Gå til innhold

Skam på NRK


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Krutthøna skrev:

Haha...den har du vel skjønt?? :fnise:

Olafiaklinikken tester, behandler og følger opp seksuelt overførbare infeksjoner (soi).

Åja. Har ikke hørt om den klinikken, bor ikke i Oslo. :fnise:

Anonymkode: 7f0b8...dbf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kattehviskeren
3 timer siden, UnderCover skrev:

Nei nei. Det var en avis. Ikke et kommentarfelt heller. muligens vg som skrev det.

Det at JA skal jobbe på den amerikanske versjonen har ikke vært noen offisiell nyhet. Det som har vært skrevet om er at Skam er solgt til USA og at de skal ha tett kontakt Andem osv. Men i kommentarfelt har jeg sett flere skrive at hun skal jobbe på serien i USA, men det kan være en misforståelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydelig at Sana ikke engasjerer like mye som Noora/William og Isak/Even sesongene....ser bare på kommentarfeltet på Skamsiden osv....ikke like mye ståhei som før. Synes også det er litt tamt, så får håpe det tar seg opp. 

Anonymkode: 7b4d6...13c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tydelig at Sana ikke engasjerer like mye som Noora/William og Isak/Even sesongene....ser bare på kommentarfeltet på Skamsiden osv....ikke like mye ståhei som før. Synes også det er litt tamt, så får håpe det tar seg opp. 

Anonymkode: 7b4d6...13c

Har jo vært lite action..mest hinting og rundt-grøten-opplegg. 

Men etter siste chat, virkerdet som om.det vil skje noe snart! Juhu! Hadde trodd det ville bli lagt ut klipp fra fest i dag, men kommer sikkert i morgen :)

Anonymkode: ae4c5...237

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper virkelig at sesong 4 inneholder flere enn de 4 episodene som står på NRK.....

Anonymkode: 7b4d6...13c

Står på NRK at det skal være 10 episoder, så det blir like mange som i forrige sesong. :) 

Anonymkode: 0caba...98f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Sana har eller kommer til å ha en fling med han ene kompisen til broren! Måten de så på hverandre legger iallefall opp til det. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måten Sana svarer på i chatten minner meg om Grumpy Cat :laugh:

483ef0911f5e27073a015b45aee7a288b9c8d3bf

Anonymkode: 5a670...b92

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke vi kan klage på at det er lite action når vi er ikke gjennom første episode en gang. De andre sesongene har ikke starta noe mer actionfylt enn det her, det bygges jo opp utover i sesongen. Tror nok det kommer til å bli mye action snart :) Og jeg tror dette blir en bra sesong, det er i hvert fall gøy å få se mye til hele gjengen igjen :) 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, literally skrev:

Syns ikke vi kan klage på at det er lite action når vi er ikke gjennom første episode en gang. De andre sesongene har ikke starta noe mer actionfylt enn det her, det bygges jo opp utover i sesongen. Tror nok det kommer til å bli mye action snart :) Og jeg tror dette blir en bra sesong, det er i hvert fall gøy å få se mye til hele gjengen igjen :) 

Enig. Var jo rimelig tamt i starten på de andre sesongene også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tydelig at Sana ikke engasjerer like mye som Noora/William og Isak/Even sesongene....ser bare på kommentarfeltet på Skamsiden osv....ikke like mye ståhei som før. Synes også det er litt tamt, så får håpe det tar seg opp. 

Anonymkode: 7b4d6...13c

Tror det har noe med at Andem overraskende valgte å droppe de to siste sesongene. Tror mye av engasjementet rundt skam ble amputert med det.

Anonymkode: 0b505...544

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kattehviskeren
51 minutter siden, Sirah skrev:

Enig. Var jo rimelig tamt i starten på de andre sesongene også.

Jeg var overhodet ikke med etter de første klippene forrige sesong heller, men det ble jeg, gitt! Utrolig hvor liten tålmodighet noen har, man kan jo ikke begynne med kjempeDRAMA i første klipp, handlingen må faktisk bygges opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 4 og 5, og folk sutrer over lite action. :ler: Har en følelse at dere kommer til å få mer enn dere ønsker dere på sikt.

Jeg tror det som var i traileren er litt mer bokstavlig enn det kunne virke som. Gamle gjengen til Even fra Bakka møter nye gjengen fra Nissen på fest. Ikke usannsynlig han blir skadet på en eller annen måte. 

Anonymkode: da7fd...deb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker starten på denne sesongen bedre enn forrige, skal ikke så mye til. Sist gang lå de rundt toalettet og dopet seg og spøy :P 

Anonymkode: 5a670...b92

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir fest i kveld da, så vi får nok et klipp i kveld/natt :)

Anonymkode: 753ca...807

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, kattehviskeren skrev:

Jeg var overhodet ikke med etter de første klippene forrige sesong heller, men det ble jeg, gitt! Utrolig hvor liten tålmodighet noen har, man kan jo ikke begynne med kjempeDRAMA i første klipp, handlingen må faktisk bygges opp...

Nei ikke jeg heller. 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker starten på denne sesongen bedre enn forrige, skal ikke så mye til. Sist gang lå de rundt toalettet og dopet seg og spøy :P 

Anonymkode: 5a670...b92

Nemlig. Likte denne starten bedre enn forrige start. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Skam på nrk tv nå, eller bare på nettet? 

Hilsen gamlemor 

Anonymkode: cb4ec...b62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er Skam på nrk tv nå, eller bare på nettet? 

Hilsen gamlemor 

Anonymkode: cb4ec...b62

Begge deler. Daglige oppdateringer på nett, og hver fredag på NRK3 - da kommer hele ukens filmsnutter, samlet i en episode :) 

Endret av Krutthøna
skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Krutthøna skrev:

Begge deler. Daglige oppdateringer på nett, og hver fredag på NRK3 - da kommer alle ukens filmsnutter, samlet i en episode :) 

Takk! Så nå at 1 episode er på tv i kveld.) 

Anonymkode: cb4ec...b62

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hender det at det kommer en ny snutt på tv, som ikke er vist på nettet enda? Eller er det på tv ren oppsummering?

Anonymkode: 97bb1...1c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hender det at det kommer en ny snutt på tv, som ikke er vist på nettet enda? Eller er det på tv ren oppsummering?

Anonymkode: 97bb1...1c3

Ren oppsummering :) 

Anonymkode: 7b4d6...13c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...