Gå til innhold

Cezz sin bryllupsdagbok


cezz

Anbefalte innlegg

HURRA!! Toastmasteren sa ja:-) Da er det i orden i allefall.. da kan jeg vel begynne å tenke på invitter for fullt.. Er jo mange fine å velge mellom :-? Hadde først tenkt å lage de selv, men nå begynner jeg å få dårlig tid, så nå tror jeg at det blir trykte "med noe ekstra".. Tenkte å ha monogrammet på forsida, men det er omtrent så langt jeg har kommet i planlegginga.. :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillelou

Godt at du har fått toastmaster på plass. Deilig med alt som er gjort- foreløbig er jeg(hmmm...VI) bare på tenkestadiet. :wink:

Takk for koselig hilsen i dagboka- sender over et deilig ferskt duftende innbildt brøs, som du kan late som du koser deg med! ha en fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her sitter jeg på en fredagskveld.. ja, ja, sånn kan det gå :-?

Lurte på en liten ting.. La oss nå si, rent hypotetisk selvsagt, at jeg skal begynne et nytt og bedre liv i morgen (igjen), slik at jeg har en mulighet til å komme inn i brudekjolen, som er bestilt og betalt, helst før august. For å feire at jeg skal begynne et nytt og bedre liv i morgen, og som en trøst for at jeg sitter hjemme alene på en fredag, kjøpte jeg selvsagt pottis, sjokolade og brus i dag, SAMMEN med masse frukt og grønt og masse fiber til slankekuren selvsagt. :roll: PROBLEMET er at jeg kjøpte selvsagt alt for mye, og at jeg ikke klarer å spise alt i dag (er kvalm allerede..). Kan jeg da spise dette etter at mitt nye og bedre liv har begynt? :sjarmor:

I min verden kan jeg nemlig det :danse: For der er det slik at jeg ikke kan KJØPE usunne ting, men jeg kan SPISE :sikle: ting dersom jeg ikke selv har kjøpt dem eller som allerede ligger i godteskapet.. Er jo ikke pent å kaste mat :plystre: Noen som er enig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

Takk for at du følger med i dagboken min og at du engasjerer deg i mine problemer med svigers! :klem:

Har nå fått oppdatert meg på boken din!

Grusomt med flommen i jula. Godt at du og dine kom fra det med livet i behold (om enn med noen arr på sjelen regner jeg med). :trøste:

Sikkert ekstra godt å ha noe så hyggelig som et bryllup å planlegge nå!

Nydelig kjole du har valgt!

Du har sett S.M.B dagboken? Jeg synes det hjelper litt når jeg "må" rapportere der hva jeg gjør mht. trening og hva jeg putter i munnen.

:sove: Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er allerede med der, syntes bare det var litt dumt å komme med slike vankelige dilemmaer etter bare å ha vært med der i to dager :hoho:

Neida, nå har jeg fått skremt opp sambo og nå er vi på vei på trening, så det må jo være en bra start på et nytt og bedre liv?? Planen var å stå opp kl 8 da, men man kan jo ikke begynne for hardt :oops:

straffen er at nå går vi glipp av skiskyting, og det tar sikkert flere dager før sambo kan tilgi meg for det.. Sånn kan det gå!

Takk for omtanken ang Thailandturen vår forresten! Bruker nå en del tid på å forsøke å hjelpe de vi kjenner der nede. Både med penger og med bare å være der for dem. De er jo kjent for å stenge alle følelser ute i slike sammenhenger, så jeg tror de synes det er godt å ha noen å snakke med innimellom også. Vi kommuniserer mest på mail, men mamma snakker ganske mye med et par av dem på telefon også.. En som kjenner stort sett de samme som oss der nede, har brukt tiden siden katastrofen til å hjelpe dem, og han har laget egen side: www. fashionpoint.no. Skredderen og strandfolka har vi også god kontakt med! Bra at det finnes folk som han!!

NÅ; trening!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært litt opptatt med skole de siste dagene.. eller du kan ta bort litt :o I dag har vi faktisk gjort det første intervjuet til bacheloroppgaven, så da er vi i allefall igang!

Hadde besøk av ei veninne som vi skal i bryllup til 30. juli, og da gikk det opp for meg at jeg kanskje er litt i overkant opptatt av bryllupsplanlegging om dagen :kul:

Fikk nesten litt panikk på hennes vegne, men det er nok bare jeg som blir litt preget av dere her inne. Skylder på det jeg :hoho:

Ellers var jeg på fest i helga og det er det ikke så fryktelig ofte jeg har vært i det siste gitt.. Møtte masse gamle kjente, inkl x-en.. Fikk litt angst da jeg plutselig så han og sambo i munter passiar, men begge to er veldig hygelig (sambo hyggelisgt selvsagt :-) ) Så det var vel egentlig ikke noe å bekymre seg for.. Men siden jeg ikke var helt edru, ganske langt unna faktisk, så er det lett å krisemaksimere litt..

Nå fikk jeg nettopp telefon fra mamma som hadde snakka med bandet vi gjerne vil ha. De er 5 stykker, og skulle ha 11000. Syntes det var dyrt jeg.. Noen som har noen synspunkter?? Har jo veldig lyst at de skal spille, men tenkte kanskje at de ville gå ned litt i pris, siden vi er naboer, og jeg bla skal be sanbo til "sjefen".. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11000 var ganske dyrt ja... nå vet jo ikke jeg hva slikt pleier å koste... men siden du kjenner dem så kunne de jo kanskje gjort det litt billigere... Prøv å bestikke de med gratis øl... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært meg, så hadde det funka kjempebra med øl :sjarmor: Mamma er en :evil: på å prute, så vi får se hvordan det går. Hun skulle snakke med dem igjen i kveld, når de hadde sett på hvor langt ned de kunne gå i pris. Og kjenner jeg mamma rett (har vært med henne til Thailand i 3 år, og blir like flau hver gang :oops: ) så får vi vel betalt for at de skal spille :hoho: De er SUPERflinke, så det hadde vært kjempegøy og ha dem da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut!

Håper de bøyer seg for din mor... :ler:

Viktig å få et band man virkelig liker selv! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes vel kanskje også at 11 000,- var mye penger...selv om mange band og artister er meget vel mye dyrere enn det!!!

Uansett, har dere pengene, så er det jo ingen sak! Men er mammaen din en :evil: til å prute - ja, da kommer dere sikkert supert godt ut av det!

Sikker på dere får en god pris jeg...den gratisk ølen burde trekke nokså godt! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

:vinke: hei! Vondt i magen i dag og ikke helt i form! Håper det ordner seg med band og betaling..

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det hørtes ikke noe særlig ut :trøste: Alt ordner seg for snille piker vet du.. Håper bare det ordner seg for meg også :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://home.no/bryllupsfesten/

Her er forresten linken til bryllupssiden vår. Den er ikke ferdig enda, men skal få fikset litt på den når vi sender ut innbydelsene. Skal ha ønskeliste, overnattingsmuligheter, kart, program ol her etterhvert.. Sambos lille prosjekt dette. Er han ikke flink?? :-)

Forloveren min har forresten termin i dag, så krysser fingrene for henne og sender en liten skytsengel!! :rosaengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for komplimentet til kjolen min!!! :-)

Krysser fingrene for forloveren din jeg også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper babyen kommer snart da, og at alt går bra!

Søt side...likte særlig godt introen liksom, fin velkomst! Det monogrammet er jo veldig fint da - laget det selv for hånd eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for at du stakk innom siden!!

Hadde jeg bare klart å tegne det monogrammet selv :-( Tegnet et forslag som jeg la ut på bryllup.dk og lurte på om noen ville "fintegne" det for meg, og plutselig lå dette i mailboksen min :-)

Er faktisk veldig likt det jeg tegnet, men jeg hadde ikke den siste fine touchen (for å si det midt..) Men både jeg og sambo synes det er veldig fint og anderledes og at det er litt morsomt at i har laget det "selv".. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin idé da, med å forene bokstavene med et hjerte på den måten! :-)

Er jo hjemmelaget det, selv om dere fikk hjelp til finpussen! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:vinke::hoppe::vinke::hoppe::vinke::hoppe::vinke::hoppe::vinke::hoppe::vinke::hoppe:

HEI DU! Ville bare stikke innom å gratulere med dagbok. Forresten; NYYYYYYYDELIG kjole!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen og kjolekompliment!! :-)

Nå er jeg litt oppgitt over sambo; her prøver jeg å slanke meg for å komme inn i brudekjolen, som allerede er kjøpt, også kommer han hjem med denne

sjokoladen :sikle: Han er jo verdens søteste allikevel da :kline:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...