Gå til innhold

Ekstremt billige matvarer nå!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I går kveld hadde Kiwi flere av de "nidarposene" til 14 kr :O De som vanligvis koster ca 50.

Spent på om priskrigen fortsetter i morgen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her! Jeg synes at folk kan få nevne alle rimelige varer de finner i dagligvarebutikken :):) 

Anonymkode: 332c7...b14

:helen:

Anonymkode: 49afa...611

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Superblomst skrev:

I går kveld hadde Kiwi flere av de "nidarposene" til 14 kr :O De som vanligvis koster ca 50.

Spent på om priskrigen fortsetter i morgen!

 😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Trampe23 skrev:

 😱

Slo til med en skikkelig walk of shame til kassa med hendene fulle av sjokoladeposer :rodme:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Superblomst skrev:

Slo til med en skikkelig walk of shame til kassa med hendene fulle av sjokoladeposer :rodme:

Nei hvorfor det. Gjør som meg. De siste skrittene til kassa slenger du over hetta over huet.  :fnise:

Anonymkode: 3a540...cde

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte to kilo Polly peanøtter på Kiwi - til 8,10 per 330g pose. Har tenkt å lage peanøttsmør i morgen :Hehe:

Pølsesennep original Idun 490g - 1,80.

2 kg røde appelsiner i nett, 2,50 pr kg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS her! Jeg synes at folk kan få nevne alle rimelige varer de finner i dagligvarebutikken :):) 

Anonymkode: 332c7...b14

Jeg også. Uten denne tråden hadde jeg aldri visst at Jif Universal, Kvikk Lunsj, tomatsuppe og påskeegg var billige (Remaen her har for vane å fjerne prismerkingen på varer som er kunstig lavt priset) Jeg plukket også med meg et par flasker Solo siden jeg mener å ha sett det nevnt på KG, men siden varen ikke var priset og jeg glemte å be om kvitteringen vet jeg ikke hva de kostet. 

Anonymkode: ecc32...da3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mega har 6 x 1,5 liter brus for kr 99,-+ pant (Solo m.m.) i kommende uke. (dette er ikke priskrigvare, men ukens tilbud) Mega er vel ikke med i priskrigen.

Anonymkode: 8a1f2...323

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå 40 egg i kjøleskapet jeg kjøpte for hele seks kroner til sammen på Rema.. Jeg blir kvalm av både meg selv og denne priskrigen. Har et hat/elsk-forhold til hele greia. 😳

Anonymkode: 2ca00...379

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei hvorfor det. Gjør som meg. De siste skrittene til kassa slenger du over hetta over huet.  :fnise:

Anonymkode: 3a540...cde

Sukk, hadde jeg bare tenkt så langt.  Dette er jo den lokale kiwien, så hadde vært greit å slipp bli gjenkjent. Kassadamen prøvde smalltalke om sjokoladetilbudet og at det bare var å hamstre. Ble så satt ut at jeg løy om å planlegge påskeskelskap og at det var derfor jeg trengte alt godteriet :fnise:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har nå 40 egg i kjøleskapet jeg kjøpte for hele seks kroner til sammen på Rema.. Jeg blir kvalm av både meg selv og denne priskrigen. Har et hat/elsk-forhold til hele greia. 😳

Anonymkode: 2ca00...379

Oj, da blir det jo bare småpenger egentlig å kjøpe 4000 egg også da :):spise: 

Anonymkode: 8a1f2...323

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Salka skrev:

Unnskyld meg, men tror du at du eier tråden? Tror du virkelig folk bryr seg om hva du mener? Vel, dream on! Selv om godteri ikke skal erstatte mat er det likevel noe man spiser, altså en matvare og da hører det hjemme her i tråden enten du liker det eller ikke. Makan altså! Helt greit om du er med i sunnhetspolitiet, men la nå oss som koser oss med ting som ikke er så sunt (godteri) i blant få nevne det i tråden om vi finner noe på tilbud! 

Jeg er ikke medlem av sunnhetspoliti selv om jeg har utdannelse innen ernæring. Jeg spiser snop jeg som alle andre, men jeg har aldri og kommer aldri til å tenke på rent sukker som mat. Skjønner ikke problemet med å opprette en egen tråd om billig snop og heller la denne handle om det tittelen sier den handler om.   Makan altså! :fnise:   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, DreamOn skrev:

Jeg er ikke medlem av sunnhetspoliti selv om jeg har utdannelse innen ernæring. Jeg spiser snop jeg som alle andre, men jeg har aldri og kommer aldri til å tenke på rent sukker som mat. Skjønner ikke problemet med å opprette en egen tråd om billig snop og heller la denne handle om det tittelen sier den handler om.   Makan altså! :fnise:   

I TS sitt introinnlegg nevner hen blandt annet ostepop som tilbudsmat,  så tenker du heller kan lage din egen tråd istedenfor å prøve kamuflere kontrollbehovet ditt med fnisesmileyer. 

Anonymkode: 527fd...b51

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det vanlige åpningstider i dag?

Anonymkode: d58f8...f2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 19.3.2016 at 19.54, Sitronmelis skrev:

Har ikke nille og europris påskeeggene til freia da? De har de vel til normal pris? Eller har de dumpet prisene der og?? Alle løper vel dit for å kjøpe de så er vel tomt over hele landet..

De butikkene som er litt dyrere, og som ikke henger helt med på priskrigen tror jeg som oftest har eggene. Kjøpte de til 25,9 på Meny på lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det vanlige åpningstider i dag?

Anonymkode: d58f8...f2f

Jada, helt vanlig dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Raindrops
Den 21. mars 2016 at 10.38, AnonymBruker skrev:

Fremdeles ekstreme tilbud idag? :)

Anonymkode: 49afa...611

Var nettopp på Rema, de hadde skivet ost og kokt skinkepålegg til 12 kroner, spaghetti fra sopps, 550 gram til 3,70. Fortsatt masse smågodt, og seigmenn til bare 5 kroner, men jeg klarte å motstå fristelsen denne gangen :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer akkurat fra Rema i Oslo. Over to fulle bæreposer: 209,- kr! Eneste jeg kjøpte på vanlig pris var sukker (16kr) og digestive kjeks (20,90,-. De koster vel 21,90 til vanlig så var jo satt ned en krone forsåvidt).

Broccoli 7,6,-

Gulrøtter 2,9

Fiskeburger 80% fisk 25 (pga dato)

Brie 13,90

Rosiner 12,90

Egg 1,6

Mokkabønner 16,90

Siesta x-tra 5,5+pant

leverpostei 4,5

Kidneybønner 6

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fremdeles ekstreme tilbud idag? :)

Anonymkode: 49afa...611

På Rema ja.Kiwi nei

Anonymkode: 8a961...39c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...