AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #1061 Del Skrevet 22. mai 2016 6 timer siden, Rosalie skrev: Vilde... Teori: William har nok reist til far i London for å si at nok er nok, nå får han ta affære overfor den bedritne eldstesønnen. En rettssak mot Nico vil kunne dra farens gode navn og rykte ned i søla også, et ekstra argument for at faren skal engasjere seg. Tror nok det, ja. Anonymkode: 49d82...2d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UnderCover Skrevet 22. mai 2016 #1062 Del Skrevet 22. mai 2016 1 time siden, ankara skrev: I tillegg til klippene som danner fredagens episoder får man innblikk i Instagram-bilder, chat-meldinger på Facebook og sms-samtaler. Det var da enda godt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #1063 Del Skrevet 22. mai 2016 Den 19.5.2016 at 23.20, michaeline__07 skrev: Hva? Det er en tv-serie, og det begrenser seg litt om hvor jordnær den er, men hvorfor kalles serien for skam? Hva er det å skamme seg over? Kanskje de litt ufine i mot hverandre, men alle er vel det når de er i den alderen? På en annen side så har ikke alderen noe med saken å gjøre mener nå jeg. Serien er ganske bra egentlig. Jeg har tenkt at det blir konseptnavnet eller bussnavnet dems på et vis. Da de skulle velge konsept var det viktig å finne et kort ord på fire bokstaver, og de bestemte seg vel halvveis for KRED. Jeg gjetter på at ordet blir SKAM istedet, og at det er derfor serien heter det? Det handler jo mye om skam. Skam over å ha stjålet typen til bestevenninna, skam over å bli dumpa etter å ha vært needy, skam etter spiseforstyrrelser, skam etter overgrep etc etc etc. Anonymkode: d455f...38e 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
literally Skrevet 22. mai 2016 #1064 Del Skrevet 22. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tror nok det, ja. Anonymkode: 49d82...2d6 Bare jeg som ikke får opp dette bildet? :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plexus Skrevet 22. mai 2016 #1065 Del Skrevet 22. mai 2016 8 timer siden, ankara skrev: *Ulrikke og Josefine. Hehe ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 22. mai 2016 #1066 Del Skrevet 22. mai 2016 25 minutter siden, literally skrev: Bare jeg som ikke får opp dette bildet? :/ Jeg får det heller ikke opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 22. mai 2016 #1067 Del Skrevet 22. mai 2016 For en fantastisk episode! Vilde er virkelig god som gull. Så dere bildet av Noora i niende? Sykelig tynn, mere som bygger opp under teorien om spiseforstyrrelser i fortiden. Og flotte, flotte Vilde som tok grep og fikk i venninna si litt mat. Noora myket totalt opp, og tok imot kjærligheten fra Vilde. Åååh, hjertet mitt 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
torskehodet Skrevet 22. mai 2016 #1068 Del Skrevet 22. mai 2016 Det vilde sa om at maten var laget av poteter, var det ikke noora som sa det til hun først i sesong 1 eller er jeg på bærtur? Morsom serie ihvertfall;) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 22. mai 2016 #1069 Del Skrevet 22. mai 2016 51 minutter siden, torskehodet skrev: Det vilde sa om at maten var laget av poteter, var det ikke noora som sa det til hun først i sesong 1 eller er jeg på bærtur? Morsom serie ihvertfall;) Du er ikke på bærtur, det stemmer. Hun sa det vel forsåvidt i denne sesongen, da de var på hyttetur i "Hemsedal", haha. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
torskehodet Skrevet 22. mai 2016 #1070 Del Skrevet 22. mai 2016 2 minutter siden, Kraula skrev: Du er ikke på bærtur, det stemmer. Hun sa det vel forsåvidt i denne sesongen, da de var på hyttetur i "Hemsedal", haha. Oi denne sesongen ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hulderjenta Skrevet 23. mai 2016 #1071 Del Skrevet 23. mai 2016 Jeg ble skikkelig rørt av den samtalen mellom Vilde og Noora. Fine Vilde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 #1072 Del Skrevet 23. mai 2016 Jeg tenker at tittelen på serien henviser til at hver av jentene har noe å skamme seg over. Eva hadde det at hun svek bestevenninnen, Nora har sin spiseforstyrrelse og opplevelsenmed Nikko. Anonymkode: 7f0b8...dbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 #1073 Del Skrevet 23. mai 2016 Serien heter SKAM fordi den følelsen som var gjennomgående hos samtlige tenåringer redaksjonen snakket med i research-perioden følte på skam. Anonymkode: 33d94...e36 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emas Skrevet 23. mai 2016 #1074 Del Skrevet 23. mai 2016 Ny video kjem kl 1510! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 #1075 Del Skrevet 23. mai 2016 16 timer siden, literally skrev: Bare jeg som ikke får opp dette bildet? :/ Bildet var en skjermdump fra SKAM-gruppa 20+, hvor en mann hadde skrevet nøyaktig det samme før. Anonymkode: 49d82...2d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
michaeline__07 Skrevet 23. mai 2016 #1076 Del Skrevet 23. mai 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har tenkt at det blir konseptnavnet eller bussnavnet dems på et vis. Da de skulle velge konsept var det viktig å finne et kort ord på fire bokstaver, og de bestemte seg vel halvveis for KRED. Jeg gjetter på at ordet blir SKAM istedet, og at det er derfor serien heter det? Det handler jo mye om skam. Skam over å ha stjålet typen til bestevenninna, skam over å bli dumpa etter å ha vært needy, skam etter spiseforstyrrelser, skam etter overgrep etc etc etc. Anonymkode: d455f...38e Ja, ok. Den kunne ha hett KRED, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jallatralla Skrevet 23. mai 2016 #1077 Del Skrevet 23. mai 2016 JAAA! ENDELIG. Det var akkurat det jeg hadde håpet på, at det ikke hadde skjedd noen voldtekt. Ja, han har fortsatt tatt det bilde, men det var ikke noe mer! ER så lettet nå! DET ORDNER SEG FFS! Endelig får vi litt mer bakgrunnsinfo! Det VAR seg selv Niko snakka om! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smash Skrevet 23. mai 2016 #1078 Del Skrevet 23. mai 2016 ahhh nå ble dagen min mye bedre håper alt ordner seg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
literally Skrevet 23. mai 2016 #1079 Del Skrevet 23. mai 2016 HERREGUD, så glad jeg ble nå! Var virkelig det jeg håpte på! Likte dette klippet skikkelig godt, endelig fikk vi vite mye om familien til William. Nå MÅ han jo bare svare snart, han kan jo ikke droppe alle eksamener og ødelegge så mye for seg selv. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 #1080 Del Skrevet 23. mai 2016 7 minutter siden, literally skrev: HERREGUD, så glad jeg ble nå! Var virkelig det jeg håpte på! Likte dette klippet skikkelig godt, endelig fikk vi vite mye om familien til William. Nå MÅ han jo bare svare snart, han kan jo ikke droppe alle eksamener og ødelegge så mye for seg selv. Ikke verdens undergang om han dropper eksamen. Eneste er at han ikke får studert rett etter VGS. Anonymkode: 36ff7...98a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå