Gå til innhold

Skam på NRK


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Raindrops skrev:

Jeg satt å lo halvhøyt for meg selv på bussen, den gjengen er så morsomme sammen :ler: Håper virkelig vi får se mer av dem fremover.

Enig, jeg liker også Mahdi nå (selv om jeg som er en "eldre" trønder bare skjønner halvparten av hva han sier :P)

Anonymkode: 34526...d62

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kattehviskeren
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Seriøst???? 2 timer??du har et problem!!

Anonymkode: d0237...700

Ingen grunn til bekymring! Fikk gjort mye samtidig, og så skjerper jeg meg ekstra etterpå :)

Blir vemodig å se dem for siste gang i dag, men det skal bli flott å takke farvel til en virkelig episk sesong. Jeg trodde ikke du skulle være mulig, men den er såååå mye bedre enn Nooras sesong! Og Tarjei og Henrik er da mye bedre skuespillere, syns dere ikke? Særlig Thomas Hayes har aldri imponert meg noe særlig, følte at han nærmest spilte seg selv. Veldig flat. Håper Noora kan bli mer slik hun var før i neste sesong, hun har skuffa meg i denne. Bare sutring. 
Blir veldig overraska over om Magnus får neste sesong, han har jo kun vært med i denne, tror det blir Vilde, jeg, men så med masse guttegjengen og vi får se Even masse fortsatt. Hååååper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vg's tvguide står det at episoden i dag kun er tjue minutter..

Jeg har telt sammen klippene nå, og det er totalt 18 min med klipp, legg til "hva som skjedde sist" og rulletekster, så er vi oppe i tjue min.

Dette kan jo ikke stemme!!?? :grine: Mååå ha nytt klipp!

Anonymkode: 705a5...9f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På vg's tvguide står det at episoden i dag kun er tjue minutter..

Jeg har telt sammen klippene nå, og det er totalt 18 min med klipp, legg til "hva som skjedde sist" og rulletekster, så er vi oppe i tjue min.

Dette kan jo ikke stemme!!?? :grine: Mååå ha nytt klipp!

Anonymkode: 705a5...9f9

Forrige uke forandret de vel tiden etterhvert som det nærmet seg? Det MÅ jo i det minste komme et lite klipp på 3-4 minutter. Jeg kan ikke skjønne noe annet. Det må rundes av på et vis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det stemmer, så vil jeg tro at Isak får neste sesong og... De kan jo ikke avslutte med.. ingenting....

Anonymkode: 97bb1...1c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, *Maja* skrev:

Forrige uke forandret de vel tiden etterhvert som det nærmet seg? Det MÅ jo i det minste komme et lite klipp på 3-4 minutter. Jeg kan ikke skjønne noe annet. Det må rundes av på et vis.

Ja, håper det - men det var merkelig, for hele uken har det stått 30 min, også ble det endret i dag..hmm.

Anonymkode: 705a5...9f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, håper det - men det var merkelig, for hele uken har det stått 30 min, også ble det endret i dag..hmm.

Anonymkode: 705a5...9f9

Æsj, nå ble jeg nervøs. De skal jo på fest og greier i dag. Nei, fornuften min sier at det må komme noe mer i dag. :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, *Maja* skrev:

Æsj, nå ble jeg nervøs. De skal jo på fest og greier i dag. Nei, fornuften min sier at det må komme noe mer i dag. :ler: 

Hahah, ja, det burde jo komme noe mer - kjenner jeg må kule'n littegrann, blir altfor obsessed :laugh:

Anonymkode: 705a5...9f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hahah, ja, det burde jo komme noe mer - kjenner jeg må kule'n littegrann, blir altfor obsessed :laugh:

Anonymkode: 705a5...9f9

Alle jeg kjenner bare :roll: fordi jeg er så Skam-teit. :hoho: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi får et ganske langt klipp i dag jeg. Kanskje litt med Isak og Even alene først, og så fest med hele gjengen.

De vet at vi spekulerer på lengden på episodene, så de koser seg nok med å tulle med oss.

Anonymkode: 8c4c2...f9c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tolket jeg det riktig når jeg forstår det som at Magnus vil komme på fest fordi Vilde kommer? :bond: Jeg blir sprø av alle disse hintene altså. Gleder meg til å få svar i dag. Forhåpentligvis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, *Maja* skrev:

Tolket jeg det riktig når jeg forstår det som at Magnus vil komme på fest fordi Vilde kommer? :bond: Jeg blir sprø av alle disse hintene altså. Gleder meg til å få svar i dag. Forhåpentligvis.

Jepp. :) Blir nok hooking på Magnus og Vilde i kveld.

Anonymkode: 8c4c2...f9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magnus skriver jo "ferdi" til slutt, kanskje det er en "the end.bye" til oss?? :icon_frown:

Anonymkode: 4f27c...e2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Magnus skriver jo "ferdi" til slutt, kanskje det er en "the end.bye" til oss?? :icon_frown:

Anonymkode: 4f27c...e2e

Eller et "ok, ferdig snakka, vi drar dit Vilde er"? 

Anonymkode: da7fd...deb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oppdatert til 33 minutter. Tør fortsatt ikke helt å stole på det, men håper :yvonne:

Anonymkode: 8c4c2...f9c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå står det at episoden skal vare i 33 minutt, så det kommer klipp :)

Anonymkode: d8718...558

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vist de endrer på tiden nå, så klikker jeg! :sur::kjefte:Altså vist det blir mindre tid, men det tviler jeg egentlig på.

Endret av Tita92
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...