tankeprosess som muligens kan gi svar på hvorfor f.eks deres egne venninner stikker fra dere med en gang de har fått en gutt på kroken. Før du helst merker det - er det en grunn til det ? Anonymkode: b5d77...a52Så hvorfor svarer du meg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #88 Del Skrevet 8. desember 2015 Så hvorfor svarer du meg da?Vet ikke - kan være du høres og ser sexy ut Anonymkode: b5d77...a52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 8. desember 2015 #89 Del Skrevet 8. desember 2015 Vet ikke - kan være du høres og ser sexy ut Anonymkode: b5d77...a52Takk for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snadder Skrevet 8. desember 2015 #90 Del Skrevet 8. desember 2015 Synes også dette er veldig rottent gjort. Hun kunne da i det minste sagt i fra om at hun ønsket å dra med han duden? Så hadde du sluppet å sitte å vente på ingenting 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #91 Del Skrevet 8. desember 2015 Jeg tror ABa52 er en sånn sleip type som bare går opp til jenter som er alene og prøver seg, men ikke får det til når han ser venninnen komme, og dermed skylder på at jenter bare er sjalu på hverandre og at det ikke er han det er noe galt med, men at det aktivt er jenter som ødelegger for hverandre. Som om alle menn er store fangst. Jeg syns synd på deg, dersom du ikke har hatt muligheten til å få større innsikt i livet enn som så. Synd på at du tror at 95% av alle jenter oppfører seg på samme måte. At du ikke har evnen til å se ting på en reflektert og nyansert måte, og at du ikker ser annet enn kjønn, og ikke personer. Kom deg opp av kjelleren til mor og ut i verden. Lær mennesker å kjenne. Så slutter du å ha et så snevert syn på folk. Anonymkode: d3961...aca 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #92 Del Skrevet 8. desember 2015 Jeg tror ABa52 er en sånn sleip type som bare går opp til jenter som er alene og prøver seg, men ikke får det til når han ser venninnen komme, og dermed skylder på at jenter bare er sjalu på hverandre og at det ikke er han det er noe galt med, men at det aktivt er jenter som ødelegger for hverandre. Som om alle menn er store fangst. Jeg syns synd på deg, dersom du ikke har hatt muligheten til å få større innsikt i livet enn som så. Synd på at du tror at 95% av alle jenter oppfører seg på samme måte. At du ikke har evnen til å se ting på en reflektert og nyansert måte, og at du ikker ser annet enn kjønn, og ikke personer. Kom deg opp av kjelleren til mor og ut i verden. Lær mennesker å kjenne. Så slutter du å ha et så snevert syn på folk. Anonymkode: d3961...acaHehe, takk du virker til å være ei jente med gode verdier som ikke tror det verste om folk før du kjenner dem på mer enn hvordan du tolker dem gjennom et leserinnlegg. Det er vel litt spesielt av deg å avslutningsvis konkludere med at jeg må ut i verden og lære meg å kjenne mennesker ansikt til ansikt. Er vel ikke akkurat det du later til å ha gjort selv her ? Anonymkode: b5d77...a52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blue Ivy. Skrevet 8. desember 2015 #93 Del Skrevet 8. desember 2015 Hun stakk under radaren fordi hun ikke ville ha noe cockblocking. Hvis det ikke har vært et problem tidligere hvorfor i allverden skulle denne venninnen stikke av fra sin gode venn uten å gi beskjed? Noe kunne skjedd med venninnen er ikke et argument i denne diskusjonen som mange spiller på, ettersom det var snakk om en gammel flamme av henne hun gikk videre med. Forskjell på det og en fremmed mann. Nei jeg troller ikke...og beklager men jeg kan ikke ta hensyn til om min mening faller i smak hos deg eller ikke. Anonymkode: b5d77...a52Spiller ingen rolle hvorfor hun stakk. Man stikker ikke av fra vennene sine på byen uten å gi beskjed. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #94 Del Skrevet 8. desember 2015 Hehe, takk du virker til å være ei jente med gode verdier som ikke tror det verste om folk før du kjenner dem på mer enn hvordan du tolker dem gjennom et leserinnlegg. Det er vel litt spesielt av deg å avslutningsvis konkludere med at jeg må ut i verden og lære meg å kjenne mennesker ansikt til ansikt. Er vel ikke akkurat det du later til å ha gjort selv her ? Anonymkode: b5d77...a52Prøvde igrunn bare å svare med samme mynt og tonefall som du har; virke veldig arrogant. Og jeg må ha lykkes, for du er jo enig i at det var spesielt av meg. Ser du? Det går ikke an å basere seg på et innlegg på nettet. På samme måte kan ikke du basere deg på det. Og ikke at det har så mye å si for resten, men jeg har bodd store deler av livet rundt om i Europas hovedsteder, og lært å kjenne både kulturer og mennesker med helt andre verdier enn nordmenn. Så jeg vet hva jeg snakker om. Anonymkode: d3961...aca 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissPierce Skrevet 8. desember 2015 #95 Del Skrevet 8. desember 2015 Fy fader så dårlig gjort. Man stikker ikke av fra hverandre i en by som Oslo! Makan! Da tror jeg nesten jeg hadde droppet hele det vennskapet altså. Men noen gir litt faen i fylla og gjør hva de vil.Det var utrolig dårlig gjort, og jeg var skikkelig forbanna da hun kom til venninnen hennes dagen etter.Snakket ikke til henne hele søndagen. Overså henne hele bussturen på 2 timer også. Var så utrolig skuffet over henne.Vi er fortsatt venner, og hun forsto at oppførselen hennes var skikkelig tragisk.At hun ble med han hjem kunne ikke brydd meg mindre, men hun kunne jo sørget for at jeg kom meg til venninnen hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peppermyntete Skrevet 8. desember 2015 #96 Del Skrevet 8. desember 2015 Ja hvor sansynlig er det når hun gikk videre med en hun hadde vært i et forhold med før ? Er det ikke da litt spesielt å frykte at hun blir voldtatt i et smug ? les TS sitt innlegg litt nøyere neste gang. Anonymkode: b5d77...a52Jeg har lest TS sitt innlegg jeg, men har du lest mitt? Siterer meg selv; "For alt den som sitter igjen vet kan venninnen kan i verste fall bli voldtatt i et smug." Skriver jeg direkte noe om TS og venninnen hennes her? Ikke det nei! Ser jeg har en skrivefeil, men ingenting om at jeg snakket om kun denne ene situasjonen. Det finnes flere jenter her i verden enn de to i HI, og det er ikke alltid man forsvinner med en gammel flamme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeane Skrevet 8. desember 2015 #97 Del Skrevet 8. desember 2015 Nå var dette en gammel flamme denne venninnen gikk videre sammen med - forskjell på det og en fremmed asylsøker som fikk sjarmert henne. Da hadde hun hatt rett til å være bekymret med god grunn. Anonymkode: b5d77...a52Og TS da? Det er jo litt av poenget mitt, at dette er noe som går begge veier. TS passer på sin venninne, og venninnen passer på TS...noe hun tydeligvis ikke gjorde her. Og jeg tror det er en av grunnene til at mange føler såpass sterkt på akkurat dette, fordi mange av oss har vokst opp med at vi skal passe på hverandre. Hva hvis TS endte opp med å gå alene hjem og ble utsatt for noe på turen, var uheldig med taxisjåføren, eller fikk feil type etter seg på byen etter venninnen hadde dratt? Man forlater ikke en venninne alene på byen uten et ord, uansett hvor mye eller lite man bryr seg om henne. Går man ut sammen, så passer man på hverandre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #98 Del Skrevet 8. desember 2015 (endret) Jeg har lest TS sitt innlegg jeg, men har du lest mitt? Siterer meg selv; "For alt den som sitter igjen vet kan venninnen kan i verste fall bli voldtatt i et smug." Skriver jeg direkte noe om TS og venninnen hennes her? Ikke det nei! Ser jeg har en skrivefeil, men ingenting om at jeg snakket om kun denne ene situasjonen. Det finnes flere jenter her i verden enn de to i HI, og det er ikke alltid man forsvinner med en gammel flamme Når hun går av gårde videre i natten med en gammel flamme så vet man jo hvor de ender. Da er det bare cockblocking å holde på slik TS gjorde. Skjønner ikke at det går an å tro noe annet ? Det er igrunnen det klarest røde kortet jeg har sett for aktiv cockblocking på en god stund. Anonymkode: b5d77...a52 Endret 9. desember 2015 av Bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #99 Del Skrevet 8. desember 2015 Takk for det.Ja da er vel du fornøyd og har glemt stillingen ? Anonymkode: b5d77...a52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 8. desember 2015 #100 Del Skrevet 8. desember 2015 Ja da er vel du fornøyd og har glemt stillingen ? Anonymkode: b5d77...a52Stillingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå