Gå til innhold

Skam på NRK


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skuffende avslutning. Ingenting skjedde, lixm :P 

Anonymkode: 5a670...b92

Hva forventet du skulle skje? Det ble jo happy ending og så skjedde det jo noe mellom Vilde og Magnus

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble skuffet over sesongavslutningen, og er strengt talt ikke veldig imponert av sesong 3 som en helhet. Dessverre. Satser på en bedre sesong neste år :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Maleficenta skrev:

Hva forventet du skulle skje? Det ble jo happy ending og så skjedde det jo noe mellom Vilde og Magnus

Det ble jo på en måte ingen konklusjon. Den forrige episoden med o Helga Natt burde vært avslutningen. Men hvis det siste som skjer i hver sesong er en indikasjon på hva som skjer senere så ligger det vel an til dødsfall i neste sesong.

Anonymkode: 5a670...b92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det ble jo på en måte ingen konklusjon. Den forrige episoden med o Helga Natt burde vært avslutningen. Men hvis det siste som skjer i hver sesong er en indikasjon på hva som skjer senere så ligger det vel an til dødsfall i neste sesong.

Anonymkode: 5a670...b92

Konklusjonen er at even og idak er sammen og har det bra og isak skal treffe moren til Even. Happy ending. Ingen tok livet sitt. Siste episode nå indikerte ikke at noen kom til å dø. Hadde det avslutta med episoden før der igjen så kanskje..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva skjer med alle spekulasjoneneom dødsfall?

Anonymkode: 7f0b8...dbf

Fatter heller ikke den. Alt var bra på slutten av fredagens episode

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det var en veldig fin avsluttning jeg. Ikke dramatisk, men rolig og realistisk. Jeg syns det var fint å se Isak og Eva snakke sammen igjen, og det var søtt med Vilde og Magnus. Sana fikk også sagt noe, sånn at det holder det veldig åpent for hva som skjer videre og hvem som blir neste. 

 

Og selv om det bare er en serie, må jeg si jeg syns det var veldig fint å se Linn i det klippet hvor hun gamer med Even, da så hun oppriktig ut til å ha det fint. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva skjer med alle spekulasjoneneom dødsfall?

Anonymkode: 7f0b8...dbf

 

2 timer siden, Maleficenta skrev:

Fatter heller ikke den. Alt var bra på slutten av fredagens episode

"Man vet aldri hvem som er døde i morra", sitat Isak? 

Anonymkode: 5a670...b92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 

"Man vet aldri hvem som er døde i morra", sitat Isak? 

Anonymkode: 5a670...b92

Snakk om å overanalysere

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Maleficenta skrev:

Snakk om å overanalysere

Haha, i hele tråden har jeg lest folk analysere den minste detalj med referanser hit og dit. Mens når jeg siterer noe som blir sagt så direkte så er det å overanalysere. 

Anonymkode: 5a670...b92

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Haha, i hele tråden har jeg lest folk analysere den minste detalj med referanser hit og dit. Mens når jeg siterer noe som blir sagt så direkte så er det å overanalysere. 

Anonymkode: 5a670...b92

Jeg rister på hodet over alle tolkningene her inne

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva skjer med alle spekulasjoneneom dødsfall?

Anonymkode: 7f0b8...dbf

Folk er bare gale  :P

Anonymkode: 9a5a2...642

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Nuttery skrev:

Jeg ble skuffet over sesongavslutningen, og er strengt talt ikke veldig imponert av sesong 3 som en helhet. Dessverre. Satser på en bedre sesong neste år :)

Åhh jeg syntes slutten var fantastisk :biggrin: Jeg var livredd for at det skulle bli en patetisk urealistisk "Hollywood" klissete avslutning, slik mange fra utlandet sikkert hadde håpet på... Men det er der SKAM er så bra. Slutten var varm, julete, humoristisk og løste opp i en del tråder. Det helt siste klippet var genialt, både filmatisk men også som en fin avslutning. Isak fikk fortalt hva han har erfart og hvordan han ser på livet, og vi andre fikk en påminnelse om at livet vårt er her og NÅ. Ikke dvel ved fortiden, ikke bruk tid på å engste deg for fremtiden, kom deg ut av TV skjermen og lev livet ditt her og nå. Og ikke minst, ALT ER LOVE :hjerte:

Anonymkode: 9a5a2...642

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 15.12.2016 den 18.28, Mynona skrev:

To referanse jeg lo litt av.  Først sa Magnus (tror jeg det var) - hvordan går det med Evak :fnise: De refererer til virkelig verden :P 

Og den andre Even og Isak minutt for minutt, det hadde NRK vist og han hadde sett på.  Det er jo akkurat det vi gjør. Ser Even og Isak minutt for minutt :ler: 

Det legger veldig opp til at Magnus blir neste ja. Og det er kanskje mer sannsynlig og, siden det er så mange i jentegjengen som er borte nå. 

Er det? Det eneste jeg vet om er at jente-Chris har kommet inn på teaterhøyskolen. Hvem flere er borte?

Anonymkode: 753ca...807

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det? Det eneste jeg vet om er at jente-Chris har kommet inn på teaterhøyskolen. Hvem flere er borte?

Anonymkode: 753ca...807

Kansje jeg blandet?  Mente det var en til som var borte.. men kan ikke komme på hvem akkurat nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Mynona skrev:

Kansje jeg blandet?  Mente det var en til som var borte.. men kan ikke komme på hvem akkurat nå. 

Jeg tror hun som spiller Sana skal i militæret, men det er jo ikke før til høsten :)

Anonymkode: 753ca...807

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror hun som spiller Sana skal i militæret, men det er jo ikke før til høsten :)

Anonymkode: 753ca...807

Ja! Sånn var det ja! :ler:  Begynner visst å bli glemsk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mynona skrev:

Kansje jeg blandet?  Mente det var en til som var borte.. men kan ikke komme på hvem akkurat nå. 

"Eskild" har også kommet inn på teaterhøyskolen ;) men han er jo ikke jente da...

Anonymkode: 9a5a2...642

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man først er inne på tolkning, hva kan det bety med Even og Eskild under mistelteinen :P Blir de sammen, og så hopper Isak i havet? Uansett håper jeg på en Eskild-sesong, og deretter Vilde. 

Anonymkode: 5a670...b92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Tuesday, December 20, 2016 den 22.12, AnonymBruker skrev:

Når man først er inne på tolkning, hva kan det bety med Even og Eskild under mistelteinen :P Blir de sammen, og så hopper Isak i havet? Uansett håper jeg på en Eskild-sesong, og deretter Vilde. 

Anonymkode: 5a670...b92

Jeg føler Eskil er fin som birolle. Han er en morsom sidekick. Nei blir nok ikke han. Han går ikke på nissen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...