Gå til innhold

Skam på NRK

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, Tita92 skrev:

Vist de endrer på tiden nå, så klikker jeg! :sur::kjefte:

Enig - med mindre de øker den enda mer :hjerter_rundt:

Anonymkode: 8c4c2...f9c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det siste Isak sa...."du vet aldri hvem som dør i morgen"..... Ooops!

Virket nesten så Isak var litt i tvil på forholdet til Even. Er han egentlig forelsket i Jonas?

Og hvem for neste sesong? Etter siste klipp i kveld føler jeg det kan bli, Eskild, Sana, Vilde eller Magnus.

Anonymkode: 7b4d6...13c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh. Det var egentlig en utrolig fin avslutning. Litt sånn bittersøtt, for jeg vil se meeeeer. Men allikevel en fin slutt. :rodmer:

Jeg håper det blir Magnus i neste sesong. :jepp:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det siste Isak sa...."du vet aldri hvem som dør i morgen"..... Ooops!

Virket nesten så Isak var litt i tvil på forholdet til Even. Er han egentlig forelsket i Jonas?

Og hvem for neste sesong? Etter siste klipp i kveld føler jeg det kan bli, Eskild, Sana, Vilde eller Magnus.

Anonymkode: 7b4d6...13c

Jeg tolket det mer som at han har lært at livet og det meste kan snu opp ned iløpa kort tid, og at det er viktig å fokusere på det som er nå, og ikke så mye på alt som kanskje skal skje senere fordi man ikke vet. At man tar vare på det som er bra nå. Syns det er en ganske reflektert måte å se ting på. Realistisk.

Ang hint for neste sesong føler jeg det kan være hvem som helst, men tviler på at det blir Eskild eller en av de som ikke går på skolen.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33 minutter siden, *Maja* skrev:

Åh. Det var egentlig en utrolig fin avslutning. Litt sånn bittersøtt, for jeg vil se meeeeer. Men allikevel en fin slutt. :rodmer:

Jeg håper det blir Magnus i neste sesong. :jepp:

Synes du? Jeg føler ikke det siste klippet var noen avslutning egentlig.

Anonymkode: 34526...d62

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Synes du? Jeg føler ikke det siste klippet var noen avslutning egentlig.

Anonymkode: 34526...d62

Ikke jeg heller! Ble jo ikke noe skikkelig avslutning, sitter igjen og lurer på om dette var alt..

Jeg likte klippet, at alle var der og hadde det fint sammen, som før..! Er sånne klipp de burde hatt mer av, samtidig skjønner jeg jo at det ikke har vært noen klipp med jentegjengen, for Isak har faktisk ikke vært med de, og har holdt seg unna.

Anonymkode: 97bb1...1c3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig hadde de mange åpne alternativer i denne episoden. Du har Eskild (dog tror jeg de vil fokusere på annet enn kollektivet), du har Magnus og Vilde (altså en av de), eller Sana. Personlig tror jeg det blir Linn i neste sesong! De fokuserte liksom litt på hennes liv, at hun stryker til jul fordi hun har hatt fravær. Dessuten tror jeg de vil ta en sesong uten masse romantiske greier, altså fra en singels perspektiv (det har de nemlig ikke gjort enda). Mulig det blir Sana også, men jeg tror ikke NRK vil satse på det for og kanskje ikke fornærme noen (mtp at Sana er muslim)

Anonymkode: 05336...0a1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også blanda følelser for det siste klippet. Det var egentlig en kjempekoselig avslutning (og så godt å se alle jentene samla igjen!), men samtidig er det fremdeles noen spørsmål som henger i lufta. Og hvem blir neste hovedperson? Jeg har en følelse på Vilde, men det KAN jo også være Sana. Eller Linn! Eller... æææh  :bond:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Egentlig hadde de mange åpne alternativer i denne episoden. Du har Eskild (dog tror jeg de vil fokusere på annet enn kollektivet), du har Magnus og Vilde (altså en av de), eller Sana. Personlig tror jeg det blir Linn i neste sesong! De fokuserte liksom litt på hennes liv, at hun stryker til jul fordi hun har hatt fravær. Dessuten tror jeg de vil ta en sesong uten masse romantiske greier, altså fra en singels perspektiv (det har de nemlig ikke gjort enda). Mulig det blir Sana også, men jeg tror ikke NRK vil satse på det for og kanskje ikke fornærme noen (mtp at Sana er muslim)

Anonymkode: 05336...0a1

Var det ikke Chris som hadde hatt for mye fravær? Og hun er jo ikke helt singel.. hun er vel kanskje sammen med han fyren fra hytteturen den gangen. Han ble også nevnt. Linn går jo ikke på den skolen heller tror jeg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Whoops skrev:

Var det ikke Chris som hadde hatt for mye fravær? Og hun er jo ikke helt singel.. hun er vel kanskje sammen med han fyren fra hytteturen den gangen. Han ble også nevnt. Linn går jo ikke på den skolen heller tror jeg.

Linn går ikke på skolen nei og det var Chris som hadde for mye fravær. 

Jeg håper på Sana eller Vilde. Savner jentegjengen....

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, font skrev:

Og hvem blir neste hovedperson? Jeg har en følelse på Vilde, men det KAN jo også være Sana. Eller Linn! Eller... æææh  :bond:

"Blodfans" har påpekt at sesong 1 endte med kamera rettet mot Noora, og sesong 2 med kamera mot Isak. Denne episoden var det Even, så kanskje kommer det en fortsettelse i en eller annen form. Jeg har sluttet å tro på tilfeldigheter når det gjelder alt Julie Andem foretar seg. :P

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så frustrerende at det ikke var sånn ekstremt tydelig hvem neste sesong er om! De forrige har jo som noen påpekte avsluttet med den som får neste sesong i bildet. Men føler slutten her var annerledes? I sesong 2 så jo Isak rett i kamera, da var det ekstra tydelig. Mange tenkte jo de aldri ville valgt en gutt, så det kan faktisk være hvem som helst (mest sannsynlig på Nissen da). Men for en fin avslutning, og likte måten Isak ser på forholdet mellom han og Even. Liker at det var realistisk, og at han ikke bare "JAA, mannen i mitt liv, for evig og alltid". Mange tenker sånn at enten må du være 100% sikker på at det er den du vil gifte deg med, eller så kan dere ikke være sammen. Han har jo et sunt syn på det, og jeg tror mange kan ha godt av å heller tenke sånn :)

Er så EKSTREMT imponert over skuespillet denne sesongen. Tarjei har vært fantastisk, og syns Henrik Holm har gjort en skikkelig bra jobb også. Ble så imponert over forskjellen i karakteren når Even var langt nede. Og måten han var denne uken, der du fortsatt kan se at han er nede, men likevel klarer å smile og le. Fantastisk bra og troverdig spilt. Beste sesongen så langt! :) 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk det er gøy at man ikke vet hvem neste hovedperson blir, og det kan faktisk hende at SKAM teamet ikke er helt sikre ennå de heller... Husk at de jobber veldig hurtig og forandrer ting underveis. Det er også sannsynlig at noen av skuespillerne takker for seg, eller de har begrenset tid til SKAM innspilling.

Jeg var også veldig fornøyd med slutten. Vi slapp den voldsomme kjærlighetserklæringen og pur lykke som mange fanatiske Evak tilhengere håpet på ;) i stedet ble det en superfin realistisk og koselig avslutning på sesongen. Det var også fint med en dreining over til de andre i SKAM universet, fra nå av er det ikke Isak som blir sentrum.

Sier meg enig i at denne sesongen har vært fantastisk på så mange måter :biggrin:

Anonymkode: 9a5a2...642

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MAHDI!!

Hvorfor snakker INGEN om Mahdi? Bare snakk om Even, Magnus, Vilde og Sana. 

Stemmer for Han eller Linn! må jo garantert bli den beste hovedkarakteren! 😄

Anonymkode: 57b30...f5f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...