pika Skrevet 26. januar 2017 #13161 Skrevet 26. januar 2017 7 timer siden, EpleDrue skrev: Kommer helt an på hvem jeg skal prate med, men jeg snakker meg fort ferdig i telefonen. @pika Hvilken farge blir det på årets bikini? Må man ha ny hvert år? Jeg har vel egentlig nok bikinier OG vet ikke om jeg skal på noe ferie i år, så har foreløpig ikke planlagt noe bikini-kjøp @EpleDrue Hvor mange grader bør det være ute før man kan droppe ytterjakka?
Gjest EpleDrue Skrevet 26. januar 2017 #13162 Skrevet 26. januar 2017 3 minutter siden, pika skrev: @EpleDrue Hvor mange grader bør det være ute før man kan droppe ytterjakka? Tja, det er mye som spiller inn for å ta en slik avgjørelse. F.eks fryser du lett? Hvis ja, da bør det kanskje gå mot en 17-18 varmegrader før du vurderer det. Er det vind ute? Kanskje er du en person som har ytterjakke som en del av dagens outfit. Eller kanskje du er som meg, går i t-skjorte hele året, da kan du nok droppe ytterjakker så lenge gradestokken viser plussgrader! @pika Kunne du tatt på deg jobben som tillitsvalgt på arbeidsplassen din?
KaDust Skrevet 26. januar 2017 #13163 Skrevet 26. januar 2017 8 timer siden, EpleDrue skrev: Vet du, jeg er egentlig ikke så glad i sjokolade, men Smash, stratos, snickers, melkesjokolade og firkløver går fint. @KaDust Gidder du fortelle en spøkelseshistorie til oss her i tråden? Jeg kan ingen spøkelseshistories. @EpleDrue Hva liker du som snacks da?
Gjest EpleDrue Skrevet 26. januar 2017 #13164 Skrevet 26. januar 2017 3 minutter siden, KaDust skrev: Jeg kan ingen spøkelseshistories. @EpleDrue Hva liker du som snacks da? Skuffende! Epler og druer selvfølgelig? Kan spise smågodt også. @KaDust Er du klar for helg?
KaDust Skrevet 26. januar 2017 #13165 Skrevet 26. januar 2017 3 timer siden, EpleDrue skrev: Skuffende! Epler og druer selvfølgelig? Kan spise smågodt også. @KaDust Er du klar for helg? Jeg har helg allerede. Noe som er greit, for helga er full av planer og introverte meg vil bare ligge under dyna. @EpleDrue Er du?
Kruset Skrevet 26. januar 2017 #13166 Skrevet 26. januar 2017 11 timer siden, EpleDrue skrev: Da blir svaret ganske enkelt, brownies! Serveres den med vaniljeiskrem? @Kruset Hva ville du servert på en treretters middag? Serveres gjerne med en god vaniljeis, det er helt nydelig! Det spørsmålet er jo helt håpløst, det finnes så mange muligheter. Jeg er forresten veldig glad i å lage mat (og enda mer å spise), men er veldig lite fancy i matveien. Ok, jeg gir det et forsøk: Forrett: Jeg drømmer meg fortsatt tilbake til noe jeg fikk servert for flere år siden: Asparges surret i spekeskinke, med en helt fantastisk god ostesaus på siden. Hovedrett: For tiden har jeg en liten greie for biff, så det måtte nok bli det, servert med sesongens grønnsaker og en eller annen god saus (og nå innser jeg jo at jeg må lære meg å lage saus ) Dessert: Muligens sitronfromasj servert med noen friske bær. @EpleDrue Hva slags iskrem er best, Diplom-Is eller Hennig Olsen? Eventuelt en annen favoritt?
