Gå til innhold

Skam på NRK


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Linn? Nå må dere huske på at Linn IKKE går på Hartvig Nissen, så nei - det blir nok ikke henne vi følger i neste sesong ☺️

Tipper Vilde eller Sana, med fokus på spiseforstyrrelser eller religion. 

Anonymkode: 2fdd9...f1e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje ikke fokuset blir på en enkelt person, men på de to gjengene som fusjoneres? At det var hintet til neste sesong? Kanskje de skal gjøre noe nytt liksom, ikke følge oppskriften. :vetikke:  

Nei ander ikke. Men det blir sikkert bra uansett hvem det blir. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært så utrolig  mange referanser til religion denne sesongen, også i den siste episoden, så jeg tror det kan tyde på at vi får følge Sana neste sesong. Eventuelt Vilde da, som vi har fått små drypp av i forhold til både morens vindrikking, det med Magnus, spiseforstyrrelser o.s.v. Så med Vilde er det så mye forskjellig det kan handle om.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest blåbærpike
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Linn? Nå må dere huske på at Linn IKKE går på Hartvig Nissen, så nei - det blir nok ikke henne vi følger i neste sesong ☺️

Tipper Vilde eller Sana, med fokus på spiseforstyrrelser eller religion. 

Anonymkode: 2fdd9...f1e

Jeg ser for meg denne teaseren til sesongen om Linn;

Jentegjengen går pratende gjennom gangene på Nissen, når de plutselig går på Linn. 
Noora: Linn! Ehh... Hva gjør du her? 
Linn: Har jeg ikke fortalt at jeg tar opp igjen fag på Nissen?! 

Jeg tror forøvrig ikke at det kommer til å skje, selv om det hadde vært interessant med Linn som hovedperson. Etter tre sesonger med mye kjærlighet ønsker jeg meg noe annet. Med det sagt er jeg sikker på at uansett hva Julie Andem finner på, så blir det bra! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mange av de kvinnelige skuespillerne har vel fått andre jobber på diverse teater, danseensable eller opptak til teaterhøyskolen? Gleder meg uansett til ny sesong, jeg føler nå at sesong tre for alltid kommer til å stå som soleklar favoritt, men Julie Andem har vist seg å være såpass god på å fange virkeligheten i forskjellige situasjoner at jeg ikke skal skrive det i stein foreløpig 😉

-dacini-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Whoops skrev:

Var det ikke Chris som hadde hatt for mye fravær? Og hun er jo ikke helt singel.. hun er vel kanskje sammen med han fyren fra hytteturen den gangen. Han ble også nevnt. Linn går jo ikke på den skolen heller tror jeg.

Jeg mente selvfølgelig Chris! Blandet bare navnene :) 

Anonymkode: 05336...0a1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne tenkt meg å se Penetrator Chris i sesong 4, men han er vel ferdig på Nissen nå?

De der klassene går i surr for meg. Er Vilde, Noora og Isak 2. eller 3. klassinger nå??

Anonymkode: 7b4d6...13c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kunne tenkt meg å se Penetrator Chris i sesong 4, men han er vel ferdig på Nissen nå?

De der klassene går i surr for meg. Er Vilde, Noora og Isak 2. eller 3. klassinger nå??

Anonymkode: 7b4d6...13c

2.klasse. Ferdig med første semester, så de er i 2.klasse i neste sesong også. 

Penetrator Chris var russ i mai, så han er ferdig på Nissen. Hvis ikke han dumpa da :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kattehviskeren

Bare jeg som syns Even virka mer forelska i Isak enn omvendt i dette siste klippet? Men er det kanskje bare litt personlighetene deres? At Isak er litt mer reservert enn Even. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest blåbærpike
14 timer siden, fuerza skrev:

Det var en nydelig kronikk. Men med alle referansene i SKAM så undrer jeg meg over det som garantert er tilfeldigheter som ikke virker tilfeldige. Ut fra det lille jeg nå vet om Morten og Mogens via kronikken og Mogens facebookprofil (jeg er nysgjerrig av natur) føles det nesten som at sesongen har vært inspirert av og refererer til de to...

  • Mogens forteller om hvordan han tok ektemannens mellomnavn, Bech, etter at han døde. Han skriver om hvordan han hørte en annen Bech, Nils Bech, på halvtårsdagen for mannens død. Men det er en tredjeperson med Bech til mellomnavn her, Even Bech Næsheim. 
  • Bildet av Mogens som kysser Morten på kinnet, øverst i kronikken vs. bildet Isak postet på instagram av Even som kysser Isak på kinnet. 
  • Et av de få bildene jeg kunne se på Mogens profil, er et sykkelbilde. Det er riktig nok bare han på sykkelen og han sykler i feil retning, men det minner meg likevel om sykkelscenen med Evak. 

Selv om dette som sagt innledningsvis garantert er tilfeldig, gjorde kronikken og disse små detaljene Skam, om mulig, enda mer ekte :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte Linn, ut i fra de meldingene mellom kollektivet der Eskild skrev "Linn 2017" eller noe sånt. Håper likevel på Sana, regner med en Linn-storyline vil involvere at hun (mest sannsynlig) er deprimert, og denne sesongen handlet jo ganske mye om psykisk sykdom, så.. Håper det blir Sana! Men en ting, 4 sesong må jo begynne på igjen tidlig i januar om de skal følge normal "skoletid"? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Saturday, December 17, 2016 den 14.38, blåbærpike skrev:

Jeg ser for meg denne teaseren til sesongen om Linn;

Jentegjengen går pratende gjennom gangene på Nissen, når de plutselig går på Linn. 
Noora: Linn! Ehh... Hva gjør du her? 
Linn: Har jeg ikke fortalt at jeg tar opp igjen fag på Nissen?! 

Jeg tror forøvrig ikke at det kommer til å skje, selv om det hadde vært interessant med Linn som hovedperson. Etter tre sesonger med mye kjærlighet ønsker jeg meg noe annet. Med det sagt er jeg sikker på at uansett hva Julie Andem finner på, så blir det bra! 

Ja du sier noe. Hvordan er livet til outsideren som mye heller vil sitte hjemme i sofaen og kose seg foran tvn heller enn å gå ut. Noe skjuler seg under skallet hennes...

Endret av Maleficenta
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 timer siden, Maleficenta skrev:

Ja du sier noe. Hvordan er livet til outsideren som mye heller vil sitte hjemme i sofaen og kose seg foran tvn heller enn å gå ut. Noe skjuler seg under skallet hennes...

Ja fader, jeg håper på Linn altså! Muligens fordi hun minner meg om meg selv :fnise:  Jeg er også veldig nysgjerrig på hva er det egentlig Linn driver med, sånn bortsett fra å sove? Hvordan er livet hennes liksom? Jeg håper på Linn!

Anonymkode: 34526...d62

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...