Gå til innhold

Hvordan tolke dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei han har ikke behandlet noen av dere bra, men du skal ikke leke Gud i deres forhold. Du står ikke i en posisjon til å klasse til for dem. Vær et voksent menneske og tenk "Jaja, så var han en  dritt. Da har jeg lært det" og gå videre i livet. Hvis ikke sitter du der om 3 år og fortsatt sturer over den dingsen du ikke fikk. 

Anonymkode: 4b5e8...d0b

Jeg vet, men det er ikke rart at jeg får hevntanker når han har holdt på som dette.

Tror du han valgte henne fordi han aldri kom noen vei med meg? Sitter bare med så mange spørsmål...

 

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan jeg få han til å føle anger eller ydmykelse, når jeg møter han for å få det som er mitt tilbake? Jeg vil han skal føle at han går glipp av noe bra og at han angrer på hvordan han har holdt på. Hvordan være når jeg møter han?

 

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Hvis du bare kunne fortelle hva som er så viktig å få tilbake, kunne vi kanskje få mer forståelse for deg. Men du maler helt manisk på ditt evinnelige mantra, "det som er mitt, det som er mitt, det som er mitt..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forteller det ikke. Jeg har en avtale med han om å få det tilbake på mandag. Det er helt over mellom oss. Men jeg vil få han til å angre, kjenne ydmykelse når jeg møter han. Hvordan gjør jeg det?

Jeg vil ikke ha han tilbake. Han har ødelagt alt som var imellom oss. Han har ydmyket meg foran ei ny dame ( selv om han har skrevet til meg flere ganger mens han så henne ).Jeg vil bare at han skal kjenne litt på den smerten jeg kjenner nå.

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

It seems that will never end.

Så kjip du er som bare kommer med kjipe kommentarer istedenfor å gi råd.

Anonymkode: 98caf...76f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den verste tlf jeg har fått, idag da han ringte. Han sa at jeg skal ikke kontakte han eller henne mer, etter at han sa det var over med hun dama for tre dager siden...han som har skrevet at han ventet på meg i flere år, introdusert meg som dama hans på fest i juni, ni måneder etter at han møtte henne, jeg overnattet der. Jeg overnattet flere ganger i juni, han fulgte meg hjem minst to ganger ( et langt stykke å gå ) Jeg ante ingenting om at han har sett ei i ett år. 

Hvordan skal jeg opptre når jeg møter han, for å vise at jeg forakter han, og at han kan kjenne en anger på hvordan han har vært mot meg? Skal jeg bare være iskald, ta imot det som er mitt uten å se på han, si at jeg har ingenting mer å si til han, og at han aldri vil høre fra meg igjen? Setter pris på råd.

Bruker dette som terapi for å skrive ut noen av de vonde følelsene jeg sitter meg. Han fortjente ikke de dype følelsene mine.

 

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjip du er som bare kommer med kjipe kommentarer istedenfor å gi råd.

Anonymkode: 98caf...76f

Det var en kommentar til den før meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppfør deg som om du har det fint og egentlig ikke har tenkt noe på han. UTEN å si det. Bare vær likegyldig, hverken sint, tris, eller glad. Ikke fortell han at han har såret deg, dette vet han allerede (og bryr seg tydeligvis ikke om).

Ikke gi han noe mer makt over deg, den værste "hevnen" for han er å se at du har det fint uten han og at han egentlig ikke var spesielt viktig for deg. Men som sagt, UTEN at du faktisk sier dette.

Og så går du videre med livet ditt og legger det bak deg.

Anonymkode: 692d1...4b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppfør deg som om du har det fint og egentlig ikke har tenkt noe på han. UTEN å si det. Bare vær likegyldig, hverken sint, tris, eller glad. Ikke fortell han at han har såret deg, dette vet han allerede (og bryr seg tydeligvis ikke om).

Ikke gi han noe mer makt over deg, den værste "hevnen" for han er å se at du har det fint uten han og at han egentlig ikke var spesielt viktig for deg. Men som sagt, UTEN at du faktisk sier dette.

Og så går du videre med livet ditt og legger det bak deg.

Anonymkode: 692d1...4b0

Takk for fint svar. Men hva skal jeg si til han? Bare ta imot, å dra kjapt uten noe blikk kontakt? Si at jeg har ikke noe mer å si?

Jeg tenker at hun dama må også ha noe å tenke på, siden han gjorde det slutt etter at hun ba meg slutte å sende han mld sist helg? Det var jo hun som fikk meg til å oppdage dette.

Han sa det var over da jeg dro dit i uka, hun bekreftet også dette senere. Virker som han sikkert har løyet til henne nå, evt kommet med kjærlighetserklæringer og at hun tar han tilbake med en gang. Hun skrev at de ikke hadde kontakt, men plutselig idag hadde de kontakt igjen, ei uke etterpå.

Jeg skrev spurte om hun så han da han hadde sendt meg et håndskrevet brev i slutten av januar i år, og nevnte festen i juni der han omtalte meg som dama si. Da skrev hun at de møttes ifjor i oktober. Denne mld utvekslingen skjedde på torsdag, dagen etter at jeg hadde vært hos han. Da må hun jo tenke at han ikke er pålitelig? Eller kanskje hun glemmer det siden hun sannsynligvis er forelsket i han...

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte henne på sms idag om hun fortsatt ser han ( før han ringte meg ). Da skrev hun først : "hva sier han?" 

Så skrev hun : "vi har ikke kontakt nå. Det som skjer imellom han og deg har ingenting med meg å gjøre."

Så ringer han nesten like etterpå og sier at jeg må slutte å kontakte han og henne, så da de tydeligvis hatt kontakt, evt at han kontaktet henne etter at vi hadde mld.

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fint svar. Men hva skal jeg si til han? Bare ta imot, å dra kjapt uten noe blikk kontakt? Si at jeg har ikke noe mer å si?

Jeg tenker at hun dama må også ha noe å tenke på, siden han gjorde det slutt etter at hun ba meg slutte å sende han mld sist helg? Det var jo hun som fikk meg til å oppdage dette.

Han sa det var over da jeg dro dit i uka, hun bekreftet også dette senere. Virker som han sikkert har løyet til henne nå, evt kommet med kjærlighetserklæringer og at hun tar han tilbake med en gang. Hun skrev at de ikke hadde kontakt, men plutselig idag hadde de kontakt igjen, ei uke etterpå.

Jeg skrev spurte om hun så han da han hadde sendt meg et håndskrevet brev i slutten av januar i år, og nevnte festen i juni der han omtalte meg som dama si. Da skrev hun at de møttes ifjor i oktober. Denne mld utvekslingen skjedde på torsdag, dagen etter at jeg hadde vært hos han. Da må hun jo tenke at han ikke er pålitelig? Eller kanskje hun glemmer det siden hun sannsynligvis er forelsket i han...

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Du trenger ikke å si så mye, bare "hei"og når du får tingen din: "takk, jeg må bare stikke. Hadet!", som om du er på vei et annet sted og er sent ute. Du kan gjerne styre med telefonen også og sende sms med noen, eller snakke i telefon med noen, slik at det virker mer troverdig og som at du ikke bryr deg om han, men kun om tingen du skal ha tilbake. Da får du "hevn" uten å gi han noen glede av å se at han har såret deg.

Anonymkode: 692d1...4b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva han og hun snakker om, finner ut av, eller tenker om hverandre bør du ikke legge deg opp i, mange jenter gleder seg over å være den som "vinner" mannen, så ikke ta noe mer kontakt med henne, og ikke nevn henne for noen de kjenner. Da gir ikke du henne heller tilfredstillelsen av å se at du er såret og bryr deg.

Anonymkode: 692d1...4b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke å si så mye, bare "hei"og når du får tingen din: "takk, jeg må bare stikke. Hadet!", som om du er på vei et annet sted og er sent ute. Du kan gjerne styre med telefonen også og sende sms med noen, eller snakke i telefon med noen, slik at det virker mer troverdig og som at du ikke bryr deg om han, men kun om tingen du skal ha tilbake. Da får du "hevn" uten å gi han noen glede av å se at han har såret deg.

Anonymkode: 692d1...4b0

Tusen takk , det var et en god idé.

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte henne på sms idag om hun fortsatt ser han ( før han ringte meg ). Da skrev hun først : "hva sier han?" 

Så skrev hun : "vi har ikke kontakt nå. Det som skjer imellom han og deg har ingenting med meg å gjøre."

Så ringer han nesten like etterpå og sier at jeg må slutte å kontakte han og henne, så da de tydeligvis hatt kontakt, evt at han kontaktet henne etter at vi hadde mld.

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Jeg hadde nok også kontaktet eksen hvis en fremmed dame tok kontakt og spurte om forholdet vårt. 

Angående hvordan du skal oppføre deg og ikke; hent tingen, si takk, gå hjem. Ikke bruk energi på å prøve å få han til å føle seg dårlig, det er bortkastet tid og energi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva han og hun snakker om, finner ut av, eller tenker om hverandre bør du ikke legge deg opp i, mange jenter gleder seg over å være den som "vinner" mannen, så ikke ta noe mer kontakt med henne, og ikke nevn henne for noen de kjenner. Da gir ikke du henne heller tilfredstillelsen av å se at du er såret og bryr deg.

Anonymkode: 692d1...4b0

Jeg gikk jo i juni, skrev at det var over mellom oss, så var jo egentlig jeg som dumpa han da. Men siden jeg har spurt om å få det som er mitt tilbake, har han vært kjip og ignorert meg, samt at jeg plutselig fikk mld fra hun dama sist helg. 

Jeg tror også han føler at han aldri kom noen vei med meg, fordi det var så lenge mistillit der, men jeg visste ikke at han så ei i ett år. Jeg ga meg aldri helt hen til han. 

Tror du ikke hun må tenke noe på dette sm kom frem? Det at han har sendt brev, festen i juni? Han lyver/manipulerer det kanskje bort? Han snakket jo kjipt om henne da jeg kom til han sist.

Jeg skrev idag til henne at jeg har mailet han angående hva jeg skal ha tilbake, og at jeg ønsker ikke å ha noe mer med han å gjøre, og at det er det siste hun hører fra meg. Var den mld ok? Jeg klarer kke tenke klart...

 

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...