AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #241 Del Skrevet 8. april 2016 Får samme følelse av den samme hypen som "ung og lovende". Man er nærmest programforpliktet til å digge serien, hvis man ikke gjør det, blir man fremstilt som rar og dum. Begynte å se Ung og Lovende og Skam, men kuttet tidlig ut. Lite imponert, og begge seriene synes jeg er middelmådige. Anonymkode: b7600...80d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plexus Skrevet 8. april 2016 #242 Del Skrevet 8. april 2016 Er det ikke noen som stusser over at en 16 åring (Noora) bor alene i et bokollektiv midt i byen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whoops Skrevet 8. april 2016 #243 Del Skrevet 8. april 2016 3 minutter siden, Plexus skrev: Er det ikke noen som stusser over at en 16 åring (Noora) bor alene i et bokollektiv midt i byen? Tror det har blitt diskutert tidligere i tråden. Slett ikke uvanlig å flytte på hybel når man er 16 år. Kanskje litt uvanlig i Oslo, men ikke helt unikt. Og foreldrene hennes er kanskje igjen i Madrid, mens hun ville gå på skole i Norge? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rozes Skrevet 8. april 2016 #244 Del Skrevet 8. april 2016 3 minutter siden, Plexus skrev: Er det ikke noen som stusser over at en 16 åring (Noora) bor alene i et bokollektiv midt i byen? Syns det er rart at vi ikke har fått vite noe mer om Noora enda. Bakgrunn (Madrid), spiseforstyrrelse og det at hun bor alene som 16-åring. Håper vi får vite mer snart. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plexus Skrevet 8. april 2016 #245 Del Skrevet 8. april 2016 Et øyeblikk siden, Whoops skrev: Tror det har blitt diskutert tidligere i tråden. Slett ikke uvanlig å flytte på hybel når man er 16 år. Kanskje litt uvanlig i Oslo, men ikke helt unikt. Og foreldrene hennes er kanskje igjen i Madrid, mens hun ville gå på skole i Norge? Det er mulig, har ikke lest meg gjennom hele tråden... Jeg tror det er litt uvanlig i Oslo ja, hvertfall når det er bokollektiv sammen med andre som ser så mye eldre ut enn henne... Et øyeblikk siden, Rozes skrev: Syns det er rart at vi ikke har fått vite noe mer om Noora enda. Bakgrunn (Madrid), spiseforstyrrelse og det at hun bor alene som 16-åring. Håper vi får vite mer snart. Det er sant. Håper det jeg og! og hvorfor hun ikke drikker alkohol (ikke det at det er et problem altså). Blir spennende å få en skikkelig oppklaring 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #246 Del Skrevet 10. april 2016 Ser det har blitt litt roligere her, så tenkte å gi en lyd om Facebookgruppen for de som er over 20 år (ca) og liker Skam. Fin plass og diskutere serien på for oss som kanskje har en litt annen synsvinkel enn det målgruppen har https://www.facebook.com/groups/1118362488215165/?fref=ts Anonymkode: a63e4...b3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #247 Del Skrevet 10. april 2016 Skuespilleren som spiller NOora er helt eledndig. Hun er ikke troverdig i det hele tatt. Og hvem i all verden har ansvare for kostymene? Alle ser helt for jævlig ut!! Anonymkode: 0158f...6f9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Notatboka Skrevet 10. april 2016 #248 Del Skrevet 10. april 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skuespilleren som spiller NOora er helt eledndig. Hun er ikke troverdig i det hele tatt. Og hvem i all verden har ansvare for kostymene? Alle ser helt for jævlig ut!! Anonymkode: 0158f...6f9 Fryktelig så konstruktive vi var i dag da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #249 Del Skrevet 10. april 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Skuespilleren som spiller NOora er helt eledndig. Hun er ikke troverdig i det hele tatt. Og hvem i all verden har ansvare for kostymene? Alle ser helt for jævlig ut!! Anonymkode: 0158f...6f9 Du begynner å dra litt på åra tenker jeg.. Anonymkode: 54cc5...e48 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #250 Del Skrevet 10. april 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Skuespilleren som spiller NOora er helt eledndig. Hun er ikke troverdig i det hele tatt. Og hvem i all verden har ansvare for kostymene? Alle ser helt for jævlig ut!! Anonymkode: 0158f...6f9 De ser ut som normale vgs-elever. Det er jo litt av poenget også. Anonymkode: 49d82...2d6 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #251 Del Skrevet 10. april 2016 Å ta en pause fra sendingen fordi "det er greit med litt avstand, slik at man kan føle savn og få sterkere bånd til årogrammet" synes jeg er idiotisk... Det har for meg fått motsatt effekt. På så lang tid glemmer jeg omtrent at serien eksisterer og mister lysten på å følge med på det. Er det noen som gleder seg ekstra mye til den kommer ut 18 april og som synes pausen var en god idé? :/ Anonymkode: a0d57...305 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #252 Del Skrevet 11. april 2016 Jeg lurer på hvordan de løser det i neste episode. Serien foregår jo i sanntid, så da har det gått 3 uker siden Vilde fant ut om Noorhelm. Vi har jo sett klineklipp av Noorhelm, så vet at de hvertfall holder på litt. Jeg lurer på om de tok pause i serien for å se reaksjonen i sosiale medier? Noen sa at responsen på Eva og Jonas ikke var positiv nok, så derfor slo de opp. Tenker at hvis folk virkelig hatet N og W så ville forfatterne rukket å skrive om manus eller noe slik at det ikke blir dem likevel? Nå virker de fleste positive til Noorhelm da. Anonymkode: 152fb...a53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #253 Del Skrevet 11. april 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurer på hvordan de løser det i neste episode. Serien foregår jo i sanntid, så da har det gått 3 uker siden Vilde fant ut om Noorhelm. Vi har jo sett klineklipp av Noorhelm, så vet at de hvertfall holder på litt. Jeg lurer på om de tok pause i serien for å se reaksjonen i sosiale medier? Noen sa at responsen på Eva og Jonas ikke var positiv nok, så derfor slo de opp. Tenker at hvis folk virkelig hatet N og W så ville forfatterne rukket å skrive om manus eller noe slik at det ikke blir dem likevel? Nå virker de fleste positive til Noorhelm da. Anonymkode: 152fb...a53 Tåpelig dersom dette stemmer..... Anonymkode: a0d57...305 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dwight Skrevet 11. april 2016 #254 Del Skrevet 11. april 2016 (endret) 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurer på hvordan de løser det i neste episode. Serien foregår jo i sanntid, så da har det gått 3 uker siden Vilde fant ut om Noorhelm. Vi har jo sett klineklipp av Noorhelm, så vet at de hvertfall holder på litt. Jeg lurer på om de tok pause i serien for å se reaksjonen i sosiale medier? Noen sa at responsen på Eva og Jonas ikke var positiv nok, så derfor slo de opp. Tenker at hvis folk virkelig hatet N og W så ville forfatterne rukket å skrive om manus eller noe slik at det ikke blir dem likevel? Nå virker de fleste positive til Noorhelm da. Anonymkode: 152fb...a53 Tipper hun ikke har sagt noe til Noora. N og W holder på i skjul og tror de ikke er oppdaget. På et punkt kommer Vilde til å sprekke i neste episode og N finner utav at V vet alt. Og kan faktisk se for meg at grunnen til pause er for å spille inn litt episoder på forhånd, slik at skuespillerne slipper stress og mas rundt eksamensperioder osv. Det er jo studenter hele gjengen som spiller. Endret 11. april 2016 av Dwight Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #255 Del Skrevet 11. april 2016 Den 10. april 2016 at 14.13, AnonymBruker skrev: Ser det har blitt litt roligere her, så tenkte å gi en lyd om Facebookgruppen for de som er over 20 år (ca) og liker Skam. Fin plass og diskutere serien på for oss som kanskje har en litt annen synsvinkel enn det målgruppen har https://www.facebook.com/groups/1118362488215165/?fref=ts Anonymkode: a63e4...b3f Hva med de som er 18+ som har ett mindre fjortissyn på serien? Anonymkode: 33ea4...77d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
michaeline__07 Skrevet 11. april 2016 #256 Del Skrevet 11. april 2016 Litt treg serie. Minner meg om skolen min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #257 Del Skrevet 12. april 2016 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva med de som er 18+ som har ett mindre fjortissyn på serien? Anonymkode: 33ea4...77d Det er ikke en fastsatt aldergrense hvis det var det du lurte på? De som vil får være med, men gruppen er kanskje mest aktuell for dem som er ferdig med vgs Anonymkode: a63e4...b3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #258 Del Skrevet 12. april 2016 Jeg er over målgruppen da jeg er 20 år, men fy søren så gammel jeg føler meg for denne serien. Jeg blir helt gal av språket de, særlig Nora, bruker. Hvor nedlatende, altvitende og likegyldig Nora er forstår jeg ikke hvorfor er så appellerende for dere her i tråden. Russetid, fyll og hookups er det eneste denne serien dreier seg om. Jeg synes det er innholdsløst. Slosskamper og hookeaksjon? Dette er jo ikke vanlig på VGS. Eva, selv om hun er en irriterende karakter, er jo en av de som er veldig lik mange VGS-elever. Jeg ser ikke hvorfor hun er den mest irriterende karakteren. Anonymkode: 07b78...464 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #259 Del Skrevet 12. april 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke en fastsatt aldergrense hvis det var det du lurte på? De som vil får være med, men gruppen er kanskje mest aktuell for dem som er ferdig med vgs Anonymkode: a63e4...b3f Målgruppen er vel rundt 15-års alder. Anonymkode: 07b78...464 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allesote Skrevet 13. april 2016 #260 Del Skrevet 13. april 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er over målgruppen da jeg er 20 år, men fy søren så gammel jeg føler meg for denne serien. Jeg blir helt gal av språket de, særlig Nora, bruker. Hvor nedlatende, altvitende og likegyldig Nora er forstår jeg ikke hvorfor er så appellerende for dere her i tråden. Russetid, fyll og hookups er det eneste denne serien dreier seg om. Jeg synes det er innholdsløst. Slosskamper og hookeaksjon? Dette er jo ikke vanlig på VGS. Eva, selv om hun er en irriterende karakter, er jo en av de som er veldig lik mange VGS-elever. Jeg ser ikke hvorfor hun er den mest irriterende karakteren. Anonymkode: 07b78...464 Jo. Det er vanlig dessverre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå