Gå til innhold

Spør en bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet
På 9.12.2016 den 21.44, Moonwalker skrev:

Enda viktigere så glemte du hvilket tema det var snakk om bedre smak innen :P 

kommer ikke på noen spesifikke svar, men så skal det stort sett en ganske god tittel til for at jeg klikker meg inn i de underforumet. Er deg noe spesielt jeg burde få med meg der? 

@Dr. A. Kula Hva var det med din kvinne som gjorde at du virkelig fallt for henne?

Det hele relaterer seg tilbake til ditt spørsmål om det er jeg eller fruen som kjøper mine klær. Det var jo et oppfølgingsspørsmål basert på det du selv stilte meg. Men jeg var tydeligvis ikke presis nok i tilbakemeldingen. Og så forsvant vel noe av opprinnelsen  når spørsmålene gikk frem og tilbake. Så temaet var klær og bekledning.

Kommer selv ikke på noen spesiell tråd/underforum, men det var mer et spørsmål til om du har lest noen av svarene mine der jeg langtifra generaliserer. Her er noe fra en gammel tråd.

I tillegg til å være vakker, har hun en helt fantastisk god og snill personlighet. Godheten selv. Og hun er flink og glad i å danse! :strix:

@Moonwalker når var du sist forelsket?

5 timer siden, canacas skrev:

Seff!

Jepp, men du trenger ikke fortelle hele verden om min manko på undertøy sweetie. Vaskedag i dag! 

Gwyneth selvsagt! Sia lager filmmusikken, Chandelier er hovedsang.. 

Det har du ingenting med! 

:blomst:

@canacas Hvor lenge skal du utsette vaskedagen? :wow:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Byjenta! skrev (På 10.12.2016 den 12.12):

Og hva gjør du i dag?

På 

Endret av Moonwalker
Skrevet

Mener jeg har sett noe av det, men ikke veldig konsentrert. Litt ulik kvalitet, avhengig av tema i episoden. Men liker det. 

@Moonwalker ble det taxfree kvote på hjemturen nylig?

Skrevet (endret)
Dr. A. Kula skrev (På 12.12.2016 den 20.02):

@Moonwalker ble det taxfree kvote på hjemturen nylig?

Endret av Moonwalker
Skrevet

Har ikke vært her på noen år. Hvor er det blitt av de gamle kjente KGerne?

Skrevet
15 minutter siden, Moonwalker skrev:

Faktisk ikke. Deler av den var fikset på forhånd, men nyttet ikke hele kvoten min innen alt jeg kunne :sjokkert: 

@Dr. A. Kula Har du hatt sexpraten med barna dine?

Ikke med hun minste enda, men har vært gjennom den før, ja.

@Moonwalker burde jeg som ansvarlig voksen anskaffe kondomer, slik at jeg kan tilby når eldste har med overnattingsbesøk av motsatt kjønn, eller bør jeg anta at de selv har sørget for å ta ansvar etter sexpraten?

12 minutter siden, Bud skrev:

Har ikke vært her på noen år. Hvor er det blitt av de gamle kjente KGerne?

@Bud hvem regner du som de gamle kjente KGerne?

Skrevet
8 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Ikke med hun minste enda, men har vært gjennom den før, ja.

@Moonwalker burde jeg som ansvarlig voksen anskaffe kondomer, slik at jeg kan tilby når eldste har med overnattingsbesøk av motsatt kjønn, eller bør jeg anta at de selv har sørget for å ta ansvar etter sexpraten?

Er han gammel nok til å ha sex burde han selv være ansvarlig og fikse prevansjon på en eller annen måtr, men jeg synest du kan være ekstra ansvarlig og sørge for at han har det til alle tider - og ikke bare tilby det ved overnattingsbesøk :) 

@Dr. A. Kula hvor mye ser du på tv i løpet av en dag?

Skrevet
41 minutter siden, Moonwalker skrev:

Er han gammel nok til å ha sex burde han selv være ansvarlig og fikse prevansjon på en eller annen måtr, men jeg synest du kan være ekstra ansvarlig og sørge for at han har det til alle tider - og ikke bare tilby det ved overnattingsbesøk :) 

@Dr. A. Kula hvor mye ser du på tv i løpet av en dag?

Hmm, mener du ikke jenter òg skal sørge for beskyttelse mot SOS?

Trolig litt for mye.

@Moonwalker blir det juletre i heimen, og i så fall naturlig eller kunstig?

Skrevet
19 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Hmm, mener du ikke jenter òg skal sørge for beskyttelse mot SOS?

Trolig litt for mye.

@Moonwalker blir det juletre i heimen, og i så fall naturlig eller kunstig?

Jeg leste du hadde gutt, men ser du bare skrev "eldste". Selvsagt mener jeg at kvinnen også skal være ansvarlig og ha klar beskyttelse! Det går begge veier.

Ingen juletre der jeg bor, desverre :( men skal selvsagt ha der jeg skal feire jul! I min familie går det bare i ekte trær :) Lukter så godt! 

@Dr. A. Kula hva synest du om årets julekalender på nrk?

Skrevet
13 minutter siden, Moonwalker skrev:

Jeg leste du hadde gutt, men ser du bare skrev "eldste". Selvsagt mener jeg at kvinnen også skal være ansvarlig og ha klar beskyttelse! Det går begge veier.

Ingen juletre der jeg bor, desverre :( men skal selvsagt ha der jeg skal feire jul! I min familie går det bare i ekte trær :) Lukter så godt! 

@Dr. A. Kula hva synest du om årets julekalender

Den får jeg selvsagt med meg sammen med minsten, hver dag. Koselig, og kjekt med nytt.

@Moonwalker hvilke tv-kalendere får du med deg?

Skrevet
24 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Den får jeg selvsagt med meg sammen med minsten, hver dag. Koselig, og kjekt med nytt.

@Moonwalker hvilke tv-kalendere får du med deg?

Jeg har ikke fått med meg en eneste en i år frem til nå. Har maraton med den jeg nevnte i kveld. 

@Dr. A. Kula har du gått deg vill i skogen?

Skrevet
1 time siden, Moonwalker skrev:

Jeg har ikke fått med meg en eneste en i år frem til nå. Har maraton med den jeg nevnte i kveld. 

@Dr. A. Kula har du gått deg vill i skogen?

Ikke så jeg minnes, men lærte kart og kompass på ungdomsskolen. 

@Moonwalker kan du bruke kart og kompass (og klart deg uten GPS)? 

Gjest EpleDrue
Skrevet
På Sunday, December 11, 2016 den 13.56, Strixa skrev:

@EpleDrue hva synes du egentlig om søndagsåpne butikker?

Greit når jeg må ha noe, men virker som alle har gjort søndag til handledagen sin, og da blir jeg stående i lange køer.. @Strixa Har du noen gang farget håret ditt i en spennende farge? Og tror du @canacas er misunlig på vennskapet vårt?

På Sunday, December 11, 2016 den 13.59, Coronas skrev:

@EpleDrueHvordan har 3.søndag i advent vært for deg så langt? Regner vel med at kampen ikke blir oversett i kveld? ;) 

Jeg... *kremt* shoppet i går.. Fikk med meg både fotball og håndballkamp;) @Coronas Stikker Norge av med EM-gullet?

På Sunday, December 11, 2016 den 19.06, pika skrev:

@EpleDrue Hva spiser du/dere til kampen(e)?

Ble Dolly til kampen i går. Kunne heller spist surt eple.. @pika Er du skuffet over Liverpools keeper?

På Sunday, December 11, 2016 den 19.20, JenniferA skrev:

Friidrett er gøy, men jeg får ikke så mye med meg annet enn lokalfriidrett. Hva er ditt beste resultat/ presentasjon innen friidrett? :) 

Det kan jeg ikke si ute å oute meg selv! :ph34r: @JenniferA Hva var det siste du shoppet? 

Gjest Annetnavn_
Skrevet (endret)
27 minutter siden, EpleDrue skrev:

Greit når jeg må ha noe, men virker som alle har gjort søndag til handledagen sin, og da blir jeg stående i lange køer.. @Strixa Har du noen gang farget håret ditt i en spennende farge? Og tror du @canacas er misunlig på vennskapet vårt?

Jeg vet ikke lengre hva min egentlige hårfarge er.... En gang gjorde jeg noe heeeeelt vilt, eller rettere sagt frisøren min gjorde det. Hun farget håret mitt i lilla og veivesen-oransje. Det var IKKE pent! 

Selvfølgelig er @canacas misunnelig. Hun misunner  meg alt jeg har som hun ikke har, og det er ikke så rent lite! @EpleDrue skal vi erte henne litt?

Endret av Annetnavn_
Gjest EpleDrue
Skrevet
5 minutter siden, Strixa skrev:

Jeg vet ikke lengre hva min egentlige hårfarge er.... En gang gjorde jeg noe heeeeelt vilt, eller rettere sagt frisøren min gjorde det. Hun farget håret mitt i lilla og veivesen-oransje. Det var IKKE pent! 

Selvfølgelig er @canacas misunnelig. Hun misunner  meg alt jeg har som hun ikke har, og det er ikke så rent lite! @EpleDrue skal vi erte henne litt?

Jeg stusser over at du enda kaller dette grusomme monsteret for frisøren din.. Heter det ikke EX frisør? 

Hvilken erteplan skal vi gå for, @Strixa?

Gjest Annetnavn_
Skrevet
1 minutt siden, EpleDrue skrev:

Jeg stusser over at du enda kaller dette grusomme monsteret for frisøren din.. Heter det ikke EX frisør? 

Hvilken erteplan skal vi gå for, @Strixa?

Jo, hun er en av mine mange ekser...

Usikker på plan. Er sånn ordentlig bedhusjente jeg, lærte aldri sånt i oppveksten. Kan ikke du komme med et godt forslag @EpleDrue?

Gjest EpleDrue
Skrevet
2 minutter siden, Strixa skrev:

Jo, hun er en av mine mange ekser...

Usikker på plan. Er sånn ordentlig bedhusjente jeg, lærte aldri sånt i oppveksten. Kan ikke du komme med et godt forslag @EpleDrue?

Jeg erter ikke, så kanskje vi må be om hjelp fra Kvinneguiden. Hva tenker du om det, @Strixa?

Gjest Annetnavn_
Skrevet
2 minutter siden, EpleDrue skrev:

Jeg erter ikke, så kanskje vi må be om hjelp fra Kvinneguiden. Hva tenker du om det, @Strixa?

Kanskje det blir litt vel mye pes da? Tenk om vi får kjeft fordi vi vil erte @canacas. Hun er tross alt populær blant mannnfolka her inne. @EpleDrue tenkte du lage en tråd om det?

Gjest EpleDrue
Skrevet
10 minutter siden, Strixa skrev:

Kanskje det blir litt vel mye pes da? Tenk om vi får kjeft fordi vi vil erte @canacas. Hun er tross alt populær blant mannnfolka her inne. @EpleDrue tenkte du lage en tråd om det?

Du har rett. Vi får bare leve med at hun er misunlig på vennskapet vårt. Jeg lager ikke en tråd for henne, nei. 

@Strixa Sjekker du ukens kundeavis i dagligvarebutikkene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...