Mynona Skrevet 22. januar 2017 #3481 Del Skrevet 22. januar 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis hun bruker hijab til vanlig også så kan det bli vanskelig å vise henne uten hijab i serien, om det skulle bli aktuelt når hun filmes hjemme eller noe, antar jeg hun mener. Anonymkode: 8a3be...fc6 Åja, sånn ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #3482 Del Skrevet 22. januar 2017 Jeg har bare sett noen få episoder, men forstår ikke at voksne folk følger med på dette. Mulig det er fordi jeg ikke husker perioden som særlig positiv selv, og har svært liten gjensynsglede med den tiden der. Anonymkode: cd7ab...60d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #3483 Del Skrevet 22. januar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har bare sett noen få episoder, men forstår ikke at voksne folk følger med på dette. Mulig det er fordi jeg ikke husker perioden som særlig positiv selv, og har svært liten gjensynsglede med den tiden der. Anonymkode: cd7ab...60d Ok. Anonymkode: dc85c...3bc 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 22. januar 2017 #3484 Del Skrevet 22. januar 2017 På 22.11.2016 den 21.23, Nuttery skrev: Er det bare jeg som syntes det blir litt kunstig med omtrent et "coming out party"? de er tross alt 17 år... Jeg har aldri hørt om det en gang. "Coming out party" - hva er det for noe? Jeg så litt på skam i begynnelsen, men jeg syntes programmet er kjempe kjedelig og langtekkelig. De sitter bare frem og tilbake med hverandre og tekster - det er det serien går ut på. Det er sikkert et budskap som skal frem, men det budskapet har vel blitt gitt ganske så mange ganger nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #3485 Del Skrevet 23. januar 2017 6 timer siden, Mynona skrev: Hva mener du med utfordringer med hijaben hennes? Der er veldig urealistisk at en jente som bærer hijab har den på når hun er hjemme. De jentene/damene jeg kjenner som går med hijab tar den som regel også av når de er sammen med venninner. SKAM skal jo være så realistisk som mulig, så for meg, og sikkert mange andre vil dette fort kunne føles helt feil. Men de finner sikkert en løsning Anonymkode: 9a5a2...642 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #3486 Del Skrevet 26. januar 2017 Har begynt å se fra begynnelsen igjen, jeg. Nora snakket faktisk mye raskere i begynnelsen av sesongen. Etter at William lagde kakao til henne, begynte hu å snakke saakte... Har aldri lagt merke til at hun nok hadde et hekt på han. Anonymkode: ae4c5...237 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #3487 Del Skrevet 26. januar 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har begynt å se fra begynnelsen igjen, jeg. Nora snakket faktisk mye raskere i begynnelsen av sesongen. Etter at William lagde kakao til henne, begynte hu å snakke saakte... Har aldri lagt merke til at hun nok hadde et hekt på han. Anonymkode: ae4c5...237 Aha, kan det være at William dopet henne, og har fortsatt med det ut sesong tre?? Anonymkode: 9a5a2...642 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 26. januar 2017 #3488 Del Skrevet 26. januar 2017 Nå. Må. Traileren. Komme. Snart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #3489 Del Skrevet 27. januar 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Aha, kan det være at William dopet henne, og har fortsatt med det ut sesong tre?? Anonymkode: 9a5a2...642 Tror det. :/ Eller så var det bare en sånn ekkel forelskelse som man gjerne får i den alderen :b Anonymkode: ae4c5...237 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 27. januar 2017 #3490 Del Skrevet 27. januar 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Aha, kan det være at William dopet henne, og har fortsatt med det ut sesong tre?? Anonymkode: 9a5a2...642 Det var sikkert en skakkao han lagde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #3491 Del Skrevet 27. januar 2017 Begynner nesten å glemme skam.. Kjedelig å vente, kjedelig å spekulere... Anonymkode: 97bb1...1c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #3492 Del Skrevet 28. januar 2017 På 26.1.2017 den 23.53, Wanda Maximoff skrev: Nå. Må. Traileren. Komme. Snart!!! Jeg antar NRK lar Unge lovende ha rampelyset noen dager nå. Ellers vil den jo drukne så snart