Gå til innhold

Skam på NRK


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Susa skrev:

Jeg hadde liksom så troa på den kvinnedag-teorien jeg....men niks, ingen trailer....

Det hadde jeg og :fnise: Men nå tror jeg altså ikke det kommer til å komme noen trailer, jeg er tilbake til direkteslippteorien.

Anonymkode: 753ca...807

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det hadde jeg og :fnise: Men nå tror jeg altså ikke det kommer til å komme noen trailer, jeg er tilbake til direkteslippteorien.

Anonymkode: 753ca...807

Det hadde jo også vært litt tøft med "direkteslipp". Nå som faktisk deler av verden går og venter ville det sikkert bli ekstra effektfullt. Det eneste minuset er jo at de tidligere trailerne har vært veldig stilige... Vil gjerne ha en til jeg 😁

Anonymkode: 9a5a2...642

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det hadde jo også vært litt tøft med "direkteslipp". Nå som faktisk deler av verden går og venter ville det sikkert bli ekstra effektfullt. Det eneste minuset er jo at de tidligere trailerne har vært veldig stilige... Vil gjerne ha en til jeg 😁

Anonymkode: 9a5a2...642

Jeg synes ikke de har vært så bra jeg, så jeg bryr meg i grunnen ikke :fnise: 

Anonymkode: 753ca...807

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det sto et sted at de skulle åpne for et amerikansk publikum, så kanskje de har stresset ekstra med å få alt klart iår. 

Men nå bare plager de oss... :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kattehviskeren

Jeg satt litt med inntrykket i høst at de jobbet så tett opptil episodeslipp som det gikk an. Sesong 1 og 2 var mye mer planlagt på forhånd. Sesong 3 har jeg inntrykk av at ble så mye kortere fordi de rett og slett ikke hadde ressurser til mer. Og derfor tror jeg også pausen nå er så lang, de har måttet bruke veldig mye tid på å skrive og planlegge sesongen.

Det jeg virkelig håper er at det blir litt flere bi-intriger. S3 var fantastisk, men den handlet jo kun om Isaks forelskelse i Even. Jeg savner dynamikken fra jentegjengen og at det er litt flere ting som skjer.
Og så er jeg veldig spent på om Noora kommer til å være med. Jeg syns det er så synd hvis hun skal skrives ut av serien,men det virker litt sånn. Særlig siden hun gjør så mye annet, teaterstykke og filmdubbing, jeg trodde ikke egentlig de hadde lov til slikt? Var det ikke derfor Hayes slutta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kattehviskeren
På 9.3.2017 den 23.37, Sirah skrev:

Kanskje de dropper traileren denne gangen og går rett på første klipp! Siden de har drøyd det så lenge så kanskje vi slipper den utrolig teite pausen 😇

Håper inderlig vi slipper pausen! Det er bare så tåpelig, og ikke helt realistisk, det bryter litt med "real time"-grepet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, kattehviskeren skrev:

Håper inderlig vi slipper pausen! Det er bare så tåpelig, og ikke helt realistisk, det bryter litt med "real time"-grepet.

Helt enig. Man mister lissom tre uker av livet deres midt i. En ting er om det kommer "klipp-pause", men gi oss iallefall noe.

3 timer siden, kattehviskeren skrev:

Jeg satt litt med inntrykket i høst at de jobbet så tett opptil episodeslipp som det gikk an. Sesong 1 og 2 var mye mer planlagt på forhånd. Sesong 3 har jeg inntrykk av at ble så mye kortere fordi de rett og slett ikke hadde ressurser til mer. Og derfor tror jeg også pausen nå er så lang, de har måttet bruke veldig mye tid på å skrive og planlegge sesongen.

Det jeg virkelig håper er at det blir litt flere bi-intriger. S3 var fantastisk, men den handlet jo kun om Isaks forelskelse i Even. Jeg savner dynamikken fra jentegjengen og at det er litt flere ting som skjer.
Og så er jeg veldig spent på om Noora kommer til å være med. Jeg syns det er så synd hvis hun skal skrives ut av serien,men det virker litt sånn. Særlig siden hun gjør så mye annet, teaterstykke og filmdubbing, jeg trodde ikke egentlig de hadde lov til slikt? Var det ikke derfor Hayes slutta?

Helt enig. Savnet bi-intrigene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, UnderCover skrev:

 

Det sto et sted at de skulle åpne for et amerikansk publikum, så kanskje de har stresset ekstra med å få alt klart iår. 

Men nå bare plager de oss... :murvegg:

Åpne for et amerikansk publikum?? Du mener at det skal lages en amerikansk utgave, som skal hete Shame? Det blir nytt manus skrevet av andre og med amerikanske skuespillere. Men du har rett i at det tar tid å lage SKAM 😊 Stakkars regissør Julie Andem dro på ferie rett etter s 3, så har hun reist rundt i skandinavia for å la seg intervjue i forbindelse med "SKAM-slipp" der. Så har hun dratt til USA for å samarbeide med Simon Fuller som skal lage den amerikanske remaken (mannen bak bl.a Idol) ... Så skal hun skrive et nytt manus, nye replikker, caste et par nye skuespillere, gjøre masse research og intervjuer og så starte innspillinger... 