Dr. A. Kula Skrevet 26. januar 2017 #13167 Skrevet 26. januar 2017 21 timer siden, Kruset skrev: Haha, det er jo et håpløst spørsmål for meg som ikke egentlig er glad i pølser. Kan jeg si knakkpølser? Supergodt med poteter, blomkål og smeltet smør @Dr. A. Kula Hva ville du valgt som et siste måltid? Når velger man å spise sitt siste måltid? Blir litt surrealistisk å tenke seg at jeg sitter på dødscellen, eller planlegger å gjøre det av med livet. Er man dødssyk vet man jo heller ikke hvilket måltid som blir det siste. Og skal man da velge et måltid som tar lang tid og forlenger livet (dødscelle) eller noe som smaker ekstremt godt, eller man i det hele tatt er i stand til å spise? Kanskje er det selskapet som er det beste ved et siste måltid, og ikke maten i seg selv. Jeg tenker det siste er viktigst. @Kruset ville du stilt opp til å spise sammen med en som ønsket deg til selskap ved sitt siste måltid? 19 timer siden, Salka skrev: Det gjør jeg. Det er veldig gøy. @fiole hvilken hesterase liker du best? Seier. Også har jeg mange 3.og 4.-plasser. @Dr. A. Kula har du vært på Island? Tja, jeg er heldigvis veldig heldig med min, men enkelte mannfolk har ikke evne til å se rot f.eks. Også er det irriterende når dere ikke legger ned dolokket! @EpleDrue har du en hage og er det et epletre i den? Jeg tenkte litt at eksempelvis en tredjeplass i en konkurranse på et høyt/høyere nivå kan kjennes bedre enn en første plass i lokalturneringen. Nei, der har jeg ikke vært, men det er absolutt et sted jeg kunne tenkt meg å dra til. Skal visstnok være veldig bra diskotek i Reykjarvik!? @Salka liker du å gå på diskotek? 15 timer siden, EpleDrue skrev: At hun faller, da snur jeg meg for å se om det gikk bra. @Strixa Hva synes du om å bli kroppsvisitert på flyplassen? Da blir svaret ganske enkelt, brownies! Serveres den med vaniljeiskrem? @Kruset Hva ville du servert på en treretters middag? Haha! Det forblir @Rainstorms fantasi, ja. Kanskje derfor hun er så stille i dag. Nei, har delt bord med to på byen en gang. Blir nok det nærmeste. Glemte selvfølgelig å be om autografen, ikke visste jeg at noen år senere skulle det være snakk om semifinale i VM! @Dr. A. Kula Er det normalt å få kjærlighetssorg når Liverpool taper semifinalen? Kommer helt an på hvem jeg skal prate med, men jeg snakker meg fort ferdig i telefonen. @pika Hvilken farge blir det på årets bikini? Vet du, jeg er egentlig ikke så glad i sjokolade, men Smash, stratos, snickers, melkesjokolade og firkløver går fint. @KaDust Gidder du fortelle en spøkelseshistorie til oss her i tråden? Jeg har nesten støv på hjernen, så hos meg finner du systematisk rot! Og hva er det du sier? Skal dolokket legges ned? Irriterende når dere driver legger det ned hele tiden for oss menn. Den evige diskusjonen. Når vi først er inne på dette temaet, hvilken vei skal dorullen være? Har dessverre ikke egen hage enda, men nå ga du meg det perfekte punktet for neste årsmøte i sameiet! @Salka Har du brukket noen ben i kroppen før? Man får ikke kjærlighetssorg av at kjæresten blir syk eller stryker til eksamen. Man får kjærlighetssorg av å miste kjærligheten! Slutter du å elske Liverpool fordi de tapte semifinalen? Tror ikke det, så da er det ikke kjærlighetssorg! Hva er den største opplevelsen du har hatt med Liverpool, @EpleDrue, både der du selv har vært tilstede, og der du har opplevd det gjennom radio/TV? 14 timer siden, fiole skrev: Nå blir det vel som å banne i kirken....JMJ har jeg hørt bare hos venner en gang i tiden. Hadde en kamerat som var blodfan. Jeg har nok ikke hans musikk i min samling. Men i dag kunne jeg nok funnet på å reise på konsert. @Dr. A. Kula Har du hørt noe på Andreas Vollenweider? Måtte søke opp og høre litt på, da det ikke var et navn som jeg kjente igjen. Fin, behagelig musikk, men helst til avslapning. Ser han spiller La Traviata sammen med Pavarotti, har du sett La Traviata noen gang, @fiole? @KaDust du får selvsagt også mitt standardspørsmål til nye i tråden; Har du spilt, eller spiller du fotball, og i tilfelle på hvilket nivå. Spiller du også PFL (som du vet hva er om du spiller det)?
KaDust Skrevet 26. januar 2017 #13168 Skrevet 26. januar 2017 3 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: @KaDust du får selvsagt også mitt standardspørsmål til nye i tråden; Har du spilt, eller spiller du fotball, og i tilfelle på hvilket nivå. Spiller du også PFL (som du vet hva er om du spiller det)? Jeg er nå en gammel kjenning av tråden. Svaret er dog at jeg spilte fotball som barn og tenåring, fikk en skade i kneet når jeg var 17 og kan ikke spille igjen. Noe som er helt greit, for jeg har mistet all interesse for fotball. @Dr. A. Kula Hvilken iskrem liker du best?
Kruset Skrevet 26. januar 2017 #13169 Skrevet 26. januar 2017 17 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Når velger man å spise sitt siste måltid? Blir litt surrealistisk å tenke seg at jeg sitter på dødscellen, eller planlegger å gjøre det av med livet. Er man dødssyk vet man jo heller ikke hvilket måltid som blir det siste. Og skal man da velge et måltid som tar lang tid og forlenger livet (dødscelle) eller noe som smaker ekstremt godt, eller man i det hele tatt er i stand til å spise? Kanskje er det selskapet som er det beste ved et siste måltid, og ikke maten i seg selv. Jeg tenker det siste er viktigst. @Kruset ville du stilt opp til å spise sammen med en som ønsket deg til selskap ved sitt siste måltid? Ok, greit nok. Ja, det ville jeg antakelig gjort. @Dr. A. Kula Hvordan foretrekker du kaffen?
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #13170 Skrevet 26. januar 2017 @canacas Når hadde du sex sist? Anonymkode: aa32e...ba9
Dr. A. Kula Skrevet 26. januar 2017 #13171 Skrevet 26. januar 2017 3 timer siden, KaDust skrev: Jeg er nå en gammel kjenning av tråden. Svaret er dog at jeg spilte fotball som barn og tenåring, fikk en skade i kneet når jeg var 17 og kan ikke spille igjen. Noe som er helt greit, for jeg har mistet all interesse for fotball. @Dr. A. Kula Hvilken iskrem liker du best? Snakker vi iskrem som is-i-boks (og ikke "håndholdt" is) så blur det den med kroken. Altså vaniljeis med kroken. @KaDust måtte du operere i forbindelse med kneskader? 3 timer siden, Kruset skrev: Ok, greit nok. Ja, det ville jeg antakelig gjort. @Dr. A. Kula Hvordan foretrekker du kaffen? Kaffe skal være svart, uten sukker/søtningsmiddel og uten melk/fløte/"hvitt". Altså helt ren og uten tilsetninger. @Kruset om du skal ha en liten sjokolade(bit) til kaffen, hva er da best?
Kruset Skrevet 26. januar 2017 #13172 Skrevet 26. januar 2017 1 time siden, Dr. A. Kula skrev: Snakker vi iskrem som is-i-boks (og ikke "håndholdt" is) så blur det den med kroken. Altså vaniljeis med kroken. @KaDust måtte du operere i forbindelse med kneskader? Kaffe skal være svart, uten sukker/søtningsmiddel og uten melk/fløte/"hvitt". Altså helt ren og uten tilsetninger. @Kruset om du skal ha en liten sjokolade(bit) til kaffen, hva er da best? Jeg er så kjedelig at jeg svarer vanlig melkesjokolade. Den skal forøvrig være kald. Eventuelt er varianten med kvikk lunsj og havsalt meget spiselig @Dr. A. Kula Hvilken melkesjokolade er best, Freia eller Nidar?
Gjest lipgloss Skrevet 26. januar 2017 #13173 Skrevet 26. januar 2017 På 24.1.2017 den 17.28, EpleDrue skrev: Jeg ga opp FPL, tror jeg er en dårlig taper eller noe.. Hvem ligger forresten best an av @pika og deg? @Dr. A. Kula Ser du på kveldens håndballkamp? Dette er jeg ganske sikker på jeg har svart tidligere i tråden, happy hunting, darling. @Moonwalker Hvor er den flaueste plassen du har fått akutt diaré? Hun heter Jessica Rabbit. Google henne så vil du forstå. Dette er egentlig sykt flaut.. @Kruset Er du glad i å bake? Hva baker du mest? En anonym bruker. @Strixa Dersom du var gravid, kunne du ventet til fødsel for å vite kjønnet, eller ville nysgjerrigheten vunnet? Se her ja! Endelig noen som forstår meg! Jeg kjøpte 18 stk av de små Tine Sjokomelk med sugerør, og for hver snap jeg sender ler folk av meg. Endelig kan jeg si jeg ikke er alene om å elske å sutte på sugerøret. (For ulike grunner selvfølgelig). Eneste jeg er litt skuffet over er at på selve kartongen står det den er like god varm som kald. Den er absolutt IKKE like god varm som den er kald. Siden jeg sikkert ikke får kline med meg selv, hadde jeg nok klina med @lipgloss. Tror ikke vi bor så langt fra hverandre. Eller kanskje jeg tar feil. Hvis ikke får det bli @Dr. A. Kula, ville sikkert sett ut som jeg klina med faren min. Blir du tent av tanken, @Rainstorm? PS gutta, jeg har myke lepper og lite skjegg.. Siden jeg først drar deg inn i denne mølja her, @lipgloss, skal du få tidenes spørsmål! Er du glad i sjokoladekake? Ingenting planlagt for sommeren enda, men det blir en liten tur til Roma i mai. @pika Hva er typisk italiensk for deg? @EpleDrueså koselig du ville kline litt med meg da😍😍jaaaa elsker sjokoladekake og melk 😍😍😍
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #13174 Skrevet 26. januar 2017 @KaDust Du er veldig pen, får du mye oppmerksomhet i hverdagen? @Daryl Dixon Leser du bøker, hvis ja hvilken forfatter liker du best? Anonymkode: ef003...713
annebanane Skrevet 26. januar 2017 #13175 Skrevet 26. januar 2017 (endret) Dr. A. Kula skrev (På 23.1.2017 den 21.14): Endret 14. januar 2023 av annebanane
Gjest Daryl Dixon Skrevet 26. januar 2017 #13176 Skrevet 26. januar 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: @Daryl Dixon Leser du bøker, hvis ja hvilken forfatter liker du best? Anonymkode: ef003...713 Leser litt krim, Liker Jo Nesbø, Lars kepler og Karin Fossum.
Dr. A. Kula Skrevet 27. januar 2017 #13177 Skrevet 27. januar 2017 4 timer siden, Kruset skrev: Jeg er så kjedelig at jeg svarer vanlig melkesjokolade. Den skal forøvrig være kald. Eventuelt er varianten med kvikk lunsj og havsalt meget spiselig @Dr. A. Kula Hvilken melkesjokolade er best, Freia eller Nidar? Freia sin. Men Stratos (Nidar) er bedre. @Kruset hvilke søtsaker/sjokolade må du bare kjøpe med deg i Tax-Free'n og er det forskjellig på ut-tur og hjem-tur? 2 timer siden, Moonwalker skrev: Jeg synest liefmans sin fruktøl (den du kan kjøpe i de fleste større matbutikker) er helt nydelig når du bare skal ha en øl! Er så forfriskende at jeg klarer mer av vanlig øl mellom @dr.a: komt i gang med appen? Hvor mange ulike typer har du registrert? Det var positivt ment Kjører du en test på meg? Jeg ville sagt at gullfisken var et tegn for uskyldighet eller "gullfiskminne", men samtidig er det nå bare en fisk Jeg burde være god på moderne media/sosiale medium, men er mer ok. Jeg henger iallefall med i de fleste svinger! @Rainstorm Hvordan rydder du når du skal rydde rommet ditt? Setter du deg ned og ser på alt, eller er du rett på sak og får ting gjort? Shopper litt i perioder, men totalt sett blir det sjeldent Pleier ikke ha særlig å kunne shoppe for uansett. @Byjenta! Bruker du kosebokse utenfor hjemmet? Jeg har vært så heldig at jeg aldri har fått det på et særlig flaut sted @EpleDrue Mekker du på din egen bil, eller sender du den på service for alt? Har ikke kommet i gang med den. Ser ut til at man må registrere sted sammen med ølen. Kunne tenkt å bare registrert øl jeg vil "overvåke". @Moonwalker kan du gi meg en hurtig introduksjon i appens virkemåte?
annebanane Skrevet 27. januar 2017 #13178 Skrevet 27. januar 2017 (endret) Dr. A. Kula skrev (På 27.1.2017 den 2.49): Endret 14. januar 2023 av annebanane
Dr. A. Kula Skrevet 27. januar 2017 #13179 Skrevet 27. januar 2017 41 minutter siden, Moonwalker skrev: Å registrere sted med ølen er frivillig. Min stedslokator funker ikke uansett, så jeg legger til et notat om ølen i kommentarfeltet under for meg selv om jeg vil huske hvor den ble kjøpt. Innføring: klikk på knappen oppe til høyre og søk opp ølen din. Klikk på avhukningsknappen på ølen, også kommer du inn på "rating"-delen. Om du vil rangere ølen gir du antall stjerner der. Det var smart for min del, for noen øl er så like at jeg ikke husker hvilken som var god og dårlig. Ble reddet av de stjernene! Også klikker du bare check inn om du ikke vil legge til mer. Voila, ølen ligger nå i din egen liste som er på din profil i appen. Så får du badges ut fra typer og mengder, som er en hyggelig bonus ved appen Funker dette som en introduksjon? Du kan også koble opp mot venner om du vil, men den funksjonen har jeg ikke fått helt til enda. Ville ikke fungere med meg og venninnen min som er med i ølprosjektet @Dr. A. Kula Bruker du smileys i meldinger i ditt vanlige liv? Det skjer, men mest på Skype (de jeg husker). @Moonwalker hva er favorittsmileyen din?
annebanane Skrevet 27. januar 2017 #13180 Skrevet 27. januar 2017 (endret) Dr. A. Kula skrev (På 27.1.2017 den 4.15): Endret 14. januar 2023 av annebanane
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå