Gå til innhold

Skam på NRK


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er sant. Likevel syns jeg det blir teit. Folk vil alltid stirre på et eller annet. Om det er folk som ber eller en rød leppestift. 

Anonymkode: 26b03...697

Men vi ser det gjennom Sana sine øyne. Og hun føler nok at folk stirrer på henne mer enn du som bare går i bybildet føler at folk stirrer på damer med hijab. Man kjenner mye lettere andres blikk når de er på en selv, enn når de er på andre. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner ittno, ser ut som hun treffer, men alle diskuterer om hun bommet med vilje eller ikke. Som i de tidligere sesongene skjønner jeg knapt et ord som blir sagt, enten de er norske eller ikke. 

Anonymkode: 5a670...b92

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ittno, ser ut som hun treffer, men alle diskuterer om hun bommet med vilje eller ikke. Som i de tidligere sesongene skjønner jeg knapt et ord som blir sagt, enten de er norske eller ikke. 

Anonymkode: 5a670...b92

Tipper det handler om at hun kastet for tidlig, hun skulle treffe akkurat samtidig som han sier "smoke weed every day" i sangen, og om jeg ikke tar feil kom ikke det før litt etter den hadde falt ned gjennom lampeskjermen. Hvis det ikke er det de mener, så skjønner ikke jeg noe heller...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kastet vel for tidlig for å være rundt han fyren hun liker. Det var tydelig at hun kjente til sangen. 

Men nå falt det noe på plass fra forrige sesong. Da Even og Sana hilste på hverandre på kjøkkenet under festen, så var det litt nøling mellom Isaks "ja, dere kjenner hverandre" og Sanas "kosegruppa". Og nå viser det seg at Mikael (fra Evens gamle skole, ref videoopptaket Isak googler seg frem til) er venn med broren hennes. Kanskje hun har noe på ham? 

Liker at det kommer oppdateringer radig så langt i denne sesongen. Alt for mye venting i desember i fjor. :ler: Håper de slipper oppdateringer gjennom hele påsken. 

Anonymkode: da7fd...deb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Yousef Acar er en ny karakter som kommer inn i serien og Shoucat Changezi (eieren av Tøyen fitness og kaffe) skal spille faren hans. 

Anonymkode: 65929...d31

Vi fikk se Yousef allerede i klippet som kom ut i dag! Gleder meg til Shoucat er med. For de som hører på podcasten Tusvik og Tønne er han Sigrids personlige trenger. Hun forteller flere historier om han, han virker kjempe morsom! Han var også gjest i en livesending. Veldig trivelig fyr. Utseendemessig ser han veldig trent og "biff" ut. Tenker han skal spille en tøffing i serien. Yousef er kanskje en bråkmaker, men faren hans er enda tøffere. Typ far og sønn forhold de treningsfolka hadde i filmen Uno ser jeg for meg! 

Anonymkode: 65929...d31

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ittno, ser ut som hun treffer, men alle diskuterer om hun bommet med vilje eller ikke. Som i de tidligere sesongene skjønner jeg knapt et ord som blir sagt, enten de er norske eller ikke. 

Anonymkode: 5a670...b92

Jeg ser på med teksting, ellers skjønner ikke jeg heller en dritt :P

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kastet vel for tidlig for å være rundt han fyren hun liker. Det var tydelig at hun kjente til sangen. 

Men nå falt det noe på plass fra forrige sesong. Da Even og Sana hilste på hverandre på kjøkkenet under festen, så var det litt nøling mellom Isaks "ja, dere kjenner hverandre" og Sanas "kosegruppa". Og nå viser det seg at Mikael (fra Evens gamle skole, ref videoopptaket Isak googler seg frem til) er venn med broren hennes. Kanskje hun har noe på ham? 

Liker at det kommer oppdateringer radig så langt i denne sesongen. Alt for mye venting i desember i fjor. :ler: Håper de slipper oppdateringer gjennom hele påsken. 

Anonymkode: da7fd...deb

HAHA jeg la ikke merke til det! Jeg syntes klippet i dag var litt kjedelig, men nå som du påpeker at Mikael var der, ser jo jeg også det :ler: 

Anonymkode: 753ca...807

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har de lagt ut profiler på de nye folka i serien på skam-sida :) kunne ikke se at det var nevnt tidligere her.

Anonymkode: 69441...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.4.2017 den 19.51, Mynona skrev:

Falsk hvordan da? 

Virket ikke seg selv, hun var ikke en like "sterk" karakter. Følte hun lignet mer på Noora.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå har de lagt ut profiler på de nye folka i serien på skam-sida :) kunne ikke se at det var nevnt tidligere her.

Anonymkode: 69441...3ee

Takk! Jeg sjekket tidligere i dag, men da var de ikke kommet ennå!

Moro med youtubekanal! Men spess at "Mikael" presenterte seg som Yousef på amerikansk tegnspråk :P Minner meg om den episoden der gutta møtte Even for første gang og "Jonas" presenterte seg som Marlon :fnise:  (og hvorfor brukte han amerikanst tegnspråk, ikke norsk?)

Anonymkode: 753ca...807

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi fikk se Yousef allerede i klippet som kom ut i dag! Gleder meg til Shoucat er med. For de som hører på podcasten Tusvik og Tønne er han Sigrids personlige trenger. Hun forteller flere historier om han, han virker kjempe morsom! Han var også gjest i en livesending. Veldig trivelig fyr. Utseendemessig ser han veldig trent og "biff" ut. Tenker han skal spille en tøffing i serien. Yousef er kanskje en bråkmaker, men faren hans er enda tøffere. Typ far og sønn forhold de treningsfolka hadde i filmen Uno ser jeg for meg! 

Anonymkode: 65929...d31

Omg! I dagens klipp er de inne på Tøyen Fitness og kaffe! Jeg trodde seriøst ikke at alt skulle komme sånn rett etter jeg skrev det, at historien måtte bygges opp med bare Sana først. Men de kjørte rett på. Det var egentlig en liten spoiler til en hendelse jeg trodde var mange episoder frem i tid, men så skjer alt jeg skrev på dag 2 og 3 😁 

Anonymkode: 65929...d31

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nytt klipp ute. 

Anonymkode: 5a670...b92

Du trenger ikke si fra om det, vi ser det :)

Anonymkode: 753ca...807

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger ikke si fra om det, vi ser det :)

Anonymkode: 753ca...807

Skal du si det til alle som sier "nytt klipp ute" heretter? 

Anonymkode: 5a670...b92

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal du si det til alle som sier "nytt klipp ute" heretter? 

Anonymkode: 5a670...b92

Jeg ser ikke for meg at det er så mange som kommer til å annonsere nye klipp. Denne tråden har gått siden november 2015, det har ikke skjedd før nå at noen tror de er den eneste som oppdaterer SKAM-siden jevnlig. 

Anonymkode: 753ca...807

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 10/2/2016 den 3.17, mm456 skrev:

Nytt klipp ute nå :) 

 

 

På 11/5/2016 den 3.22, AnonymBruker skrev:

Ny episode !!!!!!!!!

tilbdle 14.nov! Wtf??!! 😱😱😱😱

Anonymkode: c4ac7...3b0

 

 

På 11/14/2016 den 10.03, Gjest Wanda Maximoff skrev:

Nytt klipp ute nå da :P

 

 

På 11/15/2016 den 11.29, Gjest Wanda Maximoff skrev:

Nada niks ennå :sur:

 

På 11/17/2016 den 14.09, Gjest Wanda Maximoff skrev:

1 dag, 6 timer og 32 minutter. Hilsen utålmodig.:P

Edit: Ooooh, kom klipp jo, like etter jeg skrev :P :fnise:

 

På 11/18/2016 den 14.03, Gleesius skrev:

Nytt klipp!

 

På 11/18/2016 den 14.10, Gleesius skrev:

Nytt klipp!

 

På 11/20/2016 den 16.37, AnonymBruker skrev:

Nytt klipp ! 🎉

Anonymkode: c4ac7...3b0

 

 

På 11/22/2016 den 13.32, AnonymBruker skrev:

Nytt klipp

 

for et kjedelig liv Isak må leve 

Anonymkode: c4ac7...3b0

 

På 11/25/2016 den 18.28, Nuttery skrev:

NYTT KLIPP! 9 minutter langt ca!

 

På 11/26/2016 den 11.15, Gjest Wanda Maximoff skrev:

Klipp!! :D 

 

På 11/27/2016 den 21.21, AnonymBruker skrev:

Der kom den på skam.p3.no også :rodmer::rodmer:

Anonymkode: 4f27c...e2e

 

På 11/29/2016 den 13.02, Gjest Wanda Maximoff skrev:

ENDELIG!! :)

 

På 12/1/2016 den 15.00, Selma1984 skrev:

Nytt klipp!

 

 

På 12/2/2016 den 20.50, Gjest Wanda Maximoff skrev:

Klipp ;)

 

På 12/6/2016 den 11.53, Tita92 skrev:

Nytt klipp!

 

På 12/7/2016 den 17.19, Mermaid Blues skrev:

Nytt klipp. #Icanteven

 

 

På 12/9/2016 den 20.26, Tita92 skrev:

Nytt klipp!

 

På 12/14/2016 den 16.17, Sparkles skrev:

Nytt klipp! :)

 

På 12/15/2016 den 14.08, Tita92 skrev:

Nytt klipp! :blomst:

 

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nytt klipp:

http://skam.p3.no/2017/04/11/slave/

Anonymkode: 671a3...936

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser ikke for meg at det er så mange som kommer til å annonsere nye klipp. Denne tråden har gått siden november 2015, det har ikke skjedd før nå at noen tror de er den eneste som oppdaterer SKAM-siden jevnlig. 

Anonymkode: 753ca...807

If you say so :fnise:

Anonymkode: 5a670...b92

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

If you say so :fnise:

Anonymkode: 5a670...b92

Hehe okei, må nok si meg slått der ja :fnise: Men jeg mener likevel det er litt unødvendig å skrive et innlegg hvis du kun skal opplyse om at det er et nytt klipp. Vi oppdaterer jo siden jevnlig, og jeg synes i alle fall det er litt irriterende å få varsel om nye innlegg her, og så er det ingen som har en mening eller et spørsmål eller noe de vil drøfte, det er kun opplysning om at det er kommet nytt klipp...

Anonymkode: 753ca...807

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kattehviskeren

Her dukes det for MYE potensielt drama! Må si jeg liker veldig godt at jentegjengen har fokus igjen i år, og at det ser ut til at det vil være mange ulike intriger. Allerede får jo Nooras problemer stor plass. Denne sesongen blir nok ikke så ensretta som Isaks. Den var jo fantastisk, men, og særlig siden dette er siste sesong, er jeg klar veldig klar for å få se mye til alle. 
Elsker for øvrig Vildes kommentar fra So hot "Der fant vi jo det". Hun er så morsom, og så ulik Ulrikke, imponert over henne som skuespiller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...