Byjenta! Skrevet 14. desember 2016 #12181 Skrevet 14. desember 2016 23 timer siden, Moonwalker skrev: Jeg reiser en 1000km bort for å feire jul @Byjenta! er det grøt hver lørdag i hjemmet? Nei, det er det ikke @Moonwalker fått pynta til jul enda?
annebanane Skrevet 14. desember 2016 #12182 Skrevet 14. desember 2016 47 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: 1 pluss 1 sen julelunsj. Blir nok trolig med det. Du da, @Moonwalker? Ikke et eneste et Rakk ikke julelunsjen heller. @Dr. A. Kula Hva gjør du i dag? 23 minutter siden, Byjenta! skrev: Nei, det er det ikke @Moonwalker fått pynta til jul enda? Har enda ikke noe pynt å pynte med, så det ser ut som før. Får heller pynte der jeg skal feire! @Byjenta! Hva er den fineste julepyntgjenstanden du eier?
Byjenta! Skrevet 14. desember 2016 #12183 Skrevet 14. desember 2016 Akkurat nå, Moonwalker skrev: Har enda ikke noe pynt å pynte med, så det ser ut som før. Får heller pynte der jeg skal feire! @Byjenta! Hva er den fineste julepyntgjenstanden du eier? Aah =) Hmmm, vanskelig å si, er glad i all julepynten vår @Moonwalker Er du glad i fantasy og sci-fiction filmer?
Dr. A. Kula Skrevet 14. desember 2016 #12184 Skrevet 14. desember 2016 2 timer siden, Moonwalker skrev: Ikke et eneste et Rakk ikke julelunsjen heller. @Dr. A. Kula Hva gjør du i dag? Har enda ikke noe pynt å pynte med, så det ser ut som før. Får heller pynte der jeg skal feire! @Byjenta! Hva er den fineste julepyntgjenstanden du eier? Du får vel ta deg julenattmat på en av vaktene dine! Jobber til jeg går hjem, så blir det rydding og pynting og kanskje baking hjemme. @Moonwalker når drar du avgårde til julefeiringen (du skal jo ganske langt)?
pika Skrevet 14. desember 2016 #12185 Skrevet 14. desember 2016 14 timer siden, EpleDrue skrev: Pinnekjøtt eller pizza. Evt en saftig burger. @pika Hvilken rett lager du på hjemmedate? Jeg har ikke hatt noen på date hjemme hos meg forløpig, så vet ikke @EpleDrue Du da? På 13.12.2016 den 10.03, Coronas skrev: Akkurat nå hadde Maldivene vært fantastisk, eller noen måneder i Australia @pika Backpacking, er det noe du kunne gjort? Og hvor ville ferden begynt og avsluttet? Ojees! Hmm... Tja, forsåvidt - men foretrekker hotell da (og har barn så har vel nesten ikke vurdert det en gang). Men jeg ville i såfall prøvd å fått med meg så mange land som mulig! Hvor det skulle begynt å avsluttet aaaaaaaaaner jeg ikke! @Coronas Har du vært på backpacking? Isåfall hvilke land var du i? På 13.12.2016 den 11.22, Byjenta! skrev: Jobber ikke, er alvorlig syk. Jeg har vært i Los Angeles Og en tur innom San Diego, hva med deg? @pika Liker du prøve ny mat? Åå I see! LA og San Diego står ganske høyt på min ønskeliste! Jeg har vært i New York. Jaa, men jeg har en tendens til å velge det jeg VET er godt da så er ikke så FLINK til å prøve ny mat. @Byjenta! Spiser du ofte på restaurant?
Byjenta! Skrevet 14. desember 2016 #12186 Skrevet 14. desember 2016 4 minutter siden, pika skrev: Åå I see! LA og San Diego står ganske høyt på min ønskeliste! Jeg har vært i New York. Jaa, men jeg har en tendens til å velge det jeg VET er godt da så er ikke så FLINK til å prøve ny mat. @Byjenta! Spiser du ofte på restaurant? ah =) iblant er vi det, om det er noen spesielle anledninger. Eller om vi vil kose oss litt ekstra. Hva med deg? Har du julenisse når du skal feire jul?
fiole Skrevet 14. desember 2016 #12187 Skrevet 14. desember 2016 13 timer siden, EpleDrue skrev: Nei, jeg jakter ikke, men jeg driver med skyting. På blink. @fioleHar du fanget en fisk med hendene dine før? @EpleDrue Jeg har fanget fisk med hendene mine ja. Driver du da med konkurranse?
Gjest Annetnavn_ Skrevet 14. desember 2016 #12188 Skrevet 14. desember 2016 20 timer siden, EpleDrue skrev: Nei, beklager. Tar nysgjerrigheten over får du sende en PM. @StrixaNevn de to beste tingene ved jobben din, og de to kjipeste tingene. Du skal få slippe PM fra gamle damer. Jeg skal forsøke tøyle min nysgjerrighet... men det blir ikke lett for jeg er gruelig nysgjerrig på alt og alle. De to beste: alle menneskene jeg jobber med og alle de gode samtalene jeg har. De to kjipeste: skjemaveldet og den kjedelige nistepakka mi. @EpleDrue hva slags lunsj spiser du på jobb?
Coronas Skrevet 14. desember 2016 #12189 Skrevet 14. desember 2016 22 timer siden, EpleDrue skrev: Tja, jeg trives godt her på vestlandet, men jeg synes også vinterstid er vakkert i hjemlandet mitt. @Coronas Tror du det blir snø på julaften? Jeg tror ikke og håper egentlig ikke vi får snø i år eller neste år for min del. Liker ikke det kalde våte hihi. @EpleDrueHvor er ditt hjemland?
Coronas Skrevet 14. desember 2016 #12190 Skrevet 14. desember 2016 7 timer siden, pika skrev: Ojees! Hmm... Tja, forsåvidt - men foretrekker hotell da (og har barn så har vel nesten ikke vurdert det en gang). Men jeg ville i såfall prøvd å fått med meg så mange land som mulig! Hvor det skulle begynt å avsluttet aaaaaaaaaner jeg ikke! @Coronas Har du vært på backpacking? Isåfall hvilke land var du i? Jeg har ikke vært backpacking, selv om det er noe jeg skulle ønske jeg kunne ha gjortt. Men som du sier, barn er en hindring. Men har reist rundtom i flere år i Thailand mest på hotell av lav klasse men med AC. Eneste stedet jeg ikke har opplevd er er nordøst og øst i Thailand. @pikaHva skal du gi dine foreldre i julegave?
annebanane Skrevet 14. desember 2016 #12191 Skrevet 14. desember 2016 10 timer siden, Byjenta! skrev: @Moonwalker Er du glad i fantasy og sci-fiction filmer? Er ikke favorittsjangeren, men er en del av de som er bra @Byjenta! har du en eller flere pysjer du bruker til vanlig? 8 timer siden, Dr. A. Kula skrev: @Moonwalker når drar du avgårde til julefeiringen (du skal jo ganske langt)? Det vet jeg ikke ennå. Tar det litt på sparket! @Dr. A. Kula Må det være snø på julaften for at du har julefølelse?
Dr. A. Kula Skrevet 14. desember 2016 #12192 Skrevet 14. desember 2016 31 minutter siden, Moonwalker skrev: Er ikke favorittsjangeren, men er en del av de som er bra @Byjenta! har du en eller flere pysjer du bruker til vanlig? Det vet jeg ikke ennå. Tar det litt på sparket! @Dr. A. Kula Må det være snø på julaften for at du har julefølelse? Det er ikke en nødvendighet, men hjelper veldig på. @Moonwalker går reisen til jul innenlands eller utenlands?
Gjest EpleDrue Skrevet 15. desember 2016 #12193 Skrevet 15. desember 2016 17 timer siden, *Maja* skrev: Det må være alle lysene, i en ellers forjævlig mørk årstid. Og det å oppleve julen gjennom barneøyne. DET er magisk, det. Hva synes du er det beste med julen, da? Familietiden, og roen som kommer på julaften. Også får jeg være enig i at lysene er stas! @*Maja* Helt ærlig, hvor mye av pepperkakedeigen spiser du rå? 10 timer siden, pika skrev: @EpleDrue Du da? Haha, du er morsom. Jeg dater ikke. Ever. @pika Hvilken farge er det på sengetøyet ditt? 9 timer siden, fiole skrev: @EpleDrue Jeg har fanget fisk med hendene mine ja. Driver du da med konkurranse? Nei, det gjør jeg ikke. Skyting er min form for Yoga. Høres jeg gal ut nå, @fiole? Og hvilke fem ord vil dine venner bruke for å beskrive deg? 4 timer siden, Strixa skrev: @EpleDrue hva slags lunsj spiser du på jobb? Denne uken har jeg vært flink. Laget kylling med grønnsaker, og laks med grønnsaker til lunsj. Ellers blir det fort brødskive med hvitost på. @Strixa Mener du at dyr er like mye verdt som mennesker? 2 timer siden, Coronas skrev: @EpleDrueHvor er ditt hjemland? Ingen kommentar. @Coronas Skal menn ha på seg dress på julaften?
*Maja* Skrevet 15. desember 2016 #12194 Skrevet 15. desember 2016 Haha, helt ærlig så spiser jeg ingenting av pepperkakedeigen rå @EpleDrue. Har aldri likt deig av noe slag, selv ikke da jeg var liten. Er det vanlig å spise rå deig som voksen, og i så tilfelle hvor mye spiser du?
Gjest EpleDrue Skrevet 15. desember 2016 #12195 Skrevet 15. desember 2016 23 minutter siden, *Maja* skrev: Haha, helt ærlig så spiser jeg ingenting av pepperkakedeigen rå @EpleDrue. Har aldri likt deig av noe slag, selv ikke da jeg var liten. Er det vanlig å spise rå deig som voksen, og i så tilfelle hvor mye spiser du? Haha! Jeg liker heller ikke deig, så da kan jeg ikke svare på det. Var jo derfor jeg spurte deg! Vet virkelig ikke hva som er vanlig blandt voksne mennesker mer. @*Maja* Når vi først er inne på temaet rå mat, liker du sushi?
Gjest EpleDrue Skrevet 15. desember 2016 #12196 Skrevet 15. desember 2016 @Victoria95 Hvilken julelåt er din favoritt?
pika Skrevet 15. desember 2016 #12197 Skrevet 15. desember 2016 17 timer siden, Byjenta! skrev: ah =) iblant er vi det, om det er noen spesielle anledninger. Eller om vi vil kose oss litt ekstra. Hva med deg? Har du julenisse når du skal feire jul? Neh, ikke ofte - skulle gjerne gjort det ganske ofte da Jaa Har du? @Byjenta! Hva er den beste/fineste julegaven du har fått? 7 timer siden, EpleDrue skrev: Haha, du er morsom. Jeg dater ikke. Ever. @pika Hvilken farge er det på sengetøyet ditt? Hvorfor ikke? Men OM du skulle hatt en hjemmedate da? Nå er det grått @EpleDrue Er du veldig opptatt av sengetøy? 10 timer siden, Coronas skrev: Jeg har ikke vært backpacking, selv om det er noe jeg skulle ønske jeg kunne ha gjortt. Men som du sier, barn er en hindring. Men har reist rundtom i flere år i Thailand mest på hotell av lav klasse men med AC. Eneste stedet jeg ikke har opplevd er er nordøst og øst i Thailand. @pikaHva skal du gi dine foreldre i julegave? Jeg vet ikke helt enda men kanskje noe opplevelse av noe slag (konsert e.l.) @Coronas Hvor mange barn har du?
*Maja* Skrevet 15. desember 2016 #12198 Skrevet 15. desember 2016 @EpleDrue: ja, jeg liker sushi. Men jeg er sær, og liker ikke den tangen (?) som er rundt. Og rogn får jeg fnatt av. Wasabi smaker mugg. Tunfisk er favoritten, gjerne som sashimi med jalapenosaus. Jeg ser du er mann. Hvordan havna du her inne egentlig?
Gjest Annetnavn_ Skrevet 15. desember 2016 #12199 Skrevet 15. desember 2016 9 timer siden, EpleDrue skrev: Denne uken har jeg vært flink. Laget kylling med grønnsaker, og laks med grønnsaker til lunsj. Ellers blir det fort brødskive med hvitost på. @Strixa Mener du at dyr er like mye verdt som mennesker? Flinke, lillegutt! Her går det i skiver med diverse pålegg. Driiiiitkjedelig. Oi, steikje for et vanskelig spørsmål. Vet ikke om jeg har et godt svar, for dette spørsmålet er av etisk og filosofisk art. Alt liv er dyrebart, og til syvende og sist er vi vel dyr vi også, kanskje? Alle levende ting bør behandles med respekt. Jeg spiser dyr og er sikkert med på å finansiere en næring som ikke alltid opptrer like ryddig, hva vet jeg? Jeg tenker også at terskelen for å ta et liv er forskjellig for mennesker og dyr. Egentlig så ønsker jeg å si ja, men jeg lever ikke sånn og er heller ikke helt sikker på om ja, er rett svar. Jeg er heller ikke sikker på om det er feil. @EpleDrue var det egentlig et svar??? Hva tenker du om saken? Og hvorfor spurte du om akkurat det?
annebanane Skrevet 15. desember 2016 #12200 Skrevet 15. desember 2016 (endret) Dr. A. Kula skrev (På 14.12.2016 den 23.43): Det er ikke en nødvendighet, men hjelper veldig på. @Moonwalker går reisen til jul innenlands eller utenlands? Endret 20. august 2022 av Moonwalker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå