Maleficenta Skrevet 31. mai 2016 #1421 Del Skrevet 31. mai 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Eskhhill.. Hkannke hdu bare hlissoom... slutte å hhvææære sååå hhjævla sær hlissomm? Slitsomt å høre på Nora.. Dårlig diksjon... Og mye "lissom" og "bare" osv.. Anonymkode: 4f27c...e2e Åja å mobbe folk pga måten de snakker på er greit men å si noe om bryna til noen er krise... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #1422 Del Skrevet 31. mai 2016 49 minutter siden, Poussey skrev: Har Noora dialekt IRL? Hør på intervjuet i linken. Synes jeg hører hun sier "heile" og "ikkje". Trodde hun var kav Oslo ;-) https://www.nrk.no/kultur/_skam_-vant-tre-priser-pa-gullruten-1.12946498 Haha, skuespilleren bak karakteren Noora sier jo "lissom/liksom" flere ganger i det korte intervjuet, mens hun som spiller Eva virker mer avslappet og moden Anonymkode: ca37e...e54 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #1423 Del Skrevet 31. mai 2016 5 minutter siden, Maleficenta skrev: Åja å mobbe folk pga måten de snakker på er greit men å si noe om bryna til noen er krise... Å kommentere hvordan en karakter snakker og at karakteren og skuespilleren sier "liksom" kan ikke sammenlignes med å kommentere andres utseende, snakke om stygge, store neser. Anonymkode: ca37e...e54 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Geparden Skrevet 31. mai 2016 #1424 Del Skrevet 31. mai 2016 (endret) De har tid til å gjøre det på samme måte som sesong 1. Vi blir ferdig med historien om Noora og William. De gjør det på skikkelig Skam-måte, så det blir bra. Det er ikke mange som har så god kontroll på trådene sine som Skam. Boden er twisten sånn som Isak var det. Endret 31. mai 2016 av Gepardieu 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 1. juni 2016 #1425 Del Skrevet 1. juni 2016 (endret) 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Å kommentere hvordan en karakter snakker og at karakteren og skuespilleren sier "liksom" kan ikke sammenlignes med å kommentere andres utseende, snakke om stygge, store neser. Anonymkode: ca37e...e54 Altså tror du hun faker snakkemåten sin? Hun har jo garantert den måten å snakke på til vanlig. Er ikke bare å legge om talemåten. Ok beklager for det jeg sa om nesa til den gutten. Men bryna til jonas er det faktisk lett å gjøre noe med Endret 1. juni 2016 av Maleficenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nadiine Skrevet 1. juni 2016 #1426 Del Skrevet 1. juni 2016 Er det Vilde som bor i boden siden Eskild har et års forbruk av doruller plutselig? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 1. juni 2016 #1427 Del Skrevet 1. juni 2016 5 minutter siden, nadiine skrev: Er det Vilde som bor i boden siden Eskild har et års forbruk av doruller plutselig? Det var jo Sana som håndterte de rullene til slutt, eller om det var broren hennes. Men hva er linken mellom Sana og Isak (som jeg tror bor i boden)? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #1428 Del Skrevet 1. juni 2016 Den der chatten om hva de skal si kommer til å få konsekvenser. Anonymkode: 7f0b8...dbf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #1429 Del Skrevet 1. juni 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den der chatten om hva de skal si kommer til å få konsekvenser. Anonymkode: 7f0b8...dbf Husk at det bare er en episode igjen av denne sesongen. Hvor mye kan de rekke de siste minuttene liksom? Anonymkode: 152fb...a53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #1430 Del Skrevet 1. juni 2016 Blir det ingen ny episode i dag? Anonymkode: 5a670...b92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #1431 Del Skrevet 1. juni 2016 4 timer siden, Maleficenta skrev: Altså tror du hun faker snakkemåten sin? Hun har jo garantert den måten å snakke på til vanlig. Er ikke bare å legge om talemåten. Ok beklager for det jeg sa om nesa til den gutten. Men bryna til jonas er det faktisk lett å gjøre noe med Som skuespiller er du forventet å kunne legge om talemåten, så det er godt mulig hun gjør Det er ikke uvanlig. Men hun snakket ganske likt på Gullruten, bare at hun ikke dro alt ut så mye da, som hun gjør i serien. Anonymkode: 1e6ed...7e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #1432 Del Skrevet 1. juni 2016 Jeg er fra Sigdal og har søskenbarn som har gått i klasse med Josefine/Noora på barne og ungdomsskole. Sånn som ho snakka på gullruta, sånn snakker vi her i bøgda. Vi sier uss og ikkje. Tjukk l i ord. (Som je hadde uttala ol...) så ho har jo lagt om dialekta no, men kjenner igjen ein del. Anonymkode: 4b3df...dee 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 1. juni 2016 #1433 Del Skrevet 1. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Som skuespiller er du forventet å kunne legge om talemåten, så det er godt mulig hun gjør Det er ikke uvanlig. Men hun snakket ganske likt på Gullruten, bare at hun ikke dro alt ut så mye da, som hun gjør i serien. Anonymkode: 1e6ed...7e6 Såå gode skuespillere er de ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #1434 Del Skrevet 1. juni 2016 1 time siden, Maleficenta skrev: Såå gode skuespillere er de ikke Å legge om talemåte er grunnleggende skuespill.. Trenger ikke være megaproff for å få det til, det har til og med jeg klart... Anonymkode: 1e6ed...7e6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2016 #1435 Del Skrevet 2. juni 2016 Skaperne av skam sier planen for sesong 3 vil overraske alle. Da tipper jeg det blir guttesesong, og at vi skal følge Isak sitt perspektiv og hans hverdag. Håper vi i så fall får mer av Eskild (for vi er vel overbevist om at det er Isak Eskild skjuler i boden?). Syntes forøvrig Isak er litt kjedelig, men vi får vel ha tiltro til at de skriver en interessant fortelling. Hvis det ikke er Isak, er det muligens William da, og at han går tredjeåret om igjen. Han gikk jo glipp av eksamen, samt gir faen i skolen (jamfør de siste meldingene mellom han og Noora). hva tror dere? Anonymkode: 33d94...e36 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 2. juni 2016 #1436 Del Skrevet 2. juni 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Skaperne av skam sier planen for sesong 3 vil overraske alle. Da tipper jeg det blir guttesesong, og at vi skal følge Isak sitt perspektiv og hans hverdag. Håper vi i så fall får mer av Eskild (for vi er vel overbevist om at det er Isak Eskild skjuler i boden?). Syntes forøvrig Isak er litt kjedelig, men vi får vel ha tiltro til at de skriver en interessant fortelling. Hvis det ikke er Isak, er det muligens William da, og at han går tredjeåret om igjen. Han gikk jo glipp av eksamen, samt gir faen i skolen (jamfør de siste meldingene mellom han og Noora). hva tror dere? Anonymkode: 33d94...e36 Jeg har sett alle episodene på nettv bortsett fra den som kom idag. Har ikke fått med meg noen verdens ting om noen bod??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ankara Skrevet 2. juni 2016 #1437 Del Skrevet 2. juni 2016 47 minutter siden, Maleficenta skrev: Jeg har sett alle episodene på nettv bortsett fra den som kom idag. Har ikke fått med meg noen verdens ting om noen bod??? De har snakket om det flere ganger... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 2. juni 2016 #1438 Del Skrevet 2. juni 2016 1 time siden, ankara skrev: De har snakket om det flere ganger... Hmm tror jeg må se det på nytt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Magnifiq Skrevet 2. juni 2016 #1439 Del Skrevet 2. juni 2016 14 minutter siden, Maleficenta skrev: Hmm tror jeg må se det på nytt.. Den episoden hvor Sana kommer og sier til Nora at William er på kontorer til rektor (?), så får Nora SMS (rett før sana kommer inn i klasserommet) fra hun Linn om at det er madrass og dyne i boden .. så har de jo fått naboklager på det, som hun tar opp med Eskild. Så spør hun William om det er han som sover i boden dems.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 2. juni 2016 #1440 Del Skrevet 2. juni 2016 Har tenkt tanken på 6 sesonger jeg, det er jo 6 halvår skole. Et halvår for hver av jentene, og det siste halve er russetida... kanskje neste sesong er med vilde, som lurer på om hun er lesbisk? Det har jo vært hinta litt til flere ganger. "Eva og jeg har klina litt i det siste, og jeg blir kåt" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå