AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #1481 Del Skrevet 3. juni 2016 Da er jo Sana sannsynligvis litt "synsk" da, hun snudde seg mot ham før noen hadde sett at han kom. Nå skjønte jeg greia. Anonymkode: 94e93...7f7 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elanor Skrevet 3. juni 2016 #1482 Del Skrevet 3. juni 2016 Super avslutning på en fantastisk og engasjerende sesong. Det eneste som trekker ned var balanse mellom dialog og musikk på festen. Fikk ikke med meg noe særlig av det som ble sagt. MEN jeg fikk med meg det viktigste: bekreftelsen på at det er Isak som bor i kjellerboden. Stilig at han ser inn i kamera på slutten, så det er vel ganske bankers at sesong 3 kommer til å handle om Isak. Regner også med at han overtar Nooras rom i kollektivet. Da får vi også se mer til Eskild også - hurra! 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tapas Skrevet 3. juni 2016 #1483 Del Skrevet 3. juni 2016 Jeg tviler at Isak får hovedrollen. Isak var så vidt innom serien denne sesongen. Har større tro på at det er Sana som skal ha det pga hennes beef med hijab damene og andre ungdommers skeptiske syn på hijab-dame på fest og russebuss. Hun vant også folkeavstemmingen på VG om hvem folk hadde mest lyst til å se mer av. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #1484 Del Skrevet 3. juni 2016 Jeg tror også Isak har rollen neste sesong. Tre grunner: - Ingen gutt har hittil hatt egen sesong - Eskild forsvinner ut av serien hvis ikke han blir delaktig i noen andres historie, feks Isak - Isak har en veldig reell problemstilling. Ung, usikker og homofil. Han har sikkert blitt kasta ut hjemmefra etter å ha "kommet ut av skapet", eller noe lignende. Han må dermed finne ut hvorvidt han må være ærlig med venner og omverden, eller om det beste er å holde kjeft i frykt av å miste de han er glad i. Jeg trodde også Sana kom til å ha sesong 3, men helt ærlig har de ikke gitt nok "interessante" hint. Er ikke umulig, men holder en knapp på Isak pga avslutningen. Anonymkode: 33e64...1c5 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #1485 Del Skrevet 3. juni 2016 Den 20.11.2015 at 18.20, AnonymBruker skrev: Noen som følger med på denne serien? Hva synes dere? Jeg er ca. 10 år eldre enn målgruppen, men synes likevel serien gir et artig tilbakeblikk til de glade dagene på videregående Synes karakteren Vilde er herlig og velspilt, og minner meg MYE om en venninne fra den tiden. Anonymkode: 26ebc...0fe Den 20.11.2015 at 18.20, AnonymBruker skrev: Noen som følger med på denne serien? Hva synes dere? Jeg er ca. 10 år eldre enn målgruppen, men synes likevel serien gir et artig tilbakeblikk til de glade dagene på videregående Synes karakteren Vilde er herlig og velspilt, og minner meg MYE om en venninne fra den tiden. Anonymkode: 26ebc...0fe Ja, kan se litt, og lurer på hvorfor hun ene i serien ble helt uten grunn angrepet? Hvis man følger med i serien så er det jo tilfeldige personer som ikke går på samme skole som henne som helt uten grunn dukker opp og slår henne rett ned. Hun er kjempe søt og kjempe snill, så jeg antar det er Sana som står bak det? Hvem vet, kanskje det er bestevenninnen hennes som har satt det i gang pga noen av disse festene de er på? Jeg vil ikke si at dette er typisk 14-isser, men det har sikkert skjedd med og i mot noen. Synd og ganske tragisk. Enig med venninnene hennes anående den situasjonen. Syntes hun får gjennomgå litt vel mye. Hvorfor får ikke venninnene den samme behandlingen? Ikke at det er riktig med en så dårlig behandling, og jeg ser jo at bestevenninnen får den samme behandlingen (og det er ikke greit og helt ulovlig rett og slett), men hun tykke og hun utenlandske de får være i fred. merkelige greier. Hvem gjør sånt da? Enda godt det skal illustrere ukontrollerbare fjortenåringer som har kommet litt skeivt ut her i samfunnet. Ingen oppegående folk holder på sånt mener nå jeg. Anonymkode: 0622a...35d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #1486 Del Skrevet 3. juni 2016 Håper virkelig sesong 3 blir bedre, for denne har jevnt over blitt dårligere for hver episode. Likte