Anonymkode: 9a5a2...642

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, kattehviskeren skrev:

Jeg satt litt med inntrykket i høst at de jobbet så tett opptil episodeslipp som det gikk an. Sesong 1 og 2 var mye mer planlagt på forhånd. Sesong 3 har jeg inntrykk av at ble så mye kortere fordi de rett og slett ikke hadde ressurser til mer. Og derfor tror jeg også pausen nå er så lang, de har måttet bruke veldig mye tid på å skrive og planlegge sesongen.

Det jeg virkelig håper er at det blir litt flere bi-intriger. S3 var fantastisk, men den handlet jo kun om Isaks forelskelse i Even. Jeg savner dynamikken fra jentegjengen og at det er litt flere ting som skjer.
Og så er jeg veldig spent på om Noora kommer til å være med. Jeg syns det er så synd hvis hun skal skrives ut av serien,men det virker litt sånn. Særlig siden hun gjør så mye annet, teaterstykke og filmdubbing, jeg trodde ikke egentlig de hadde lov til slikt? Var det ikke derfor Hayes slutta?

Ja, historien om Noora og William var stort sett ferdigskrevet før sesong 1 startet... Men sesong 3 ble nok kortere fordi den var mer "innskrenket" til Isak. Ressurser var det helt sikkert nok av ;) Men historien hadde mye mindre fyllstoff enn det sesong 1 og 2 hadde. Vi var om mulig enda mer inni Isaks hode enn vi var i Eva og Nooras i de tidligere sesongene.

Alle skuespillerne er enten fulltids studenter eller har jobb. Det å spille i SKAM tar stort sett bare helgene, selv om man er hovedperson. Hayes sluttet fordi det ble alt for mye fokus på han som sex-symbol, og som SKAM skuespiller. Han ønsket å utvikle seg mer som skuespiller, og slippe unna den hysteriske ungpike fansen.. 

Hver sesong blir sett gjennom øynene til hovedpersonen. Derfor var Noora en skikkelig kul jente i Sesong 1, og en rimelig kjedelig og irriterende karakter i sesong 3. Hvem som blir hovedperson i sesong 4 vil bety mye for om vi ser mer av jentegjengen eller guttegjengen.

Anonymkode: 9a5a2...642

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kattehviskeren

Det går en del rykter nå fra NRK-miljøer om at Sana blir neste hovedperson, jeg har stor tro på det. Og det kan virkelig bli en god sesong!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kattehviskeren

Woho, da er de i ferd med å spille inn sesong 4 og det ser ut til å bli Sana! (Hvis ikke er det Vilde, men de er på Hasle på en scene, det passer mer med hvor Sana bor.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, kattehviskeren skrev:

Woho, da er de i ferd med å spille inn sesong 4 og det ser ut til å bli Sana! (Hvis ikke er det Vilde, men de er på Hasle på en scene, det passer mer med hvor Sana bor.)

Alle jentene er med i scenen. Tar sted på Hasle t-banestasjon og det er Vilde som er i fokus.

Anonymkode: 33e64...1c5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kattehviskeren
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Alle jentene er med i scenen. Tar sted på Hasle t-banestasjon og det er Vilde som er i fokus.

Anonymkode: 33e64...1c5

Ja, hun som fikk ballongene, det får det veldig til å virke som Vilde-sesong...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det på noen måte mulig å få lagt ut sånne snapbilder/klipp her? Bildene kan dere kanskje screenshotte? :) *kjempenysgjerrig*

Anonymkode: 753ca...807

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magnifiq
30 minutter siden, kattehviskeren skrev:

Ja, hun som fikk ballongene, det får det veldig til å virke som Vilde-sesong...

tenkte jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vilde har jo klart å få ganske mye oppmerksomhet i sesonger som handler om andre før, så jeg tar det ikke for gitt :)

Anonymkode: 753ca...807

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kattehviskeren
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det på noen måte mulig å få lagt ut sånne snapbilder/klipp her? Bildene kan dere kanskje screenshotte? :) *kjempenysgjerrig*

Anonymkode: 753ca...807

Ja, det skulle jeg også gjerne sett! Jeg har ikke snap. Nå ser jeg det på SKam-gruppene på facebook, men liker bedre å følge med og diskutere serien her. Det er så intenst og så mange der inne, samt at man er helt offentlig på face.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, kattehviskeren skrev:

Ja, hun som fikk ballongene, det får det veldig til å virke som Vilde-sesong...

Håper egentlig på Sana. Vil at russetiden skal bli forbeholdt Vilde :laugh:

Anonymkode: 33e64...1c5

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...