Gå til innhold

Ekstremt billige matvarer nå!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Stor pakke Fjordland risgrøt koster også et par kroner mindre på min lokale Rema-butikk nå, enn hva det har kostet i det siste. Jeg tipper vi vil se en slags priskrig denne julen også, men kanskje ikke like ekstremt som ved forrige jul og påske :)

Anonymkode: 89263...1b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har alt sikret meg en grøtpakke før krigen begynte, ifjor var det såvidt jeg fikk tak i så jeg hadde grøt på julaften. For butikkene tar ikke inn igjen hvis det blir tomt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ser jeg må handle inn noen julevarer nå før prisene blir lavere og folk går helt amok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Susa skrev:

For ei uke siden kjøpte jeg Geisha grøtris til 19,90 på rema 1000, nå har den gått ned en tier.

Kostet 8,90 på coop extra i går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte pepperkakedeig på kiwi i går, kostet 25,90, eller noe sånt. 

Anonymkode: fc5a5...929

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Snorkfrøken_ skrev:

Kostet 8,90 på coop extra i går :)

Kjøpte Geisha grøtris til 7 kroner hos coop xtra i dag. 

Anonymkode: 0924f...f52

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gribber og grådigpettere! Jeg vet at dere har hamstret! Jeg vet dere har huset fullt av grautris, marsipan, julebrus, pepperkakedeig og Jesus og den hellige ånd vet hva! Jeg vet det! Jeg vet det! 

Anonymkode: ccb10...9be

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott hvis den tåpelige priskrigen ikke fortsetter i år. Da går det kanskje an for folk som handler normalt å finne julevarer i år. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere sjekket ut appen Peiling? Man kan ikke se prisene, men man kan se i hvilke butikker en vare sist ble kjøpt. Har noen kjøpt en vare der nylig, så er det jo sannsynlig at de har flere igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎25‎.‎11‎.‎2016 den 9.42, AnonymBruker skrev:

1 kilo pepperkakedeig til 5 kr på kiwi i går. Nå er vi i gang :danse: snart smeller det!

Anonymkode: 36c76...dca

Noen som har sett pepperkakedeig nå? Jeg skal ha store hjerter til vinduspynt, og jobber overtid i helga, så det hadde vært praktisk med billig, ferdig deig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, ops2 skrev:

Noen som har sett pepperkakedeig nå? Jeg skal ha store hjerter til vinduspynt, og jobber overtid i helga, så det hadde vært praktisk med billig, ferdig deig.

Om du har en Flying Tiger butikk i nærheten så selger de ferdige store pepperkakehjerter med hull til snor til 15 kr:)

Anonymkode: c76f1...523

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bearnaisen økonomi-pakningen som er på ca kr 4,- altså 3 og noe... er Rema 1000 sin hos Rema, og hos Kiwi er det First Price.

Tror det var Toro ifjor? Ikke smakt disse andre.

Endret av teblad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

24 minutter siden, teblad skrev:

Bearnaisen økonomi-pakningen som er på ca kr 4,- altså 3 og noe... er Rema 1000 sin hos Rema, og hos Kiwi er det First Price.

Tror det var Toro ifjor? Ikke smakt disse andre.

Hæ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, teblad skrev:

Bearnaisen økonomi-pakningen som er på ca kr 4,- altså 3 og noe... er Rema 1000 sin hos Rema, og hos Kiwi er det First Price.

Tror det var Toro ifjor? Ikke smakt disse andre.

Toro sin var på tilbud i fjor ja. Jeg har ikke smakt disse men har lest, her på kg tror jeg, at noen foretrekker x-tra framfor toro

Anonymkode: 99a1c...24c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Toro sin var på tilbud i fjor ja. Jeg har ikke smakt disse men har lest, her på kg tror jeg, at noen foretrekker x-tra framfor toro

Anonymkode: 99a1c...24c

Og jeg får ikke bestemt meg for om jeg liker Toro sin bedre eller Knorr. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...