Gå til innhold

Priskrig julen 2016


Akay

Anbefalte innlegg

Starter like godt en tråd på dette nå så alle kan oppdatere om de ser det "smeller". 

Det er antydet fra bl.a kiwi at det blir priskrig på julevarer i år også men at det kanskje ikke blir like galt som i fjor. Håper da uansett på billig grøt og bacon ned i 4 kr kiloen :)

Så post her om dere plutselig ser prisene går ned så kan jeg prøve å oppdatere tilbudene som kommer i førsteposten her!

Endret av Akay
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller innstaller mattilbud appen :)

Anonymkode: a49e4...256

Legger mattilbud appen merke til prisendringer? Det er jo noe av greia med priskrigen at de ikke reklamerer for at prisen går ned. Man må fysisk lete etter det som er på tilbud. De fleste har jo elektroniske hyllemerkinger nå og vi opplevde faktisk at prisen ble ytterligere nedsatt fra vi tok varen i hylla til vi kom til kassen.

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekk tråd! 

Det pleier å komme tilbud på hvetemel. De ulike butikkene har ulike priser, tror Obs pleier å komme best ut. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal iallefall ikke hamstre surkål som i fjor :ler: ble litt vel mye surkål til middag et par uker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fremdeles surkål igjen :) 

Holder seg lenge det. I tillegg så har vi vel 20 bokser med vaniljesukker og bakepulver så vi har nok av det til 2030 eller så :) 

Men grøt, riskrem, pølser, bacon osv satser jeg på kommer i år igjen, i tillegg til julesnop så klart.

Mener vi betalte 1.90 for 500gram bacon eller så i fjor.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Satser på priskrig på en del varer som kan hamstres og brukes også etter jul! Selvfølgelig kjekt å spare penger på julesnopet, men har faktisk enda en god del igjen etter priskrigen fra påske. Twist er kjøpt og gjemt til jul, non-stop til pepperkakehus og en haug med kvikklunsj til ungenes skoleturer! 

Hvetemel går det mye av, så det skal jeg hamstre om det kommer på tilbud! 

Julebrus på glassflaske vil jeg også ha! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julebrus på glassflaske var nede i rundt 1 kr flaska i fjor. Slet med å få tak i akkurat det på grunn av at det alltid var tomt. Derfor denne tråden sånn at man kan snappe opp tidligst mulig når de setter ned prisene :) 

Var ikke noe problem å få tak i grans julebrus på rema til 1.90 for 1.5 liter da. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper det blir billig surkål ihvertfall. I fjor kjøpte jeg bare 20 pakker, og det ble tomt før påske. Hvis det blir billig i år og kommer jeg til å kjøpe minst dobbelt så mye. Surkål er godt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare man tenker over om man får bruk for det man handler. Ellers så er man et miljøsvin og ingenting er verre for deg selv sånn karma messig enn å fremstå som en egosentrisk dritt som hamstrer inn i hauger, også kaster man mye av det. 

Nå er det jo priskrig omtrent ved alle høytider så vil tro julepølser, grøt og andre typiske produkter vil få en god reduksjon.

Anonymkode: fc97e...6b8

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte bare det jeg visste at kom til å forsvinne eller holde seg lenge. Håper jo litt på en priskrig. Hadde jo vært greit å kunne hamstre inn til en billig penge.

Anonymkode: 240e7...7c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke om dette er en del av priskrigen, men krasja tomater fra Eldorado kostet 3kr boksen på kiwi :) kan være at jeg er helt ute og kjører og at dette er normalpris, men kjøpte 10bokser i allefall 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Nuttery skrev:

Jeg vet ikke om dette er en del av priskrigen, men krasja tomater fra Eldorado kostet 3kr boksen på kiwi :) kan være at jeg er helt ute og kjører og at dette er normalpris, men kjøpte 10bokser i allefall 

Det er normalt å finne hakkede tomater til 3-4 kroner . 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Silfen skrev:

Det er normalt å finne hakkede tomater til 3-4 kroner . 

Åh.... jeg som ble så gira 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har gått tom for bakepulver og vaniljesukker :( Må ha mere. Blitt mye baking for å si det sånn :D

Også bacon *sikle*

Venter i spenning på ny priskrig :D

Anonymkode: d98b1...fcb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11/08/2016 den 15.02, Akay skrev:

Har fremdeles surkål igjen :) 

Holder seg lenge det. I tillegg så har vi vel 20 bokser med vaniljesukker og bakepulver så vi har nok av det til 2030 eller så :) 

Men grøt, riskrem, pølser, bacon osv satser jeg på kommer i år igjen, i tillegg til julesnop så klart.

Mener vi betalte 1.90 for 500gram bacon eller så i fjor.

Bakepulver blir dårlig over tid,bare til info :) . Vaniljesukker får også en litt sånn nesten besksmak etter en stund. Jeg derimot håper på billig surkål og rødkål, synes det er så godt 😀 og med storfamilien på besøk går det en del av det i jul (og eyterpå)

Anonymkode: ec517...340

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...