Maleficenta Skrevet 10. desember 2015 #121 Del Skrevet 10. desember 2015 hun hadde jo bare lyst på litt kukAnonymkode: cf0f9...d58greit nok. Men hun skulle sagt fra at hun ville bli med han hjem og ikke bare sagt at de skulle ut å røyke for aldri å komme tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 10. desember 2015 #122 Del Skrevet 10. desember 2015 Man går ikke fra noen uansett hva grunnen er. Sex er ingen grunn til å ditche personen du går med. Synes heller ingenting om å gå og så sende melding "jeg og Xxxx går nå. Kos deg videre" Du går inn og snakker med vedkommende. Om det er greit dere går fordi vi skal ha sex. Venninner som bare stikker uten å si noe , gidder ikke jeg å gå på byen med i alle fall. Anonymkode: 20111...883hadde vørt mer ok om de var en gjeng som dro ut men dårlig gjort å etterlate en venninne alene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #123 Del Skrevet 10. desember 2015 greit nok. Men hun skulle sagt fra at hun ville bli med han hjem og ikke bare sagt at de skulle ut å røyke for aldri å komme tilbakeHun sa ikke ifra fordi hun av erfaring visste at hun ville bli "cockblocked" - som jeg har sagt før hvorfor lyve hvis man ikke må ? Anonymkode: b5d77...a52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 10. desember 2015 #124 Del Skrevet 10. desember 2015 Hun sa ikke ifra fordi hun av erfaring visste at hun ville bli "cockblocked" - som jeg har sagt før hvorfor lyve hvis man ikke må ? Anonymkode: b5d77...a52da er hun en dårlig venninne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 10. desember 2015 #125 Del Skrevet 10. desember 2015 Som jeg har sagt ..slutt å være cockblokkere...enda dårligere gjort å gå rundt med tankegangen "får ikke jeg meg noe så skal ihvertfall ikke hun få seg noe" Hev standard ...skal ikke så mye til!Anonymkode: b5d77...a52er jo ikke det det handler om. De hadde planlagt jentekveld. De var bare to. Er jo ikke kjekt å være ute på byen alene når den andre stikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 10. desember 2015 #126 Del Skrevet 10. desember 2015 Hvorfor lyve når man ikke må ?Derfor mener jeg at det du sier her ikke holder mål - tanker ? Anonymkode: b5d77...a52Hun løy ikke en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #127 Del Skrevet 10. desember 2015 er jo ikke det det handler om. De hadde planlagt jentekveld. De var bare to. Er jo ikke kjekt å være ute på byen alene når den andre stikkerFeil de gikk på byen. Hvorfor er det så vanskelig å akseptere at TS har fått rødt kort for aktiv cockblocking ? Det var da voldsomt - det skjer jo hele tiden. Anonymkode: b5d77...a52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 10. desember 2015 #128 Del Skrevet 10. desember 2015 Her hjemme tar jeg det ikke så tungt, men uansett grunn til at de har dratt hjem så svarer de på mob. Men ser helst at de sier i fra så jeg slipper å lete etter de liksom.En gang har jeg blitt skikkelig forbanna, og det var når jeg var 19. Hadde ikke vært ute i Oslo før, og ble med ei venninne til hennes venninne for å gå ut. Det endte opp med at venninnen min møtte en tidligere flørt, og stakk av med han uten å si i fra.Jeg fantes ikke kjent i Oslo. Fikk ikke tak i henne på mob, og jeg hadde ikke adressen til hvor hennes venninne bodde eller mob nr hennes.Endte opp med å vandre gatelangs i noen timer før jeg fikk tak i henne kl.6 om morgenen. Fikk mob nr og adressen til venninnen hennes sånn at jeg kom meg dit. Men fy faen så forbanna jeg var da, og veldig glad det var en varm mai mnd.Ellers så tenker jeg at man bør avtaler sånt før man går ut. Vi gjør alltid det. Da noen hater å bli igjen alene, mens andre ikke bryr seg.det er jo farlig.hadde ikke følt meg trygg alene i Oslo. Noe kunne jo hendt deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 10. desember 2015 #129 Del Skrevet 10. desember 2015 Feil de gikk på byen. Hvorfor er det så vanskelig å akseptere at TS har fått rødt kort for aktiv cockblocking ? Det var da voldsomt - det skjer jo hele tiden.Anonymkode: b5d77...a52hvorfor er det cockblocking at det ikke er gøy å henge på byen alene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 10. desember 2015 #130 Del Skrevet 10. desember 2015 Feil de gikk på byen. Hvorfor er det så vanskelig å akseptere at TS har fått rødt kort for aktiv cockblocking ? Det var da voldsomt - det skjer jo hele tiden.Anonymkode: b5d77...a52Bare synsing det her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #131 Del Skrevet 10. desember 2015 AB b5d77...a52 er jo helt på bærtur her. Det handler om at man skal gi beskjed FØR man går. Driter i om hun skal ha pikk. Har ingen problemer med at venninner skal ha pikk, men si i fra før du går. Jeg er ingen cockblocker Anonymkode: 31db9...e51 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #132 Del Skrevet 10. desember 2015 Siden venninnen ikke har kommet til forumet og snakket om hvorfor hun dro uten å gi beskjed, så vet vi ingenting om hvorfor.Nettopp. AB vet ingenting om at ts er cockblocker eller ikke. Bare han som er litt forskrudd. Anonymkode: 31db9...e51 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest The Lost Dreamer Skrevet 10. desember 2015 #133 Del Skrevet 10. desember 2015 Den uttalelsen der forteller meg at du i virkeligheten er cockblocker big time. Seriøst slutt med det ...la deg heller inspirere enn å bare være bitter.Anonymkode: b5d77...a52Jeg har latt meg inspirere av Wehearit i massevis!Hvordan kan en la seg inspirere av at noen har forlatt venninna si, uten å gi beskjed? Er det galt å mene at en venninne heller burde passe på venninna si før hun bare raser av sted? Tar liksom 1 min og gi beskjed til venninna si noe sånt som ''Hei, jeg tror det er kjemi mellom oss så vi stikker, ikke vent på oss. Håper du klarer deg alene...'' Har selv blitt forlatt før fordi venninna mi har møtt x-en og ville bli med han for å ordne opp i ting, men hun sa ifra før hun bare dro. Helt greit det, ikke noe problem. Glad på hennes vegne. Dagen idag er de sammen og er de søteste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #134 Del Skrevet 11. desember 2015 Nettopp. AB vet ingenting om at ts er cockblocker eller ikke. Bare han som er litt forskrudd. Anonymkode: 31db9...e51Har argumentere i flere uker for hvorfor jeg mener det er et klart rødt kort for cockblocking ..det er mer enn hva jeg har sett du gjøre for at det ikke er det. Utenom å være et ekko bak en påstand som skal forsvare ditt kjønns rykte. Anonymkode: b5d77...a52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #135 Del Skrevet 11. desember 2015 Har argumentere i flere uker for hvorfor jeg mener det er et klart rødt kort for cockblocking ..det er mer enn hva jeg har sett du gjøre for at det ikke er det. Utenom å være et ekko bak en påstand som skal forsvare ditt kjønns rykte. Anonymkode: b5d77...a52Det er kun spekulasjoner kjære deg. Du vet ingenting. Alle er uenige med deg. Anonymkode: 20111...883 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dollgraves Skrevet 11. desember 2015 #136 Del Skrevet 11. desember 2015 (endret) For det første har du null kontroll på begrepet du bruker, for det andre er det nærmest schizofrent at du greier å insistere på at denne tråden er et tilfelle av cockblocking til tross for at a) ingen er enige med deg og b) det strider imot alt som står i HI. Ta deg sammen. Endret 12. desember 2015 av Bond 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #137 Del Skrevet 11. desember 2015 Prøvde det en gang jeg og, vi hadde ikke vært ute på byen sammen på hvertfall et halvt år, men hun var grunnen til at jeg i det heletatt var ute....! Plutselig var hun borte og etter 20 min fikk jeg tak i henne på tlf, da hadde hun gått hjem uten å si ifra.Ga henne beskjed om at det IKKE var greit og at hun bare kunne drite i å ta meg med ut en annen gang når hun gjorde sånn, la på røret før hun rakk å si noe annet enn "ehm... men du k..." og stakk hjem uten å ta tlf resten av kvelden/natten. Etterpå gikk hun ingen steder når vi var ute, og skal hun gå så sier hun ifra. Anonymkode: 365fa...4fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #138 Del Skrevet 11. desember 2015 (endret) For det første har du null kontroll på begrepet du bruker, for det andre er det nærmest schizofrent at du greier å insistere på at denne tråden er et tilfelle av cockblocking til tross for at a) ingen er enige med deg og b) det strider imot alt som står i HI. Ta deg sammen.Venninner er for det meste cockblockere for hverandre. Det er kjent en kjent sak. Hvilket begrep er det jeg har null peiling på ? Hvis du tenker på "cockblocker" så tar jeg utgangspunkt i wikipedia definisjonenhttps://en.wikipedia.org/wiki/CockblockCockblock is a slang term for an action, intentional or not, that serves to prevent someone from having sex.[1] Such behavior is often motivated by jealousy, or competitiveness, although it is sometimes accidental, or inadvertent. A cockblock or cockblocker is a person who engages in such obstruction or intervention.a) Alle kvinnfolk her inne prøver desperat å forsvare sitt kjønns rykte. Ifølge #KG så har det aldri foregått cockblocking. Kanskje utenfor #KG eliten men thats it. Det har jeg fått med meg du - men det betyr ikke at jeg er overbevist. b) Strider mot alt som står hvor ?Å påstå at noen er schizofren fordi man stiller noen spørsmål som publikum ikke liker er ikke snilt. Du er rapportert. Anonymkode: b5d77...a52 Endret 12. desember 2015 av Bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 12. desember 2015 #139 Del Skrevet 12. desember 2015 Tråden ryddet for avsporinger. Bond, forumansvarlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissPierce Skrevet 12. desember 2015 #140 Del Skrevet 12. desember 2015 det er jo farlig.hadde ikke følt meg trygg alene i Oslo. Noe kunne jo hendt degFølte meg ikke utrygg. Har aldri gjort det i Oslo. Dette er 11år siden også.Men jeg var skikkelig forbanna for at jeg måtte vandre rundt i sentrum alene. Det ble noen timer på McDonalds og på Deli Deluca 😧😕Eneste gangene jeg cockblocker venninner er når de er drita, og ikke kan passe på seg selv. Eller min lesbiske venninne ikke blir kvitt innpåslitne menn, som nektet å tro henne når hun sier at hun kun liker damer. Ellers så klarer de fint å velge om de vil ha sex med en de møtte på byn selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå