Gå til innhold

Ekstremt billige matvarer nå!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjekket du prisen i kassa?

Har sett at spesielt Rema 1000 gjør bisniss på å ha printete plakater med gammel pris hengende rundt omkring i butikken på varene som er med i "priskrigen". Kongeeksempelet på dette er marsipangris til 64 kr på plakat som i kassa går inn til 18 kr.

Vet ikke om de har feilpriset her også eller det er fullpris hos dem men kyllinggryta sto det 25 kr på, men de hadde grøten til 1 kr. 

Anonymkode: 3a540...cde

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi måtte kjøpe en del ting igår, noe var på salg, noe var ikke. Mest fordi jeg er redd at hyllene blir tomme før jul. Ble tre poser kålrabistappe (ikke på salg) 1 pose Grøtris (salg), 2 sekspakker med julebrus (salg, 5 kr flaska) 1 flaske tomtergløgg (salg 5 kr flaska) pepperkaker (ikke på salg) oooog tror det var det... Skulle gjerne ha kjøpt ribbe og pølser, men de utgår før jul og vil ikke kjøpe fryst 

det er overraskende enkelt å skrelle å koke en kålrabi, så du trenger ikke være så redd altså.

Anonymkode: 407d4...0f5

• Liker 4
Skrevet

Sjekket du prisen i kassa?

Har sett at spesielt Rema 1000 gjør bisniss på å ha printete plakater med gammel pris hengende rundt omkring i butikken på varene som er med i "priskrigen". Kongeeksempelet på dette er marsipangris til 64 kr på plakat som i kassa går inn til 18 kr.

Selv handlet jeg julebrus til halve prisen av plakatprisen tidligere idag :):danse::hoppendeglad:

nei, dum som jeg var, så gjorde jeg ikke det. Men, har i dag vært en tur innom rema og da var det julebrus til 3,50kr + pant! Så nå er julebrusen sikret! Plakaten viste forøvrig 12,90kr+ pant. Skjønner forøvrig godt st de ikke printer ut nye lapper. Så fort som prisene endrer seg, så hadde de ikke fått gjort annet. Regner også med en del tomme hyller frem mot jul. Butikker som taper penger, tar sikkert ikke inn så mye av de billige varene.....

Skrevet

nei, dum som jeg var, så gjorde jeg ikke det. Men, har i dag vært en tur innom rema og da var det julebrus til 3,50kr + pant! Så nå er julebrusen sikret! Plakaten viste forøvrig 12,90kr+ pant. Skjønner forøvrig godt st de ikke printer ut nye lapper. Så fort som prisene endrer seg, så hadde de ikke fått gjort annet. Regner også med en del tomme hyller frem mot jul. Butikker som taper penger, tar sikkert ikke inn så mye av de billige varene.....

Jeg har letet etter den nedsatte julebrusen, mulig de ikke bytter plakater her heller :ler: Hvilket merke er det snakk om? Tenker å sjekke litt i mårra nå :P

Anonymkode: d58f8...f2f

Skrevet

Jeg har letet etter den nedsatte julebrusen, mulig de ikke bytter plakater her heller :ler: Hvilket merke er det snakk om? Tenker å sjekke litt i mårra nå :P

Hamar og lillehammer sin julebrus i glassflasker ligger på 3,50 + pant i de fleste rema og kiwibutikker :) Så har jeg sett ett annet merke til samme pris i 1,5litersflasker, men frista ikke like mye som den jeg har drukket i "alle år" :fnise:

Skrevet

Hamar og lillehammer sin julebrus i glassflasker ligger på 3,50 + pant i de fleste rema og kiwibutikker :) Så har jeg sett ett annet merke til samme pris i 1,5litersflasker, men frista ikke like mye som den jeg har drukket i "alle år" :fnise:

Takk for tips! Da prøver jeg en flaske i morgen og ser hva den går inn til i kassa :fnise:

Skrevet

First price ostepop var dessverre overraskende god :P

Anonymkode: d17cf...eb4

Skrevet

Det synes ikke jeg, men Rema sin er god :)

Anonymkode: 332c7...b14

Skrevet

https://joker.no/Kampanjer/send-gratis-julekort-med-joker/

Joker-butikkene gir i alle fall bort NIdar Kremtopper helt GRATIS.

Det er vel ikke mulig å få tak i dette, billigere noen andre steder...  :fnise:  :fnise:

Anonymkode: 4b03b...116

De blir utsolgt med en gang. Prøvde det i fjor, fikk aldri den posen. 

Anonymkode: da66c...2ee

Skrevet

Wæ, nei grøss og gru! Den ble bedre etter et par dager med åpen pose, men allikevel er nok dette den første snacksposen jeg må kaste før den er spist opp :fnise:

Skrevet

Synes julegodtet kan bli litt billigere da..... De har juleskum og freia sine sjokoladenisser billigere enn ellers, men ellers syns jeg prisene er ganske like på dette..... Og pepsi max vil jeg også gjerne ha med i kurven!!

Skrevet

tror det er Grans julebrus som koster 3kr på plastflaske. 1,5l. Men, rød julebrus er ikke så godt. Og heller ikke på plast!

Skrevet

tror det er Grans julebrus som koster 3kr på plastflaske. 1,5l. Men, rød julebrus er ikke så godt. Og heller ikke på plast!

Julebrusen må jo være rød da!

Anonymkode: 121c7...ee6

• Liker 4
Skrevet

det er overraskende enkelt å skrelle å koke en kålrabi, så du trenger ikke være så redd altså.

Anonymkode: 407d4...0f5

Er bare ork å dra på butikken den 22 desember for å kjøpe kålrabi når alle skal ha.... men takk for tipset, hadde liksom aldri kommet på det selv :sarkasme:

• Liker 2
Skrevet

Er bare ork å dra på butikken den 22 desember for å kjøpe kålrabi når alle skal ha.... men takk for tipset, hadde liksom aldri kommet på det selv :sarkasme:

nå holder kålrabi seg helsigvis i mer enn i 2 dager...

Anonymkode: 589a3...885

• Liker 8
Skrevet

nå holder kålrabi seg helsigvis i mer enn i 2 dager...

Anonymkode: 589a3...885

jepp og du vet ingenting om hvordan dagene mine fremover ser ut og når jeg vil få tid til å handle inn matvarer. Men hvorfor henge seg opp i hva andre folk eter er spørsmålet mitt. Nuff said.

Skrevet

Pepperkakedeig var utsolgt på min lokale REMA 1000 til 4 kr pakken. Jeg vet om én som hamstret flere esker med de,men det var for å gi de bort til en organisasjon som hjelper andre som kanskje ikke har råd til julemat. 

Skrevet

Det hadde vært bedre om de som ikke har råd til å kjøpe julemat til vanlig hadde fått muligheten til å kjøpe det selv når det er billig i stedt for at noen skal hamstre opp alt for å gi til organisasjoner. Må være en bedre følelse å kunne handle selv enn å få! 

• Liker 4
Skrevet

Det hadde vært bedre om de som ikke har råd til å kjøpe julemat til vanlig hadde fått muligheten til å kjøpe det selv når det er billig i stedt for at noen skal hamstre opp alt for å gi til organisasjoner. Må være en bedre følelse å kunne handle selv enn å få! 

Det er feil uansett hva man gjør, virker det som. Begynner å bli lei av de som liksom skal sitte å bestemme hvem som burde få lov til å benytte seg av disse tilbudene eller ikke.

• Liker 13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...