Gå til innhold

Hvordan tolke dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det kan virke som han har blokkert det andre nr du ringte fra ja.

Anonymkode: 89376...f6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære TS

Synes du skal vise denne tråden til noen som er glad i deg sånn at de kan bestille time hos spesialist til deg eventuelt låne en sterk skulder som du kan gråte på.

Om du fortsatt vil ha tilbake picassoen din foreslår jeg anmeldelse hos onkel politi.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære TS

Synes du skal vise denne tråden til noen som er glad i deg sånn at de kan bestille time hos spesialist til deg eventuelt låne en sterk skulder som du kan gråte på.

Om du fortsatt vil ha tilbake picassoen din foreslår jeg anmeldelse hos onkel politi.

Jeg er enig. Eller så bør TS skaffe seg en timehos fastlegen og be om henvising.

Anonymkode: 4c762...837

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har jeg skrevet om vold???

ts

Anonymkode: 98caf...76f

Du skrev "dra til han"

Anonymkode: 279cf...fb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at han har blokkert meg på mobilen ( tror pga henne ) . Hvordan skal jeg få tak i han uten å møte henne? Tipd tas imot med takk!

Jeg spurte de hver for seg, hvor lenge de har sett hverandre, de sa begge siden oktober ifjor. Klart de har holdt på bak ryggen minda, når jeg dumpa han i slutten av juni! Jeg så over mld igår, og noen ganger ble han borte, som den avtalen der jeg dumpa han. Da kom han med argumenter om at jeg var "kontrollerende" og "lydløst mobil", evt "glemt mobil"...

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Dra bort til han og så får vi håpe han ringer politiet

Anonymkode: 279cf...fb3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra bort til han og så får vi håpe han ringer politiet

Anonymkode: 279cf...fb3

For å være helt ærlig så synes jeg ikke det er ok å kaste bensin på dette bålet. Det er tydelig at TS ikke har det bra.

Anonymkode: 4c762...837

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen rett til å reagere på at han jeg så, så ei anna bak ryggen min i store deler av samme tidsrom? Hvis du har fulgt med i timen... Dessuten, du kan ikke besteme over andre hvordan de skal reagere. Vi er alle svært forskjellige!

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

nei, du har ingen rett til å reagere ovenfor dem så lenge etterpå. Reager så mye du vil, men hold dem utenfor! Jeg bestemmer heller ingenting, hvis du har fulgt med i timen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...