Skam-traileren kommer. Anonymkode: b4ec8...628 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #3493 Del Skrevet 30. januar 2017 http://www.spoilertv.com/2017/01/performers-of-month-december-winner_29.html Anonymkode: 671a3...936 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ti.09 Skrevet 30. januar 2017 #3494 Del Skrevet 30. januar 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: http://www.spoilertv.com/2017/01/performers-of-month-december-winner_29.html Anonymkode: 671a3...936 Utrolig bra! Veldig glad for at serien har fått mye oppmerksomhet i utlandet. Syntes også Tarjei og Henrik har gjort en kjempe bra jobb! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kattehviskeren Skrevet 30. januar 2017 #3495 Del Skrevet 30. januar 2017 Begynner å miste litt trua på at det kommer en trailer. De andre har jo kommet fortere. Kanskje de bare begynner rett på i slutten av februar? Men det hadde vært veldig gøy med noe hint nå, altså, vil svært gjerne ha trailer! Men jeg må si jeg også nyter denne Skam-pausen, jeg ble så sykt opphengt i fjor, fikk jo aldri konsentrert meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siri_H Skrevet 2. februar 2017 #3496 Del Skrevet 2. februar 2017 På 23.01.2017 den 1.00, AnonymBruker skrev: Der er veldig urealistisk at en jente som bærer hijab har den på når hun er hjemme. De jentene/damene jeg kjenner som går med hijab tar den som regel også av når de er sammen med venninner. SKAM skal jo være så realistisk som mulig, så for meg, og sikkert mange andre vil dette fort kunne føles helt feil. Men de finner sikkert en løsning Anonymkode: 9a5a2...642 Mener at det ble nevnt av de andre jentene, når de var på hyttetur? Om det var Vilde som spurte henne om hvorfor hun hadde hijaben på når det bare var dem der mon tro? Husker ikke hva Sana evt. svarte. I den ene scenen hvor Vilde spyr utover Sana kommer jo Sana ut av dusjen, og har dekket til håret med en håndkle. Så det virker veldig som at hun ikke ønsker å vises på TV uten hijaben. Det ville jo vært rart om Julie ikke hadde en plan for hvordan det skal løses hvis Sana skal ha egen sesong. Kanskje de har en "hår/hode" body double? Søsteren til hun som spille Sana bruker ikke hijab har jeg sett, de kan jo låne henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #3497 Del Skrevet 2. februar 2017 http://www.vg.no/rampelys/slik-har-du-ikke-sett-skam-noora-foer/a/23914407/ Nå skal Noora stå på scenen i Trondheim 80 kvelder på rad, så hun er neppe fremtredende i sesong 4. Kanskje det ikke blir Sana/Vilde likevel? Eller kanskje Noora drar tilbake til London? Regnes det som spekulering når det er fiksjon? Anonymkode: da7fd...deb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #3498 Del Skrevet 2. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: http://www.vg.no/rampelys/slik-har-du-ikke-sett-skam-noora-foer/a/23914407/ Nå skal Noora stå på scenen i Trondheim 80 kvelder på rad, så hun er neppe fremtredende i sesong 4. Kanskje det ikke blir Sana/Vilde likevel? Eller kanskje Noora drar tilbake til London? Regnes det som spekulering når det er fiksjon? Anonymkode: da7fd...deb Hmm. Tror ikke jeg kommer til å kjøpe billett til det der Anonymkode: dc85c...3bc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #3499 Del Skrevet 2. februar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: http://www.vg.no/rampelys/slik-har-du-ikke-sett-skam-noora-foer/a/23914407/ Nå skal Noora stå på scenen i Trondheim 80 kvelder på rad, så hun er neppe fremtredende i sesong 4. Kanskje det ikke blir Sana/Vilde likevel? Eller kanskje Noora drar tilbake til London? Regnes det som spekulering når det er fiksjon? Anonymkode: da7fd...deb 😢 Kjipt! Skal vedde på at hun er tilbake i London. Men droppet hun ut av skolen? Akkurat ferdig med sesong 2 igjen. Den var mye artigere enn tredje! Savner det ass. Et godt tegn at det står noe i media om en av skam-skuespillerne. Bruker som oftest å bli mer publisitet når det nærmer seg en større nyhet om nye sesonger :-D Anonymkode: ae4c5...237 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ti.09 Skrevet 4. februar 2017 #3500 Del Skrevet 4. februar 2017 (endret) slettet Endret 27. februar 2017 av Tita92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå