Gå til innhold

Skam på NRK


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det ble jo auksjonert ut en rolle i SKAM på TV-aksjonen i fjor. Er det noen som vet hvilken rolle det var?

Anonymkode: 753ca...807

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, blåbærpike skrev:

Jeg har mistet troen på at det kommer en ny sesong i vår. 

De har jo sagt det skal gjøre det!

Anonymkode: 753ca...807

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de snikslipper hele greia uten trailer. De snikslapp jo første klipp av sesong tre.

Anonymkode: 753ca...807

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blåbærpike
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De har jo sagt det skal gjøre det!

Anonymkode: 753ca...807

De har vell bare sagt at det kommer en ny sesong, ikke når? Eller så har jeg gått glipp av noe :ohmy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, blåbærpike skrev:

De har vell bare sagt at det kommer en ny sesong, ikke når? Eller så har jeg gått glipp av noe :ohmy:

"Redaksjonssjef for «Skam», Håkon Moslet i NRK P3, sier til Dagbladet at nye episoder kommer i løpet av første halvdel av 2017. Han vil ikke gå nærmere inn på tidspunkt verken for offentliggjøring av ny hovedperson eller nye episoder.

- Det er bare å følge med på skam.p3.no, sier Moslet lurt." 

http://www.dagbladet.no/kultur/hvem-synes-du-bor-bli-hovedperson-i-neste-skam-sesong-stem-her/66410939

Første halvdel kan bety januar - juni.

Men så:

"– Vi kan bekrefte at det kommer en fjerde sesong, som vi er i ferd med å planlegge nå. Det er vi selvsagt glade for å fortelle «Skam»-fansen, sier Moslet til P4.

Han vil ikke røpe noen detaljer om handling eller karakterer. Det eneste han kan si er at at den fjerde sesongen kommer til våren."

https://www.nrj.no/nrk-bekrefter-klart-for-sesong-fire-av-skam/artikkel/683230/

Våren er mars, april, mai. Men i disse Trumpske fake news tider, kan våren 2017 like gjerne bety november 2019, så hvem vet. :murvegg:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blåbærpike
13 minutter siden, mikrobe skrev:

"Redaksjonssjef for «Skam», Håkon Moslet i NRK P3, sier til Dagbladet at nye episoder kommer i løpet av første halvdel av 2017. Han vil ikke gå nærmere inn på tidspunkt verken for offentliggjøring av ny hovedperson eller nye episoder.

- Det er bare å følge med på skam.p3.no, sier Moslet lurt." 

http://www.dagbladet.no/kultur/hvem-synes-du-bor-bli-hovedperson-i-neste-skam-sesong-stem-her/66410939

Første halvdel kan bety januar - juni.

Men så:

"– Vi kan bekrefte at det kommer en fjerde sesong, som vi er i ferd med å planlegge nå. Det er vi selvsagt glade for å fortelle «Skam»-fansen, sier Moslet til P4.

Han vil ikke røpe noen detaljer om handling eller karakterer. Det eneste han kan si er at at den fjerde sesongen kommer til våren."

https://www.nrj.no/nrk-bekrefter-klart-for-sesong-fire-av-skam/artikkel/683230/

Våren er mars, april, mai. Men i disse Trumpske fake news tider, kan våren 2017 like gjerne bety november 2019, så hvem vet. :murvegg:

Takk for at du opplyser meg :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når pleier hovedpersonen å bli annonsert? jeg vil vite hvem skal bli det i sesong 4.. jeg håper det er Sana. det blir kleint hvis det er Even... vi kan ikke ha to isak-even sesonger på rad.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Charlotteh skrev:

Når pleier hovedpersonen å bli annonsert? jeg vil vite hvem skal bli det i sesong 4.. jeg håper det er Sana. det blir kleint hvis det er Even... vi kan ikke ha to isak-even sesonger på rad.

Det pleier å komme en trailer i god tid før sesongstart, men med SKAM gjøres ikke ting etter et sjema. Kanskje de bare dropper serien med et brak uten en teaser? Men hvis jeg skal tippe kommer det vel en trailer innen en uke 😁 Og sesongen starter 15 april...

Anonymkode: 9a5a2...642

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange uker har sesongene pleid å vare? I så fall er det vel bare å regne seg uker bakover fra ca 20/6 da det er skoleslutt før sommerferien. 

10 uker blir midten av april hvertfall 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mynona skrev:

Hvor mange uker har sesongene pleid å vare? I så fall er det vel bare å regne seg uker bakover fra ca 20/6 da det er skoleslutt før sommerferien. 

10 uker blir midten av april hvertfall 

Jeg har ikke fullstendig oversikt, men fra 11 til 13 uker? I så fall starter sesongen kanskje i midten/slutten av april..

Anonymkode: 9a5a2...642

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke fullstendig oversikt, men fra 11 til 13 uker? I så fall starter sesongen kanskje i midten/slutten av april..

Anonymkode: 9a5a2...642

Ja, ser sånn ut da. En gang mellom siste uka i mars og siste uka i april. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22.2.16 kom traileren (?) med Noora, 29.2.16 kom første klippet.

Så det er ikke forsent, lissom..

Anonymkode: bbd6f...497

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traileren til sesong 2 kom 13.12.15, så kom det en "teaser" den 22.02.16 som fortalte når sesongen startet.
Det bruker jo å være et par ukers pause midt i sesongen også, så syns i grunn det haster litt med trailer for sesong 4. Nesten så jeg slenger meg på den teorien om at de bare begynner rett på.

Anonymkode: c969f...386

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

39 minutter siden, Krutthøna skrev:

Jeg tror sesong 4 tilhører Sana og at trailer/teaser kommer ut på kvinnedagen, 8. mars ;) 

Bra gjetning!! Logisk! Tror du er inne på noe! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Maleficenta skrev:

Men når begynner sesongen?

Når Gud, NRK og Julie Andem vil. 

Anonymkode: 74e38...489

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...