Gå til innhold

Skam på NRK


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke Linn får neste sesong. Litt av cluet med Skam er Hartvig Nissen. Linn er ferdig med videregående og har dermed ingen "connection" til skolen. Dessuten tror jeg det blir en tenåring vi skal følge.

Tipper Sana, Vilde eller Jonas. Magnus og Emma vil kanskje også få en sesong, men ikke nr. 4.

Anonymkode: 7b4d6...13c

Veldig usannsynlig med Linn ja, men Emma var ikke et dumt forslag egentlig...

Anonymkode: 9a5a2...642

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

om emma får en sesong så slitter jeg å se det sporenstreks. Hun er ikke en interessant karakter overhode 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Maleficenta skrev:

om emma får en sesong så slitter jeg å se det sporenstreks. Hun er ikke en interessant karakter overhode 

Usikker på om jeg hadde droppet å se på, men har ikke lyst på en Emma-sesong jeg heller. Er så mange andre som er mye, mye mer interessante. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12/12/2016 den 9.41, AnonymBruker skrev:

Tror fortsatt det er en sjanse for at Even dør. 

Anonymkode: 7b4d6...13c

De har kanskje brukt opp Romeo og Julie-referansene nå, men det kan jo hende at de halvveis bruker samme avslutning. At Even tar en overdose, svever mellom liv og død, Isak blir selv litt suicidal, men så våkner Even før han rekker å gjøre noe dumt. Kanskje ikke en direkte happy ending, men ikke helt tragedie heller.

Anonymkode: a0d54...676

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens vi venter på oppdateringer kan vi la oss underholde av søde danske fans på FB. :hjerte:

Spoiler

cHpGT3hj.jpeg 

VGZ4NWh5.jpeg 

SG9SNFFX.jpeg

Anonymkode: da7fd...deb

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

De har kanskje brukt opp Romeo og Julie-referansene nå, men det kan jo hende at de halvveis bruker samme avslutning. At Even tar en overdose, svever mellom liv og død, Isak blir selv litt suicidal, men så våkner Even før han rekker å gjøre noe dumt. Kanskje ikke en direkte happy ending, men ikke helt tragedie heller.

Anonymkode: a0d54...676

Huff. Håper ingen dør. Både Even og Isak er jo så skjønne. De får ikke lov å drepe de ut av serien :(

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Maleficenta skrev:

Huff. Håper ingen dør. Både Even og Isak er jo så skjønne. De får ikke lov å drepe de ut av serien :(

 

Kjære vene, ingen skal vel dø! Det er all good. Skam prøver bare å røske litt i nervene våre nå mot avslutningen.
Dette er en serie som skal gi håp til ungdom, om at alt ordner seg.
Blir jo ganske hårreisende om de skal knerte Even siste uka, etter den intense emosjonelle bergogdalbanen både Isak+Even og vi har deltatt i denne høsten??
Da blir jo alt bare svart og gir ingen mening?

Jeg tror Isak har fest på fredag, Even ligger på rommet og er deppa, men han vil ikke at Isak skal droppe festen pga han.
Så kommer folk og festen starter, Isak er litt nedfor men prøver så godt han kan å ha det gøy.
Etter en stund kommer Even ut i stua og det blir en søt og vidunderlig scene hvor de viser sin kjærlighet og omtanke for hverandre foran alle.
The end.

(Jeg kommer til å savne Isak og Even noe vanvittig :cry3:)

Anonymkode: 4f27c...e2e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker også at de ikke kommer til å ta livet av Even, det ville ha blitt for tragisk. Håper på en ny video i dag, av Isak og Even(helst!). Vil se de sammen før det hele er slutt! Please!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå jeg syns litt synd på Linn jeg, det egentlig ut som hun var litt skuffa når Isak kom hjem.

Ang videre tror jeg at Vilde eller Magnus kan bli neste. Det har droppet små hint om en flørt der, og begge karakterene har noe å bygge på. Alkoholisert mor? Psykisk syk mor (det er et stort tema), usikkerhet rundt seksuell debut, fasade osv. Mye som er gjennomgående blant unge mennesker og også egentlig eldre.

Egentlig kunne jeg tenkt meg en sesong med Jonas, for hva skjuler han? Det vi ser er jo en all cool fyr som tar livet med ro, men alle har noe. 

Emma derimot håper jeg virkelig ikke får en sesong. Får fnatt av den karakteren. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, pinar skrev:

Åå jeg syns litt synd på Linn jeg, det egentlig ut som hun var litt skuffa når Isak kom hjem.

Ang videre tror jeg at Vilde eller Magnus kan bli neste. Det har droppet små hint om en flørt der, og begge karakterene har noe å bygge på. Alkoholisert mor? Psykisk syk mor (det er et stort tema), usikkerhet rundt seksuell debut, fasade osv. Mye som er gjennomgående blant unge mennesker og også egentlig eldre.

Egentlig kunne jeg tenkt meg en sesong med Jonas, for hva skjuler han? Det vi ser er jo en all cool fyr som tar livet med ro, men alle har noe. 

Emma derimot håper jeg virkelig ikke får en sesong. Får fnatt av den karakteren. 

Enig i alt, spes det om Emma.. Har vel sjeldent sett en mer irriterende karakter i en serie...
Vil virkelig IKKE se henne som Point Of View..... Kommer til å rive av meg alt håret i frustrasjon.

Anonymkode: 4f27c...e2e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke Linn får neste sesong. Litt av cluet med Skam er Hartvig Nissen. Linn er ferdig med videregående og har dermed ingen "connection" til skolen. Dessuten tror jeg det blir en tenåring vi skal følge.

Tipper Sana, Vilde eller Jonas. Magnus og Emma vil kanskje også få en sesong, men ikke nr. 4.

Anonymkode: 7b4d6...13c

Håper på Sana. Er nysgjerrig på hva som skjuler seg bak hennes tøffe fasade og fuck you attitude

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kattehviskeren

For et fantastisk klipp! Ahh... Alt er love.

Jeg er bombesikker på at det blir Sana eller Vilde neste sesong, men usikker på hvem av dem... 
Det er lagt opp til at det kan bli begge to. Jeg tenker at det kanskje blir litt vel likt å lage en Magnus- Vilde intrige, må si jeg er litt lei av kjærlighetsdrama. Med Sana kunne det kanskje blitt litt annet, og så kan Vilde og Magnus utvikle seg litt sakte videre før det kommer for fullt.  Men begge deler blir nok knallbra. Dog ikke sikker på at det kan toppe sesong 3 følelsesmessig, men jeg trenger litt mer chill, ass! Mer humor og litt mindre hjertet mitt som går i oppløsning av to fiktive karakterer, heh...
Og så må Noora komme seg tilbake på skolen og bli litt kul igjen. Det fikser de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Utrolig fint klipp av de to! :) :hjerte: Nå satser vi på en lykkelig og fin slutt! Er veldig spent på hovedpersonen i neste sesong.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, pinar skrev:

Åå jeg syns litt synd på Linn jeg, det egentlig ut som hun var litt skuffa når Isak kom hjem.

Ang videre tror jeg at Vilde eller Magnus kan bli neste. Det har droppet små hint om en flørt der, og begge karakterene har noe å bygge på. Alkoholisert mor? Psykisk syk mor (det er et stort tema), usikkerhet rundt seksuell debut, fasade osv. Mye som er gjennomgående blant unge mennesker og også egentlig eldre.

Egentlig kunne jeg tenkt meg en sesong med Jonas, for hva skjuler han? Det vi ser er jo en all cool fyr som tar livet med ro, men alle har noe. 

Emma derimot håper jeg virkelig ikke får en sesong. Får fnatt av den karakteren. 

Jonas har vist seg å være en bra fyr, men jeg tror ikke jeg gidder en hel sesong om han, muligens fordi han var en ganske stor del av sesong 1, som kjæresten til Eva.

Anonymkode: 34526...d62

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...