at Jonas og Isak var tilbake på slutten nå, men synes det var kjempe teit at Astrid S og Marius var med i sesongfinalen. Ødela litt for min del, det ble bare teit. Forventer gull i sesong 3. Anonymkode: 019cd...a5a 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #1487 Del Skrevet 3. juni 2016 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, kan se litt, og lurer på hvorfor hun ene i serien ble helt uten grunn angrepet? Hvis man følger med i serien så er det jo tilfeldige personer som ikke går på samme skole som henne som helt uten grunn dukker opp og slår henne rett ned. Hun er kjempe søt og kjempe snill, så jeg antar det er Sana som står bak det? Hvem vet, kanskje det er bestevenninnen hennes som har satt det i gang pga noen av disse festene de er på? Jeg vil ikke si at dette er typisk 14-isser, men det har sikkert skjedd med og i mot noen. Synd og ganske tragisk. Enig med venninnene hennes anående den situasjonen. Syntes hun får gjennomgå litt vel mye. Hvorfor får ikke venninnene den samme behandlingen? Ikke at det er riktig med en så dårlig behandling, og jeg ser jo at bestevenninnen får den samme behandlingen (og det er ikke greit og helt ulovlig rett og slett), men hun tykke og hun utenlandske de får være i fred. merkelige greier. Hvem gjør sånt da? Enda godt det skal illustrere ukontrollerbare fjortenåringer som har kommet litt skeivt ut her i samfunnet. Ingen oppegående folk holder på sånt mener nå jeg. Anonymkode: 0622a...35d Snakker du om Eva? Hun ble angrepet fordi hun hadde klint med kjæresten til Iben. Følger du ordentlig med? Det du sier her er jo bare rot. Folka som slår henne ned er Iben selv og hennes venner. Sana? Wtf?! Sana sto ikke bak nei? *facepalm*. "Hvorfor får ikke venninnene den samme behandlingen?", lurer du. Da spør jeg deg: i virkeligheten, får alle mennesker samme behandling? Nei? Noen gjennomgår mer enn andre, sånn er det. "Hun tykke og hun utenlandske". Wow, De har et navn? Eller var det meningen å stemple dem? "Enda godt det skal illustrere ukontrollerbare fjortenåringer som har kommet litt skeivt ut her i samfunnet. Ingen oppegående folk holder på sånt mener nå jeg." Serien skal illustrere hvordan det er å være seksten år i år 2016. Den siste setningen orker jeg ikke å begynne på en gang. Noe sier meg at nettopp DU er lite oppgående. Helt utrolig. Anonymkode: 13e0c...dbd 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #1488 Del Skrevet 3. juni 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Så dere blikket Isak ga til kamera på slutten?? Må være han som er hovedperson i sesong 3!! Anonymkode: 152fb...a53 Åh Gud, nei, håper kun det var fordi han ble "avslørt" med beltet. Krysser fingrene for Vilde :D Anonymkode: 49d82...2d6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #1489 Del Skrevet 4. juni 2016 Forstår ikke at noen kan tvile på hvem sesong 3 skal handle om, det var jo fullstendig åpenbart at det blir Isak! Her er alle bevisene: - Cliff hanger i begge sesongene har vært Isak - Han så rett inn i kameraet i siste scene - Han overtar rommet til Noora i kollektivet - Prosjektleder i Skam har selv sagt at storyen i sesong 3 vil overraske alle, og det at det blir guttesesong er overraskende - Julie Andem har sagt at hun har utviklet 9 karakterer med unike historier som alle kan være hovedperson i en egen sesong - Skaperne av Skam har aldri sagt at det er kun jentene som skal være hovedkarakter, dette er kun noe fansen har fått det for seg Utfordringene med en Isak-sesong, slik jeg ser det: - Målgruppen er jenter 16 år, hvordan kan en sesong med en gutts perspektiv få jenter 16 år til å kjenne seg igjen? - Isak har ikke en spesiell interessant historie (etter min mening). Ja, han er kanskje homofil og det er jo til en viss grad spennende, men han har ikke hittil vært en spesielt sjarmerende person. - Han er ikke nær venn med noen av jentene, vennskapet til Eva i sesong 2 har jo nærmest vært ikke-eksisterende - Vennene hans er veldig kjedelige, og jeg syntes Jonas er litt usympatisk Det positive med Isak-sesong er: - Vi vil sikkert få masse Eskild-scener som jo har vært de beste scenene i sesong 2! - Det er kult at homofili får mer oppmerksomhet blant unge mennesker - De eldre seerne vil kanskje falle fra, noe skaperne har gitt uttrykk for at de faktisk ønsker - Jeg slipper å bli så engasjert, og kan heller fokusere på egne studier til høsten Anonymkode: 33d94...e36 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #1490 Del Skrevet 4. juni 2016 Er overrasket over hvor mange som faktisk ikke får med seg handlingen når de ser på Skam. Tips: hør etter på hva som blir sagt, les meldingene og lytt til musikken På festen blir musikken til Astrid S brukt, kanskje derfor hun fikk bli med og kanskje det var under innspillingen hun og Thomas ble kjent? Spekulasjoner fra min side altså... Gleder meg til sesong 3 og er spent på hvem som blir hovedpersonen. Isak? Anonymkode: b746a...1ca 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #1491 Del Skrevet 4. juni 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Håper virkelig sesong 3 blir bedre, for denne har jevnt over blitt dårligere for hver episode. Likte at Jonas og Isak var tilbake på slutten nå, men synes det var kjempe teit at Astrid S og Marius var med i sesongfinalen. Ødela litt for min del, det ble bare teit. Forventer gull i sesong 3. Anonymkode: 019cd...a5a Synes du virkelig serien blir "ødelagt" av en bagatelll som Marius og Astrid tilstede i bakgrunnen på en fest? Det er jo faktisk ikke usannsynlig at en gjeng vestkantungdommer kjenner Marius feks. Og vi fikk jo kun et par små glimt av ham. Anonymkode: 5a670...b92 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poussey Skrevet 4. juni 2016 #1492 Del Skrevet 4. juni 2016 Den klininga til Kasper og Jente-Chris altså, oh lord. Det var nørden sin som klinte for første gang, det Og ang William; Egentlig ikke min type gutt (han er dessuten altfor ung for meg ), men må innrømme at han er deilig! Eller: Han har blitt deilig Før var han bare usmakelig, men nå er han ganske.. ja, smakelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poussey Skrevet 4. juni 2016 #1493 Del Skrevet 4. juni 2016 Noen som vet om hele http://skam.p3.no/ vil ta sommerferie nå, dvs uten chat eller instabilder eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #1494 Del Skrevet 4. juni 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes du virkelig serien blir "ødelagt" av en bagatelll som Marius og Astrid tilstede i bakgrunnen på en fest? Det er jo faktisk ikke usannsynlig at en gjeng vestkantungdommer kjenner Marius feks. Og vi fikk jo kun et par små glimt av ham. Anonymkode: 5a670...b92 Synes ikke hele serien blir ødelagt nei synes bare det ble litt teit at de var med. Ødela blir kanskje ikke rett ord, glemmer at alle her på KG tar alt bokstavelig. Men når de har brukt to sesonger på å gå inn for at ingen av skuespillerne i serien er kjente for oss fra før, så skjønner jeg ikke helt hva de tenker når de tar med to kjendiser i en episode nei. Selv om de bare var statister, så føles det som det blir litt sånn "nå har Skam blitt en stor hype, la oss kjøre på med noen kjendiser for nå for å hype det opp enda mer og bli skikkelig kommersielle". Jeg likte sesong en mye bedre. Det var én historie, og det var spennende å finne ut hva som egentlig hadde skjedd mellom Eva og Pepsi Max-gjengen, og å se vennskapene til jentene utvikle seg. Denne sesongen har halvparten bestått av Noora og William som kliner. De kunne gjort noe bra ut av at Vilde så Noora og William kysse på broa, men isteden gjorde de et dårlig forsøk på å bidra til voldtektsdebatten. Jaja, jeg satser altså på at sesong 3 blir bedre igjen. Anonymkode: 019cd...a5a 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 4. juni 2016 #1495 Del Skrevet 4. juni 2016 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes ikke hele serien blir ødelagt nei synes bare det ble litt teit at de var med. Ødela blir kanskje ikke rett ord, glemmer at alle her på KG tar alt bokstavelig. Men når de har brukt to sesonger på å gå inn for at ingen av skuespillerne i serien er kjente for oss fra før, så skjønner jeg ikke helt hva de tenker når de tar med to kjendiser i en episode nei. Selv om de bare var statister, så føles det som det blir litt sånn "nå har Skam blitt en stor hype, la oss kjøre på med noen kjendiser for nå for å hype det opp enda mer og bli skikkelig kommersielle". Jeg likte sesong en mye bedre. Det var én historie, og det var spennende å finne ut hva som egentlig hadde skjedd mellom Eva og Pepsi Max-gjengen, og å se vennskapene til jentene utvikle seg. Denne sesongen har halvparten bestått av Noora og William som kliner. De kunne gjort noe bra ut av at Vilde så Noora og William kysse på broa, men isteden gjorde de et dårlig forsøk på å bidra til voldtektsdebatten. Jaja, jeg satser altså på at sesong 3 blir bedre igjen. Anonymkode: 019cd...a5a Jeg og ble skuffa av at det ikke ble no resksjon fra Vilde etter hun så de køina. Hadde sett for meg at hun skulle bli sur og at det skulle bli litt drama. Men neida 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 4. juni 2016 #1496 Del Skrevet 4. juni 2016 2 timer siden, Poussey skrev: Den klininga til Kasper og Jente-Chris altså, oh lord. Det var nørden sin som klinte for første gang, det Og ang William; Egentlig ikke min type gutt (han er dessuten altfor ung for meg ), men må innrømme at han er deilig! Eller: Han har blitt deilig Før var han bare usmakelig, men nå er han ganske.. ja, smakelig William blir sikkert en kjekk mann når han blir voksen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #1497 Del Skrevet 4. juni 2016 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes ikke hele serien blir ødelagt nei synes bare det ble litt teit at de var med. Ødela blir kanskje ikke rett ord, glemmer at alle her på KG tar alt bokstavelig. Men når de har brukt to sesonger på å gå inn for at ingen av skuespillerne i serien er kjente for oss fra før, så skjønner jeg ikke helt hva de tenker når de tar med to kjendiser i en episode nei. Anonymkode: 019cd...a5a Jeg kunne tenkt det samme dersom de hadde fått roller, men nå kan det godt tenkes de var ment å spille seg selv. Noe som ikke vil være unaturlig. Og det ble jo absolutt ikke gjort noen big deal av (bortsett fra i media). Vi så vel Marius akkurat lenge nok til at jeg rakk å tenke "men var ikke det" - og så var han borte igjen. Anonymkode: 5a670...b92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #1498 Del Skrevet 4. juni 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Håper virkelig sesong 3 blir bedre, for denne har jevnt over blitt dårligere for hver episode. Likte at Jonas og Isak var tilbake på slutten nå, men synes det var kjempe teit at Astrid S og Marius var med i sesongfinalen. Ødela litt for min del, det ble bare teit. Forventer gull i sesong 3. Anonymkode: 019cd...a5a Ja, likte å se Jonas og Isak, minte meg litt om sesong 1, som var mye bedre enn denne sesongen. Egentlig likte jeg Noora og William og "kjærlighetshistorien" deres, men etter denne sesongen er jeg bare lei og savner å se mer av "gjengen" og de andre elevene, serien blir mer dynamisk og spennende med de andre karakterene. Jeg håper at sesong tre handler om Sana, det hadde vært gøy å se hva som skjuler seg bak den tøffe fasaden hennes. Anonymkode: ca37e...e54 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #1499 Del Skrevet 4. juni 2016 Håper på en pause fra Noora i alle fall. Jeg ble drittlei av "jammen ååååeh" og "særriøst lissåm!!" noen episoder inn. De siste episodene satt jeg egentlig bare å studerte den store nesen til William da han og Noora kliner. Må være vinkelen de konstant har brukt. Anonymkode: 33e64...1c5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Daisy Skrevet 4. juni 2016 #1500 Del Skrevet 4. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Håper på en pause fra Noora i alle fall. Jeg ble drittlei av "jammen ååååeh" og "særriøst lissåm!!" noen episoder inn. De siste episodene satt jeg egentlig bare å studerte den store nesen til William da han og Noora kliner. Må være vinkelen de konstant har brukt. Anonymkode: 33e64...1c5 Stakkars deg som må påpeke utseende til andre. Patetisk! Kanskje du skal finne noe annet å se på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå