Gjest Yellowrose Skrevet 5. desember 2015 #41 Del Skrevet 5. desember 2015 Dårlig gjort ja, litt av en "venninne" sånne siler jeg ut fra min vennekrets. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 5. desember 2015 #42 Del Skrevet 5. desember 2015 Du forstår jo enda ikke hva begrepet "cockblocker" betyr helt åpenbart ..jeg har gitt deg definisjonen tidligere bruk google translate om du ikke skjønner engelsk. Det er et soleklart eksempel på "cockblocker" - hun får ikke beskjed fordi hun er en "cockblocker" og derfor ikke noe svar heller fra venninnen. Alt jeg sier er at bli bevisst på det og hev standarden. Jo tidligere desto bedre da er man plutselig bedre enn 95% andre. Det er ikke dårlig bare det!!!Anonymkode: b5d77...a52Eh hvordan i alle dager vet du at venninnen ikke ga beskjed til ts fordi hun mener ts er en cockblocker? Har venninnen sagt det til deg siden du vet det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 5. desember 2015 #43 Del Skrevet 5. desember 2015 Er du helt idiot? Vet ikke hvor du kommer fra, men når man har avtalt å henge sammen - så er det frekt å bare gå? Anonymkode: b332a...55aHvis jeg avtaler å ta en øl på byen med noen, tar tre og så drar hjem med noen har jeg oppfylt mine forpliktelser. Sjeldent jeg avtaler å drikke til utestedet stenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 5. desember 2015 #44 Del Skrevet 5. desember 2015 Du får først lære deg hva en cockblocker er ..der har du litt å gå på enda. Det fungerer ikke slik at du kan en-til-en oversette uttrykk for deres betydning.Anonymkode: b5d77...a52Lær deg selv hva en cockblocker er. Ts har faktisk ikke cockblocket venninnen sin Du ar litt å gå på enda ser jeg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #45 Del Skrevet 5. desember 2015 Hvis jeg avtaler å ta en øl på byen med noen, tar tre og så drar hjem med noen har jeg oppfylt mine forpliktelser. Sjeldent jeg avtaler å drikke til utestedet stenger.eTror ikke du forstår hva vi snakker om jeg..... Eller så bare troller du ... Anonymkode: b332a...55a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 5. desember 2015 #46 Del Skrevet 5. desember 2015 Dårlig gjort ja, litt av en "venninne" sånne siler jeg ut fra min vennekrets. Jeg å. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 5. desember 2015 #47 Del Skrevet 5. desember 2015 Hvis jeg avtaler å ta en øl på byen med noen, tar tre og så drar hjem med noen har jeg oppfylt mine forpliktelser. Sjeldent jeg avtaler å drikke til utestedet stenger.Du gir beskjed når du går hvis du er ute med en kompis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #48 Del Skrevet 5. desember 2015 Eh hvordan i alle dager vet du at venninnen ikke ga beskjed til ts fordi hun mener ts er en cockblocker? Har venninnen sagt det til deg siden du vet det? Jeg er mannfolk ...er du klar over at 95% av alle venninner av jenter man sjekker opp er cockblockere. Spesielt hvis de bare har hverandre ? dette er et stjerneeksempel på det nettopp det. Venninnen svarer ikke pr telefon eller SMS fordi hun ikke VIL at TS skal oppsøke hun og typen og argumentere med at hun heller må bli med henne hjem vel. Er det så vanskelig å lese mellom linjene ? Its not rocket sience.... Anonymkode: b5d77...a52 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #49 Del Skrevet 5. desember 2015 Shit, 95%? Såpass? Hvor mange år med statistiske undersøkelser tok det deg å finne ut av dette? Anonymkode: 3a4a7...35f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #50 Del Skrevet 6. desember 2015 Shit, 95%? Såpass? Hvor mange år med statistiske undersøkelser tok det deg å finne ut av dette? Anonymkode: 3a4a7...35fTror du noen jenter innrømmer at de er cockblockers ? like lite som folk flest innrømmer at de er misunnelige. Det er samme opplegget egentlig bare i en annen skala....Det er veldig lett å se det da ..kan lese det gjennom innleggene her inne hva det går. Hva skjer når 3 venninner henger sammen som alle er 100kg akkurat og like "feite" og ønsker seg ned 25kg. Plutselig så kommer den ene en dag og er 75kg mens ingen av de andre har klart å ta av et gram.Hva skjer da? - er det realistisk å tro at de 3 henger sammen med hverandre fortsatt eller blir det slik tror du at de 2 som er like "feite" fryser hun nyslanka ut av gjengen ?My bet er sistnevnte....man trenger ikke statistikker på alt, og hadde man hatt det så er det langt fra noen fasitt. Man trenger ingen statistikk for å skjønne at det ene er å forvente over det andre. Anonymkode: b5d77...a52 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #51 Del Skrevet 6. desember 2015 Dette er overhodet ikke greit.. Ekte venninner gjør ikke slikt. Anonymkode: 14f3c...f04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissPierce Skrevet 6. desember 2015 #52 Del Skrevet 6. desember 2015 (endret) Her hjemme tar jeg det ikke så tungt, men uansett grunn til at de har dratt hjem så svarer de på mob. Men ser helst at de sier i fra så jeg slipper å lete etter de liksom.En gang har jeg blitt skikkelig forbanna, og det var når jeg var 19. Hadde ikke vært ute i Oslo før, og ble med ei venninne til hennes venninne for å gå ut. Det endte opp med at venninnen min møtte en tidligere flørt, og stakk av med han uten å si i fra.Jeg fantes ikke kjent i Oslo. Fikk ikke tak i henne på mob, og jeg hadde ikke adressen til hvor hennes venninne bodde eller mob nr hennes.Endte opp med å vandre gatelangs i noen timer før jeg fikk tak i henne kl.6 om morgenen. Fikk mob nr og adressen til venninnen hennes sånn at jeg kom meg dit. Men fy faen så forbanna jeg var da, og veldig glad det var en varm mai mnd.Ellers så tenker jeg at man bør avtaler sånt før man går ut. Vi gjør alltid det. Da noen hater å bli igjen alene, mens andre ikke bryr seg. Endret 6. desember 2015 av MissPierce 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. desember 2015 #53 Del Skrevet 6. desember 2015 Sisters before misters.Noe som mminner meg på at jeg snart må spille Turboneger "mister sister" TS! Det var dårlig gjort. Man må kunne si ifra først uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 6. desember 2015 #54 Del Skrevet 6. desember 2015 Her hjemme tar jeg det ikke så tungt, men uansett grunn til at de har dratt hjem så svarer de på mob. Men ser helst at de sier i fra så jeg slipper å lete etter de liksom.En gang har jeg blitt skikkelig forbanna, og det var når jeg var 19. Hadde ikke vært ute i Oslo før, og ble med ei venninne til hennes venninne for å gå ut. Det endte opp med at venninnen min møtte en tidligere flørt, og stakk av med han uten å si i fra.Jeg fantes ikke kjent i Oslo. Fikk ikke tak i henne på mob, og jeg hadde ikke adressen til hvor hennes venninne bodde eller mob nr hennes.Endte opp med å vandre gatelangs i noen timer før jeg fikk tak i henne kl.6 om morgenen. Fikk mob nr og adressen til venninnen hennes sånn at jeg kom meg dit. Men fy faen så forbanna jeg var da, og veldig glad det var en varm mai mnd.Ellers så tenker jeg at man bør avtaler sånt før man går ut. Vi gjør alltid det. Da noen hater å bli igjen alene, mens andre ikke bryr seg.Fy fader så dårlig gjort. Man stikker ikke av fra hverandre i en by som Oslo! Makan! Da tror jeg nesten jeg hadde droppet hele det vennskapet altså. Men noen gir litt faen i fylla og gjør hva de vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 8. desember 2015 #55 Del Skrevet 8. desember 2015 Om mine venninner møter en de liker/vil ha på byen skal de gjerne få lov å gå, jeg har det gøy alene jeg, MEN de skal si fra først. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #56 Del Skrevet 8. desember 2015 Jeg tror dette bunner litt i ærlighet. Venninnen sa at hun "bare skulle ut og røyke" og så stikker av. Har selv opplevd en venninne som "bare skal en tur på do" og så dro fra meg. Hun unnskyldte seg i ettertid, og jeg hadde fremmede å snakke med så gikk helt fint men ble litt overrasket.Hun kunne jo bare sagt det som det var. Å dra må være helt legitimt, men å ikke være ærlig på det, snike seg ut, er ikke greit synes jeg. Anonymkode: 41485...017 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 8. desember 2015 #57 Del Skrevet 8. desember 2015 Har ikke problemer med at venner skal ha seg sex, men å stikke uten å gi beskjed synes jeg ikke noe om. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe23 Skrevet 8. desember 2015 #58 Del Skrevet 8. desember 2015 Selvsagt er det ikke greit. Hun skulle selvsagt ha gitt deg beskjed før hun dro. Hun virker ikke som en god venninne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 8. desember 2015 #59 Del Skrevet 8. desember 2015 Hun burde ha sagt fra! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #60 Del Skrevet 8. desember 2015 Har ikke problemer med at venner skal ha seg sex, men å stikke uten å gi beskjed synes jeg ikke noe om.Ikke jeg heller (det er det ingen her som har) men man gir beskjed. I følge mennene her er vi kjipe og cockblockers Henger ikke på greip Anonymkode: 4abb3...1a5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå