Gå til innhold

Cezz sin bryllupsdagbok


cezz

Anbefalte innlegg

Hurra, nå har jeg hatt mitt første "bryllupsmareritt" :sove::sjokkert: Drømte at jeg hadde tatt feil av dagene og at jeg trodde det var lørdag og ikke fredag, som det egentlig var.. Selvsagt var jo ingenting ferdig; jeg så ut som et takras, ingenting var pynta og pappa lå fortsatt og sov!! Jeg, som "fortellerperson" prøvde desperat og fortelle meg som "fortvilt brud" at det var jo bare fredag, så det var bare å ta det med ro, men det gikk tydeligvis ikke :ler:

Ja, ja, det blir vel kanskje litt sånn fremover da, men dersom drømmene holder seg på dette nivået, så går det jo bra :sove:

Håper dere får en fin-fin dag allesammen; her skal det skrives oppgave® til den store gullmedalje; ligger LITT etter på skolen kan man si.. Påska ble ikke så veldig produktiv på skolearbeidsområdet..

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt å høre at bruden er "lappet sammen" og snart like klar for bryllupet som alt det andre! :ler::tunge1: :-)

...og bandet blir sikkert bra! :tommelsmil:

Hmmm...hadde et aldri så lite mareritt selv i natt, og natten før det og natten før det igjen - så jeg blir snart sprø. :o Enten har jeg ikke kjole, eller jeg går opp kirkegulvet bare for å finne at feil man står ved altere mm.! :eeeh: Håper det går over og at irl blir så meget bedre! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går sjekka jeg hvor mye det ville koste å ha profesjonell videofotograf og herre min juledag!! Det var dyrt :o 9500 kr + reise tur retur Oslo for 2 personer! Riktignok var det ganske mye som inngikk, men tror heller det er andre (drikke)varer jeg vil bruke de pengene på :ler:

I dag har jeg bakt 3!! kaker til koret til Sambo!! 1 veldig vellykket, 1 litt vellykketmislykket og 1 mislykket.. Men alle SMAKTE bra da, selv om de ikke så så bra ut :kul:

Nå har de dratt og snart skal jeg på konsert, den siste for sambo sin del.. vi flytter jo i juni, så da blir det litt langt med 12 mil for å på sangøvelse..

Satt å så på gjestelisten som ER ferdig, men har et par personer jeg kanskje føler mangler der.. Men det er bare fordi jeg er redd de skal bli sure.. Og det er vel ikke riktig :-? jeg er kjent for å være veldig snill, og dette er vel første gangen jeg føler at jeg har vært "slem" med noen, selv om jeg egentlig ikke har vært det.. Ikke lett dette :-) Hvis jeg bare drikker opp drinken jeg holder på med, så kanskje problemet løser seg :hoho:

Ha en fin-fin fredagskveld alle samme!! :vinke:

PS. Hvis dere vil ha tips til en veldig god drink (som vi også skal bruke til velkomstdrink på bryllupet; Passoa og juice!! Kjempegodt! og for de som liker litt sterkere er det (visst) kjempegodt med vodka i :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen i boka mi - så bra at alt gikk bra med operasjonen din!

Har aldri vært operert, og synes jo det høres litt skummelt ut. :o

Men enda godt alt er fint til bryllupet!

Sitter og vurderer om jeg rekker å kvitte meg med en liten fettkul i ansiktet selv - 6 uker..? Blir kanskje litt knappt? Og så er jeg redd både nåler og kniver! :wink:

Er det ikke mulig å finne en proff fotograf i Trondheim? Er jo en stor by, ville tro de har noe å by på!

Kanskje du finner noe her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå spiser jeg kaker så det griner.. Skulle på konsert med koret til sambo og var lovet å komme inn før de andre pga at jeg nettopp hadde operert magen og arret ikke var helt grodd enda, men tror du ikke de forbanna vaktene åpna dørene 10 min for tidlig og akkurat da jeg sto i værste køa!! Fikk to albuer rett i magen og det gjorde forbanna vondt!! :evil: Ikke fikk jeg plass slik at jeg fikk hørt konserten eller sett noe av sambo heller, og skoa mine, som er helt nye, ble helt tråkka i stykker.. Snakk om mislykka kveld.. Stakkars sambo, som kom ut og var så fornøyd med konserten og hadde lett etter meg i lokalet uten å funnet meg, ble skikkelig deppa da han fikk høre at jeg ikke hadde fått med meg så mye.. Håper jeg ikke ødela resten av kvelden hans. Er utrolig lenge siden jeg har vært så lei meg, men vet ikke helt hvorfor.. Er kanskje fordi jeg vet hvordan det er å slutte på Samfundet(dette var sambos siste konsert) og skulle si "ha det" til venner du har hatt i 2år. Jeg vet jo hvor lett det er å miste kontakten med dem.

Ja, ja, nok sutring for i kveld, jeg fikk jo i allefall kjefta litt på en nyansatt vakt :ler: Kjenner jo alle de andre, så da var det han nye som fikk gjennomgå! Går jo ikke an å stå utenfor en konsert med et av Husets kor og si at det er dårlig musikk!! nei, vet du meg hva :ler:

Men nå skal jeg sove og drømme søtt om sambo :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå skjedde det mye rart her! Når jeg prøver å legge inn smileys forsvinner jo all teksten!! Hmm, sikkert noe rart med min maskin..

Nå ramla i allefall sambo endelig hjem; god og full :-)

Problemet er bare at han skal opp igjen kl 14, men heldigvis er det bare koret han skal møte, og de er vel i like dårlig form all sammen.. Han har riktignok sovet siden kl 0800 på "en-manns-nachspiel" hos Xen til en kompis, så det blir da noen timer på han:-) Jeg har vært og kjøpt egg og bacon, slik at stakkaren i allefall får seg litt mat før det er "på`n igjen"!! Stakkars pusen min:-)

Nå har skredderen "vår" fra Thailand kommet også, så i morgen skal det bestilles masse klær og jeg skal få kjolen min, som hun allerede har sydd og har med hit!! Hun mistet alt hun eide (to butikker og en syfabrikk) i tsunamien, så nå er hun i Norge for å ta opp bestillinger og komme igang igjen.. Gleder meg til å se henne igjen!!

Ellers sliter jeg litt med invittene da.. Vrir hodet som best jeg kan, uten at det hjelper.. Etter et par øldrinker i går hadde jeg jo så mange ideer, men de forsvant visst i løpet av nattens mulm og mørke:-)

Ha en fin-fin dag jenter!!

GUUUD så kjedelig uten smileys!! Kan jo bare denne :-) jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

:vinke:

Halloen i luken!

Så det, hvordan går så planleggingen?? To uker siden sist du var innom, to uker nærmere den store dagen! :wink:

Så leit med den syersken og tsunamien - er så fælt å tenke på alt hva den gjorde med mennesker rundt om! :( Meeen, godt at hun kan komme igang igjen. Fornøyd med kjole da?

Ha en fortsatt gooood uke!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...