Gå til innhold

Hvordan tolke dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet ingenting om deres forhold, vet igrunnen lite om hva som foregår i hodet hans. Men jeg vet at han har vært ordentlig interessert i meg, utifra det han har sagt og gjort tidligere, selv om han trolig ikke er til å stole på generelt. En kamerat av han ringte meg en gang, sa at denne mannen tenkte mye på meg, en annen venn av han sa at han elsket meg. Dette er jo lenge siden nå, men jeg vet at han har hatt følelser, problemet er hva han har gjort med andre, mens han har sagt det han har gjort til meg.

Jeg fant tidligere mld fra han i år der han skrev ting som :

"jeg har ventet på deg i 3 år og gjør det fortsatt". "Du jenta mi, jeg er der for deg i all fremtid, det er opp til deg". Da hadde han møtt hun dama, men vet ikke hvilket forhold de hadde da. Føler at det utviklet seg i sommer da jeg kuttet kontakten med han, pga avtalen han brøt med meg.

 

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Jeg vet heller ikke hva som foregår i hodet hans, og det var heller ikke det jeg siktet til. Ut fra det du har skrevet her inne kan jeg allikevel forstå at et forhold mellom dere to er en dårlig idè. Når dere surrer sånn frem og tilbake i årevis, så er det rett og slett ikke meningen. Hadde dere begge gått 100% inn for det, så hadde dere vært kjærester nå. 

Jeg tviler ikke på at han virker veldig på i perioder, men det rettferdiggjør ikke de andre periodene. 

Jeg vet hvordan det er å bli hektet på noen, og det er grusomt. Min visste også hva han skulle si, både i form av brev og andre ting. Uansett hvor vanskelig det virker, så må du gi slipp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skrev han noen mailer igår, der jeg la fram mld han skrev til meg, som om at han ventet på meg, at han var der for meg i all framtid, brevet han skrev og at på dette tidspunktet hadde han sett henne ca et halvt år, så han er en hykler!

Han har selvsagt ikke svart, og jeg sjekket igår at han fortsatt har blokkert meg siden jeg var hos han. Tipper at han ser den nye dama selv om han sa det var over.

Hadde han ikke prøvd å forklare seg, gjøre noe hvis det var meg han ville ha, selv om jeg skrev dette? I den første mailen skrev jeg at jeg var glad jeg aldri hadde gitt meg helt hen til han.

 

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev han noen mailer igår, der jeg la fram mld han skrev til meg, som om at han ventet på meg, at han var der for meg i all framtid, brevet han skrev og at på dette tidspunktet hadde han sett henne ca et halvt år, så han er en hykler!

Han har selvsagt ikke svart, og jeg sjekket igår at han fortsatt har blokkert meg siden jeg var hos han. Tipper at han ser den nye dama selv om han sa det var over.

Hadde han ikke prøvd å forklare seg, gjøre noe hvis det var meg han ville ha, selv om jeg skrev dette? I den første mailen skrev jeg at jeg var glad jeg aldri hadde gitt meg helt hen til han.

 

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Move on, det har helt tydelig han gjort. Han vil ikke ha deg, han er ferdig med deg og han har fått ny dame. Hva mer trenger du å vite? Du er tydeligvis så slitsom å ha med å gjøre at han har blokkert deg, det sier vel sitt. Det kommer ikke noe godt ut av at du fortsetter å henge deg opp i dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor fortsetter du å ta kontakt? Du skriver "sendte han noen mailer", som i flertall! Du gir meg noen sterke kaninkoker-vibber her. Fy flate.....

Anonymkode: 4b5e8...d0b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er fremdeles blokkert, det er det største tegnet han kan gi deg!! Hadde han ville hatt mer kontakt, eller hadde han tenkt på deg i ettertid så hadde han opphevet den blokkeringen.
 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her : han ringte meg idag. Sa at jeg skal få tilbake det som er mitt på mandag, og at han ser henne. Han sa sist at det var over mellom dem, og hun skrev også til meg at de ikke hadde kontakt. Men nå sa han altså dette. Husker han snakket nedsettende om henne da jeg var der sist for å hente det som er mitt. Plutselig har han liksom forandret mening, som om jeg er den kjipe...Han sa at jeg alltid hadde holdt han på en armlengdes avstand, at jeg aldri var med på noe, og annet piss, bare for å redde seg selv og sine løgner. Jeg skrev til henne at jeg ikke vil ha noe med han å gjøre mer, og at det er det siste hun hører fra meg. Var hun som først begynte å ta kontakt med meg, fra hans tlf sist helg. Jeg skrev til henne fordi jeg følte for å få svar oppi dette kaoset av løgner siden han hadde blokkert meg.

Han har jo ikke akkurat vært lojal med henne heller, når han skrev et hånsdskrevet brev til meg i januar der han skrev til meg at: "jeg har såret han så mange ganger, og hvilke tiltak tenker du å igangsette for å tenne et lys av håp i min sjel?  At jeg måtte jobbe for å erobre førsteplassen i hans hjerte. Dette skrev han 19 januar i år.

Videre skrev han 13 februar: "du jenta mi, jeg er der for deg i all fremtid, det er opp til deg" . 

På valentines dagen skrev han hilsen som man gjør til en kjæreste, og inviterte meg med ut på kvelden. Dette skjærte seg, for når jeg ringte han på kvelden var det lenge opptatt, og jeg følte at noe skurret. Dette sa jeg til han, og han ble kjempesint og sa at jeg kunne glemme avtalen vi hadde!

19. februar skrev han :" jeg har ventet på deg i 3 år og gjør det fortsatt".

I mars skrev han at jeg er spesiell for han.

Vi hadde også kontakt i mai, juni. Han inviterte meg med på en fest til sine venner, der han introduserte meg som dama si, la an på meg hele kvelden foran de andre osv. Jeg sov over hos han den natta, og han prøvde seg mye, men jeg avviste han pga mistillit. Jeg sov over hos han flere ganger, vi var på kafé sammen, der han holdte hendene mine.

Da han inviterte meg med på noe i slutten av juni, ble han bare helt borte når jeg ringte, og jeg følte at noe ikke stemte. Så skrev han seint på kvelden at han hadde hatt mobilen på lydløs, men jeg skjønte at noe var galt, så jeg skrev at det er ikke mer mellom oss. Jeg ba om å få tilbake det som var mitt, men det responderte han aldri på. Jeg lot det gå 3 mnd, før jeg skrev at jeg ville ha tilbake det som er mitt. Han svarte etter noen dager at han skulle se hva han kunne gjøre med det, men ingenting skjedde, så jeg purret. Men han fortsatte å ignorere meg. Derfor sendte jeg opptil 4-5 mld og mailer. Så skrev plutselig dama hans at jeg måtte slutte å mld han! Jeg dro til han nå sist uke og ba om å få det som er mitt tilbake. Da varhan alene i leiligheten, og hun var heldigvis ikke der. Han sa det var slutt mellom dem. Men idag sa han altså at de er sammen igjen.

Han møtte denne dama i oktober ifjor. Han sa at de har sett hverandre i ett år. Jeg fikk sjokk.

Jeg er ennå i sjokk.

Jeg er så sint på denne mannen. Han er definitivt ute av livet mitt etter at jeg har fått det som er mitt på mandag. Hvordan skal jeg være når jeg møter han? Føler for å være iskald, gå så fort jeg kan.

Dette er så vondt:( Som om han går fra å være kjempeinteressert i meg, sa han tenkte på meg hele tiden, til at jeg er som luft for han, og at han bare vil ha meg bort...Nå er dette en stund siden , vi har jo ikke hatt kontakt på mange mnd, men allikevel...Han ydmyker meg foran henne.

Jeg vil aldri i verden ha noe med han å gjøre mer. Men hvordan skal jeg være når jeg møter han?

Jeg nevnte når han ringte om han kunne gjøre noe som han hadde lovt i lang tid i leiligheten min ( noe handy  som tar kort tid ) og det sa han ja til, men jeg ombestemte meg og skrev i mailen ( der jeg nevnte hva jeg skulle ha tilbake ) at han kan droppe å gjøre det, da han får ikke lov til å komme hjem til meg mer.

Jeg har kjærlighetssorg selv om jeg hater han!

 

 

 

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan noen holde på sånn? Altså, han skrev kjærlighetserklæringer til meg, i nesten ni mnd han også så henne!

Og nå legger han det frem til henne som om jeg er den kjipe. Har lyst å videresende mld han sendte til meg, til henne, men jeg burde kanskje ikke? Setter pris på råd. 

Dette er så vondt:(

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå slutter jeg å svare her...

Anonymkode: 4b5e8...d0b

Hvorfor skriver du dette? Det er ingen som trenger å lese tråden min...

Anonymkode: 98caf...76f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan han ha valgt henne fordi han følte han aldri kom noen vei med meg?

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skriver du dette? Det er ingen som trenger å lese tråden min...

Anonymkode: 98caf...76f

Som du ser på koden min nedenfor har jeg gitt deg utallige råd, men du tar ingen av dem. Du bare klarer å grave deg lengre og lengre ned i dritt.

Anonymkode: 4b5e8...d0b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det hvertfal helt klart at dette ikke lenger (og ikke noensinne) handler om å få tingen din tilbake.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handlet også om å få tilbake det osm er mitt. Men mange følelser blusset opp da jeg møtte han igjen. Har lyst å printe ut mld han skrev til meg, å sende til henne...

Men det gjør det kanskje verre...Han har holdt på med henne i mange mnd han prøvde seg på meg. 

Tenker vanligvis ikke hevn, men nå gjør jeg det.

 

Ts

 

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handlet også om å få tilbake det osm er mitt. Men mange følelser blusset opp da jeg møtte han igjen. Har lyst å printe ut mld han skrev til meg, å sende til henne...

Men det gjør det kanskje verre...Han har holdt på med henne i mange mnd han prøvde seg på meg. 

Tenker vanligvis ikke hevn, men nå gjør jeg det.

 

Ts

 

Anonymkode: 98caf...76f

La mannen være! Gå videre! La de være lykkelige sammen! Er du virkelig så egoistisk at hvis ikke DU kan få det som du vil skal alle andre være ulykkelige? Hvor trangsynt er du? 

Anonymkode: 4b5e8...d0b

Endret av Bond
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

La mannen være! Gå videre! La de være lykkelige sammen! Er du virkelig så egoistisk at hvis ikke DU kan få det som du vil skal alle andre være ulykkelige? Hvor trangsynt er du? 

Anonymkode: 4b5e8...d0

Du har ikke lest det jeg har skrevet når du kommer med dette. Han har hele tiden holdt et håp i meg, lagt an på meg mens han så henne. Det må det være lov til å reagere på! Jeg har ikke tenkt å melde henne. Jeg sitter bare med mange spørsmål i alle hans løgner, og da er det ikke rart at hevntanker dukker opp. Jeg er bare et menneske. Det er det lov til i et forum som dette. Hvis du har problemer med det, skjønner jeg ikke hvorfor du leser tråden min, hvorfor du i det hele tatt er her på dette forumet!

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La mannen være! Gå videre! La de være lykkelige sammen! Er du virkelig så egoistisk at hvis ikke DU kan få det som du vil skal alle andre være ulykkelige? Hvor trangsynt er du? 

Anonymkode: 4b5e8...d0b

En ting til : syns du han har behandlet meg bra? Synes du han har behandlet henne bra? Han har kjørt to hester nesten hele tiden, bortsett fra når jeg sa ta det var nok i juni( uten at jeg visset om det da ), men jeg følte at noe var feil. Så ignorerte han meg hele tiden da jeg ba om å få tilbake det som er mitt. Så mld HUN meg, derfor fikk jeg vite det. Og det var over mellom dem da jeg kom for  å hente det som var mitt. Han ønsket at jeg skulle være der på kvelden, sa jeg kunne få nøkkel, være der neste dag. 

Så ringer han idag, og er totalt motsatt. Han skifter jo mening fra dag til dag. Er det rart jeg er forvirra.

 

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting til : syns du han har behandlet meg bra? Synes du han har behandlet henne bra? Han har kjørt to hester nesten hele tiden, bortsett fra når jeg sa ta det var nok i juni( uten at jeg visset om det da ), men jeg følte at noe var feil. Så ignorerte han meg hele tiden da jeg ba om å få tilbake det som er mitt. Så mld HUN meg, derfor fikk jeg vite det. Og det var over mellom dem da jeg kom for  å hente det som var mitt. Han ønsket at jeg skulle være der på kvelden, sa jeg kunne få nøkkel, være der neste dag. 

Så ringer han idag, og er totalt motsatt. Han skifter jo mening fra dag til dag. Er det rart jeg er forvirra.

 

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Nei han har ikke behandlet noen av dere bra, men du skal ikke leke Gud i deres forhold. Du står ikke i en posisjon til å klasse til for dem. Vær et voksent menneske og tenk "Jaja, så var han en  dritt. Da har jeg lært det" og gå videre i livet. Hvis ikke sitter du der om 3 år og fortsatt sturer over den dingsen du ikke fikk. 

Anonymkode: 4b5e8...d0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...