AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #181 Skrevet 5. desember 2015 Det meste var utsolgt i dag. Det som var igjen hamstret folk som gale av. Omtrent alle foran meg i køen fikk denne beskjeden: Beklager, det er maks 3 pr kunde. På meg ble det 3 marsipangriser. Alt som kunne ligne mat var borte. Det morsomme var at feks vaniljesukker til 4 kr var utsolgt hos Rema, men det var også utsolgt på Kiwi til full pris. Virker som dette har litt samme effekten som streik, hvis man risikerer at det blir tomt for en vare så hamstrer man for et år fremover. Uansett om man bruker produktet til vanlig eller ikke.Anonymkode: d17cf...eb4Send bestemor, bestefar, tante, hele gjengen du. Anonymkode: 3a540...cde
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #182 Skrevet 5. desember 2015 Det er lørdag idag. Ingen varelevering. Og folk pleier å handle lørdag, de som jobber. Kommer nok varelevering mandag. Om du trenger mer, gå flere runder. Anonymkode: 3a540...cde
Arca Skrevet 5. desember 2015 #183 Skrevet 5. desember 2015 I Norge er prisene på mat på delt andreplass i Europa målt i forhold til inntektsnivå.Andre billigst. 4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #184 Skrevet 5. desember 2015 I Norge er prisene på mat på delt andreplass i Europa målt i forhold til inntektsnivå.Andre billigst. Så har vi de som er veldig lavt lønnet. De som er sykemeldt, trygdet og må klare seg med 63% av de de hadde før. Og så de som er på sosialtrygd. Anonymkode: 3a540...cde 5
Arca Skrevet 5. desember 2015 #185 Skrevet 5. desember 2015 (endret) Så har vi de som er veldig lavt lønnet. De som er sykemeldt, trygdet og må klare seg med 63% av de de hadde før. Og så de som er på sosialtrygd. Anonymkode: 3a540...cdeJeg snakker snittinntekt.I tillegg kastes, igjen i snitt, ca. 30% av all mat som bringes i hus i norske husholdninger unødig..Kun fakta, selvsagt synd for de som ikke har det godt. Endret 5. desember 2015 av Arca 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #186 Skrevet 5. desember 2015 Min rema var idag tom for bakepapir til 2,50, grøt til 2, marsipan til 2, pepperkaker, julebrus og alle andre tilbud! Anonymkode: 585f8...959
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #187 Skrevet 5. desember 2015 Dere som har fått kjøpt den billige grøten, når på dagen handlet dere? og hvilken dag? Anonymkode: 332c7...b14
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #188 Skrevet 5. desember 2015 Tror man ikke skal være redd for å spørre betjeningen. Det blir jo fort tomt når folk hamstrer. Det kan hende de har på lager. Jeg selv spurte f.eks om de hadde pepperkaker bak der, han gikk og hentet. Anonymkode: 3a540...cde
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #189 Skrevet 5. desember 2015 Tror man ikke skal være redd for å spørre betjeningen. Det blir jo fort tomt når folk hamstrer. Det kan hende de har på lager. Jeg selv spurte f.eks om de hadde pepperkaker bak der, han gikk og hentet. Anonymkode: 3a540...cdeKan sikkert hende de har noe i kassa også, i min butikk måtte folk legge fra seg halvparten og mer siden det var maks antall pr person. Anonymkode: d17cf...eb4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #190 Skrevet 5. desember 2015 Dere som har fått kjøpt den billige grøten, når på dagen handlet dere? og hvilken dag?Anonymkode: 332c7...b14Kjøpte Fjordland grøt til 3,50 på Kiwi på onsdag. Da hadde de masse igjen. Kjøpte også en til 2 kr. på Rema på torsdag, da var det den siste de hadde igjen. Geisha grøtris til 1 kr. kjøpte jeg på Rema på fredag (da hadde de 1 igjen i hylla som var merket med 1 kr, men mange igjen på en pall som var merket med fullpris) Anonymkode: ecc32...da3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #191 Skrevet 5. desember 2015 Ekstremt lite tilbud på rema i dag ihvertfall.... Det som var priset til tilbudspriser nå var tomt (grandiosa, kjøttdeig, gryteretter) Anonymkode: 6f10c...ea7
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #192 Skrevet 5. desember 2015 Denne såkalte krigen deres vil bli tapt om de nå blir tomme for varer og begrenser hvor mange pr kunde kan kjøpe. Hadde jeg vært ledelsen ville jeg innkalt til hastemøte for å løse problemet. Anonymkode: 3a540...cde 1
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 5. desember 2015 #193 Skrevet 5. desember 2015 (endret) Det meste var rensket bort hos oss i går både på Kiwi og Rema. Jeg kjøpte tomatsuppe og fiskesuppe til 5 og 4 kroner, men ellers så var det raidet tomt i både hyller og skap. Meny hos oss var det veldig rolig i dag, men de så jeg hadde satt opp prisene igjen på alt, ikke til normalt ennå, men tilbudsvarene kostet dobbelt så mye som hos Kiwi og Rema. Endret 5. desember 2015 av Steve Rogers
Gjest Raindrops Skrevet 5. desember 2015 #194 Skrevet 5. desember 2015 Dere som har fått kjøpt den billige grøten, når på dagen handlet dere? og hvilken dag?Anonymkode: 332c7...b14Jeg var nettopp på Rema 1000 i Trondheim, der stod de å fylte på med grøt akkurat nå. Tror man bare må ha litt flaks. Regner med det er tomt igjen innen et par timer. Så at de fortsatt hadde både bacon og pepperkaker, selv om pepperkakene nå var satt opp til hele fem kroner
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #195 Skrevet 5. desember 2015 Jeg var nettopp på Rema 1000 i Trondheim, der stod de å fylte på med grøt akkurat nå. Tror man bare må ha litt flaks. Regner med det er tomt igjen innen et par timer. Så at de fortsatt hadde både bacon og pepperkaker, selv om pepperkakene nå var satt opp til hele fem kroner Jeg har lagt merke til at de ikke har samme pris på de samme tilbudene. F.eks er marsipanen 1 kr hos kiwi og Rema mens hos Prix er det 2,50.Og det er eget merke. Altså Coop. Pepperkakene koster ca 5 hos prix mens hos kiwi koster denne 1,50. Så jeg tror man må se på merket, eller leverandør av varene. Ihvertfall la jeg merke til når det gjaldt pepperkakene. Kyllinggryta kostet f.eks ikke 4 hos prix. Den kostet mye mer. Anonymkode: 3a540...cde
Gjest Raindrops Skrevet 5. desember 2015 #196 Skrevet 5. desember 2015 Jeg har lagt merke til at de ikke har samme pris på de samme tilbudene. F.eks er marsipanen 1 kr hos kiwi og Rema mens hos Prix er det 2,50.Og det er eget merke. Altså Coop. Pepperkakene koster ca 5 hos prix mens hos kiwi koster denne 1,50. Så jeg tror man må se på merket, eller leverandør av varene. Ihvertfall la jeg merke til når det gjaldt pepperkakene. Kyllinggryta kostet f.eks ikke 4 hos prix. Den kostet mye mer. Anonymkode: 3a540...cdeNja, prisene endrer seg raskt. I går kveld betalte jeg 1 krone pr. boks for nøyaktig de samme pepperkakene som i dag koster 5 kroner. På samme butikk.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #197 Skrevet 5. desember 2015 Jeg var nettopp på Rema 1000 i Trondheim, der stod de å fylte på med grøt akkurat nå. Nå så jeg for meg en diger fyr med skjegg som står med sleiva og måker grøt oppi en diger gryte. Et trivelig bilde på hjernen Anonymkode: d17cf...eb4 6
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #198 Skrevet 5. desember 2015 Nja, prisene endrer seg raskt. I går kveld betalte jeg 1 krone pr. boks for nøyaktig de samme pepperkakene som i dag koster 5 kroner. På samme butikk. Ja, men det jeg sier er at man må passe på. De forteller folk at f.eks pepperkaker i gjennomsiktig boks koster 1,50 og dette stemmer ikke for alle 3 butikkene. Og at kyllingryta koster 4. Dette stemmer heller ikke for alle 3 butikkene. Anonymkode: 3a540...cde
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #199 Skrevet 5. desember 2015 På rema her i dag var samtlige priser satt opp igjen Anonymkode: 20091...369 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #200 Skrevet 5. desember 2015 På rema her i dag var samtlige priser satt opp igjen Anonymkode: 20091...369 hva?? Anonymkode: 3a540...cde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå