Gå til innhold

Ekstremt billige matvarer nå!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva heter disse eggene som skal være billige. Har vårt i samtlige kiwi og rema. Finner kun dyre. 

Anonymkode: 3a540...cde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva heter disse eggene som skal være billige. Har vårt i samtlige kiwi og rema. Finner kun dyre.

Du må ha flaks og komme rett etter at de har fått inn flere, vanligvis er de utsolgt. Mange Coop Mega har imidlertid 18-pakning til ca 14 kr på lager.

Anonymkode: 080e3...fbb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner ikke noe kvikk 8pk og vært i mange kiwi, rema og extra. tragisk. Ikke twist heller. Skulle kjøpt mange da de hadde.

Anonymkode: 3a540...cde

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kosta egg kr 1,80 for 12-pkn best pris.

Stjernebacon 12,50  kr

Rema1000 i Finnmark

Anonymkode: 20091...369

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera

Voldsomt billig Påskemarsipan på Kiwi i dag. Har aldri sett den så billig før, knapt etter påske engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjedelig at de er tomme for varer som folk bruker til vanlig. Hadde lett betalt fullpris for å få tak i noen av varene som er på tilbud. Blir fort tomt... 

Kanskje jeg heller skal ta en runde og spørre naboer om jeg kan få kjøpt av dem, regner med at de fleste sitter på tårn av ting jeg trenger i dag!  :fnise:

Anonymkode: 49afa...611

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke matvarer men...

Jeg sparte kr 200,- ved å bruke rabattkoden VIP200 ved bestilling hos nettbutikken til Stormberg. Koden gjelder ut lørdag (i morgen)

Anonymkode: 8a1f2...323

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ikke matvarer men...

Jeg sparte kr 200,- ved å bruke rabattkoden VIP200 ved bestilling hos nettbutikken til Stormberg. Koden gjelder ut lørdag (i morgen)

Anonymkode: 8a1f2...323

Ps man må legger varer for minimum 600 kr i Handlekurven før man kan legge inn koden og få fratrekk på 200 kr. Fri frakt og 0 i ekspedisjonsgebyr også :laugh:

Anonymkode: 8a1f2...323

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du må ha flaks og komme rett etter at de har fått inn flere, vanligvis er de utsolgt. Mange Coop Mega har imidlertid 18-pakning til ca 14 kr på lager.

Anonymkode: 080e3...fbb

Her også :)

Anonymkode: 8a1f2...323

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Her også :)

Anonymkode: 8a1f2...323

Finnes på kolonial.no til 4,50 for 12 egg. Kan hentes gratis på en del plasser rundt Oslo i værtfall. De har også en del av de andre tilbudene som omtales, men mye utsolgt der også. Men er man desperat etter billige egg så kan man se dit :)

Anonymkode: ab4a1...98a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Emera skrev:

Voldsomt billig Påskemarsipan på Kiwi i dag. Har aldri sett den så billig før, knapt etter påske engang.

Og hvor mange kr er så voldsomt mye? :) 

Anonymkode: 332c7...b14

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå, jeg ønsker meg kalorifri marsipan, sjokolade og annet godteri :sukk:

Anonymkode: 8a1f2...323

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hvor mange kr er så voldsomt mye? :) 

Anonymkode: 332c7...b14

På rema1000 her var det priser fra 4,50 til 14,50 på på påskegodte, var kolibriegg, marsipanegg, sånn pakke med stenger med og uten strø og poser med sjokolade og marsipan.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atte hva skjer? Jeg er i kassa til kiwi. Skal kjøpe en jif universal. Plutselig scanner den til 35,90. Jeg sier den skal koste 5,- så sier han i kassa: neheheiiii, den har aldriii kosta 5,- og ser på meg som om jeg er en kriminell som prøver å få kjøpt seg en vare til en billigere penge.

Har denne varene fått seg en prishopp til vanlig pris nå i motsetning til de  andre kjedene? For hos de andre sier hylleforkant fremdeles 5,90....Eller har den aldri vært satt ned hos kiwi. 

Har lagt merke til at andre sier at kiwi har satt opp pris? Stemmer dette? Hvilke varer?

Dette var en pinlig og ekkel opplevelse.

Anonymkode: 3a540...cde

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Atte hva skjer? Jeg er i kassa til kiwi. Skal kjøpe en jif universal. Plutselig scanner den til 35,90. Jeg sier den skal koste 5,- så sier han i kassa: neheheiiii, den har aldriii kosta 5,- og ser på meg som om jeg er en kriminell som prøver å få kjøpt seg en vare til en billigere penge.

Har denne varene fått seg en prishopp til vanlig pris nå i motsetning til de  andre kjedene? For hos de andre sier hylleforkant fremdeles 5,90....Eller har den aldri vært satt ned hos kiwi. 

Har lagt merke til at andre sier at kiwi har satt opp pris? Stemmer dette? Hvilke varer?

Dette var en pinlig og ekkel opplevelse.

Anonymkode: 3a540...cde

Tror det var Rema som har/ hadde den til ca kr 5

Anonymkode: 8a1f2...323

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hvor mange kr er så voldsomt mye? :) 

Anonymkode: 332c7...b14

En sånn marsipan mix pose så jeg ihvertfall til 16 kr hos extra nå nettopp. 

Anonymkode: 3a540...cde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva koster sånn polly peanøtter. Kjøpte til 7,90 hos rema nå.

Anonymkode: 3a540...cde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror det var Rema som har/ hadde den til ca kr 5

Anonymkode: 8a1f2...323

Da er kiwi isåfall svært dårlig i denne krigen. For maiskolbene koster 14,90 mens hos rema og extra er disse 1,70.

Anonymkode: 3a540...cde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Extra også selger jif-en til 5,90 nemlig. Kiwi later til å ligge etter. 

Anonymkode: 3a540...cde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...