AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #241 Skrevet 7. desember 2015 Sjekket du prisen i kassa?Har sett at spesielt Rema 1000 gjør bisniss på å ha printete plakater med gammel pris hengende rundt omkring i butikken på varene som er med i "priskrigen". Kongeeksempelet på dette er marsipangris til 64 kr på plakat som i kassa går inn til 18 kr. Vet ikke om de har feilpriset her også eller det er fullpris hos dem men kyllinggryta sto det 25 kr på, men de hadde grøten til 1 kr. Anonymkode: 3a540...cde
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #242 Skrevet 7. desember 2015 Vi måtte kjøpe en del ting igår, noe var på salg, noe var ikke. Mest fordi jeg er redd at hyllene blir tomme før jul. Ble tre poser kålrabistappe (ikke på salg) 1 pose Grøtris (salg), 2 sekspakker med julebrus (salg, 5 kr flaska) 1 flaske tomtergløgg (salg 5 kr flaska) pepperkaker (ikke på salg) oooog tror det var det... Skulle gjerne ha kjøpt ribbe og pølser, men de utgår før jul og vil ikke kjøpe fryst det er overraskende enkelt å skrelle å koke en kålrabi, så du trenger ikke være så redd altså. Anonymkode: 407d4...0f5 4
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #243 Skrevet 7. desember 2015 Virker som Bunnpris også er med: http://www.vg.no/forbruker/mat/kjoepmenn-i-kiwi-og-rema-skulle-gjerne-vaert-julemat-krigen-foruten/a/23573996/ Anonymkode: 3a540...cde
..... Skrevet 7. desember 2015 #244 Skrevet 7. desember 2015 Sjekket du prisen i kassa?Har sett at spesielt Rema 1000 gjør bisniss på å ha printete plakater med gammel pris hengende rundt omkring i butikken på varene som er med i "priskrigen". Kongeeksempelet på dette er marsipangris til 64 kr på plakat som i kassa går inn til 18 kr. Selv handlet jeg julebrus til halve prisen av plakatprisen tidligere idag nei, dum som jeg var, så gjorde jeg ikke det. Men, har i dag vært en tur innom rema og da var det julebrus til 3,50kr + pant! Så nå er julebrusen sikret! Plakaten viste forøvrig 12,90kr+ pant. Skjønner forøvrig godt st de ikke printer ut nye lapper. Så fort som prisene endrer seg, så hadde de ikke fått gjort annet. Regner også med en del tomme hyller frem mot jul. Butikker som taper penger, tar sikkert ikke inn så mye av de billige varene.....
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #245 Skrevet 7. desember 2015 nei, dum som jeg var, så gjorde jeg ikke det. Men, har i dag vært en tur innom rema og da var det julebrus til 3,50kr + pant! Så nå er julebrusen sikret! Plakaten viste forøvrig 12,90kr+ pant. Skjønner forøvrig godt st de ikke printer ut nye lapper. Så fort som prisene endrer seg, så hadde de ikke fått gjort annet. Regner også med en del tomme hyller frem mot jul. Butikker som taper penger, tar sikkert ikke inn så mye av de billige varene.....Jeg har letet etter den nedsatte julebrusen, mulig de ikke bytter plakater her heller Hvilket merke er det snakk om? Tenker å sjekke litt i mårra nå Anonymkode: d58f8...f2f
Superblomst Skrevet 7. desember 2015 #246 Skrevet 7. desember 2015 Jeg har letet etter den nedsatte julebrusen, mulig de ikke bytter plakater her heller Hvilket merke er det snakk om? Tenker å sjekke litt i mårra nå Anonymkode: d58f8...f2fHamar og lillehammer sin julebrus i glassflasker ligger på 3,50 + pant i de fleste rema og kiwibutikker Så har jeg sett ett annet merke til samme pris i 1,5litersflasker, men frista ikke like mye som den jeg har drukket i "alle år"
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #247 Skrevet 7. desember 2015 Hamar og lillehammer sin julebrus i glassflasker ligger på 3,50 + pant i de fleste rema og kiwibutikker Så har jeg sett ett annet merke til samme pris i 1,5litersflasker, men frista ikke like mye som den jeg har drukket i "alle år" Takk for tips! Da prøver jeg en flaske i morgen og ser hva den går inn til i kassa Anonymkode: d58f8...f2f
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #248 Skrevet 7. desember 2015 First price ostepop var dessverre overraskende god Anonymkode: d17cf...eb4
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #249 Skrevet 7. desember 2015 First price ostepop var dessverre overraskende god Anonymkode: d17cf...eb4Det synes ikke jeg, men Rema sin er god Anonymkode: 332c7...b14
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #250 Skrevet 7. desember 2015 https://joker.no/Kampanjer/send-gratis-julekort-med-joker/ Joker-butikkene gir i alle fall bort NIdar Kremtopper helt GRATIS. Det er vel ikke mulig å få tak i dette, billigere noen andre steder... Anonymkode: 4b03b...116De blir utsolgt med en gang. Prøvde det i fjor, fikk aldri den posen. Anonymkode: da66c...2ee
Superblomst Skrevet 7. desember 2015 #251 Skrevet 7. desember 2015 First price ostepop var dessverre overraskende god Anonymkode: d17cf...eb4Wæ, nei grøss og gru! Den ble bedre etter et par dager med åpen pose, men allikevel er nok dette den første snacksposen jeg må kaste før den er spist opp
..... Skrevet 7. desember 2015 #252 Skrevet 7. desember 2015 Synes julegodtet kan bli litt billigere da..... De har juleskum og freia sine sjokoladenisser billigere enn ellers, men ellers syns jeg prisene er ganske like på dette..... Og pepsi max vil jeg også gjerne ha med i kurven!!
..... Skrevet 7. desember 2015 #253 Skrevet 7. desember 2015 Hamar og lillehammer sin julebrus i glassflasker ligger på 3,50 + pant i de fleste rema og kiwibutikker Så har jeg sett ett annet merke til samme pris i 1,5litersflasker, men frista ikke like mye som den jeg har drukket i "alle år" tror det er Grans julebrus som koster 3kr på plastflaske. 1,5l. Men, rød julebrus er ikke så godt. Og heller ikke på plast!
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #254 Skrevet 7. desember 2015 tror det er Grans julebrus som koster 3kr på plastflaske. 1,5l. Men, rød julebrus er ikke så godt. Og heller ikke på plast!Julebrusen må jo være rød da! Anonymkode: 121c7...ee6 4
Ulzzang Skrevet 7. desember 2015 #255 Skrevet 7. desember 2015 det er overraskende enkelt å skrelle å koke en kålrabi, så du trenger ikke være så redd altså.Anonymkode: 407d4...0f5Er bare ork å dra på butikken den 22 desember for å kjøpe kålrabi når alle skal ha.... men takk for tipset, hadde liksom aldri kommet på det selv 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #256 Skrevet 7. desember 2015 Er bare ork å dra på butikken den 22 desember for å kjøpe kålrabi når alle skal ha.... men takk for tipset, hadde liksom aldri kommet på det selv nå holder kålrabi seg helsigvis i mer enn i 2 dager... Anonymkode: 589a3...885 8
Ulzzang Skrevet 8. desember 2015 #257 Skrevet 8. desember 2015 nå holder kålrabi seg helsigvis i mer enn i 2 dager...Anonymkode: 589a3...885jepp og du vet ingenting om hvordan dagene mine fremover ser ut og når jeg vil få tid til å handle inn matvarer. Men hvorfor henge seg opp i hva andre folk eter er spørsmålet mitt. Nuff said.
Ulzzang Skrevet 8. desember 2015 #258 Skrevet 8. desember 2015 Pepperkakedeig var utsolgt på min lokale REMA 1000 til 4 kr pakken. Jeg vet om én som hamstret flere esker med de,men det var for å gi de bort til en organisasjon som hjelper andre som kanskje ikke har råd til julemat.
Sommernatt Skrevet 8. desember 2015 #259 Skrevet 8. desember 2015 Det hadde vært bedre om de som ikke har råd til å kjøpe julemat til vanlig hadde fått muligheten til å kjøpe det selv når det er billig i stedt for at noen skal hamstre opp alt for å gi til organisasjoner. Må være en bedre følelse å kunne handle selv enn å få! 4
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #260 Skrevet 8. desember 2015 Det hadde vært bedre om de som ikke har råd til å kjøpe julemat til vanlig hadde fått muligheten til å kjøpe det selv når det er billig i stedt for at noen skal hamstre opp alt for å gi til organisasjoner. Må være en bedre følelse å kunne handle selv enn å få! Det er feil uansett hva man gjør, virker det som. Begynner å bli lei av de som liksom skal sitte å bestemme hvem som burde få lov til å benytte seg av disse tilbudene eller ikke. Anonymkode: d58f8...f2f 13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå