AnonymBruker Skrevet 14. april 2017 #3841 Del Skrevet 14. april 2017 Visste det!! Sana og Noora kommer til å kjempe om samme gutt i sesong 4 - gir mening med traileren også Anonymkode: 7b4d6...13c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tov Skrevet 14. april 2017 #3842 Del Skrevet 14. april 2017 (endret) 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Visste det!! Sana og Noora kommer til å kjempe om samme gutt i sesong 4 - gir mening med traileren også Anonymkode: 7b4d6...13c Endret 14. april 2017 av tov feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2017 #3843 Del Skrevet 14. april 2017 Sana er så pen! Syns det er skjedd mye allerede til å være første episode! Og man kan lett se at hun sliter mellom to kulturer. Veldig interessant egentlig. Regner med det er mange som kjenner seg igjen. Anonymkode: 97bb1...1c3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2017 #3844 Del Skrevet 14. april 2017 Digga episoden! Sana er så sykt pen <3 Hvor kan man finne sangene?? Anonymkode: 9309f...7cd 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2017 #3845 Del Skrevet 14. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Digga episoden! Sana er så sykt pen <3 Hvor kan man finne sangene?? Anonymkode: 9309f...7cd Sangene kan du finne på spotify eller iTunes Hkeem - Fy faen Tomine Harket/Unge Ferrari - Nostalgi 3 Millioner Anonymkode: 7b4d6...13c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2017 #3846 Del Skrevet 14. april 2017 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Visste det!! Sana og Noora kommer til å kjempe om samme gutt i sesong 4 - gir mening med traileren også Anonymkode: 7b4d6...13c Det gjør det faktisk! Det er jo helt sikkert derfor Sana spenner ben på Noora! Anonymkode: 753ca...807 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2017 #3847 Del Skrevet 14. april 2017 Nye instagrambilder fra Eva og Chris Anonymkode: 753ca...807 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2017 #3848 Del Skrevet 14. april 2017 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Tydelig at Sana ikke engasjerer like mye som Noora/William og Isak/Even sesongene....ser bare på kommentarfeltet på Skamsiden osv....ikke like mye ståhei som før. Synes også det er litt tamt, så får håpe det tar seg opp. Anonymkode: 7b4d6...13c Det tok jo et par uker før Evak engasjerte også. Anonymkode: 26b03...697 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2017 #3849 Del Skrevet 14. april 2017 Interessant plott. Feministen Noora sammen med en gutt som kanskje er oppvokst i en kultur hvor kvinner blir sett ned på. Anonymkode: 26b03...697 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viljaa Skrevet 14. april 2017 #3850 Del Skrevet 14. april 2017 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Tydelig at Sana ikke engasjerer like mye som Noora/William og Isak/Even sesongene....ser bare på kommentarfeltet på Skamsiden osv....ikke like mye ståhei som før. Synes også det er litt tamt, så får håpe det tar seg opp. Anonymkode: 7b4d6...13c Ser poenget, men i både sesong 2 og 3 så visste/gjettet mange hva hovedhistorien kom til å handle om før første episode. Det kan hende at det bare er jeg som er blåst, men jeg liker at Sanas historie fortsatt er ganske åpen og ukjent. Det gir på en måte en ny spenning til serien. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PaperFlower Skrevet 14. april 2017 #3851 Del Skrevet 14. april 2017 Jeg elsker Sana! Har digget henne fra første gangen jeg så henne, og er så glad vi får lære litt mer om hva som foregår i hennes hode og verden. Er også enig med de som sier at Sana er pen. (Eller, det blir vel mer rett å si at skuespilleren er pen.) Tenkte nøyaktig det samme for meg selv da jeg så episoden. Synes også det er interessant å se hvordan hennes religion påvirker livet hennes, og gleder meg til å se mer. Blir litt som å se noen bli dratt litt frem og tilbake mellom to verdener. Tror dette blir en bra sesong! Synes den forrige var bra, men ble aldri like hekta som alle andre i verden så ut til å bli. Både tror og håper denne sesongen vil begeistre meg litt mer! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strawberry Fields Skrevet 14. april 2017 #3852 Del Skrevet 14. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Interessant plott. Feministen Noora sammen med en gutt som kanskje er oppvokst i en kultur hvor kvinner blir sett ned på. Anonymkode: 26b03...697 Han var jo rask med å be Elias ikke være respektløs mot søsteren sin, så tror ikke Yousef har noe negativt kvinnesyn. Liker sesongen godt så langt, virker mye bedre enn Isak-sesongen (som jeg aldri falt helt for). Er glad jentene er tilbake i sentrum, og liker den nye guttegjengen å. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2017 #3853 Del Skrevet 14. april 2017 Nå er jeg nysgjerrig på muslimer. Må innrømme at jeg ikke kan noe om dem. Jentene er jo tildekket, men gutta går i bar overkropp. Guttak kan drikke men det kan ikke jentene? Kan guttene ha kjæreste? Norsk kjæreste? Muslimsk kjæreste? Mens jentene ikke kan? Og hva med sex? Sana sier jo at hun kan, men at hun velger å ikke ha det? Kan hun virkelig det? Jeg kan rett og slett ingenting om dette, og blir litt nysgjerrig... Anonymkode: 4b3df...dee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2017 #3854 Del Skrevet 15. april 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå er jeg nysgjerrig på muslimer. Må innrømme at jeg ikke kan noe om dem. Jentene er jo tildekket, men gutta går i bar overkropp. Guttak kan drikke men det kan ikke jentene? Kan guttene ha kjæreste? Norsk kjæreste? Muslimsk kjæreste? Mens jentene ikke kan? Og hva med sex? Sana sier jo at hun kan, men at hun velger å ikke ha det? Kan hun virkelig det? Jeg kan rett og slett ingenting om dette, og blir litt nysgjerrig... Anonymkode: 4b3df...dee Mye har nok å gjøre med hvordan man praktiserer religionen sin og. Sana er jo sterkt troende og veldig bevisst på å leve etter Islam. Vi vet ikke hvordan broren hennes tenker. Jeg har kjent muslimske gutter som drakk o.l., men det var veldig viktig for dem at familien (inkludert søsken) ikke fikk vite om det, for det var jo ikke greit. Og angående sex, så KAN hun jo selvfølgelig det, men hennes religiøse overbevisning tilsier at hun bør la være frem til ekteskapet. Anonymkode: 753ca...807 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 15. april 2017 #3855 Del Skrevet 15. april 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Mye har nok å gjøre med hvordan man praktiserer religionen sin og. Sana er jo sterkt troende og veldig bevisst på å leve etter Islam. Vi vet ikke hvordan broren hennes tenker. Jeg har kjent muslimske gutter som drakk o.l., men det var veldig viktig for dem at familien (inkludert søsken) ikke fikk vite om det, for det var jo ikke greit. Og angående sex, så KAN hun jo selvfølgelig det, men hennes religiøse overbevisning tilsier at hun bør la være frem til ekteskapet. Anonymkode: 753ca...807 Nå er det jo og litt forskjell på hva som er ok for jenter og hva som er ok for gutter i strenge muslimske hjem 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 15. april 2017 #3856 Del Skrevet 15. april 2017 Åneei. Stakkars Sana. Noora får ikke lov til å bli sammen med han som sana liker. Da blir jeg sur og slutter å se på. Hva er greia med at hun alltid skal rote seg borti crushene til venninnene sine? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2017 #3857 Del Skrevet 15. april 2017 12 minutter siden, Maleficenta skrev: Nå er det jo og litt forskjell på hva som er ok for jenter og hva som er ok for gutter i strenge muslimske hjem Det er helt sant, det er derfor jeg skrev at det hadde med praktisering "og" Det kan absolutt hende forskjellene vi har sett så langt kun har å gjøre med at det er mer som er ok for gutter, men jeg tror vi skal være åpne for at Sana og broren også kan ha litt forskjellig forhold til religionen sin. Jeg så ikke broren snike seg bort for å be. Jeg har aldri hørt at de bønnene er forbeholdt kvinner. Anonymkode: 753ca...807 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 15. april 2017 #3858 Del Skrevet 15. april 2017 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er helt sant, det er derfor jeg skrev at det hadde med praktisering "og" Det kan absolutt hende forskjellene vi har sett så langt kun har å gjøre med at det er mer som er ok for gutter, men jeg tror vi skal være åpne for at Sana og broren også kan ha litt forskjellig forhold til religionen sin. Jeg så ikke broren snike seg bort for å be. Jeg har aldri hørt at de bønnene er forbeholdt kvinner. Anonymkode: 753ca...807 Ja det er jo tydelig. Tror ikke han tar det like seriøst. Men tror eldstebroren er mer som Sana eller til og med strengere. Tenker på hun dama hans fra hijabpolitiet som de kaller det. Håper vi får sett mer fra de forresten Endret 15. april 2017 av Maleficenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kattehviskeren Skrevet 15. april 2017 #3859 Del Skrevet 15. april 2017 Vi så vel ikke de guttene faktisk drikke, gjorde vi? Bare Vilde osv som dreiv og svingte flaskene. Jeg har møtt mange unge muslimske gutter som ikke drikker, selv om de er på fest. Til gjengjeld røyker de masse hasj, for det er det ikke noe forbud om! Jeg heller også til at Sana er mer troende enn broren og kameratene hans, bønnetidene er de samme for alle, så at de ikke overholder det er et klart tegn. Hvis man ber allle fem gangene i løpet av en dag er man dedikert, jeg kjenner ingen muslimer som faktisk overholder dem. Men fasten er det gjerne vanligere å overholde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 15. april 2017 #3860 Del Skrevet 15. april 2017 "Jammen jeg er gutt. Jeg får ikke hat. Du får hat" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå