Gå til innhold

Cezz sin bryllupsdagbok


cezz

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fant ut jeg måtte lage en liste for min egen del på hva jeg har fått gjort og ting jeg MÅ gjør SNART!

Har gjort:

Bestilt kirke

Funnet prest

Bestilt selskapslokale og reservert overnattingsplasser

Vi har begge funnet forlovere

Spurt toastmaster, men han har ikke svart enda..

bestilt brudekjole :-)

Avtalt med kokk

Bestilt frisør til meg, forlover, søster og mamma

Fått laget monogram

Laget gjesteliste

Satt opp budsjett (som kommer til å ryke så det holder!!)

Hatt møte med beggge tre... foreldraparene

Ting jeg må gjøre:

Dobbeltskjekke kirkebestillinga for sikkerhets skyld!

Lage og sende innbydelser

Ta kontakt med presten

Lage bordkort

Bestemme "temafarger"

Bestille fotograf!!

Bestille hest og kjerre

Bestemme musikk til kirka

Bestille bandet

Få svar fra toastmaster..

Koordinere laging og servering av mat (litt andeledes opplegg)

Bestemme meny (skal så de grønnsakene vi trenger hjemme)

Planlegge dagen før etter (tenke å ha en samling med utegrilling på setra vår dagen før, og kanskje litt bowling dagen etter for de som vil)

Sikkert masse andre ting også, så denne blir nok forandret ganske ofte, håper jeg :o :-? :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

Kjempe fin kjole du har valgt ut... heldig du er som passer en slik prinssese kjole :hjerter2:

Du har jo kommet deg langt i planleggingen synes jeg..

Artig er det ikke det? :ler:

Skal bysse lalle nå

God natt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, kjempemoro med planlegging nå som jeg kom igang igjen etter jul!! :hoppe:

Prøver bare å ikke ta helt av, har jo bla skole å tenke på også, men det er jo SÅÅÅ mye morsommere å planlegge bryllup enn å planlegge hvordan jeg skal stå på eksamen ved å jobbe minst mulig :tunge1:

Skal se smittejegerne nå og se hvilken sykdom jeg skal ha mareritt om i natt :klaske:

Natta :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Principessa

(leste i dagboken til cons at du er svensk...eller det var slik jeg forstod det...stemmer det? Jeg er nemlig halvt svensk...og det er jo alltid gøy med likheter på forumet... :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÅ har jeg litt angst; oppdaget nettopp at jeg har klart og rote bort en mappe som inneholder alle papirene på hesten min. Han står for salg i Sverige, og i mappa hadde jeg alle tollpapirer, salgsdokumenter osv. Det er KRISE om jeg ikke finner dem! Noen som er synsk her?? :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÅ har jeg litt angst; oppdaget nettopp at jeg har klart og rote bort en mappe som inneholder alle papirene på hesten min. Han står for salg i Sverige' date=' og i mappa hadde jeg alle tollpapirer, salgsdokumenter osv. Det er KRISE om jeg ikke finner dem! Noen som er synsk her?? :-([/quote']

Er ikke synsk men har en haug med papirer fra min avdøde hest som du kan få...Bare bytt navn på den og si den er 21år så er det ingen som merker det.. :ler: Neida... skal ikke tulle når du er i en stresset situasjon.... Du finner dem nok..hvor så du dem sist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått roet meg litt nå og sendt mail til spedisjonsfirmaet som ordna papira. De skal jo ha kopi av alt, men forferdelig å miste sånne viktige papirer.. Men hvorfor kan jeg aldri holde orden på slike ting? Hadde de jo i bilen på vei opp fra Sverige, men det spørs om de har falt ut under en av stoppene på veien. Ja, ja det ordner seg nok, og hvis Rosenborg bare vinner fortballkampen nå i kveld, så blir alt bra igjen :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, Heia Rosenborg!!! :hoppe: (er vokst opp i Trøndelag, og kommer alltid til å Heie på Rosenborg)

Fikk du din kjære opp av sofa'n eller ble han liggende der og være fyllesjuk i dag? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅhhh jeg blir så sinna!! Når det står 3 minutter overtid, må det jo være 3 minutter og ikke 4 minutter!! Ja, ja, det er vel ikke verdens undergang, selv om det føles sånn nå :evil:

Sambo kom seg fra sofaen og over i senga; var varmere her :hoho: Men nå er han bare sløv og ikke fyllesyk :tunge1:

Sove nå, tidlig på skolen i morgen :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det tidlig opp på skolen jeg skrev? :hoho:

Ja, ja, mitt nye og bedre liv får starte i morgen.. Dessuten er jeg forkjøla, så det får holde som unnskyldning :roll:

Irrirterer meg at jeg, som ikke er langsint til vanlig i det hele tatt, fortsatt klarer å irritere meg over at Rosenborg ikke vant i går; bra jeg ikke er like langsint ellers..

Jeg og typen har forresten ikke krangla enda, og det har vi sagt at vi må gjøre før bryllupet :evil: Men det er liksom ikke så lett og bare krangle på kommando heller da.. Vi er veldig like og stort sett enige om alt, og hvis en blir sinna, så har jeg :sjarmor: som regel rett til det, og den andre legger seg flat.. Alle synes det er så rart at vi ikke har føket i tottene på hverandre enda, for vi kan være ganske så irriterende begge to hvis vi bare vil, og nå har vi vært sammen i over 3,5 år. Men de sier at oppussing og husbygging skal være en fin måte å få starta en krangle på, så da er det ikke noe fare for at vi ikke skal krangle i allefall :ler: Har fortsatt en halv trånderlån som må totalrenoveres :-?

Nei, nå må jeg få gjort det jeg skulle gjøre til møte med veileder på skolen i dag; ingenting er som å utsette ting til siste liten :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan skrive under på at oppussing og husbygging kan får frem krangler.... :ler: Men også få frem kjælige følelser...en slags berg og dalbane kanskje...hehe

Sunt med litt krangel... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, :evil: var ikke helt blid etter kampen i går jeg heller!!!

Må bare si at jeg syns dere har et utrolig flott monogram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er det ikke fint! Det var faktisk en dame i Danmark som hadde sett at jeg hadde en forespørsel inne på ei webside der, men så hadde hun som brukte å lage monogram tatt en pause pga mye jobb. Jeg hadde tegnet et forslag da, så trengte bare noen med litt mer kunstnerisk touch til å tegne det. Også plutselig en dag fikk jeg en epost av ei som hadde litt for mye tid, siden hun var sykmeldt, som hadde tegna det til meg. Mye snille folk der ute :-)

Jeg trener på samme treningsstudio som RBK-gutta, så tror kanskje jeg må ta en alvorsprat med dem neste gang jeg trener. Går ikke an å holde på slik å tape og spille uavgjort slik at vi alle blir i dårlig humør :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...