Gå til innhold

Priskrig julen 2016


Akay

Anbefalte innlegg

16 minutter siden, toothfairy skrev:

Var innom Coop i dag. Der hadde de masse ferdigkuttet bakepapir igjen til 5 kr.

Det har de hatt så lenge jeg kan huske siden jeg begynte å handle på Extra i fjor.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til de av dere som maser om at ting blir utsolgt, og skjeller ut de som har dårlig råd for at de kjøper mer enn vanlig:

Dere vet jo hva dere trenger og hva dere ikke klarer dere uten nå, så hvorfor handler dere ikke de tingene nå istedenfor å hakke på de som er dårligere bemidlet. Dette er rett og slett ufint, og det jeg kaller ikke vise forståelse for folk som vil ha det litt romsligere. Det bør ikke være så vanskelig å forstå.

Gå da for søren og handle det dere trenger . og slutt å plage folk som har mindre å rutte med enn dere. . 

Anonymkode: a6e03...6b2

Hakker ikke på folk som har dårlig råd. Men jeg skal si deg en ting: av de jeg kjenner med dårlig råd så var det nettopp dem som ikke rakk å få tak i de rimelige varene. Vet om flere som tjener veldig godt og som skrøt av at de hamstret masse drit de ikke trenger. Gi heller folk med dårlig råd ekstra penger til jul sier jeg da. 

Priskrigen i fjor var jeg ikke klar over på forhånd, og ja det er irriterende å løpe fra butikk til butikk når man har en million andre ting å gjøre. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at pga all avsporingen i denne tråden at når priskrigen startes at det kommer en ny tråd eller den gamle 'ekstremt billig matvarer'-tråden kommer opp igjen :)

Anonymkode: d98b1...fcb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De burde slenge inn gratis treningsbukse eller topp kort osv i noen av varene. Vi trenger det. Må jo tross alt få bort kiloene.  :rolleyes:

Anonymkode: a6e03...6b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.11.2016 den 14.33, Akay skrev:

Starter like godt en tråd på dette nå så alle kan oppdatere om de ser det "smeller". 

Det er antydet fra bl.a kiwi at det blir priskrig på julevarer i år også men at det kanskje ikke blir like galt som i fjor. Håper da uansett på billig grøt og bacon ned i 4 kr kiloen :)

Så post her om dere plutselig ser prisene går ned så kan jeg prøve å oppdatere tilbudene som kommer i førsteposten her!

Det er snilt av deg :hjerte:

Det er synd at det ble så mye avsporing i tråden.

Jeg skal si fra når jeg ser priskrig-varer :)

Anonymkode: e5357...347

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KlippKlapp
12 minutter siden, Purple Basil skrev:

Problemet i fjor var at det var utsolgt hos de andre og! Så nei, det er ikke alltid bare å gå på andre butikker. 

Jeg fant alle priskrigvarene hos andre i fjor. Så jo, det er bare å gå på andre butikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det ann å fryse ned risgrøt? Jeg kjøpte ikke noe i fjor, men tenkte å kjøpe et par stykker til å lage riskrem av seinere hvis det kommer på tilbud i år også.

Endret av Mihva
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, ..... skrev:

Billig hvetemel på obs til uka! 👍🏻

Ikke priskrig-billig. Dette er vanlig ukestilbud som inkluderes i tilbudsavisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Musicman skrev:

Ikke priskrig-billig. Dette er vanlig ukestilbud som inkluderes i tilbudsavisen.

Ja, men er nå billig uansett! Omtrent halv pris! Synes det er helt greit! 👍🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.11.2016 den 13.33, Sølvrosen skrev:

Jeg håper det blir billig surkål ihvertfall. I fjor kjøpte jeg bare 20 pakker, og det ble tomt før påske. Hvis det blir billig i år og kommer jeg til å kjøpe minst dobbelt så mye. Surkål er godt!

Surkål er jo billig uansett. Skjønner ikke helt poenget.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, jabx skrev:

Surkål er jo billig uansett. Skjønner ikke helt poenget.

Det er stor forskjell på 10 kr og 1 kr, som er forskjellen på Nora surkål på tilbud og vanlig pris på billigsurkål. Nora surkål koster vanligvis over 15 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 13.11.2016 den 11.26, Musicman skrev:

Ikke priskrig-billig. Dette er vanlig ukestilbud som inkluderes i tilbudsavisen.

Nei, det er ikke vanlig. Jeg har bare sett så lav pris på hvetemel på denne tiden av året. Mener du at det billigere senere mot jul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Lammelåret skrev:

Nei, det er ikke vanlig. Jeg har bare sett så lav pris på hvetemel på denne tiden av året. Mener du at det billigere senere mot jul?

36,9 for 8 kg hvetemel er vel kanskje halv pris, men det er ikke priskrig hvis ikke butikkene kriger om å være billigst, så jeg vil si at dette er et vanlig tilbud som Obs har på forskjellige varer hver uke.

Det er ikke sikkert at hvetemel er en kandidat for priskrigen.

Endret av penny_
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, penny_ skrev:

36,9 for 8 kg hvetemel er vel kanskje halv pris, men det er ikke priskrig hvis ikke butikkene kriger om å være billigst, så jeg vil si at dette er et vanlig tilbud som Obs har på forskjellige varer hver uke.

Det er ikke sikkert at hvetemel er en kandidat for priskrigen.

Jeg vil likevel si at det er relevant for tråden i og med at det ikke er et repeterende tilbud gjennom året. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener dere andre? Skal vi kun tipse om priskrigvarene eller generelle gode tilbud? Og hvordan kan vi skille de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...