Gå til innhold

Spør en bruker

Anbefalte innlegg

Gjest EpleDrue
Skrevet
49 minutter siden, KaDust skrev:

:ler:

Jeg kan to setninger, og det er alt jeg trenger der nede. Holdt hvertfall i massevis sist jeg var i Italia. :fnise:  (Også kan jeg jo såklart ja og nei).

@EpleDrue Har du dyr?

Nei, det har jeg ikke. @KaDust Når legger du deg i helgene?

47 minutter siden, Strixa skrev:

Ha! Nå følte jeg meg gammal gitt, jeg spiste Gullbrød:laugh:.

@EpleDrue er du en myk mann?

Gullbrød er godt da! 

Ja, til tider. @Strixa Baker du boller i morgen?

Gjest Annetnavn_
Skrevet
24 minutter siden, EpleDrue skrev:

Gullbrød er godt da! 

Ja, til tider. @Strixa Baker du boller i morgen?

Tror jeg tar opp av frysen. Har mye boller liggende. Elsker å bake.

@EpleDrue vi er på side 666 i denne tråden. Hva tror du om det?

Skrevet
11 timer siden, EpleDrue skrev:

Nei, det har jeg ikke. @KaDust Når legger du deg i helgene?

Når jeg blir trøtt, så mellom 22 - 01. :ler:

11 timer siden, Moonwalker skrev:

Øl. Vin blir det stort sett for "konsentrert" smak på.

@KaDust Hva er den verste drikken du vet om?

Farris, blergh.

@Rainbow Hva gjorde du i går? 

Skrevet

@canacas Er Gwyneth Paltrow favoritt skuespilleren din?

Anonymkode: c6252...acc

Gjest canacas
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

@canacas Er Gwyneth Paltrow favoritt skuespilleren din?

Anonymkode: c6252...acc

Har ingen favoritt, men syns hun er flott. :)

Skrevet
På 16.2.2017 den 19.51, Byjenta! skrev:

Nei, syntes i grunn ikke det. Om du lar bikkja slikke på deg og slikt , det er ekkelt. Men ligge i senga syntes jeg ikke er ekkelt nei

Liker du tussvik og tønne @Lady ??? 

Nei!

@Byjenta! Hva syns du om narkomane som har hund?

Skrevet
21 minutter siden, Lady skrev:

Nei!

@Byjenta! Hva syns du om narkomane som har hund?

Ånei =) var på show med de for ikke så lenge sida, råbra, lo meg skakk ihjel =)

Det har jeg i grunn ingen formening om, mange narkomane som er greie og  snille folk.

@Lady er det vår der du bor? Eller vinter?

Skrevet
1 time siden, Byjenta! skrev:

Ånei =) var på show med de for ikke så lenge sida, råbra, lo meg skakk ihjel =)

Det har jeg i grunn ingen formening om, mange narkomane som er greie og  snille folk.

@Lady er det vår der du bor? Eller vinter?

Vinter.❄️

@Byjenta! Så du på Petter uteligger - De pårørende i kveld? Tanker?

Gjest EpleDrue
Skrevet
På Sunday, February 26, 2017 den 0.43, Strixa skrev:

Tror jeg tar opp av frysen. Har mye boller liggende. Elsker å bake.

@EpleDrue vi er på side 666 i denne tråden. Hva tror du om det?

At vi må forte oss over til side 667! @Strixa Hva hadde du sist i munn? 

Skrevet
På 10.2.2017 den 19.18, Kruset skrev:

Oops! Haha, spørsmålet er jo nesten umulig! Det jeg laget oftest er thai fiskesuppe og søtpotetsuppe med curry paste og kokosmelk :spise:

@Dr. A. Kula Hva bestiller du helst når du er ute på restaurant?

Er jo selvsagt avhengig av typen resturant, men fellesnevneren er kjøtt! Og øl dersom selskapet ikke er interesert i å dele på en flaske vin. Men når det skal være uten alkohol (som det ofte er) så blir det enten alkoholfritt øl, eplemost eller solo/fanta.

@Kruset om du er på romatisk date på resturant, bestiller du egen dessert på resturant, eller går du for "smaksprøver" hos daten?

På 12.2.2017 den 14.06, Moonwalker skrev:

Går ikke natteravn. Det er fint at de er der da :)

@Dr. A. Kula Hva er din favorittserie?

Liker godt QI, men det er vel kanksje ikke serie i den forstand du mener?

@Moonwalker har du vært utendørs i bare ben på denne siden av nyttår (jeg har!)?

På 25.2.2017 den 21.16, EpleDrue skrev:

Helt sikkert. Er det noe trøst så har jeg glemt å svare i noen uker selv. Alt bra, @Strixa

Du har nok glemt å svare flere her inne, men det er greit. Spørsmålet mitt som fortsatt er ubesvart er om du var fornøyd med DLD (DeadLineDay), men det er så lenge siden at det har mistet nyhetsinteressen.
Ser (i en annen tråd) at du har fått deg kjæreste og at du skal gifte deg med henne! Gratulerer. Er det noen herfra, og når står bryllupet?

Skrevet (endret)
Dr. A. Kula skrev (På 27.2.2017 den 1.34):

Endret av annebanane
Gjest Annetnavn_
Skrevet
1 time siden, EpleDrue skrev:

At vi må forte oss over til side 667! @Strixa Hva hadde du sist i munn? 

Ord. @EpleDrue hva er ditt favorittordtak?

Skrevet
43 minutter siden, Moonwalker skrev:

QI kvalifiserer så absolutt til en serie. Viss ikke er mange av de jeg ser ikke lengre serier heller (som blant annet QI).

Flere ganger! Både når jeg feiret nyttår og gikk i kjole ute, også når jeg gikk mellom bassengene ute på et badeland. Også er anklene mine bare store deler av året uansett siden mange bukser er så korte i lengden :bond: 

@Dr. A. Kula I hvilken forbindelse har du vært ute med bare ben?

Det går i shorts når jeg spiller fotball, og fotball spilles ute! Nå er det vel strengt tatt bare lårene som er bare, da jeg bruker fotballstrømper, og de går jo opp til (nesten) under kneet.

@Moonwalker har du sett i tråder her inne at det nesten er uforskammet å gå barbeint til kjole/skjørt vinterstid (julebord/nyttårsfest/etc), og hva tenker du om det (har mine mistanker dog)?

Skrevet
17 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Er jo selvsagt avhengig av typen resturant, men fellesnevneren er kjøtt! Og øl dersom selskapet ikke er interesert i å dele på en flaske vin. Men når det skal være uten alkohol (som det ofte er) så blir det enten alkoholfritt øl, eplemost eller solo/fanta.

@Kruset om du er på romatisk date på resturant, bestiller du egen dessert på resturant, eller går du for "smaksprøver" hos daten?

Liker godt QI, men det er vel kanksje ikke serie i den forstand du mener?

@Moonwalker har du vært utendørs i bare ben på denne siden av nyttår (jeg har!)?

Du har nok glemt å svare flere her inne, men det er greit. Spørsmålet mitt som fortsatt er ubesvart er om du var fornøyd med DLD (DeadLineDay), men det er så lenge siden at det har mistet nyhetsinteressen.
Ser (i en annen tråd) at du har fått deg kjæreste og at du skal gifte deg med henne! Gratulerer. Er det noen herfra, og når står bryllupet?

Har jeg lyst på dessert, så bestiller jeg dessert. Litt prøvesmaking av hverandre er likevel helt greit, synes jeg :)

@Dr. A. Kula Hva gjør du når du skal slappe helt av?

Skrevet (endret)
Dr. A. Kula skrev (På 27.2.2017 den 2.53):

Endret av annebanane
Gjest EpleDrue
Skrevet
17 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Hun er nok en ekte vestlending! :) Tusen takk, @Dr. A. Kula! Vi har ikke bestemt oss enda, mye som skal skje fremover. :)  Skal du se kampen i kveld kl 21? Og hva synes du om VM resultatene i ski til nå, @Dr. A. Kula?

16 timer siden, Strixa skrev:

Ord. @EpleDrue hva er ditt favorittordtak?

"winners never quit and quitters never win". Liker jeg godt. @Strixa Hvor mange boller spiste du i går?

Gjest Annetnavn_
Skrevet
4 minutter siden, EpleDrue skrev:

Hun er nok en ekte vestlending! :) Tusen takk, @Dr. A. Kula! Vi har ikke bestemt oss enda, mye som skal skje fremover. :)  Skal du se kampen i kveld kl 21? Og hva synes du om VM resultatene i ski til nå, @Dr. A. Kula?

"winners never quit and quitters never win". Liker jeg godt. @Strixa Hvor mange boller spiste du i går?

Ingen boller i går. Tenkte jeg skulle tine opp noen fra frysen, men jeg glemte det rett og slett. 

@EpleDrue er du god til å bake?

Gjest EpleDrue
Skrevet
Akkurat nå, Strixa skrev:

Ingen boller i går. Tenkte jeg skulle tine opp noen fra frysen, men jeg glemte det rett og slett. 

@EpleDrue er du god til å bake?

Egentlig ikke. Skal jeg bake noe blir det fort ferdigpakker hvor jeg bare tilsetter vann. Går det som baking?

@Strixa Hva var det siste du kjøpte?

Gjest Annetnavn_
Skrevet
Akkurat nå, EpleDrue skrev:

Egentlig ikke. Skal jeg bake noe blir det fort ferdigpakker hvor jeg bare tilsetter vann. Går det som baking?

@Strixa Hva var det siste du kjøpte?

Nei, det er bare røring og steking. Du har gått glipp av noe. Baking er sååå gøy.

Jeg kjøpte 1kg høyrygg i går. @EpleDrue hva liker du å bruke penger på?

Gjest EpleDrue
Skrevet
1 minutt siden, Strixa skrev:

Nei, det er bare røring og steking. Du har gått glipp av noe. Baking er sååå gøy.

Jeg kjøpte 1kg høyrygg i går. @EpleDrue hva liker du å bruke penger på?

Ja, for dere kvinner er det nok gøy. Jeg liker å spise det dere baker:fnise:

Reiser kanskje. Vil oppleve mest mulig. :) @Strixa Har du noen gode råd mot kviser?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...